eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mys³owice › ¦wiadczenie us³ug transportu sanitarnego dla potrzeb SP ZOZ Szpitala nr 2 w Mys³owicach

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2020-10-22



Og³oszenie nr 600573-N-2020 z dnia 2020-10-22 r.

Samodzielny Publiczny Zak³ad Opieki Zdrowotnej Szpital nr 2 im. dr Tadeusza Boczonia w Mys³owicach: ¦wiadczenie us³ug transportu sanitarnego dla potrzeb SP ZOZ Szpitala nr 2 w Mys³owicach
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Us³ugi

Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu
¦wiadczenie us³ug transportu sanitarnego dla potrzeb SP ZOZ Szpitala nr 2 w Mys³owicach Szp.2/NZ-271-22/20

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

Nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

Nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zak³ad Opieki Zdrowotnej Szpital nr 2 im. dr Tadeusza Boczonia w Mys³owicach, krajowy numer identyfikacyjny 00030825800000, ul. Bytomska  41 , 41-400  Mys³owice, woj. ¶l±skie, pañstwo Polska, tel. 723183366, , e-mail e.przetargi@szpital2myslowice.pl, , faks 323183362.
Adres strony internetowej (URL): www.szpital2myslowice.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorz±dowej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

Tak
www.szpital2myslowice.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.szpital2myslowice.pl


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

Tak
adres
https://portal.smartpzp.pl/szpital2myslowice.pl


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: ¦wiadczenie us³ug transportu sanitarnego dla potrzeb SP ZOZ Szpitala nr 2 w Mys³owicach
Numer referencyjny: Szp.2/NZ-271-22/20
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
wszystkich czê¶ci

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do udzielenia ³±cznie nastêpuj±cych czê¶ci lub grup czê¶ci:

Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
5


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug w zakresie transportu sanitarnego oraz administracyjnego ¶rodkami transportu spe³niaj±cymi okre¶lone wymagania sanitarne i techniczne. Us³ugi w zakresie transportu musz± byæ wykonywane w sposób zabezpieczaj±cy potrzeby Zamawiaj±cego zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia i obejmuj± w szczególno¶ci: przewóz osób i materia³ów wykorzystywanych do udzielania ¶wiadczeñ zdrowotnych, przewóz pacjentów na badania diagnostyczne, konsultacje do innych placówek ochrony zdrowia, przewóz pacjentów po zakoñczonej hospitalizacji, przewóz pacjentów na dalsze leczenie, transport pacjentów bezpo¶rednio z oddzia³u i do oddzia³u (odbiór pacjenta z oddzia³u, zapewnienie opieki do momentu przekazania na oddzia³) przewóz krwi i materia³ów krwiopochodnych, transport materia³ów biologicznych do badañ oraz materia³ów do i ze sterylizacji. Us³ugi w zakresie transportu zosta³y podzielone na 5 zadañ ( czê¶ci) : Transport specjalistyczny ambulansem sanitarnym wraz z zespo³em medycznym. Transport sanitarny podstawowy z ratownikiem medycznym lub pielêgniark±. Transport sanitarny podstawowy bez opieki medycznej z noszowym. Transport sanitarny krwi i preparatów krwiopochodnych. Transport materia³ów biologicznych do badañ, materia³ów do i ze sterylizacji W/w us³ugi zamawiane bêd± na zlecenie osób wyznaczonych przez Zamawiaj±cego w ilo¶ciach wynikaj±cych z jego zmiennych, bie¿±cych potrzeb. Ilo¶ci te mog± ulegaæ zmniejszeniu lub zwiêkszeniu zale¿nie od potrzeb. Szacunkowe zapotrzebowanie przedstawia tabela. Pakiet Szacunkowa ilo¶æ kilometrów i godzin Pakiet nr 1 Transport specjalistyczny ambulansem sanitarnym wraz z zespo³em medycznym- zgodnie z art. 36 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 8 wrze¶nia 2006 r. o Pañstwowym Ratownictwie Medycznym (Dz.U.2019.993) 6650 km 350 godz. Pakiet nr 2 Transport sanitarny podstawowy z ratownikiem medycznym lub pielêgniark± - zgodnie z art. 36 ust. 1 pkt. 2 ustawy z dnia 8 wrze¶nia 2006 r. o Pañstwowym Ratownictwie Medycznym (Dz.U.2020.882) 4100 km 250 godz. Pakiet nr 3 Transport sanitarny podstawowy bez opieki medycznej z noszowym 12000 km 800 godz. Pakiet nr 4 Transport sanitarny krwi i preparatów krwiopochodnych 450 przewozów Pakiet nr 5 Transport materia³ów biologicznych do badañ, materia³ów do i ze sterylizacji 5500 km, 50 godz. z noszowym - transport sterylizacji

II.5) G³ówny kod CPV: 60100000-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
60130000-8


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach:    lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: 2021-01-01   lub zakoñczenia: 2021-12-31

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków: W postêpowaniu mog± braæ udzia³ Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Prawa zamówieñ publicznych dotycz±ce: kompetencji lub uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów: W zakresie czê¶ci 1 i 2 zamówienia Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca by³ wpisany do rejestru, o którym mowa w art. 100 ustawy o dzia³alno¶ci leczniczej W zakresie czê¶ci 1,2,3,4 Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca posiada³ Zezwolenie Ministra Spraw Wewnêtrznych i Administracji na uprzywilejowanie w ruchu drogowym ¶rodków transportu, którymi Wykonawca bêdzie realizowa³ transport, zgodnie z art. 53 ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2020 r. poz. 110). W pozosta³ym zakresie Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owych warunków.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owych warunków w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: W zakresie czê¶ci 1, 2, 3, 4 zamówienia - Postanowienie Pañstwowego Inspektora Sanitarnego potwierdzaj±ce spe³nianie przez ¶rodki transportu, którymi Wykonawca bêdzie realizowa³ transport, warunków umo¿liwiaj±cych udzielanie ¶wiadczeñ w zakresie transportu sanitarnego.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

W zakresie potwierdzenia braku podstaw wykluczenia o których mowa w art. 24 ust. 5 pkt. 1 Prawa zamówieñ publicznych Zamawiaj±cy wymaga dostarczenia Odpisu z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 Prawa Zamówieñ Publicznych. Wykonawca, który ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 7.5.3. sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju , w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e: nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci. Dokument winien byæ wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Je¿eli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w powy¿ej zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one przed notariuszem lub przed organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokument ten powinien byæ wystawiony z zachowaniem terminu wskazanego w pkt. 7.9.1.

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
W zakresie kompetencji lub uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów. W zakresie czê¶ci 1, 2, zamówienia - Za¶wiadczenie o wpisie do rejestru, o którym mowa w art. 100 ustawy o dzia³alno¶ci leczniczej W zakresie czê¶ci 1,2,3,4 Zezwolenie Ministra Spraw Wewnêtrznych i Administracji na uprzywilejowanie w ruchu drogowym ¶rodków transportu, którymi Wykonawca bêdzie realizowa³ transport, zgodnie z art. 53 ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2018 r. poz. 1990.). Za¶wiadczenie o wpisie do rejestru, o którym mowa w art. 100 ustawy o dzia³alno¶ci leczniczej W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie, ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie, których oferta zosta³a najwy¿ej oceniona na wezwanie Zamawiaj±cego przekazuje dokumenty : wymienione w pkt. 7.5.3. - ka¿dy z Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie. wymienione w pkt. 7.5.1. i 7.5.4. - tylko w zakresie, w którym dany Wykonawca wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

W celu potwierdzenia, ¿e oferowane us³ugi a w szczególno¶ci pojazdy u¿yte do realizacji transportu sanitarnego, odpowiadaj± wymaganiom okre¶lonym przez Zamawiaj±cego, Zamawiaj±cy ¿±da przedstawienia: W zakresie czê¶ci 1, 2, 3, 4 zamówienia - Postanowienie Pañstwowego Inspektora Sanitarnego potwierdzaj±ce spe³nianie przez ¶rodki transportu, którymi Wykonawca bêdzie realizowa³ transport, warunków umo¿liwiaj±cych udzielanie ¶wiadczeñ w Za¶wiadczenie o wpisie do rejestru, o którym mowa w art. 100 ustawy o dzia³alno¶ci leczniczej W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie, ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie, których oferta zosta³a najwy¿ej oceniona na wezwanie Zamawiaj±cego przekazuje dokumenty : wymienione w pkt. 7.5.3. - ka¿dy z Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie. wymienione w pkt. 7.5.1. i 7.5.4. - tylko w zakresie, w którym dany Wykonawca wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. W zakresie czê¶ci 1,2,3,4 Zezwolenie Ministra Spraw Wewnêtrznych i Administracji na uprzywilejowanie w ruchu drogowym ¶rodków transportu, którymi Wykonawca bêdzie realizowa³ transport, zgodnie z art. 53 ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2018 r. poz. 1990.).

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

Wype³niony i podpisany Formularz oferty, sporz±dzony na podstawie wzoru stanowi±cego za³±czniki Nr 1 do SIWZ. Wype³niony i podpisany Formularz cenowy sporz±dzony odrêbnie dla ka¿dej czê¶ci zamówienia - zadania zgodnie ze wzorem stanowi±cym (za³±czniki Nr 2.1. -2.5. do SIWZ). Wype³nione i podpisane O¶wiadczenie sporz±dzone na podstawie wzoru stanowi±cego za³±cznik Nr 4 do SIWZ. Dokument okre¶laj±cy zasady reprezentacji oraz osoby upowa¿nione do reprezentacji Wykonawcy ( Pe³nomocnictwo). Pe³nomocnictwo - umocowanie do reprezentacji Wykonawcy, w przypadku , gdy upowa¿nienie do podpisania oferty nie wynika bezpo¶rednio z odpisu z w³a¶ciwego rejestru , albo z centralnej ewidencji informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej (np. KRS, CEIDG) dostêpnego bez ograniczeñ na stronach internetowych ogólnodostêpnych baz danych. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiaj±cy Pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:

Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena60,00
aspekty ekologiczne realizacji przedmiotu zamówienia20,00
aspekty spo³eczne realizacji przedmiotu zamówienia20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:

Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmiany umowy w nastêpuj±cych sytuacjach: a. zmiana danych podmiotów zawieraj±cych umowê; b. obni¿enie ceny przedmiotu umowy przez Wykonawcê (mo¿e nast±piæ w ka¿dym czasie i nie wymaga zgody Zamawiaj±cego ani sporz±dzenia aneksu do Umowy); c. zmiany stawki podatku VAT w przypadku ich urzêdowej zmiany. W takim przypadku zmianie ulegnie cena brutto; cena netto pozostanie niezmieniona; d. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ przed³u¿enia terminu obowi±zywania umowy w przypadku niepe³nej realizacji przedmiotu umowy, w okresie jej obowi±zywania, przy zachowaniu jej warto¶ci (nie d³u¿ej ni¿ o 30 dni)
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2020-10-30, godzina: 08:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
>
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków, które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH



Czê¶æ nr: 1Nazwa: Transport specjalistyczny ambulansem sanitarnym wraz z zespo³em medycznym
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Wykonywany zgodnie z art. 36 ust. 1 pkt. 1 ustawy o Pañstwowym Ratownictwie Medycznym przez zespó³ specjalistyczny, w sk³ad którego wchodz± co najmniej trzy osoby uprawnione do wykonywania medycznych czynno¶ci ratunkowych, w tym lekarz systemu oraz pielêgniarka systemu lub ratownik medyczny. W sk³ad zespo³u wchodzi kierowca w przypadku gdy ¿aden z cz³onków zespo³ów ratownictwa medycznego nie spe³nia warunków, o których mowa w art. 106 ust. 1 ustawy z dnia 5 stycznia 2011 r. o kieruj±cych pojazdami (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r. poz. 1268). Zamawiaj±cy wymaga, aby osoby, które bêd± kierowaæ pojazdami u¿ywanymi do realizacji przedmiotu zamówienia, spe³nia³y warunki, o których mowa w art. 106 ust. 1 ustawy z dnia 5 stycznia 2011 r. o kieruj±cych pojazdami (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r. poz. 1268). Wymagana gotowo¶æ podjêcia transportu 24 godz. na dobê- rozpoczêcie realizacji wezwania natychmiastowe, podstawienie pojazdu w czasie nie d³u¿szym ni¿ 30 minut od momentu przekazania wezwania. Szacunkowa ilo¶æ kilometrów i godzin: 6650 km i 350 godz.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 60100000-9, 60130000-8

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
aspekty ekologiczne realizacji przedmiotu zamówienia20,00
aspekty spo³eczne realizacji przedmiotu zamówienia20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Czê¶æ nr: 2Nazwa: Transport sanitarny podstawowy z ratownikiem medycznym lub pielêgniark±
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Wykonywany zgodnie z art. 36 ust. 1 pkt. 2 ustawy o Pañstwowym Ratownictwie Medycznym przez zespó³ podstawowy, w sk³ad którego wchodz± co najmniej dwie osoby uprawnione do wykonywania medycznych czynno¶ci ratunkowych, w tym pielêgniarka systemu lub ratownik medyczny. W sk³ad zespo³u wchodzi kierowca w przypadku gdy ¿aden z cz³onków zespo³ów ratownictwa medycznego nie spe³nia warunków, o których mowa w art. 106 ust. 1 ustawy z dnia 5 stycznia 2011 r. o kieruj±cych pojazdami (Dz. U. z 2020 r. poz. 1268). Gotowo¶æ 24 godz. na dobê- rozpoczêcie realizacji wezwania natychmiastowe, podstawienie pojazdu w czasie nie d³u¿szym ni¿ 60 minut od chwili wezwania, a w przypadku zg³oszenia zagro¿enia ¿ycia do 30 minut od chwili wezwania. Szacunkowa ilo¶æ 4100, 250 godz.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 60100000-9, 60130000-8

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
aspekty ekologiczne realizacji przedmiotu zamówienia20,00
aspekty spo³eczne realizacji przedmiotu zamówienia20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Czê¶æ nr: 3Nazwa: Transport sanitarny podstawowy bez opieki medycznej z noszowym
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Transport realizowany jest przez ratownika medycznego i kierowcê lub ratownika medycznego posiadaj±cego uprawnienia do kierowania pojazdem oraz noszowego. Kieruj±cy pojazdem musi spe³niaæ warunki, o których mowa w art. 106 ust. 1 ustawy z dnia 5 stycznia 2011 r. o kieruj±cych pojazdami (Dz. U. z 2020 r. poz. 341). Transport realizowany w dni robocze od poniedzia³ku do pi±tku w godzinach od 7:00 do 21:00, w nocy, w soboty, niedziele i ¶wiêta w miarê potrzeb - realizacja wezwania w ci±gu 60 minut, od chwili wezwania. Szacunkowa ilo¶æ 1200 km, 800 godz
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 60100000-9, 60130000-8

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
aspekty ekologiczne realizacji przedmiotu zamówienia20,00
aspekty spo³eczne realizacji przedmiotu zamówienia20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Czê¶æ nr: 4Nazwa: Transport sanitarny krwi i preparatów krwiopochodnych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Transport krwi i preparatów krwiopodobnych z RCKiK do SP ZOZ Szpitala Nr 2 w Mys³owicach. Gotowo¶æ 24 godz. na dobê 365 dni w roku. Us³ugi transportu bêd± realizowane sukcesywnie w miarê potrzeb na podstawie czê¶ciowych zleceñ przekazywanych przez Zamawiaj±cego. Transport realizowany bêdzie w trybie zwyk³ym i "na ratunek". Transport "na ratunek" to rodzaj transportu, którego nie mo¿na zaplanowaæ, ani przewidzieæ, a jego natychmiastowa realizacja jest konieczna. Pozosta³y transport odbywa siê w trybie zwyk³ym (Krew do planowanych zabiegów transportowana w przyjêtym systemie przywozu - realizacja w ci±gu 30 minut ). O trybie realizacji us³ugi decyduje Zamawiaj±cy. Szacunkowa ilo¶æ przewozów 450.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 60100000-9, 60130000-8

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
aspekty ekologiczne realizacji przedmiotu zamówienia20,00
aspekty spo³eczne realizacji przedmiotu zamówienia20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Czê¶æ nr: 5Nazwa: Transport materia³ów biologicznych do badañ, materia³ów do i ze sterylizacji
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Us³uga obejmuje w szczególno¶ci a) przewóz materia³ów do i ze sterylizacji b) przewóz materia³ów biologicznych do badañ c) inne przewozy w miarê potrzeb Transport materia³ów biologicznych do badañ, materia³ów do i ze sterylizacji. Transport 7 dni w tygodniu - realizacja w uzgodnionych porach, wg potrzeb. Czas realizacji przyjêtego zlecenia przewozowego nie mo¿e byæ d³u¿szy ni¿ 3 godziny, a w przypadku transportu materia³ów do i ze sterylizacji realizacja us³ugi w ci±gu 1 godziny od zg³oszenia. Szacunkowa ilo¶æ 5500 km i 450 godz.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 60100000-9, 60130000-8

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
aspekty ekologiczne realizacji przedmiotu zamówienia20,00
aspekty spo³eczne realizacji przedmiotu zamówienia20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.