eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Starogard GdańskiDOSTAWA SOCZEWEK I OPATRUNKÓW

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2019-09-19



Ogłoszenie nr 599538-N-2019 z dnia 2019-09-19 r.

Kociewskie Centrum Zdrowia Sp. z o.o.: DOSTAWA SOCZEWEK I OPATRUNKÓW
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Kociewskie Centrum Zdrowia Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 22092667800000, ul. ul. dr J. Balewskiego  1 , 83-200  Starogard Gdański, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 58 562 30 31, , e-mail b.ryniejski@szpital-starogard.pl, , faks 58 562 48 21.
Adres strony internetowej (URL): www.kcz.e-bip.net
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Spółka prawa handlowego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Nie
www.kcz.e-bip.net


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Nie
www.kcz.e-bip.net


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA SOCZEWEK I OPATRUNKÓW
Numer referencyjny: FSZ.242.23.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest dostawa soczewek i opatrunków

II.5) Główny kod CPV: 33141110-4
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
33141112-8
33731110-7
33662000-8


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącachOkres w dniachData rozpoczęciaData zakończenia
12

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie formułuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie formułuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie formułuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Nie
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp;

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1 do SIWZ) zamawiający żąda aby Wykonawca złożył następujące dokumenty: - oświadczenie o posiadaniu przez Wykonawcę dokumentów dopuszczających do obrotu soczewki i opatrunki, tj. że dostarczany asortyment spełnia wymogi ustawy z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2017r., poz.211). Zamawiający może zażądać udostępnienia tych dokumentów do wglądu, - certyfikat niezależnej jednostki notyfikowanej w zakresie pakietu nr 5 poz.1,2, - potwierdzenie bariery folii dla wirusów =>27 nm przez niezależne laboratorium na podstawie badań statystycznie znamiennej ilości próbek (min. 32) w zakresie pakietu nr 5 poz.3,4, - karta katalogowa z opisem oferowanego produktu w języku polskim - z zaznaczeniem, którego pakietu i pozycji dotyczy, celem identyfikacji i weryfikacji zaoferowanego asortymentu z opisem przedmiotu zamówienia.

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019r., poz. 369) z innymi wykonawcami biorącymi udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia, o treści odpowiadającej Załącznikowi nr 5 do siwz.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Wzór umowy, stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-09-27, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: Paket 1
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Soczewka wewnątrzgałkowa, zwijalna, jednoczęściowa, akrylowa, hydrofilna, asferyczna z jednorazowym zestawem do implantacji; średnica optyczna: 6 mm; długość całkowita 13 mm; stopień uwodnienia 26%; angulacja 9°; dioptraż od - 10,00 do +40,00 (od -10D do +10D co 1,0D; +10D do +30D co 0,5D; +30D do +40D co 1D); implantacja przez cięcie od 2,2 mm; dwie części haptyczne w których znajdują się po dwa otwory stabilizujące soczewkę w każdej z dwóch części haptycznych, podwójne ostre krawędzie 360°, zapobiegające migracji komórek, filtr UV: benzofenon 2. Soczewka wewnątrzgałkowa, jednoczęściowa, zwijalna, akrylowa, hydrofobowa, materiał hydrofobowy pozyskiwany w procesie re-cross - linkingu tworzącego gęstą sieć polimerów zapobiegającą powstawaniu mikorwakuoli i blaknięciu soczewki. Z przednią część asferyczną, a tylną sferyczną z jednorazowym zestawem do implantacji. Implantacja poprzez cięcie równe lub większe 2,2 mm. Średnica części optycznej: 6,0 mm; długość całkowita: 13,0 mm, angulacja: 0o, dioptraż od +1D do +10.0D, narastający co 1D, od +10 D do +27 D, narastające co 0,5 D i w zakresie od +27 D do +30 D co 1 D, stopień uwodnienia mniejszy niż 0,4%, z filtrem światła niebieskiego, barwiona na poziomie polimeru poprzez impregnację monomerami, krawędzie części optycznej i dwóch części haptycznych z efektem piaskowania zapobiegającego PCO jak i odbiciom światła (efekt halo), ostre krawędzie na całym obwodzie części optycznej i częściach haptycznych (360o)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33731110-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2Nazwa: Pakiet 2
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Soczewka wewnątrzgałkowa zwijalna jednoczęściowa, akrylowa, hydrofobowa, z zestawem do implementacji, optyka asferyczna, średnica optyczna 6,0 mm; długość całkowita 13 mm; anulacja 50; z iniektorem jednorazowym Dioptraż: od -5.0 D do + 10.0 D wzrastająco co 1.0 D od +10.0 D do + 30.0 D wzrastająco co 0.5 D od +31.0 D do +35.0 D co 1.0 D; Implantacja przez cięcie od 2,2-2,4 mm, dwie części haptyczne typu "C" stabilizujące soczewkę - z szerokim kątem styku z torebką soczewki (dla każdej części haptycznej co najmniej 60 stopni dla torebki soczewki o średnicy 10 mm), ostra krawędź 3600 na części optycznej i częściach haptycznych, współczynnik refrakcji 1.484. Filtr światła fioletowego (natural yellow) filtrujący szkodliwe dla siatkówki światło o długości fali poniżej 400 nm. Zestaw do implantacji zapakowany oddzielnie od soczewki. Zestaw do implantacji wyposażony w dodatkowy plastikowy popychacz ułatwiający właściwe pozycjonowanie soczewki w kartridżu iniektora 2. Soczewka hydrofilna, sferyczna, toryczna z iniektorem jednorazowym, przednia część toryczna, stała A 118,0, ostra krawędź 3600, średnica optyczna: 6,0 mm; długość całkowita: 10.0 D do 18.0 D - 12,5 mm, 18.5 D do 30.0 D - 12,0 mm, angulacja 00; dwie rozbudowane części haptyczne typu "C" z wewnętrzną szczeliną stabilizujące soczewkę, dioptraż: od +15.0 D do +25.0 D co 1/2 D (od 25.0 D do 29.0 D - co 1 D Cylinder: od + 2 D do +2,5D; przednia powierzchnia toryczna Cięcie 2,2 - 2,8 mm 3. Soczewka hydrofilna (kopolimer HEMA/EOEMA), asferyczna, toryczna z żółtym filtrem światła fioletowego (natural yellow), ostra krawędź 360?, średnica optyczna 6,0 mm; długość całkowita 11 mm; (11,5 mm dla dioptraży <=16D), stopień uwodnienia 25%; angulacja 0?,częściy haptyczne płytkowe (typu plate); dioptraż: od +10.0 D do +30.0. D wzrastająco co 0,5 D; cylinder: od 2.0 D do 6.0 D co 0,5 D; przednia powierzchnia toryczna, implementacja przez cięcie 1,8 - 2,2 mm, Zestaw do implementacji zapakowany oddzielnie.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33731110-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3Nazwa: Pakiet 3
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Soczewki wewnątrzgałkowe zwijalne trzyczęściowe Materiały: akryl hydrofobowy, uwodnienie poniżej 0,5%, część optyczna 6 mm, dł. całkowita 13 mm, ukątowanie części haptycznej od 5° do 10°. Dioptraż od -5,0 D do +30,0 D, współczynnik refrakcji 1,55 lub więcej. Z kartridżem do każdej soczewki, wymagany jeden zestaw do implantacji soczewek 2. 0,01% roztwór karbacholu w płynie BSS do stosowania śródoperacyjnego, fiolka a 1,5 ml
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33731110-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4Nazwa: Pakiet 4
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Jałowy zbiornik na wydzielinę 300 ml połączony z dwuświatłowym drenem z silikonu o długości 180 cm 2. Jałowy zbiornik na wydzielinę 800 ml połączony z dwuświatłowym drenem z silikonu o długości 180 cm 3. Jałowy zestaw opatrunkowy mały do podciśnieniowej terapii leczenia ran, całość jałowo pakowana, umieszczony na polipropylenowej tacce, składający się z: a) opatrunku piankowego z elastycznej, czarnej pianki hydrofobowej o wymiarach 10 cm x 7,5 cm x 3,3 cm b) samoprzylepnej podkładki z portem, połączonej z dwuświatłowym drenem z silikonu c) 3 x samoprzylepnej, transparentnej folii poliuretanowej 15 cm x 20 cm 4. Jałowy zestaw opatrunkowy średni do podciśnieniowej terapii leczenia ran, całość jałowo pakowana, umieszczony na polipropylenowej tacce, składający się z: a) opatrunku piankowego z elastycznej, czarnej pianki hydrofobowej o wymiarach 18 cm x 12,5 cm x 3,3 cm b) samoprzylepnej podkładki z portem, połączonej z dwuświatłowym drenem z silikonu c) 2 x samoprzylepnej, transparentnej folii poliuretanowej 20 cm x 30 cm 5. Jałowy zestaw opatrunkowy duży do podciśnieniowej terapii leczenia ran, całość jałowo pakowana, umieszczony na polipropylenowej tacce, składający się z: a) opatrunku piankowego z elastycznej, czarnej pianki hydrofobowej o wymiarach 25 cm x 15 cm x 3,3 cm b) samoprzylepnej podkładki z portem, połączonej z dwuświatłowym drenem z silikonu c) 3 x samoprzylepnej, transparentnej folii poliuretanowej 20 cm x 30 cm
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141110-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5Nazwa: Pakiet 5
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Folia operacyjna o działaniu bakteriobójczym, zawierająca jodofor w warstwie klejącej matowa, antystatyczna, elastyczna, półprzepuszczalna, hypoalergiczna, paraprzepuszczalna (MVTR <600g/m2/24h), niepalna, wykonana z poliestru o grubości 0,025 mm, z systemem bezpiecznej aplikacji ze znacznikiem uwolnienia linera, sterylizowana radiacyjnie, opakowanie zewnętrzne- folia papier, opakowanie wewnętrzne- papier z nadrukowanym opisem zawierającym rozmiar, nr serii, datę ważności oraz nr katalogowy, wyrób medyczny klasy III, posiadająca dodatkowy certyfikat niezależnej jednostki notyfikowanej, rozm. całkowity 44 cm x 35 cm (część lepna 34 cm x 35 cm) 2. Folia operacyjna o działaniu bakteriobójczym, zawierająca jodofor w warstwie klejącej matowa, antystatyczna, elastyczna, półprzepuszczalna, hypoalergiczna, paraprzepuszczalna (MVTR <600g/m2/24h), niepalna, wykonana z poliestru o grubości 0,025 mm, z systemem bezpiecznej aplikacji ze znacznikiem uwolnienia linera, sterylizowana radiacyjnie, opakowanie zewnętrzne- folia papier, opakowanie wewnętrzne- papier z nadrukowanym opisem zawierającym rozmiar, nr serii, datę ważności oraz nr katalogowy, wyrób medyczny klasy III, posiadająca dodatkowy certyfikat niezależnej jednostki notyfikowanej, rozm. całkowity 66 cm x 60 cm (część lepna 56 cm x 60 cm) 3. Sterylny przezroczysty półprzepuszczalny opatrunek do mocowania kaniul obwodowych o wysokiej przylepności i przepuszczalności dla pary wodnej, podwójny klej na części włókninowej i foliowej, klej akrylowy naniesiony w sposób nierównomierny, gwarantujący wysoką przepuszczalność dla pary wodnej, wzmocnienie włókniną obrzeża opatrunku z 3 stron, obrzeże z drobnymi poprzecznymi nacięciami, ramka ułatwiająca aplikację 1 ręką, proste wycięcie na port pionowy, zaokrąglone brzegi, 2 włókninowe paski mocujące łatwo odklejalne od opatrunku i kaniuli z laminowanej mocnej rozciągliwej włókniny, laminowana metka do oznaczenia, rozmiar 7 x 8 cm, przezroczyste okno, odporny na działanie środków dezynfekcyjnych zawierających alkohol, szybka aplikacja w 2 krokach (papier zabezpieczający i ramka), wyrób medyczny klasy IIa, niepylące, nierwące się w kierunku otwarcia opakowanie typu folia-folia z polietylenu o wysokiej gęstości, zapewniające sterylną powierzchnię dla odłożenia opatrunku po otwarciu opakowania. Potwierdzenie bariery folii dla wirusów =>27 nm przez niezależne laboratorium na podstawie badań statystycznie znamiennej ilości próbek (min. 32) 4. Bakteriobójczy opatrunek do mocowania podskórnych portów naczyniowych. Składa się z dwóch części: żelowej podkładki, zawierającej 2% roztwór glukonianu chlorheksydyny o rozmiarze: 6,2 x 4,9 cm oraz przezroczystego opatrunku wykonanego z foli poliuretanowej o rozmiarze 12 x 12 cm. Przezroczysta folia nie zawiera kleju. Obrzeża opatrunku wzmocnione są laminowaną włókniną zawierającą klej akrylowy z nacięciami na brzegach oraz wycięciem. Ramka ułatwia aplikację, duży pasek włókninowy, laminowany do mocowania oraz metka do oznaczenia. Wyrób medyczny klasy III. Potwierdzenie bariery folii dla wirusów =>27nm przez niezależne laboratorium na podstawie badań statystycznie znamiennej ilości próbek (min. 32). Czas utrzymania na porcie naczyniowym do 7 dni. Odporny na działanie środków dezynfekcyjnych zawierających alkohol. Opakowanie folia-papier 5. Sterylny bezalkoholowy trójpolimerowy preparat z silikonem do ochrony skóry zdrowej i uszkodzonej, dodatek plastycyzera zapewnia niepękającą barierę na skórze, działanie ochronne przez 72 godziny, skuteczność ochrony skóry przed uszkodzeniem przez mocz/kał potwierdzona klinicznie na grupie min. 900 pacjentów 6. Skoncentrowany trójpolimerowy krem z silikonem do ochrony skóry przed działaniem płynów oraz nietrzymaniem moczu/kału, zapewnia nawilżanie suchej i spierzchniętej skóry, bez zawartości tlenku cynku i alkoholu, działanie przez 24 godziny (aplikacja co 3-4 epizod nietrzymania moczu/kału), skuteczność ochrony skóry potwierdzona klinicznie na grupie min. 200 pacjentów
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141110-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6Nazwa: Pakiet 6
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Sterylna torba do zbiórki płynów i tkanek o rozmiarze 60cmx90cm wykonana z folii o grubości 50um. Torba posiada wycięcie "U" o rozm. 36 cm x 60 cm otoczone dzieloną taśma samoprzylepną zakończoną zakładkami bez kleju (fingerlifty) oraz poziomą taśmę samoprzylepną. Worek wyposażony w sztywnik służący do modelowania, zawór do odprowadzania płynów oraz sito do pobierania tkanek; torba posiada perforację, która umożliwia zastosowanie w różnych procedurach chirurgicznych , w opakowaniu 35 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141110-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7Nazwa: Pakiet 7
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Czepek do mycia głowy pacjenta, nie wymagający dodatkowego namoczenia głowy, bez spłukiwania, dwuwarstwowa struktura czepka z wyraźnie oddzieloną w celu równomiernego rozprowadzenia roztworu zewnętrzną folią od nawilżonej warstwy absorpcyjnej, zawierający w składzie: 150g (+/- 10g) nie wymagającego spłukiwania roztworu z zawartością wody, simetikonu, składników zapobiegających powstawaniu elektryczności statycznej , bez lateksu, w opakowaniu zapewniającym możliwość podgrzewania w kuchence mikrofalowej do 30 sekund przy mocy 1.000 W. Instrukcja użycia w języku polskim na opakowaniu jednostkowym. Produkt zarejestrowany jako kosmetyk lub wyrób medyczny. 2. Zestaw do toalety jamy ustnej zawierający w jednym fabrycznym opakowaniu: 1 szczoteczkę do zębów z odsysaniem z poziomą manualną zastawką do regulacji siły odsysania, z 3 otworami ssącymi oraz z pofałdowaną gąbką na górnej powierzchni, 7 ml bezalkoholowego płynu do płukania jamy ustnej z 0,05% roztworem chlorku cetylpirydyny w wyciskanej saszetce, 1 gąbka-aplikator z poprzecznym pofałdowaniem, 1 saszetkę z 2 g preparatu nawilżającego do ust na bazie wodnej z cetylpirydyną i witaminą E. Każde pojedyncze opakowanie zestawu pełni jednocześnie funkcję pojemnika na płyn i pozwala na przygotowanie roztworu roboczego przed otwarciem opakowania. Oferowany zestaw jako element komponentów do całodobowej toalety jamy ustnej o potwierdzonej badaniami klinicznymi skuteczności w redukcji VAP. Zarejestrowany jako wyrób medyczny klasy IIa 3. Zestaw do 24-godzinnej toalety jamy ustnej na 3 procedury o składzie: ? 1 cewnik typu yankauer z osłonką i z silikonową końcówką o długości roboczej po zsunięciu osłonki minimum 14 cm, uniwersalny uchwyt ssący z suwakową regulacją siły ssania, 1 łącznik `'Y'' do układu ssącego wygięty pod kątem prostym ? 2 osobne opakowania każde zawierające: 1 szczoteczkę do zębów z odsysaniem z 3 otworami ssącymi, z poziomą manualną zastawką do regulacji siły odsysania i pofałdowaną gąbką na górnej powierzchni pokrytą dwuwęglanem sodu, 7 ml bezalkoholowego płynu do płukania jamy ustnej z 0,05% roztworem chlorku cetylpirydyny w wyciskanej saszetce, 1 saszetkę z 2 g preparatu nawilżającego do ust na bazie wodnej z cetylpirydyną i witaminą E oraz 1 gąbkę aplikator ? 1 osobne opakowanie zawierające: 1 gąbkę pokrytą dwuwęglanem sodu z odsysaniem z 2 otworami ssącymi, z poziomą manualną zastawką do regulacji siły odsysania oraz z zagiętą końcówką, 7 ml bezalkoholowego płynu do płukania jamy ustnej z 0,05% roztworem chlorku cetylpirydyny w wyciskanej saszetce, 1 saszetkę z 2 g preparatu nawilżającego do ust na bazie wodnej z cetylpirydyną i witaminą E oraz 1 gąbkę aplikator Każde pojedyncze opakowanie pełni jednocześnie funkcję pojemnika na płyn i pozwala na przygotowanie roztworu roboczego przed otwarciem opakowania. Oferowany zestaw o potwierdzonej badaniami klinicznymi skuteczności w redukcji VAP. Zestaw posiada uchwyt do yankauera, umożliwia powieszenie na plastikowej zawieszce oraz zawiera numerację sugerującą kolejność stosowania pojedynczych odrywanych opakowań. Zestaw zarejestrowany jako wyrób medyczny klasy IIa
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33662000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8Nazwa: Pakiet 8
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Sterylny worek do długoterminowej zbiórki moczu, 2L, szeroki, miękki dren antyzałamaniowy 120cm, zastawka antyzwrotna, opcja ze zintegrowanym wieszakiem, szczegółowa skala co 25ml do 100ml, filtrem antybakteryjnym (z wieszakiem), biała tylna ściana worka do łatwej wizualizacji moczu, poprzeczny kranik spustowy kompatybilny z workiem wiążącym mocz, nadrukowana instrukcja opróżniania worka, wentylowana zakładka na kranik spustowy, podwójne, wzmocnione zgrzewy, płaski, łatwy do dezynfekcji port igłowy do pobierania próbek 2 z okienkiem do kontroli procesu, użycie do 7 dni 2. Sterylny worek do długoterminowej zbiórki moczu, 2L, szeroki dren antyzałamaniowy 110cm, 2-częściowa komora kroplowa (Pasteura), filtr hydrofobowy, zastawka antyzwrotna, ze zintegrowanym wieszakiem, szczegółowa skala co 25ml do 100ml, biała tylna ściana worka do łatwej wizualizacji moczu, poprzeczny kranik spustowy, zakładka na kranik spustowy, port bezigłowy do pobierania próbek, klamra zaciskowa, użycie do 2-3 tygodni 3. Zestaw cewnik Foley'a 100% silikon OCH: 12-22. dł. cewnika min.400m +-10mm. Poj. balonu 10 ml. z załączona fabrycznie strzykawka 10 ml z 10% roztworem gliceryny - zapewniająca szczelność balonu przez min.90 dni bez konieczności cotygodniowej rewizji, informacja o w/w dopuszczalnym czasie stosowania oryginalnie umieszczona przez producenta na opakowaniu jednostkowym. Dwie naklejki identyfikacyjne z nr REF i LOT do dokumentacji. Cewnik z końcówką i linią cieniodajną w RTG na całej długości. Transparentny. Sterylizowany EtO. Z końcówką typu Nelaton
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33662000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 9Nazwa: Pakiet 9
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Aparat do przygotowywania i pobierania leków ze szczelną zatyczką i zastawka zabezpieczającą lek przed wyciekaniem po rozłączeniu strzykawki z filtrem bakteryjnym 0,45 um, plastikowy kolec standardowej wielkości 2. Aparat do przygotowywania i pobierania leków ze szczelna zatyczką, która zamyka łącznik wbudowany filtr cząsteczkowy 5 um i odpowietrzający 0,2 um, kolec standardowej wielkości
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33662000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 10Nazwa: Pakiet 10
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Zestaw do iniekcji doszklistkowych 1x serwetka na stolik 75x75; 1x miseczka plastikowa; 2x patyczki z wacikiem; 1x gąbka do dezynfekcji / kocher; 5x kompresy z włókniny 7,5x7,5 cm; 1x miarka 3,5/4mm; 1x rozwórka; 1x strzykawka insulinówka ze szkiełkiem powiększającym 1x serweta operacyjna z integrowaną folią chirurgiczną 4x7cm 2. Retraktory tęczówkowe. Opakowanie zawierające 5 sterylnych, jednorazowych retraktorów wykonanych z polipropylenu z silikonowym pierścieniowym stabilizatorem zaciskowym pozwalającym skutecznie rozciągnąć tęczówkę. 3. Pierścień dotorebkowy atraumatyczny do stabilizacji soczewki wewnątrzgałkowej, wykonany z materiału PMMA (polimetakrylan metylu), kolor niebieski; grubość 0,17 mm; zakończony po obu stronach pierścieniami fiksacyjnymi fi wewn.38 mm; Wymiary pierścienia: - średnica pierścienia (w staniu sprężonym, przy stykających się pierścieniach fiksacyjnych): 11 mm / 12 mm - średnica pierścienia rozprężonego: 13 mm / 14 mm Pierścień jałowy, załadowany fabrycznie do jałowego jednorazowego injectora; injectorz elementem zabezpieczającym przed niekontrolowanym przesuwem tłoka.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33731100-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.