Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2020-10-22
Og³oszenie nr 600573-N-2020 z dnia 2020-10-22 r.
Samodzielny Publiczny Zak³ad Opieki Zdrowotnej Szpital nr 2 im. dr Tadeusza Boczonia w Mys³owicach: ¦wiadczenie us³ug transportu sanitarnego dla potrzeb SP ZOZ Szpitala nr 2 w Mys³owicach
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Us³ugi
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
¦wiadczenie us³ug transportu sanitarnego dla potrzeb SP ZOZ Szpitala nr 2 w Mys³owicach Szp.2/NZ-271-22/20
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Samodzielny Publiczny Zak³ad Opieki Zdrowotnej Szpital nr 2 im. dr Tadeusza Boczonia w Mys³owicach, krajowy numer identyfikacyjny
00030825800000, ul.
Bytomska
41
,
41-400
Mys³owice, woj.
¶l±skie, pañstwo
Polska, tel.
723183366, , e-mail
e.przetargi@szpital2myslowice.pl, , faks
323183362.
Adres strony internetowej (URL): www.szpital2myslowice.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorz±dowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Tak
www.szpital2myslowice.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.szpital2myslowice.pl
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Tak
adres
https://portal.smartpzp.pl/szpital2myslowice.pl
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Adres:
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
¦wiadczenie us³ug transportu sanitarnego dla potrzeb SP ZOZ Szpitala nr 2 w Mys³owicach
Numer referencyjny:
Szp.2/NZ-271-22/20
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
wszystkich czê¶ci
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
5
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug w zakresie transportu sanitarnego oraz administracyjnego ¶rodkami transportu spe³niaj±cymi okre¶lone wymagania sanitarne i techniczne. Us³ugi w zakresie transportu musz± byæ wykonywane w sposób zabezpieczaj±cy potrzeby Zamawiaj±cego zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia i obejmuj± w szczególno¶ci: przewóz osób i materia³ów wykorzystywanych do udzielania ¶wiadczeñ zdrowotnych, przewóz pacjentów na badania diagnostyczne, konsultacje do innych placówek ochrony zdrowia, przewóz pacjentów po zakoñczonej hospitalizacji, przewóz pacjentów na dalsze leczenie, transport pacjentów bezpo¶rednio z oddzia³u i do oddzia³u (odbiór pacjenta z oddzia³u, zapewnienie opieki do momentu przekazania na oddzia³) przewóz krwi i materia³ów krwiopochodnych, transport materia³ów biologicznych do badañ oraz materia³ów do i ze sterylizacji. Us³ugi w zakresie transportu zosta³y podzielone na 5 zadañ ( czê¶ci) : Transport specjalistyczny ambulansem sanitarnym wraz z zespo³em medycznym. Transport sanitarny podstawowy z ratownikiem medycznym lub pielêgniark±. Transport sanitarny podstawowy bez opieki medycznej z noszowym. Transport sanitarny krwi i preparatów krwiopochodnych. Transport materia³ów biologicznych do badañ, materia³ów do i ze sterylizacji W/w us³ugi zamawiane bêd± na zlecenie osób wyznaczonych przez Zamawiaj±cego w ilo¶ciach wynikaj±cych z jego zmiennych, bie¿±cych potrzeb. Ilo¶ci te mog± ulegaæ zmniejszeniu lub zwiêkszeniu zale¿nie od potrzeb. Szacunkowe zapotrzebowanie przedstawia tabela. Pakiet Szacunkowa ilo¶æ kilometrów i godzin Pakiet nr 1 Transport specjalistyczny ambulansem sanitarnym wraz z zespo³em medycznym- zgodnie z art. 36 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 8 wrze¶nia 2006 r. o Pañstwowym Ratownictwie Medycznym (Dz.U.2019.993) 6650 km 350 godz. Pakiet nr 2 Transport sanitarny podstawowy z ratownikiem medycznym lub pielêgniark± - zgodnie z art. 36 ust. 1 pkt. 2 ustawy z dnia 8 wrze¶nia 2006 r. o Pañstwowym Ratownictwie Medycznym (Dz.U.2020.882) 4100 km 250 godz. Pakiet nr 3 Transport sanitarny podstawowy bez opieki medycznej z noszowym 12000 km 800 godz. Pakiet nr 4 Transport sanitarny krwi i preparatów krwiopochodnych 450 przewozów Pakiet nr 5 Transport materia³ów biologicznych do badañ, materia³ów do i ze sterylizacji 5500 km, 50 godz. z noszowym - transport sterylizacji
II.5) G³ówny kod CPV: 60100000-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
60130000-8 |
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: 2021-01-01 lub zakoñczenia: 2021-12-31
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
W postêpowaniu mog± braæ udzia³ Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Prawa zamówieñ publicznych dotycz±ce:
kompetencji lub uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
W zakresie czê¶ci 1 i 2 zamówienia Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca by³ wpisany do rejestru, o którym mowa w art. 100 ustawy o dzia³alno¶ci leczniczej
W zakresie czê¶ci 1,2,3,4 Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca posiada³ Zezwolenie Ministra Spraw Wewnêtrznych i Administracji na uprzywilejowanie w ruchu drogowym ¶rodków transportu, którymi Wykonawca bêdzie realizowa³ transport, zgodnie z art. 53 ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2020 r. poz. 110).
W pozosta³ym zakresie Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owych warunków.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owych warunków w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
W zakresie czê¶ci 1, 2, 3, 4 zamówienia - Postanowienie Pañstwowego Inspektora Sanitarnego potwierdzaj±ce spe³nianie przez ¶rodki transportu, którymi Wykonawca bêdzie realizowa³ transport, warunków umo¿liwiaj±cych udzielanie ¶wiadczeñ w zakresie transportu sanitarnego.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
W zakresie potwierdzenia braku podstaw wykluczenia o których mowa w art. 24 ust. 5 pkt. 1 Prawa zamówieñ publicznych Zamawiaj±cy wymaga dostarczenia Odpisu z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 Prawa Zamówieñ Publicznych. Wykonawca, który ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 7.5.3. sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju , w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e: nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci. Dokument winien byæ wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Je¿eli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w powy¿ej zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one przed notariuszem lub przed organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokument ten powinien byæ wystawiony z zachowaniem terminu wskazanego w pkt. 7.9.1.
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
W zakresie kompetencji lub uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów.
W zakresie czê¶ci 1, 2, zamówienia - Za¶wiadczenie o wpisie do rejestru, o którym mowa w art. 100 ustawy o dzia³alno¶ci leczniczej
W zakresie czê¶ci 1,2,3,4 Zezwolenie Ministra Spraw Wewnêtrznych i Administracji na uprzywilejowanie w ruchu drogowym ¶rodków transportu, którymi Wykonawca bêdzie realizowa³ transport, zgodnie z art. 53 ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2018 r. poz. 1990.). Za¶wiadczenie o wpisie do rejestru, o którym mowa w art. 100 ustawy o dzia³alno¶ci leczniczej
W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie, ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie, których oferta zosta³a najwy¿ej oceniona na wezwanie Zamawiaj±cego przekazuje dokumenty :
wymienione w pkt. 7.5.3. - ka¿dy z Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie.
wymienione w pkt. 7.5.1. i 7.5.4. - tylko w zakresie, w którym dany Wykonawca wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
W celu potwierdzenia, ¿e oferowane us³ugi a w szczególno¶ci pojazdy u¿yte do realizacji transportu sanitarnego, odpowiadaj± wymaganiom okre¶lonym przez Zamawiaj±cego, Zamawiaj±cy ¿±da przedstawienia: W zakresie czê¶ci 1, 2, 3, 4 zamówienia - Postanowienie Pañstwowego Inspektora Sanitarnego potwierdzaj±ce spe³nianie przez ¶rodki transportu, którymi Wykonawca bêdzie realizowa³ transport, warunków umo¿liwiaj±cych udzielanie ¶wiadczeñ w Za¶wiadczenie o wpisie do rejestru, o którym mowa w art. 100 ustawy o dzia³alno¶ci leczniczej W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie, ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie, których oferta zosta³a najwy¿ej oceniona na wezwanie Zamawiaj±cego przekazuje dokumenty : wymienione w pkt. 7.5.3. - ka¿dy z Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie. wymienione w pkt. 7.5.1. i 7.5.4. - tylko w zakresie, w którym dany Wykonawca wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. W zakresie czê¶ci 1,2,3,4 Zezwolenie Ministra Spraw Wewnêtrznych i Administracji na uprzywilejowanie w ruchu drogowym ¶rodków transportu, którymi Wykonawca bêdzie realizowa³ transport, zgodnie z art. 53 ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2018 r. poz. 1990.).
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)Wype³niony i podpisany Formularz oferty, sporz±dzony na podstawie wzoru stanowi±cego za³±czniki Nr 1 do SIWZ. Wype³niony i podpisany Formularz cenowy sporz±dzony odrêbnie dla ka¿dej czê¶ci zamówienia - zadania zgodnie ze wzorem stanowi±cym (za³±czniki Nr 2.1. -2.5. do SIWZ). Wype³nione i podpisane O¶wiadczenie sporz±dzone na podstawie wzoru stanowi±cego za³±cznik Nr 4 do SIWZ. Dokument okre¶laj±cy zasady reprezentacji oraz osoby upowa¿nione do reprezentacji Wykonawcy ( Pe³nomocnictwo). Pe³nomocnictwo - umocowanie do reprezentacji Wykonawcy, w przypadku , gdy upowa¿nienie do podpisania oferty nie wynika bezpo¶rednio z odpisu z w³a¶ciwego rejestru , albo z centralnej ewidencji informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej (np. KRS, CEIDG) dostêpnego bez ograniczeñ na stronach internetowych ogólnodostêpnych baz danych. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiaj±cy Pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60,00 |
aspekty ekologiczne realizacji przedmiotu zamówienia | 20,00 |
aspekty spo³eczne realizacji przedmiotu zamówienia | 20,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmiany umowy w nastêpuj±cych sytuacjach: a. zmiana danych podmiotów zawieraj±cych umowê; b. obni¿enie ceny przedmiotu umowy przez Wykonawcê (mo¿e nast±piæ w ka¿dym czasie i nie wymaga zgody Zamawiaj±cego ani sporz±dzenia aneksu do Umowy); c. zmiany stawki podatku VAT w przypadku ich urzêdowej zmiany. W takim przypadku zmianie ulegnie cena brutto; cena netto pozostanie niezmieniona; d. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ przed³u¿enia terminu obowi±zywania umowy w przypadku niepe³nej realizacji przedmiotu umowy, w okresie jej obowi±zywania, przy zachowaniu jej warto¶ci (nie d³u¿ej ni¿ o 30 dni)
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2020-10-30, godzina: 08:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
>
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków, które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
Czê¶æ nr: | 1 | Nazwa: | Transport specjalistyczny ambulansem sanitarnym wraz z zespo³em medycznym |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 60100000-9, 60130000-8
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
aspekty ekologiczne realizacji przedmiotu zamówienia | 20,00 |
aspekty spo³eczne realizacji przedmiotu zamówienia | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Czê¶æ nr: | 2 | Nazwa: | Transport sanitarny podstawowy z ratownikiem medycznym lub pielêgniark± |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 60100000-9, 60130000-8
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
aspekty ekologiczne realizacji przedmiotu zamówienia | 20,00 |
aspekty spo³eczne realizacji przedmiotu zamówienia | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Czê¶æ nr: | 3 | Nazwa: | Transport sanitarny podstawowy bez opieki medycznej z noszowym |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 60100000-9, 60130000-8
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
aspekty ekologiczne realizacji przedmiotu zamówienia | 20,00 |
aspekty spo³eczne realizacji przedmiotu zamówienia | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Czê¶æ nr: | 4 | Nazwa: | Transport sanitarny krwi i preparatów krwiopochodnych |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 60100000-9, 60130000-8
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
aspekty ekologiczne realizacji przedmiotu zamówienia | 20,00 |
aspekty spo³eczne realizacji przedmiotu zamówienia | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Czê¶æ nr: | 5 | Nazwa: | Transport materia³ów biologicznych do badañ, materia³ów do i ze sterylizacji |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 60100000-9, 60130000-8
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
aspekty ekologiczne realizacji przedmiotu zamówienia | 20,00 |
aspekty spo³eczne realizacji przedmiotu zamówienia | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie kompleksowych us³ug w zakresie bie¿±cego utrzymania i remontów gminnych oraz wewnêtrznych dróg na terenie gminy Suwa³ki - czê¶æ 2 - Zadanie 5.
- Dowóz uczniów do szkó³ i placówek o¶wiatowych w roku szkolnym 2024/2025 z podzia³em na zadania.
- 35/24-postêpowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym na us³ugê transportu sanitarnego
- Dowóz uczniów do szkó³ od 02.09.2024 do 27.06.2025
- Dostawa ¿wiru na drogi gminne na terenie gminy Orla
- Dowóz uczniów do szkó³ z terenu Gminy Wilczyn w roku szkolnym 2024/2025.
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.