eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KielceDostawa materia³ow opatrunkowych i odzie¿y ochronnej na rzecz Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Kielcach

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2020-10-20



Og³oszenie nr 599564-N-2020 z dnia 2020-10-20 r.

Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Kielcach: Dostawa materia³ow opatrunkowych i odzie¿y ochronnej na rzecz Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Kielcach
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

Nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

Nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Kielcach, krajowy numer identyfikacyjny 29177600000000, ul. ul. Jagielloñska  66 , 25-956  Kielce, woj. ¶wiêtokrzyskie, pañstwo Polska, tel. 041 3359400, 3359418, e-mail przetargi@rckik-kielce.com.pl, faks 413 456 421.
Adres strony internetowej (URL): http://bip.rckik-kielce.com.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Inny (proszê okre¶liæ):
SPZOZ

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

Nie
http://bip.rckik-kielce.com.pl/


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Nie
http://bip.rckik-kielce.com.pl/


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:
25-734 Kielce, ul. Jagielloñska 66


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Dostawa materia³ow opatrunkowych i odzie¿y ochronnej na rzecz Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Kielcach
Numer referencyjny: ZP/07/2020
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
wszystkich czê¶ci

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do udzielenia ³±cznie nastêpuj±cych czê¶ci lub grup czê¶ci:

Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Zamówienie publiczne obejmuje dostawê materia³ów opatrunkowych i odzie¿y ochronnej szczegó³owo opisanych w SIWZ.

II.5) G³ówny kod CPV: 33.14.11.10 - Opatrunki
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:

PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach:  12   lub dniach:
lub
data rozpoczêcia:   lub zakoñczenia:

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie stawia warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie stawia warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie stawia warunku.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)






Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

3. Zamawiaj±cy przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym, nie krótszym ni¿ 5 dni, terminie, aktualnych na dzieñ z³o¿enia, nastêpuj±cych o¶wiadczeñ i dokumentów potwierdzaj±cych okoliczno¶ci, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13) - 22) oraz ust. 5 pkt 1) i 8) ustawy Pzp wzglêdem Wykonawcy, ewentualnych podwykonawców oraz podmiotów, na których zdolno¶ciach lub sytuacji polega Wykonawca: 1) odpisu z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - Wykonawca mo¿e zwolniæ siê z tego obowi±zku poprzez wskazanie rodzaju rejestru i numeru wpisu do rejestru (np. numer pod jakim okre¶lony Wykonawca figuruje w Krajowym Rejestrze S±dowym lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej), co umo¿liwi Zamawiaj±cemu sprawdzenie zawartych w tych rejestrach danych samodzielnie, 2) aktualnego za¶wiadczenia w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków lub za¶wiadczenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 (trzy) miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert, 3) aktualnego za¶wiadczenia w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenie zdrowotne i spo³eczne lub potwierdzenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci, lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu- wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 (trzy) miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert, 4) o¶wiadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku s±du lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, op³at lub sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzaj±cych dokonanie p³atno¶ci tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wi±¿±cego porozumienia w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci (Za³±cznik nr 4 do SIWZ), 5) o¶wiadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytu³em ¶rodka zapobiegawczego zakazu ubiegania siê o zamówienia publiczne (Za³±cznik nr 4 do SIWZ), 6) o¶wiadczenia Wykonawcy o niezaleganiu z op³acaniem podatków i op³at lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i op³atach lokalnych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1170) (Za³±cznik nr 4 do SIWZ).

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

1. Do oferty Wykonawca zobowi±zany jest do³±czyæ aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenia stanowi±ce wstêpne potwierdzenie, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu - za³±cznik nr 2 oraz próbki oferowanych materia³ów opatrunkowych i odzie¿y ochronnej: pakiet I - po 3 (trzy) odno¶nie do pozycji 1, 2, 3, 4, 7 i 8, odno¶nie do pozycji 9 (maseczki) - jedno opakowanie, pakiet II - po trzy sztuki fartuchów jednorazowych i ochraniaczy na buty. Zamawiaj±cy zbada próbki i zweryfikuje, czy oferowane materia³y s± dobrej jako¶ci i odpowiadaj± jego potrzebom - w przypadku odpowiedzi negatywnej Zamawiaj±cy ofertê odrzuci. Zamawiaj±cy uznaje próbkê za czê¶æ oferty i traktuje j± jako wzorzec, czyli fragment przysz³ego ¶wiadczenia Wykonawcy, dlatego te¿ nieza³±czenie do oferty próbek bêdzie skutkowa³o odrzuceniem oferty. Zamawiaj±cy zastrzega, ¿e uzupe³nienie przez Wykonawcê próbki wadliwej, niespe³niaj±cej wymagañ wskazanych w specyfikacji jest niedopuszczalne jako naruszaj±ce zasadê uczciwej konkurencji i równego traktowania Wykonawców. Niedopuszczalne jest równie¿ uzupe³nianie przez Wykonawcê próbek po przeprowadzeniu przez Zamawiaj±cego testowania próbek zakoñczonego wynikiem negatywnym w odniesieniu do konkretnej próbki

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem)
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:

Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:

Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena60,00
termin p³atno¶ci20,00
term dostaw20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:

Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Strony zgodnie postanawiaj±, ¿e niedopuszczalne s± istotne zmiany postanowieñ niniejszej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyj±tkiem: 1) zmian stawki podatku od towarów i us³ug - w razie zmiany stawki podatku VAT po zawarciu niniejszej umowy, Strony obowi±zywaæ bêdzie nowa stawka podatku z dat± wprowadzenia jej w ¿ycie przepisami, a zmiana kwoty brutto warto¶ci umowy z tego tytu³u jest akceptowana przez Strony bez konieczno¶ci sk³adania dodatkowych o¶wiadczeñ i aneksowania umowy; 2) zmian spowodowanych dzia³aniem si³y wy¿szej takiej jak klêska ¿ywio³owa, niekorzystne warunki atmosferyczne uniemo¿liwiaj±ce zrealizowanie dostawy w terminie, atak terrorystyczny; 3) zmian bêd±cych wynikiem czasowego wstrzymania produkcji towarów lub braków towarów na polskim rynku bêd±cych przedmiotem umowy, w tym bêd±cych nastêpstwem dzia³ania organów administracji publicznej; w przypadku wyst±pienia którejkolwiek z okoliczno¶ci wymienionych w punktach 2) - 3) termin dostawy mo¿e ulec odpowiedniemu przed³u¿eniu o czas niezbêdny do nale¿ytego jej wykonania, nie d³u¿ej jednak ni¿ o okres tych okoliczno¶ci; 4) zmian w obowi±zuj±cych przepisach prawa maj±cych wp³yw na przedmiot i warunki umowy oraz zmian sytuacji prawnej lub faktycznej Wykonawcy i/lub Zamawiaj±cego skutkuj±cych niemo¿liwo¶ci± realizacji przedmiotu zamówienia na dotychczasowych warunkach; 5) zmian spowodowanych niedostêpno¶ci± na rynku wskazanych w ofercie wyrobów trwaj±cych d³u¿ej ni¿ 10 (dziesiêæ) dni roboczych lub ich wycofaniem z produkcji - w takim przypadku Wykonawca mo¿e przedstawiæ Zamawiaj±cemu wyrób bêd±cy wyrobem zastêpuj±cym wycofany przez producenta, np. kolejn± seri±, nowym modelem tego samego wyrobu lub wyrób równowa¿ny pod wzglêdem funkcjonalno¶ci, ale ich cena nie mo¿e przewy¿szaæ ceny wyrobów podstawowych. Wykonawca zobowi±zany jest dostarczyæ go na zasadach okre¶lonych w wi±¿±cej Strony umowie. 6) zmiany zwi±zanej z konieczno¶ci± zrealizowania dodatkowych dostaw przedmiotu zamówienia, o ile sta³y siê one niezbêdne o warto¶ci nieprzekraczaj±cej 20 % warto¶ci zamówienia okre¶lonej w § 5 ust. 1 umowy. W takim wypadku umowa ulegnie przed³u¿eniu o okres pozwalaj±cy na wykonanie dostaw odpowiadaj±cych warto¶ci wskazanej w zdaniu poprzednim, nie d³u¿ej jednak ni¿ o 6 (sze¶æ) miesiêcy; 7) zmian dotycz±cych wysoko¶ci wynagrodzenia, która bêdzie wynikaæ z wprowadzenia przez Wykonawcê nowych, ni¿szych w stosunku do obowi±zuj±cych w umowie, cen za przedmiot zamówienia; 8) zmian, o których mowa w § 8 ust. 3 umowy; 9) zmian wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy spowodowanych: a) zmian± wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej ustalonych na podstawie przepisów ustawy z 10 pa¼dziernika 2002 roku o minimalnym wynagrodzeniu za pracê (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 2177, z 2019 r. poz. 1564), b) zmian± zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne, c) zmiany zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych, o których mowa w ustawie z dnia 4 pa¼dziernika 2018 r. o pracowniczych planach kapita³owych (PPK) (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1342). 2. Warunkiem wprowadzenia zmian wynagrodzenia na skutek okoliczno¶ci wskazanych w ust. 1 pkt 9 lit a)-c), jest przed³o¿enie przez jedn± ze Stron drugiej Stronie pisemnego wniosku zawieraj±cego co najmniej: 1) wskazanie przepisów, które uleg³y zmianie (z okre¶leniem daty wej¶cia w ¿ycie zmian) oraz szczegó³owe uzasadnienie wp³ywu tych zmian na koszty wykonania zamówienia i dok³adne okre¶lenie wysoko¶ci zmiany tych kosztów; 2) okre¶lenie wysoko¶ci nowego wynagrodzenia wraz z przedstawieniem szczegó³owej kalkulacji kwoty, o jak± wynagrodzenie ma ulec zmianie; 3) wskazanie daty, od której nast±pi b±d¼ nast±pi³a zmiana kosztów realizacji przedmiotu umowy (nie wcze¶niejszej ni¿ data wej¶cia w ¿ycie w³a¶ciwych przepisów). 3. Je¿eli z wnioskiem o dokonanie zmian wysoko¶ci wynagrodzenia, o których mowa w ust. 1 pkt 9 lit a)-c) wystêpuje Wykonawca, zobowi±zany jest przed³o¿yæ z wnioskiem dokumenty uzasadniaj±ce zmianê kosztów wykonania zamówienia oraz wysoko¶æ tej zmiany, w szczególno¶ci: 1) w przypadku, o którym mowa w ust. 1 pkt 9 lit a) pisemne zestawienie wynagrodzeñ pracowników wykonuj±cych umowê (ze wskazaniem wysoko¶ci wynagrodzenia przed i po zmianie), do których zastosowanie znajdzie zmiana przepisów o minimalnym wynagrodzeniu za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej, wraz z okre¶leniem czê¶ci wynagrodzenia ka¿dego z tych pracowników odpowiadaj±cej zakresowi prac zwi±zanych z realizacj± przedmiotu umowy; 2) w przypadku, o którym mowa w ust. 1 pkt 9 lit b) pisemne zestawienie wynagrodzeñ osób wykonuj±cych umowê (ze wskazaniem wysoko¶ci przed i po zmianie), podlegaj±cych obowi±zkowym ubezpieczeniom spo³ecznym oraz ubezpieczeniu zdrowotnemu, do których zastosowanie znajdzie zmiana przepisów o zasadach podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub przepisów o wysoko¶ci sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, wraz z podaniem kwot sk³adek uiszczanych na ubezpieczenia spo³eczne i ubezpieczenie zdrowotne oraz okre¶leniem czê¶ci wynagrodzenia ka¿dej z tych osób odpowiadaj±cej zakresowi prac zwi±zanych z realizacj± przedmiotu umowy; 3) w przypadku, o którym mowa w ust. 1 pkt 9 lit c) pisemne zestawienie wp³at do PPK dotycz±cych osób wykonuj±cych umowê (ze wskazaniem wysoko¶ci przed i po zmianie) do których zastosowanie znajdzie zmiana zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do PPK wraz z podaniem kwot wp³at do PPK oraz okre¶leniem czê¶ci wynagrodzenia ka¿dej z tych osób odpowiadaj±cej zakresowi prac zwi±zanych z realizacj± przedmiotu umowy. 4. Je¿eli z wnioskiem o dokonanie zmiany wynagrodzenia o którym mowa w ust. 2 wystêpuje Zamawiaj±cy, jest on uprawniony do ¿±dania od Wykonawcy przedstawienia dokumentów, z których bêdzie wynikaæ, w jakim zakresie okoliczno¶ci, o których mowa w ust.1 pkt 9 lit. a)-c), maj± wp³yw na koszty wykonania zamówienia, w tym przed³o¿enia odpowiednich zestawieñ, o których mowa w ust. 3, w terminie wyznaczonym przez Zamawiaj±cego, nie krótszym ni¿ 14 (czterna¶cie) dni od dnia otrzymania przez Wykonawcê pisemnego ¿±dania Zamawiaj±cego. 5. Strona, której przed³o¿ono wniosek w przedmiocie zmiany wynagrodzenia z powodu okoliczno¶ci wskazanych w ust. 1 pkt 9 lit a)-c), ma prawo nie uwzglêdniæ wniosku, odpowiednio w ca³o¶ci lub czê¶ci, wy³±cznie wtedy gdy Strona wnioskuj±ca nie wykaza³a w sposób wskazany w ustêpach powy¿szych wysoko¶ci zmiany kosztów realizacji umowy, w szczególno¶ci gdy zmiana przepisów w zakresie wskazanym w ust. 3 nie ma wp³ywu na zmianê kosztów realizacji umowy. 6. Strona, która otrzyma³a od drugiej Strony wniosek w przedmiocie zmiany wynagrodzenia z powodu okoliczno¶ci wskazanych w ust. 1 pkt 9 lit. a)-c), ma obowi±zek przed³o¿enia Stronie wnioskuj±cej pisemnej odpowiedzi, ze wskazaniem, czy uwzglêdnia wniosek w terminie 14 (czternastu) dni od dnia otrzymania wniosku. Nieudzielenie odpowiedzi na wniosek we wskazanym w poprzednim zdaniu terminu stanowi milcz±ce uwzglêdnienie wniosku. 7. Dokonanie zmian, o których mowa w ust. 1, z wyj±tkiem, pkt 1, jest mo¿liwe wy³±cznie w trybie aneksu do umowy, podpisanego przez upowa¿nionych przedstawicieli obu Stron, pod rygorem niewa¿no¶ci. 8. Strony dopuszczaj± mo¿liwo¶æ zmian redakcyjnych, korekty omy³ek pisarskich oraz zmian bêd±cych nastêpstwem zmian danych ujawnionych w rejestrach publicznych bez konieczno¶ci sporz±dzania aneksu.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2020-10-28, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
>
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków, które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH



Czê¶æ nr: 1Nazwa: Pakiet I - dostawa materia³ów opatrunkowych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Dostawa materia³ów opatrunkowych szczegó³owo opisanych w SIWZ.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 33141110-4,

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach: 12
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
termin p³atno¶ci20,00
termin dostaw20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Czê¶æ nr: 2Nazwa: Pakiet II - dostawa odzie¿y ochronnej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Dostawa odzie¿y ochronnej szczegó³owo opisanej w SIWZ,
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 33199000-1,

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach: 12
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
termin p³atno¶ci20,00
termin dostaw20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.