eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mińsk Mazowieckidostawa sprzętu komputerowego oraz wyposażenia dydaktycznego pracowni mechatroniki



Ogłoszenie z dnia 2006-02-01

POZYCJA 6015

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Mińsk Mazowiecki: dostawa sprzętu komputerowego oraz wyposażenia dydaktycznego pracowni mechatroniki

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Centrum Kształcenia Ustawicznego im. Stanisława Staszica, do kontaktów: Jan Wiśniewski - zapytania związane z przetargiem, Zbigniew Parol - zapytania techniczne, ul. Budowlana 4, 05-300 Mińsk Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 025 7853415, fax 025 7583415 w. 23, e-mail: ckummz@ckumn.edu.pl, www.ckumm.edu.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu komputerowego oraz wyposażenia dydaktycznego pracowni mechatroniki. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia został podzielony na dwa zadania: Zadanie 1. Dostawa sprzętu komputerowego: - serwer internetowy do obsługi e- biblioteki - szt. 1 - komputery uczniowskie - szt. 39 - monitor LCD 17 - szt.39 - drukarka laserowa - A 4 mono - szt.3 - drukarka wielofunkcyjna (drukarka, kopiarka, skaner, zszywarka) format A3 - szt.1 - skaner A4 - szt. 2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ. Zadanie 2. Dostawa wyposażenia pracowni mechatroniki. - stanowisko laboratoryjne - szt. 8 Uniwersalne stanowisko laboratoryjne powinno: 1. umożliwiać badanie zestawów do ćwiczeń z zakresu: elektrotechniki, elektroniki analogowej i cyfrowej, układów regulacji, programowania procesorów, badania silników prądu stałego, zmiennego i trójfazowego, elektropneumatyki, energoelektroniki, miernictwa wielkości elektrycznych i nieelektrycznych oraz sterników programowalnych, 2. być wyposażone w niezbędne układy zasilające i kable przyłączeniowe do badania modułów kursowych, 3. współpracować z komputerem klasy PC w systemie XP przez złącze USB, 4. zawierać niezbędne oprogramowanie w języku polskim umożliwiające: - interaktywne w formacie HTML kursy multimedialne do przekazu wiedzy teoretycznej w ramach przygotowanych kursów (teoria, instrukcja obsługi, analiza wyników pomiarów, diagnozowanie uszkodzeń, pytania, testy i rozwiązania wzorcowe), - włączenie wideo sekwencji i animacji, - dowolność nawigacji w obrębie kursów, - zarządzanie kursami, użytkowaniem kursu oraz grupą użytkowników, dołączanie symulacji obwodów, edytora kursów i listy menu, - wykonywanie pomiarów, - generowanie sygnałów i napięć, - sterowania zestawami do ćwiczeń np. generator funkcyjny i dowolny do 1 MHz, przetworniki sygnałów wejściowych i wyjściowych A/C i C/A, układy przekaźników, mierniki analogowe, cyfrowe, dwukanałowy oscyloskop, źródła prądowe i napięciowe. 5. Stanowisko ma służyć realizacji kursów: - elektrotechnika - "prąd stały", - elektrotechnika - "prąd zmienny", - elektrotechnika - "prąd trójfazowy" - elektrotechnika - "magnetyzm/elektromagnetyzm" - technika cyfrowa - "bramki i przerzutniki", - technika cyfrowa - "układy sekwencyjne", - technika cyfrowa - " układy użytkowe", - technika cyfrowa - "układy przetworników", - elektronika - "podzespoły półprzewodnikowe", - elektronika - "tranzystorowe układy przełączające", - elektronika - "wzmacniacze tranzystorowe", - elektronika - "tranzystor polowy mocy", - elektronika - "wzmacniacze operacyjne i komparatory", - elektronika - "półprzewodniki mocy", - elektronika - "układy zasilające", - elektronika - "taktowane układy zasilające", - energoelektronika - "przekształtniki synchronizowane siecią", - energoelektronika - "przekształtniki samosynchronizujące", - energoelektronika - przemiennik częstotliwości" - techniki regulacyjne - " elementy i układy regulacyjne" - techniki regulacyjne - "regulacja temperatury, liczby obrotów i układu regulacji oświetlenia", - technika mikrokomputerowa - "podstawy techniki mikrokomputerowej", - technika mikrokomputerowa - "programowanie i zastosowanie mikrokomputerów" - miernictwo - "miernictwo wielkości elektrycznych U.I.P.R.L.C", - miernictwo - "miernictwo wielkości nieelektrycznych T/P/F", - miernictwo - "miernictwo wielkości nieelektrycznych droga/kąt/obroty" - automatyka - "sterowniki programowalne i systemy szyn" - automatyka - "sensory wielkości nieelektrycznych w automatyce", - automatyka - "elektropneumatyka" - silniki elektryczne - " silniki prądu stałego", - silniki elektryczne - "silniki asynchroniczne", - silniki elektryczne - "silniki synchroniczne i z wirnikiem pierścieniowym" - silniki elektryczne - "silniki krokowe", Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Siedziba Zamawiającego Mińsk Mazowiecki, ul. Budowlana 4. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 31.71.00.00 - Sprzęt elektroniczny Kod CPV wg słownika 2008: 31.71.00.00 - Sprzęt elektroniczny Oryginalny kod CPV: 30.23.10.00 - Komputery i drukarki Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.00.00 - Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt) Oryginalny kod CPV: 30.23.12.50 - Monitory ekranowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.13.00 - Monitory ekranowe Oryginalny kod CPV: 30.21.61.10 - Skanery komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.61.10 - Skanery komputerowe Oryginalny kod CPV: 30.24.10.00 - Oprogramowanie komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Wartość zamówienia została oszacowana powyżej 60 000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 2;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: Wadium określono na kwotę 5 000 zł. Zadanie 1. - 2 500 zł. Zadanie 2. - 2 500 zł. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Informacje zawarte są w SIWZ w p. 4 i 5. 4. Warunki udziału w postępowaniu oraz sposób dokonywania oceny spełnienia tych warunków. 4.1 Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 4.1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 4.1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia; 4.1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia; 4.1.4 nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy. 4.2 Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w Postępowaniu: 4.2.1 W zakresie warunku wskazanego w punkcie 4.1.2 wymagane jest posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia w zakresie dostaw, montażu i konserwacji sprzętu komputerowego oraz wyposażenia dydaktycznego pracowni mechatroniki. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie 5.1 i 5.2. 4.2.2 W zakresie warunku wskazanego w punkcie 4.1.3 ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punktach 5.3 do 5.5. 4.2.3 W zakresie warunku wskazanego w punkcie 4.1.1 i 4.1.4 ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w punktach 5.6 do 5.13. 5. Dokumenty i oświadczenia jakie powinni dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków określonych w punkcie 4. 5.1 Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu Zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji i umiejętności niezbędnych do wykonania Zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; 5.2 Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw o wartości powyżej 100 tys. zł, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie; 5.3 Sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również opinię o badanym sprawozdaniu albo w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, inne dokumenty określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za ostatnie 3 lata obrotowe /2003-2005/, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres; 5.4 Informację banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przez upływem terminu składania ofert; 5.5 Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie wykonywanej działalności gospodarczej z dowodem zapłaty składki z tytułu zawarcia umowy ubezpieczenia. 5.6 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5.7 Koncesje, zezwolenia lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, zwanym dalej "zamówieniem"; 5.8 Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 5.9 Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5.10 Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5.11 Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5.12 Zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5.13 Dokument potwierdzający wniesienie wadium. Uwaga: Wszystkie dokumenty powinny być dostarczone w formie oryginału bądź kserokopii. Dokumenty i oświadczenia przedstawione w formie oryginałów muszą być parafowane przez osobę/osoby upoważnione do podpisywania oferty. Dokumenty i oświadczenia złożone w formie kserokopii niezależnie od powyższego muszą być opatrzone klauzulą za zgodność z oryginałem i poświadczone parafą z imienną pieczątką .

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 17.03.2006, cena - 150 zł. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 24.03.2006 godzina 12:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 24.03.2006, godzina 12:30, miejsce: siedziba zamawiającego Mińsk Mazowiecki ul. Budowlana 4, Sala Konferencyjna.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak,Program PHARE 2003 Promocja Zatrudnienia i Rozwoju Zasobów Ludzkich - projekt regionalny Program "Wsparcie na modernizację oferty edukacyjnej" nr umowy PL2003/004-379/05.03_03_053. 2) Data wysłania ogłoszenia: 24.01.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.