To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2006-11-27
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy Radom: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Miasta Radomia - Urząd Miejski w Radomiu Zespół Zamówień Publicznych, do kontaktów: Aneta Ćwiklińska, ul. Jana Kilińskiego, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3620284, 3620283, fax 048 3620282, 3620284, e-mail: zzp@magistrat.radom.pl. Adresy internetowe Ogólny adres zamawiającego (URL): www.bip.radom.pl Adres profilu nabywcy (URL): 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie. Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak. Nr 183 poz. 37409 z 19.07.2006 Wartość zamówienia (bez VAT): 83312,47 EUR.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Siedziba zamawiającego. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania. Zamówienie podzielono na cztery części. 1.Część pierwsza zamówienia: 1.1. 65 zestawów komputerowych stacjonarnych z monitorem i zainstalowanym oprogramowaniem: - system operacyjny Windows XP Professional PL OEM - Office 2003 SBE PL OEM (dotyczy 61 komputerów) - Office 2003 Professional PL OEM (dotyczy 4 komputerów) 1.2. 4 zestawy komputerowe stacjonarne z monitorem i zainstalowanym oprogramowaniem do zastosowań CAD: - system operacyjny Windows XP Professional PL OEM - Office 2003 Professional PL OEM 1.3. 5 monitorów LCD 17 cali 2.Część druga zamówienia: 2.1. 1 serwer HP ML 370 z monitorem (rozbudowa istniejącej infrastruktury sieciowej serwerowi głównej) 3.Część trzecia zamówienia: 3. 1. 9 notebooków z zainstalowanym oprogramowaniem (w komplecie z torbą): -system operacyjny Windows XP Professional PL OEM -Office 2003 SBE PL OEM (dotyczy 4 szt.) -Office 2003 Professional PL OEM (dotyczy 5 szt.) 4.Część czwarta zamówienia: 4. 1. 50 drukarek laserowych mono A4 (typu HP1020) 4. 2. 20 drukarek laserowych mono A4 (typu Lexmark E232) 4. 3. 2 drukarki laserowe A4 (typu HP LJ 2420) 4. 4. 2 drukarki igłowe z płaskim łożem (typu Epson LQ - 680) 4. 5. 10 szt. pamięci zewnętrznej w postaci klucza USB (PenDrive) 1.5) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.21.40.00 - Stacje robocze Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.40.00 - Stacje robocze Oryginalny kod CPV: 30.26.00.00 - Serwery Kod CPV wg słownika 2008: 48.82.00.00 - Serwery Oryginalny kod CPV: 30.21.31.00 - Notebooki Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.31.00 - Komputery przenośne Oryginalny kod CPV: 30.23.32.30 - Drukarki i plotery Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.21.00 - Drukarki i plotery Oryginalny kod CPV: 30.21.70.00 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.70.00 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
Część nr: 1 Nazwa: Część pierwsza zamówienia. V. 1 Data udzielenia zamówienia: 31.08.2006. 2) Liczba otrzymanych ofert: 6. 3) Nazwa i adres wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TTi Spółka Jawna, ul. Partyzantów 65a, 43-316 Bielsko- Biała, woj. Polska/śląskie, tel. (0-33) 822 84 21, fax (0-33) 496 51 03. 4) Informacja o cenie wybranej oferty oraz o nie podlegających odrzuceniu ofertach z najtańszą i najdroższą ceną (bez VAT): Cena wybranej oferty: 180268.00 Oferta z najniższą ceną: 180268.00 / oferta z najwyższą ceną: 259190.00 Waluta: PLN Część nr: 2 Nazwa: Część druga zamówienia. V. 1 Data udzielenia zamówienia: 30.08.2006. 2) Liczba otrzymanych ofert: 3. 3) Nazwa i adres wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ForTi Krzysztof Jurek, ul. Sienkiewicza 11/2, 26-600 Radom, woj. Polska/mazowieckie, tel. (0-48) 36 22 545, fax (0-48) 36 33 774. 4) Informacja o cenie wybranej oferty oraz o nie podlegających odrzuceniu ofertach z najtańszą i najdroższą ceną (bez VAT): Cena wybranej oferty: 19200.00 Oferta z najniższą ceną: 19200.00 / oferta z najwyższą ceną: 19416.00 Waluta: PLN Część nr: 3 Nazwa: Trzecia część zamówienia. V. 1 Data udzielenia zamówienia: 30.08.2006. 2) Liczba otrzymanych ofert: 3. 3) Nazwa i adres wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ForTi Krzysztof Jurek, ul. Sienkiewicza 11/2, 26-600 Radom, woj. Polska/mazowieckie, tel. (0-48) 36 22 545, fax (0-48) 36 33 774. 4) Informacja o cenie wybranej oferty oraz o nie podlegających odrzuceniu ofertach z najtańszą i najdroższą ceną (bez VAT): Cena wybranej oferty: 34300.00 Oferta z najniższą ceną: 34300.00 / oferta z najwyższą ceną: 50395.00 Waluta: PLN Część nr: 4 Nazwa: Część czwarta zamówienia. V. 1 Data udzielenia zamówienia: 31.08.2006. 2) Liczba otrzymanych ofert: 4. 3) Nazwa i adres wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KOMTECH Piotr Martuszewski, ul. Jagiellońska 39, 33-300 Nowy Sącz, woj. Polska/małopolskie, tel. (0-18) 443 70 17, fax (0-18) 442 34 94. 4) Informacja o cenie wybranej oferty oraz o nie podlegających odrzuceniu ofertach z najtańszą i najdroższą ceną (bez VAT): Cena wybranej oferty: 38680.00 Oferta z najniższą ceną: 38680.00 / oferta z najwyższą ceną: 45818.00 Waluta: PLN
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 06.09.2006.
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Wywóz na składowisko odpadów stałych segregowanych i niesegregowanych, innych odpadów komunalnych gromadzonych i wytwarzanych w ZUS Oddział w Radomiu i podległych jednostkach terenowych.
- Zamówienie na usługi promocyjne w ramach rozgrywek piłkarskich.
- Postępowanie o zawarcie umowy ramowej na: Zakup i dostawę druków ścisłego zarachowania w postaci dokumentów publicznych drugiej i trzeciej kategorii dla KWP zs. w Radomiu.
- Dostawa oleju napędowego do celów opałowych do kotłowni w Leśnym Ośrodku Edukacyjnym w Jedlni-Letnisko w roku 2026
- Usługa sporządzenia operatów szacunkowych
- Dostawa, montaż i uruchomienie komory próżniowej do "Urządzenia do elektrokonsolidacji"
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wraz z wdrożeniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej dla Gminy Miłoradz realizowana w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa wyposażenia dla Powiatu Tomaszowskiego w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd" w podziale na części
- Wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj zadania pn. Budowa Edukacyjnego Centrum Bioróżnorodności wraz z utworzeniem ekoparku Park Bioróżnorodności na terenie siedziby Biura ZPKWŚ w Będzinie.
- Dostawa sprzętu IT oraz oprogramowania w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczny Urząd Miasta Grajewo"
- Zakup i dostawa do Urzędu Miasta Ruda Śląska komputerowych materiałów eksploatacyjnych
- Dostawa sprzętu serwerowego i oprogramowania do Urzędu Miejskiego w Orzyszu z podziałem na części
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





