eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódźsprzątanie pomieszczeń biurowych i socjalnych - Rejon Wieluń

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-11-28

POZYCJA 60123

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Łódź: sprzątanie pomieszczeń biurowych i socjalnych - Rejon Wieluń Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi, do kontaktów: Ewa Wrześniewska tel. (043) 843 4478 Rejon w Wieluniu, ul. F.D. Roosevelta 9, 90-056 Łódź, woj. łódzkie, tel. (042) 6377536, fax (042) 6377537, 6377552, e-mail: przetargi@lodz.gddkia.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.gddkia.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi Rejon w Wieluniu, Ewa Wrześniewska, ul. Fabryczna 7, 98-300 Wieluń, woj. Łódzkie, tel. (043) 843 4478, fax (043) 843 4094, e-mail: rejonwiedrogi@lodz.gddkia.gov.pl, www.gddkia.gov.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi Rejon w Wieluniu, Ewa Wrześniewska, ul. Fabryczna 7, 98-300 Wieluń, woj. łódzkie, tel. (043) 843 4478, fax (043) 843 4094, e-mail: rejonwiedrogi@lodz.gddkia.gov.pl, www.gddkia.gov.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi Rejon w Wieluniu, Ewa Wrześniewska, ul. Fabryczna 7, 98-300 Wieluń, woj. łódzkie, tel. (043) 843 4478, fax (043) 843 4094, e-mail: rejonwiedrogi@lodz.gddkia.gov.pl, www.gddkia.gov.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja rządowa terenowa; Inne:Zarządzanie drogami krajowymi. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sprzątanie pomieszczeń biurowych i socjalnych - Rejon Wieluń. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 14. Główne miejsce świadczenia usług: Budynki Baz GDDKiA w Wieluniu, Wieruszowie, Siemkowicach, budynek biurowy w Wieluniu. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Usługi sprzątania pomieszczeń biurowych i socjalnych w budynkach Baz w Wieluniu, Wieruszowie, Siemkowicach i budynku biurowym w Wieluniu: -codzienne sprzątanie pomieszczeń biurowych, socjalnych, sanitarnych, korytarzy, klatek schodowych w dni robocze -okresowe sprzątanie świetlic (2 razy w miesiącu) -okresowe (min. cztery razy w roku) mycie okien i pranie firan, -okresowe (min. jeden raz w miesiącu) pastowanie podłóg, mycie drzwi -inne czynności mające na celu utrzymanie w należytym porządku obiektów 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.70.00.00 - Usługi sprzątania Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Powierzchnia pomieszczeń do sprzątania w 4 budynkach: 1030 m2 z tego: W budynku Bazy w Wieluniu przy ul. Sieradzkiej 78: 294 m2 W budynku Bazy w Wieruszowie przy ul. Marianów 7: 163 m2 W budynku Bazy w Siemkowicach przy ul. Dziegieciów 40: 264 m2 W budynku biurowym w Wieluniu przy ul. Fabrycznej 7: 308 m2 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 02.01.2007; lub data zakończenia: 31.12.2009

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: nie dotyczy 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Warunki ogólne: spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, brak wykluczenia na podst. art. 24 ust. 1 i 2; Spełnienie warunków udziału w postępowaniu - art. 44 ustawy PZP Warunki szczegółowe: a) Doświadczenie zawodowe: wykonanie przez okres co najmniej 12 miesięcy w sposób ciągły w obiektach użyteczności publicznej minimum jedną usługę sprzątania pomieszczeń potwierdzoną referencjami b) Sprzęt: dysponować odpowiednim sprzętem umożliwiającym wykonanie zamówienia: odkurzacz - szt. 4, drabiny szt. 4, froterka szt. 4. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: wg formuły spełnia-nie spełnia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz warunków uczestnictwa w postępowaniu -art. 44 PZP 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Oświadczenie wykonawcy dot. braku zaległości podatkowych i składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne lub aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.wykaz doświadczenia zawodowego z ostatnich trzech lat potwierdzone referencjami od poprzednich zamawiających 5.wykaz sprzętu 6.pełnomocnictwo

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl. Opłata: 10 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: osobiście lub za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.12.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 07.12.2006, godzina 10:00, GDDKiA Rejon w Wieluniu ul. Fabryczna 7 pokój nr 3.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: nr referencyjny: 25/2006/RW 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 22.11.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.