eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włocławekobróbka i utylizacja osadów ściekowych we Włocławku



Ogłoszenie z dnia 2005-11-14

POZYCJA 60007

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Włocławek: obróbka i utylizacja osadów ściekowych we Włocławku

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o. o., do kontaktów: pod względem merytorycznym - Zbigniew Kaszewski, w sprawach dotyczących procedury zamówień publicznych - Kazimierz Koper, ul. Toruńska 146, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2301700, fax 054 2301701, e-mail: ispa@mpwik.wloclawek.pl, www.mpwik.wloclawek.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: obróbka i utylizacja osadów ściekowych we Włocławku. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Zaprojektowanie i wybudowanie suszarni osadów ściekowych powstających na terenie Centralnej Oczyszczalni Ścieków we Włocławku wraz z dostawą wszystkich urządzeń, uruchomieniem instalacji oraz uzyskaniem niezbędnych pozwoleń, w tym pozwolenia na budowę i pozwolenia na użytkowanie wybudowanego obiektu. Kontrakt na roboty oparty jest na "Warunkach Kontraktu na urządzenia i budowę z projektowaniem" , FIDIC (pierwsze wydanie angielskie 1999; drugie wydanie angielsko-polskie 2004). 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Włocławek, województwo kujawsko-pomorskie, Polska. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.25.21.40 - Zakłady odwadniania osadów Kod CPV wg słownika 2008: 45.25.21.40 - Roboty budowlane w zakresie zakładów odwadniania osadów 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje zaprojektowanie i wykonanie instalacji do termicznego suszenia osadów z oczyszczalni ścieków we Włocławku spełniającej wymagania SIWZ, a w szczególności: 1) Wykonanie Projektu Budowlanego wraz ze wszystkimi opracowaniami niezbędnymi do uzyskania pozwolenia na budowę, z wyłączeniem decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu, posiadanej przez zamawiającego. Opracowania te wykonawca przygotuje własnym staraniem i na własny koszt. 2) Uzyskanie pozwolenia na budowę obiektu suszarni w imieniu i na rzecz zamawiającego 3) Wykonanie Projektów Wykonawczych obejmujących całość Robót i przedstawiających ich szczegółowe rozwiązania techniczne. 4) Wykonanie Robót wraz z dostawą na Plac Budowy wszystkich Materiałów, Urządzeń w zakresie obejmującym całość Robót, a w szczególności: a) Budynek suszarni b) instalacje technologiczne i) Instalacje do transportu osadu odwodnionego mechanicznie ii) Suszarki osadu iii) Układy grzewcze z wymiennikami iv) Układ separacji i odpylania v) Układ kondensacji i odzysku ciepła vi) System chłodzenia, transportu i magazynowania osadu wysuszonego, vii) Układ neutralizacji spalin c) Wewnętrzne Instalacje sanitarne d) Sieci wod.-kan. e) Instalacje elektryczne f) Zasilanie elektroenergetyczne g) Instalacje AKPiA h) Ukształtowanie terenu 5) Dostarczenie kompletu sprzętu, oznakowań, instrukcji, środków ochrony indywidualnej i zbiorowej z zakresu bhp i ochrony przeciwpożarowej, wymaganych przepisami szczegółowymi dla prawidłowej eksploatacji obiektu Suszarni. 6) Oznakowanie elementów budynku i instalacji zgodnie z wymaganiami przepisów szczegółowych, a w szczególności oznakowanie: a) dróg ewakuacyjnych b) lokalizacji sprzętu ppoż. c) armatury, urządzeń, instalacji d) miejsc występowania zagrożeń i ograniczeń w zakresie przebywania i komunikacji e) informacyjne w zakresie pomieszczeń i komunikacji 7) Dostarczenie oprogramowania narzędziowego oraz kopii aplikacji zastosowanej w sterownikach systemu AKPiA wraz z licencją dla użytkownika. 8) Dostarczenie kompletu Dokumentów Wykonawcy zgodnie z Kontraktem 9) Przeprowadzenie Prób Końcowych całej instalacji suszenia ze szkoleniem pracowników obsługi eksploatacyjnej Zamawiającego. 10) Przeprowadzenie wszystkich uzgodnień i kontroli przez instytucje do tego uprawnione w procedurze uzyskania pozwolenia na użytkowanie wraz z uzyskaniem ich pozytywnej opinii. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 20;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 300 000 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1) Posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty; a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), b) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać niniejsze zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. - Kopie decyzji o przyznaniu uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie: o Kierownik Budowy - w zakresie kierowania i nadzoru robót w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub instalacyjnej; o Projektant Technolog - do sporządzania projektów w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych; - Kopie zaświadczenia o przynależności ww. osób do właściwej Izby samorządu zawodowego, z potwierdzeniem posiadania polisy OC dla działalności zawodowej 2) Nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art 24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późn. zm). W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich): a) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art, 24 ust. 1 pkt 4 - 8 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zaiega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3) Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponować osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczeń ie): a) Posiadać przeciętne zatrudnienie w okresie ostatnich trzech lat licząc od daty publikacji ogłoszenia o zamówieniu w BZP, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, w wysokości co najmniej 40 pracowników, w tym co najmniej 10 inżynierów. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć Informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników sporządzoną według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do IDW b) Wskazać do wykonania niniejszego zamówienia następujące osoby wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nich czynności: o Kierownik Budowy - posiada co najmniej 10 fat doświadczenia zawodowego, w tym co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego jako kierownik podobnych robót, tj budowy budynków przemysłowych lub oczyszczalni ścieków lub stacji uzdatniania wody o Projektant Technolog - posiada, co najmniej 10 lat doświadczenia zawodowego, w tym, co najmniej 5 lat doświadczenia w wykonywaniu podobnych prac, tj projektowaniu oczyszczalni ścieków. o Przedstawiciel Wykonawcy - posiada, co najmniej 10 lat doświadczenia zawodowego, w tym, co najmniej 3 lata na stanowisku kierowniczym W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: wykaz sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 IDW oraz CV każdej z ww. osób zawierające informacje potwierdzające w jednoznaczny sposób stawiane warunki, kopie decyzji o przyznaniu uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz kopie zaświadczenia o przynależności ww osób do właściwej Izby samorządu zawodowego, z potwierdzeniem posiadania polisy OC dla działalności zawodowej. c) Wykonać: o w okresie ostatnich 5 lat licząc od daty publikacji ogłoszenia o zamówieniu w BZP, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, roboty budowlane: - 2 zamówienia o całkowitej wartości nie mniejszej niż 5,000.000 EURO bez VAT w zakresie obejmującym instalacje technologiczne związane z oczyszczaniem ścieków, utylizacją osadów ściekowych, uzdatnianiem wody z automatycznym sterowaniem i monitorowaniem, procesów. W celu potwierdzenia spełniania niniejszych warunków Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz wykonanych robót budowlanych/usług sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do IDW oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. Przedkładane dokumenty potwierdzające, ze wykonane przez Wykonawcę zamówienia podobne zostały wykonane należycie muszą zawierać co najmniej: a. wskazanie, że Wykonawca składający ofertę w niniejszym postępowaniu realizował zamówienie którego dokumenty dotyczą b. wskazanie podmiotu na rzecz którego realizowane było zamówienie c. wskazanie zakresu realizowanego zamówienia d. wskazanie wartości zamówienia e. wskazanie daty wykonania f. wskazanie miejsca wykonania g. opinia podmiotu wskazanego powyżej w pkt b stwierdzająca, że zamówienie zostało wykonane należycie h. podpis upoważnionego przedstawiciela podmiotu wskazanego w pkt b. Dla zamówień zrealizowanych w innej walucie należy przyjąć przeliczenie na EURO według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego (NBP) obowiązującego w dniu ukazania się ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych. 4) Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie Ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa): a) Wykonawca (wykonawcy składający ofertę wspólną) osiągnął (osiągnęli) średni roczny obrót z ostatnich 3 pełnych lat obrotowych wynoszący przynajmniej 2.500.000 EURO w każdym roku. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy (każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną) zobowiązani są przedłożyć sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu, a w przypadku Wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, b) Posiadać środki finansowe w wysokości, co najmniej 500.000 EURO lub posiadać zdolność kredytową w wysokości co najmniej 500.000 EURO. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy (każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną) zobowiązani są przedłożyć informację z banku, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, potwierdzające posiadanie środków finansowych lub posiadanie przez Wykonawcę zdolności kredytowej, c) Posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę, co najmniej 200.000 EURO. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca (każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną) musi złożyć polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Wykonawcy mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zobowiązani do przygotowywania dokumentów finansowych w oparciu o PLN. Wykonawcy spoza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w których krajach obowiązuje inna waluta niż euro winni podać wymagane dane w walucie ich kraju. Stosowanych przeliczeń na euro dokona Komisja przetargowa w trakcie oceny ofert według średnich kursów Narodowego Banku Polskiego (NBP) obowiązujących w dniu ukazania się ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych wydawanym przez Urząd Zamówień Publicznych w Warszawie. 5) Złożyć oświadczenie o spełnienie warunków udziału w postępowaniu, sporzadzone według wzoru stanowiacego załacznik nr 2 do IDW. Ocene spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły "spełnia - nie spełnia".

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 22.12.2005, cena - 200 PLN. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 29.12.2005 godzina 11:30. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 29.12.2005, godzina 12:00, MPWIK Sp. z o.o., 87-800 Włocławek, ul. Toruńska 146, sala konferencyjna - pok. 13.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Fundusz Spójności Memorandum Finansowe dla Projektu Funduszu Spójności Nr 2002/PL/16/P/PE/032 oczyszczanie ścieków we Włocławku z dnia 25.10.2002r. 2) Data wysłania ogłoszenia: 04.11.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.