Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2017-10-10
Ogłoszenie nr 599745-N-2017 z dnia 2017-10-10 r.
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie: Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego grupy "E" do instalacji znajdujących się w budynkach UKSW w Warszawie oraz budynku Instytutu Świeckiego Życia Konsekrowanego Świętej Rodziny w Łomiankach
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Tak
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Podmiot |
Instytut Świecki Życia Konsekrowanego Świętej Rodziny, ul. Mieszka I nr 3, 72-513 Wisełka, NIP: 118-13-97-495, |
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie, ul. Dewajtis 5, 01-815 Warszawa, NIP: 525-00-12-946, Dział Zamówień Publicznych, Ewelina Wyciechowska, adres e-mail: e.wyciechowska@uksw.edu.pl |
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe: Na podstawie Porozumienia o wspólnym przeprowadzeniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, zawartego w dniu 29.09.2017 r. w Warszawie, w trybie art. 16 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2017, poz. 1579 t.j.), zwanej dalej ustawą, pomiędzy Stronami: Nazwa (firma): Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie Adres: Dewajtis 5, Warszawa 01-815 oraz Nazwa (firma): Instytut Świecki Życia Konsekrowanego Świętej Rodziny Adres: ul. Mieszka I nr 3, 72-513 Wisełka (miejsce odbioru: ul. Krzysztofa Kamila Baczyńskiego 7/9, 05-092 Łomianki) zgodnie ustalono, że przedmiotowe postępowanie, jako pełnomocnik wyznaczony przez Strony, na podstawie postanowień zawartych w Porozumieniu w imieniu i na rzecz Stron w całości przeprowadzi: Nazwa (firma): Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie Adres: Dewajtis 5, Warszawa 01-815 Adres strony internetowej: www.dzp.uksw.edu.pl Jednostka prowadząca postępowanie: Dział Zamówień Publicznych Godziny urzędowania: od godz. 8.00 do godz. 15.00
I. 1) NAZWA I ADRES:
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie, krajowy numer identyfikacyjny
195600000, ul.
ul. Dewajtis
5
,
01815
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
225 618 943, e-mail
dzp@uksw.edu.pl, faks
225 618 944.
Adres strony internetowej (URL):
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny (proszę określić):
Uczelnia publiczna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
www.dzp.uksw.edu.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.dzp.uksw.edu.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
za pośrednictwem operatora pocztowego lub osobiście
Adres:
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie, Sekretariat Kancelrza (pokój nr 436) ul. Dewajtis 5, 01-815 Warszawa
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego grupy "E" do instalacji znajdujących się w budynkach UKSW w Warszawie oraz budynku Instytutu Świeckiego Życia Konsekrowanego Świętej Rodziny w Łomiankach
Numer referencyjny:
DZP.371.45.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego grupy E dla potrzeb grzewczych do instalacji znajdujących się w budynkach UKSW w Warszawie oraz Instytutu Świeckiego Życia Konsekrowanego Świętej Rodziny w Łomiankach: 1.1. Instytut Studiów nad Rodziną, ul. Baczyńskiego 9, 05-092 Łomianki, 1.2. Budynek nr 24, ul. Wóycickiego 1/3, 01-838 Warszawa, 1.3. Budynek nr 5a (Przedszkole), ul. Wóycickiego, 1/3, 01-838 Warszawa, 1.4. Erem nr 2, ul. Dewajtis 5, 01-815 Warszawa, 1.5. Erem nr 3, ul. Dewajtis 5, 01-815 Warszawa. 2. Okres trwania umów w poszczególnych budynkach i forma ich wypowiedzenia: 2.1. Instytut Świecki Życia Konsekrowanego Świętej Rodziny, ul. Baczyńskiego 9, 05-092 Łomianki. Umowa obowiązuje do 31.12.2017 r.; 2.2. Budynek nr 24, ul Wóycickiego 1/3, 01-838 Warszawa. Umowa obowiązuje do 31.12.2017 r.; 2.3. Budynek nr 5a (Przedszkole), ul. Wóycickiego 1/3, 01-838 Warszawa. Umowa trwa do dnia 30.09.2018 r. Rozwiązanie umowy poprzez złożenie wypowiedzenia najpóźniej do dnia 15.09.2018 r.; 2.4. Erem nr 2, ul. Dewajtis 5, 01-815 Warszawa. Umowa obowiązuje do 31.12.2017 r.; 2.5. Erem nr 3, ul. Dewajtis 5, 01-815 Warszawa. Umowa obowiązuje do 31.12.2017 r. 3. Szacunkowa ilość zapotrzebowania na gaz ziemny wysokometanowy grupy E w terminie realizacji zamówienia wynosi: 2 955 854 kWh dla instalacji w budynkach UKSW oraz 773 762 kWh dla instalacji w budynku Instytut Świeckiego Życia Konsekrowanego Świętej Rodziny w Łomiankach. Łączna ilość zapotrzebowani na gaz ziemny wysokometanowy grupy E wynosi: 3 729 616 kWh. 4. Dostawa gazu ziemnego wysokometanowego grupy E odbywać się będzie na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10.04.1997 r. Prawo Energetyczne (Dz. U. z 2006 r. Nr 89, poz. 625 ze zm.) i kodeksu cywilnego oraz z przepisami wykonawczymi wydanymi na ich podstawie. 5. Zamawiający będzie nabywał i odbierał gaz ziemny wysokometanowy grupy E na potrzeby grzewcze do instalacji i urządzeń własnych UKSW oraz Instytutu Świeckiego Życia Konsekrowanego Świętej Rodziny: 5.1. Instytut Świecki Życia Konsekrowanego Świętej Rodziny, kocioł grzewczy o mocy 260 kW; 5.2. Budynek nr 24, kocioł kondensacyjny GB162 o mocy 100KW (7 sztuk); 5.3. Budynek nr 5a (Przedszkole), kocioł grzewczy kondensacyjny MCA o mocy 70 kW (2 sztuki); 5.4. Erem nr 2, kocioł grzewczy pobór mocy 3,5 m3/h; 5.5. Erem nr 3, kocioł grzewczy pobór mocy 3,5 m3/h. 6. Charakterystyka energetyczna obiektów: 6.1. Zamawiający posiada wybudowane, odebrane i uruchomione przyłącza gazowe, punkty redukcyjno-pomiarowe, instalację wewnętrzną; 6.2. Ciśnienie paliwa gazowego na wejściu do instalacji gazowej: 6.2.1. Instytut Świecki Życia Konsekrowanego Świętej Rodziny: nie mniej niż 1,6 kPa; 6.2.2. Budynek nr 24: nie mniej niż 2 kPa; 6.2.3. Budynek nr 5a (Przedszkole): nie mniej niż 1,6 kPa; 6.2.4. Erem nr 2: nie mniej niż 1,6 kPa; 6.2.5. Erem nr 3: nie mniej niż 1,6 kPa. 6.3. Moc zamówienia (umowna) wynosi: 6.3.1. Instytut Świecki Życia Konsekrowanego Świętej Rodziny: 274 kWh; 6.3.2. Budynek nr 24: 549 kWh; 6.3.3. Budynek nr 5a (Przedszkole): 153 kWh; 6.3.4. Erem nr 2: <110 kWh; 6.3.5. Erem nr 3: <110 kWh. 6.4. Ciepło spalania nie mniej niż 34 MJ/m^3 dla nominalnej liczby Wobbego 50 MJ/m^3. 7. Grupy taryfowe poszczególnych punktów poboru: 7.1. Instytut Świecki Życia Konsekrowanego Świętej Rodziny, ul. Baczyńskiego 9, 05-092 Łomianki: Grupa taryfowa PGiNG: W-5 OSD: W-5.1 7.2. Budynek nr 24, UKSW ul Wóycickiego 1/3, 01-838 Warszawa: Grupa taryfowa PGiNG: W-5 OSD: W-5.1 7.3. Budynek nr 5a (Przedszkole), UKSW ul Wóycickiego 1/3, 01-838 Warszawa: Grupa taryfowa PGiNG: W-5 OSD: W-5.1 7.4. Erem nr 2, ul. UKSW Dewajtis 5, 01-815 Warszawa: Grupa taryfowa PGiNG: W-3.6 OSD: W-3.6 7.5. Erem nr 3, ul. UKSW Dewajtis 5, 01-815 Warszawa: Grupa taryfowa PGiNG: W-3.6 OSD: W-3.6 8. Zamawiający oświadcza, że w myśl przepisów podatkowych dotyczących naliczania podatku akcyzowego zgodnie z ustawą z dnia 6 grudnia 2008 r. o podatku akcyzowym Dz. U. 2009, Nr 3 poz. 11 z poźn. zm. oraz Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 24 lutego 2017 r. w sprawie zwolnień od podatku akcyzowego, nie jest zwolniony z akcyzy od nabywanego paliwa gazowego. 9. Zamawiający przewiduje podpisanie dwóch umów na kompleksową sprzedaż i dostawę paliwa gazowego. Pierwsza umowa dotyczyć będzie czterech miejsc poboru dla budynków UKSW w Warszawie, natomiast druga umowa dotyczyć będzie jednego miejsca poboru dla budynku Instytutu Świeckiego Życia Konsekrowanego Świętej Rodziny w Łomiankach. Umowy będą posiadały niezależną formę. 10. Zamawiający zaleca wizję lokalną terenu, przyłączy gazu i stacji redukcyjnych w budynkach UKSW w Warszawie, w celu zapoznania się z warunkami technicznymi pomieszczeń, w których usytuowane są piece lub kotły grzewcze, której termin należy uzgodnić telefonicznie: (22) 561 89 77, od poniedziałku do piątku w godz.: 09:00 - 15:00. 11. Zamawiający wymaga, aby zamówienie było realizowane od dnia podpisania umowy przez okres 24 miesięcy.
II.5) Główny kod CPV: 09123000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
65210000-8 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: 24 lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia:
Okres w miesiącach | Okres w dniach | Data rozpoczęcia | Data zakończenia |
24 |
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający uzna, że o udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który wykaże minimalne poziomy zdolności, tj. że spełnia warunek, jeżeli Wykonawca:
1. posiada aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu (sprzedaży) gazem ziemnym, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki zgodnie z wymogami ustawy
z dnia 10.04.1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. 2012, poz. 1059 ze zm.);
2. posiada aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie dystrybucji gazem ziemnym, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki zgodnie z wymogami ustawy
z dnia 10.04.1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. 2012, poz. 1059 ze zm.) - w przypadku Wykonawców będących właścicielem sieci dystrybucyjnej;
3. posiada aktualną (zawartą) umowę z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (OSD) na świadczenie usług dystrybucyjnych gazu na obszarze na którym znajduje się miejsce dostarczenia gazu ziemnego
- w przypadku Wykonawców nie będących Właścicielami sieci dystrybucyjnej.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający uzna, że o udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który wykaże minimalne poziomy zdolności, tj. że spełnia warunek, jeżeli Wykonawca znajduje się w posiadaniu ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną minimum 500.000,00 zł (pięćset tysięcy).
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Nie
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. aktualna koncesja na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu/sprzedaży gazu ziemnego wydana przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki;
2. aktualna koncesja na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie dystrybucji gazu ziemnego, wydana przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki w przypadku Wykonawców będących jednocześnie właścicielem sieci dystrybucyjnej;
3. w przypadku Wykonawców nie będących jednocześnie właścicielem sieci dystrybucyjnej należy złożyć stosowne oświadczenie o posiadaniu aktualnej umowy z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (OSD) na świadczenie usług dystrybucyjnych na obszarze, na którym znajduje się miejsce dostarczenia gazu ziemnego. W treści oświadczenia Wykonawca winien zidentyfikować umowę wskazując jej numer (jeśli posiada), datę zawarcia i datę obowiązywania;
4. dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Pełnomocnictwa: 1.1. jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy. Stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopi poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, należy dołączyć do oferty; 1.2. pełnomocnictwo udzielane osobom podpisującym ofertę, o ile prawo do reprezentowania wykonawcy nie wynika np. z dokumentu rejestrowego należy dołączyć do oferty. 2. Oświadczenie o grupie kapitałowej: 2.1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej co inni Wykonawcy, którzy złożyli oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą, który złożył ofertę w tym samym postępowaniu, nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia zostanie przesłany wraz z informacją z otwarcia ofert na adres e-mail podany przez Wykonawcę w Formularzu Oferty.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 100,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
ISTOTNE ZMIANY POSTANOWIEŃ ZAWARTEJ UMOWY ZAMIESZCZONE WE WZORZE UMOWY DLA OBIEKTÓW UKSW W WARSZAWIE: "§ 14 Zmiany w umowie 1. Wszelkie zmiany umowy wymagają zgody stron wyrażonej na piśmie, w formie aneksu, pod rygorem nieważności. 2. Strony Umowy zastrzegają sobie prawo do zmiany postanowień Umowy, w szczególności w przypadku: 1) ustawowego zwiększenia bądź zmniejszenia stawki podatku od towarów i usług (VAT) dotyczącej przedmiotu Umowy, 2) ustawowego zwiększenia bądź zmniejszenia stawki akcyzy dotyczącej przedmiotu Umowy, 3) zmiany mocy umownej, w przypadku innego zapotrzebowania na moc, jeżeli OSD wyraził zgodę na taką zmianę, 4) zmiany grupy taryfowej dla Miejsca odbioru, jeżeli dane Miejsce odbioru zostanie zakwalifikowane do innej grupy taryfowej zgodnie z zasadami opisanymi w Taryfie OSD, 3. W przypadku zmiany grupy taryfowej w okresie realizacji Umowy na Kompleksową sprzedaż paliwa gazowego, rozliczenia z Wykonawcą będą odbywały się na następujących zasadach: 1) jeżeli grupa taryfowa zostanie zmieniona na grupę taryfową, która była wyceniona w Formularzu Ofertowym zastosowana zostanie cena jednostkowa za gaz (gr/kWh) oraz Abonament (zł/m-c) przewidziane dla nowej (zmienionej) grupy taryfowej. Opłaty za usługi dystrybucji zostaną naliczone zgodnie z nową, zmienioną grupą taryfową. 2) jeżeli grupa taryfowa zostanie zmieniona na grupę taryfową, która nie była wyceniona w Formularzu Ofertowym zastosowana zostanie cena jednostkowa za gaz (zł/kWh) oraz Abonament (zł/m-c) przewidziane dla pierwotnej, zakładanej w postępowaniu przetargowym grupy taryfowej. Opłaty za usługi dystrybucji zostaną naliczone zgodnie z nową, zmienioną grupą taryfową. 3) zmiany grupy taryfowej nie wymagają zmiany Umowy. 4) w przypadku zmniejszenia liczby Miejsc odbioru do 15% (nie mniej niż jedno Miejsce odbioru) w stosunku do całkowitej liczby Miejsc odbioru wskazanych w Załączniku nr 1 do Umowy, przy czym zmiana ilości Miejsc odbioru wynikać może ze zmiany stanu prawnego Miejsc odbioru jak: przekazania, sprzedaży, wynajmu obiektu innemu właścicielowi, zamknięcia lub likwidacji Miejsc odbioru, zaistnienia przeszkód prawnych i formalnych uniemożliwiających przeprowadzenie procedury zmiany sprzedawcy, w tym w przypadku zaistnienia przeszkód uniemożliwiających rozwiązanie dotychczas obowiązujących umów, strony postanawiają, że na pisemny, pod rygorem pominięcia, wniosek Zamawiającego, Wykonawca zaprzestanie dostawy paliwa gazowego dla poszczególnych Miejsc odbioru w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 30 dni od doręczenia wniosku Wykonawcy. Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia z zastrzeżeniem, że Zamawiający pokryje dodatkowe koszty dystrybucji paliwa gazowego do wyłączonych Miejsc odbioru jakie naliczy OSD zgodnie ze swoją Taryfą 5) zmiany terminu rozpoczęcia dostaw paliwa gazowego do poszczególnych Miejsc odbioru, jeżeli zmiana ta wynika z okoliczności niezależnych od Stron, w szczególności z przedłużającej się procedury zmiany sprzedawcy, przedłużającego się procesu rozwiązania dotychczasowych umów kompleksowych, 6) oznaczenia danych dotyczących Zamawiającego i/lub Wykonawcy, 4. Zamawiający ma prawo do zwiększenia ilości miejsc odbioru, o których mowa w Załączniku nr 1 do Umowy, o nie więcej niż 15%. Rozliczenie dodatkowych miejsc odbioru będzie się odbywać według stawek rozliczeniowych określonych w Załączniku nr 3 do niniejszej Umowy i Taryfy OSD. 5. Strony dopuszczają możliwość dokonania cesji praw i obowiązków wynikających z Umowy na inny podmiot niż Zamawiający w przypadku zmiany właściciela lub posiadacza obiektu, do którego dostarczane jest paliwo gazowe na podstawie Umowy, zgodnie z przepisami Kodeksu cywilnego." ISTOTNE ZMIANY POSTANOWIEŃ ZAWARTEJ UMOWY ZAMIESZCZONE WE WZORZE UMOWY DLA OBIEKTU IŚŻKŚR w ŁOMIANKACH "§ 14 Zmiany w umowie 1. Wszelkie zmiany umowy wymagają zgody stron wyrażonej na piśmie, w formie aneksu, pod rygorem nieważności. 2. Strony Umowy zastrzegają sobie prawo do zmiany postanowień Umowy, w szczególności w przypadku : 1) ustawowego zwiększenia bądź zmniejszenia stawki podatku od towarów i usług (VAT) dotyczącej przedmiotu Umowy, 2) ustawowego zwiększenia bądź zmniejszenia stawki akcyzy dotyczącej przedmiotu Umowy, 3) zmiany mocy umownej, w przypadku innego zapotrzebowania na moc, jeżeli OSD wyraził zgodę na taką zmianę, 4) zmiany grupy taryfowej dla miejsca odbioru, jeżeli dane miejsce odbioru zostanie zakwalifikowane do innej grupy taryfowej zgodnie z zasadami opisanymi w Taryfie OSD, 3. W przypadku zmiany grupy taryfowej w okresie realizacji Umowy na Kompleksową sprzedaż paliwa gazowego, rozliczenia z Wykonawcą będą odbywały się na następujących zasadach: 1) jeżeli grupa taryfowa zostanie zmieniona na grupę taryfową, która była wyceniona w Formularzu Ofertowym zastosowana zostanie cena jednostkowa za gaz (gr/kWh) oraz Abonament (zł/m-c) przewidziane dla nowej (zmienionej) grupy taryfowej. Opłaty za usługi dystrybucji zostaną naliczone zgodnie z nową, zmienioną grupą taryfową. 2) jeżeli grupa taryfowa zostanie zmieniona na grupę taryfową, która nie była wyceniona w Formularzu Ofertowym zastosowana zostanie cena jednostkowa za gaz (zł/kWh) oraz Abonament (zł/m-c) przewidziane dla pierwotnej, zakładanej w postępowaniu przetargowym grupy taryfowej. Opłaty za usługi dystrybucji zostaną naliczone zgodnie z nową, zmienioną grupą taryfową. 3) zmiany grupy taryfowej nie wymagają zmiany Umowy. 4) zmiany terminu rozpoczęcia dostaw paliwa gazowego do poszczególnych Miejsc odbioru, jeżeli zmiana ta wynika z okoliczności niezależnych od Stron, w szczególności z przedłużającej się procedury zmiany sprzedawcy, przedłużającego się procesu rozwiązania dotychczasowych umów kompleksowych, 5) oznaczenia danych dotyczących Zamawiającego i/lub Wykonawcy, 4. Strony dopuszczają możliwość dokonania cesji praw i obowiązków wynikających z Umowy na inny podmiot niż Zamawiający w przypadku zmiany właściciela lub posiadacza obiektu, do którego dostarczane jest paliwo gazowe na podstawie Umowy, zgodnie z przepisami Kodeksu cywilnego."
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-10-20, godzina: 09:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Obsługa serwisowa oraz przeglądy centralnego zasilacza awaryjnego UPS Socomec typu Delphys BC 200 kVA.
- Zabudowa powierzchni wystawowej wraz z obsługą na potrzeby organizacji polskiego stoiska promocyjnego podczas targów ISM Middle East 2025 w dniach 15-17 września 2025 r. w Dubaju w ZEA
- Remont 5 lokali mieszkalnych przed ponownym zasiedleniem będących w zasobie Oddziału Regionalnego Agencji Mienia Wojskowego w Poznaniu
- 390/2025 Świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości i porządku oraz pielęgnacji zieleni na terenach Dzielnicy Wawer m. st. Warszawy.
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania do Instytutu Łączności - PIB
- Remont drogi wojewódzkiej nr 731 na odcinku od km 35+635 do km 36+890 na terenie gminy Białobrzegi, powiat białobrzeski, województwo mazowieckie - nr postępowania 156/25
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZAOPATRZENIE OBIEKTÓW GMINY KONOPISKA W PALIWO GAZOWE NA ROK 2026
- Kompleksowa dostawa i dystrybucja paliwa gazowego do budynków Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Pułtusku
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego do celów grzewczych do budynków Sądu Rejonowego w Chełmnie, Sądu Rejonowego w Wąbrzeźnie oraz Sądu Rejonowego w Golubiu-Dobrzyniu
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego (grupa E) GZ-50.
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego (symbol E) na potrzeby Dworu Skrzynki
- Zaopatrzenie obiektów Gminy Jerzmanowice-Przeginia i jej jednostek organizacyjnych w paliwo gazowe na rok 2026
więcej: Gaz ziemny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.