eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radomdostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-07-19

POZYCJA 37409

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Radom: dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Miasta Radomia - Urząd Miejski w Radomiu Zespół Zamówień Publicznych, do kontaktów: Aneta Ćwiklińska, ul. Jana Kilińskiego 30, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3620284, 3620283, fax 048 3620282, 3620284, e-mail: zzp@magistrat.radom.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.bip.radom.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Siedziba zamawiającego. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania. Zamówienie podzielono na cztery części: 1.Część pierwsza zamówienia: 1.1. 65 zestawów komputerowych stacjonarnych z monitorem i zainstalowanym oprogramowaniem: - system operacyjny Windows XP Professional PL OEM, - Office 2003 SBE PL OEM (dotyczy 61 komputerów), - Office 2003 Professional PL OEM (dotyczy 4 komputerów); 1.2. 4 zestawy komputerowe stacjonarne z monitorem i zainstalowanym oprogramowaniem do zastosowań CAD: - operacyjny Windows XP Professional PL OEM, - Office 2003 Professional PL OEM; 1.3. 5 monitorów LCD 17 cali; 2.Część druga zamówienia: 2.1. 1 serwer HP ML 370 z monitorem (rozbudowa istniejącej infrastruktury sieciowej serwerowni głównej); 3.Część trzecia zamówienia: 3.1. 9 notebooków z zainstalowanym oprogramowaniem (w komplecie z torbą): -system operacyjny Windows XP Professional PL OEM, - Office 2003 SBE PL OEM (dotyczy 4 szt.), - Office 2003 Professional PL OEM (dotyczy 5 szt.); 4.Część czwarta zamówienia: 4.1. 50 drukarek laserowych mono A4 (typu HP1020), 4.2. 20 drukarek laserowych mono A4 (typu Lexmark E232), 4.3. 2 drukarki laserowe A4 (typu HP LJ 2420), 4.4. 2 drukarki igłowe z płaskim łożem (typu Epson LQ - 680), 4.5. 10 szt. pamięci zewnętrznej w postaci klucza USB (PenDrive); 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.21.40.00 - Stacje robocze Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.40.00 - Stacje robocze Oryginalny kod CPV: 30.26.00.00 - Serwery Kod CPV wg słownika 2008: 48.82.00.00 - Serwery Oryginalny kod CPV: 30.21.31.00 - Notebooki Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.31.00 - Komputery przenośne Oryginalny kod CPV: 30.23.32.30 - Drukarki i plotery Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.21.00 - Drukarki i plotery Oryginalny kod CPV: 30.21.70.00 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.70.00 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Powyżej 60.000,00 EUR 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 21

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: - 5.000 zł dla pierwszej części zamówienia, - 600 zł dla drugiej części zamówienia, - 800 zł dla trzeciej części zamówienia, - 800 zł dla czwartej części zamówienia. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców prowadzona będzie na podstawie analizy dokumentów złożonych przez wykonawcę - oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnianie tych warunków a wymaganych przez zamawiającego. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. nr 19, poz. 177 z późn. zm.) - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4.W przypadku podmiotów zbiorowych: aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. nr 19, poz. 177 z późn. zm.) - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5.Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamowienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane należycie; 6.Potwierdzenie wpłaty wadium (w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem); 7.W przypadku podmiotów występujących wspólnie (np. konsorcjum, spółka cywilna) - pełnomocnictwo o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. nr 19, poz. 177 z późn. zm.).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.radom.pl Po wejsciu na stronę należy otworzyć zakładki - Przetargi/Dostawy/Rok2006. Opłata: 5 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Formularz specyfikacji można również odebrać osobiście w siedzibie zamawiającego - Urząd Miejski w Radomiu Zespół Zamówień Publicznych ul. Jana Kilińskiego 30 (wejście od ul. Żeromskiego 53, pokój nr 1 - parter), w godzinach pracy Urzędu lub może być przesłana za zaliczeniem pocztowym. Opłatę można uiścić w kasie zamawiającego lub za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.08.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 01.08.2006, godzina 10:30, Urząd Miejski w Radomiu, ul. Jana Kilińskiego 30, pok. nr 1 (wejście od ul. Żeromskiego 53, parter).

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 12.07.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Część pierwsza zamówienia. 1) Krótki opis: 1.1. 65 zestawów komputerowych stacjonarnych z monitorem i zainstalowanym oprogramowaniem: - system operacyjny Windows XP Professional PL OEM, - Office 2003 SBE PL OEM (dotyczy 61 komputerów), - Office 2003 Professional PL OEM (dotyczy 4 komputerów); 1.2. 4 zestawy komputerowe stacjonarne z monitorem i zainstalowanym oprogramowaniem do zastosowań CAD: - system operacyjny Windows XP Professional PL OEM, - Office 2003 Professional PL OEM; 1.3. 5 monitorów LCD 17 cali;. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.40.00. 3) Wielkość lub zakres: Powyżej 60.000,00 EUR. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 21 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Część druga zamówienia. 1) Krótki opis: 1 serwer HP ML 370 z monitorem (rozbudowa istniejącej infrastruktury sieciowej serwerowni głównej). 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.26.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Powyżej 60.000,00 EUR. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 21 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: Część trzecia zamówienia. 1) Krótki opis: 9 notebooków z zainstalowanym oprogramowaniem (w komplecie z torbą): - system operacyjny Windows XP Professional PL OEM, - Office 2003 SBE PL OEM (dotyczy 4 szt.), - Office 2003 Professional PL OEM (dotyczy 5 szt.);. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00. 3) Wielkość lub zakres: Powyżej 60.000,00 EUR. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 21 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: Część czwarta zamówienia. 1) Krótki opis: 4. 1. 50 drukarek laserowych mono A4 (typu HP1020), 4. 2. 20 drukarek laserowych mono A4 (typu Lexmark E232), 4. 3. 2 drukarki laserowe A4 (typu HP LJ 2420), 4. 4. 2 drukarki igłowe z płaskim łożem (typu Epson LQ - 680), 4. 5. 10 szt. pamięci zewnętrznej w postaci klucza USB (PenDrive);. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.32.30, 30.21.70.00. 3) Wielkość lub zakres: Powyzej 60.000,00 EUR. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 21 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.