Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2019-09-19
Og³oszenie nr 599496-N-2019 z dnia 2019-09-19 r.
Gmina Rozogi: Termomodernizacja budynku Urzêdu Gminy w Rozogach oraz budynku po by³ym Przedszkolu Samorz±dowym w Rozogach
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Tak
Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Warmiñsko-Mazurskiego na lata 2014-2020
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Rozogi, krajowy numer identyfikacyjny
54100300000000, ul.
Wojciecha Kêtrzyñskiego
22
,
12-114
Rozogi, woj.
warmiñsko-mazurskie, pañstwo
Polska, tel.
897 226 002, e-mail
sekretariat@rozogi.pl, faks
897 226 055.
Adres strony internetowej (URL): https://rozogi.bipgmina.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Administracja samorz±dowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Tak
https://rozogi.bipgmina.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://rozogi.bipgmina.pl
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert w formie pisemnej - za po¶rednictwem operatora pocztowego, w rozumieniu ustawy z dnia 23.11.2012r. - Prawo pocztowe, osobi¶cie lub za po¶rednictwem pos³añca
Adres:
Urz±d Gminy Rozogi ul. Wojciecha Kêtrzyñskiego 22, 12-114 Rozogi, pok. nr 12 (sekretariat).
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
Termomodernizacja budynku Urzêdu Gminy w Rozogach oraz budynku po by³ym Przedszkolu Samorz±dowym w Rozogach
Numer referencyjny:
RO¦.271.6.2019
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
wszystkich czê¶ci
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
2
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegaj±cych na termomodernizacji budynków: Urzêdu Gminy w Rozogach przy ulicy Wojciecha Kêtrzyñskiego 22 oraz budynku po by³ym Przedszkolu Samorz±dowym w Rozogach przy ulicy Wielbarskiej 1, w ramach projektu "Termomodernizacja budynków u¿yteczno¶ci publicznej na terenie gminy Rozogi", z podzia³em na czê¶ci: 1) Czê¶æ I - Termomodernizacja budynku Urzêdu Gminy w Rozogach przy ulicy Wojciecha Kêtrzyñskiego 22. Ogólny zakres robót budowlanych obejmuje: A.Roboty ogólnobudowlane tj. a.Roboty rozbiórkowe budynku b.Elementy konstrukcyjne nadziemia c.Docieplenie ¶cian i stropów d.Pod³o¿a i posadzki wewn. w pom. piwnicy e.¦cianka dzia³owa murowana f.Stolarka okienna, stolarka i ¶lusarka drzwiowa g.Tynki i ok³adziny wewnêtrzne h.Elementy ¶lusarsko- kowalskie i.Malowanie pomieszczeñ j.Dach ³±cznika - roboty rozbiórkowe i nowe pokrycie, obróbki B.Roboty sanitarne tj. a.Instalacja wodoci±gowa b.Instalacja centralnego ogrzewania, kot³ownia C.Roboty elektryczne tj. a.Demonta¿ istniej±cej instalacji b.Instalacja elektryczna, osprzêt c.Monta¿ opraw o¶wietleniowych, o¶wietlenie awaryjne d.Monta¿ opraw o¶wietleniowych, o¶wietlenie podstawowe e.Instalacja fotowoltaiczna f.Instalacja uziomowa g.Badania i pomiary; 2)Czê¶æ II - Termomodernizacja budynku po by³ym Przedszkolu Samorz±dowym w Rozogach przy ulicy Wielbarskiej 1. Ogólny zakres robót budowlanych obejmuje: A.Roboty ogólnobudowlane dot. budynku Przedszkola tj. a.Roboty rozbiórkowe b.Dach - konstrukcja i pokrycie + docieplenie stropu nad nieogrzewanym poddaszem c.Monta¿ do¶wietlaczy piwnicznych d.Stolarka okienna i drzwiowa e.Docieplenie stropu nad nieogrzewan± piwnic± f.Docieplenie stropu pod nieogrzewanym poddaszem g.Docieplenie ¶cian wewnêtrznych i komina od strony nieogrzewanej czê¶ci poddasza h.Docieplenie ¶cian zewnêtrznych lukarny i.Malowanie j.Docieplenie ¶cian zewnêtrznych k.Remont murka przy budynku przedszkola B.Roboty sanitarne tj. a.Instalacja wodoci±gowa b.Instalacja centralnego ogrzewania, kot³ownia C.Roboty elektryczne tj. a.Demonta¿ istniej±cej instalacji b.Instalacja elektryczna osprzêt c.Monta¿ opraw o¶wietleniowych - o¶wietlenie awaryjne d.Monta¿ opraw o¶wietleniowych - o¶wietlenie podstawowe e.Instalacja fotowoltaiczna f.Instalacja uziomowa g.Badania i pomiary D.Roboty ogólnobudowlane zwi±zane ze zmian± sposobu u¿ytkowania czê¶ci budynku gospodarczego na potrzeby kot³owni tj. a.Roboty rozbiórkowe b.£awy, ¶ciany fundamentowe, izolacje c.Pod³o¿a i posadzki pom. kot³owni d.Elementy konstrukcyjne drewniane stropu i dachu e.¦ciany murowane f.Komin dymowy i naprawa pokrycia dachowego g.Elementy konstrukcyjne nadziemia h.Stolarka drzwiowa i.Tynki i ok³adziny wewnêtrzne j.Malowanie E.Roboty sanitarne tj. a.Zewnêtrzna instalacja c.o.i wody b.Przy³±cze kanalizacji sanitarnej c.Roboty towarzysz±ce F.Roboty elektryczne tj. a.Zasilanie kot³owni b.Instalacja elektryczna, osprzêt c.Monta¿ opraw o¶wietleniowych - o¶wietlenie awaryjne d.Monta¿ opraw o¶wietleniowych, o¶wietlenie podstawowe e.Instalacja uziomowa f.Badania i pomiary G.Przed przyst±pieniem do robót zwi±zanych z termomodernizacj± Przedszkola Samorz±dowego, od strony ulicy, nale¿y uzyskaæ zgodê na zajêcie pasa drogowego odpowiedniego zarz±dcy dróg (Zarz±d Dróg Powiatowych w Szczytnie, GDDKiA Olsztyn) H.Po wykonaniu robót budowlanych dot. zmiany sposobu u¿ytkowania czê¶ci budynku gospodarczego na potrzeby kot³owni dla przedszkola, nale¿y wykonaæ inwentaryzacjê geodezyjn± powykonawcz±. 2.Przedmiot zamówienia opisano szczegó³owo w: a.Dokumentacji projektowej, która stanowi za³±cznik nr 9 do SIWZ zawieraj±cej: projekt budowlany; specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych; b.Przedmiary robót - za³±cznik nr 10 SIWZ. 3.Przedmiot zamówienia nale¿y wykonaæ zgodnie z dokumentacj± projektow± a tak¿e zgodnie z : a)Audytami energetycznymi - za³. nr 11 b)Decyzj± RDO¦ - za³. nr 12 c)Opini± ornitologiczn± - za³. nr 13 d)Projektem umowy - za³. nr 8a i 8b
II.5) G³ówny kod CPV: 45215000-7
Dodatkowe kody CPV:
| Kod CPV |
| 45214100-1 |
| 45331100-7 |
| 45231300-8 |
| 45232460-4 |
| 45311000-0 |
| 09331200-0 |
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: lub zakoñczenia: 2020-11-30
II.9) Informacje dodatkowe: Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie dla czê¶ci I i czê¶ci II zamówienia wynosi: data zakoñczenia 2020-11-30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie dokonuje opisu sposobu spe³niania warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie dokonuje opisu sposobu spe³niania warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
Warunek ten zostanie spe³niony, je¿eli Wykonawca:
Czê¶æ 1
a.udokumentuje wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczone w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie: co najmniej 2 zadania odpowiadaj±ce swoim rodzajem robotom budowlanym stanowi±cym przedmiot zamówienia, z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów na rzecz których roboty te zosta³y wykonane o warto¶ci nie mniejszej ni¿: 700000,00 z³. Przez zadanie odpowiadaj±ce rodzajem robót budowlanych stanowi±cych przedmiot zamówienia" rozumie siê zadanie polegaj±ce na termomodernizacji (przez termomodernizacjê Zamawiaj±cy rozumie wykonanie docieplenia budynku i wymianê stolarki okiennej i drzwiowej w ramach jednego zadania) lub budowie lub przebudowie lub remoncie obiektu kubaturowego.
W przypadku, gdy warto¶æ wykazywanego zamówienia okre¶lona zosta³a w walucie innej ni¿ wskazana przez Zamawiaj±cego, Wykonawca przeliczy j± wg ¶redniego kursu NBP na dzieñ zatwierdzenia protoko³u odbioru robót lub równowa¿nego dokumentu, podaj±c datê zatwierdzenia protoko³u/ dokumentu i kurs walut.
b.posiada lub bêdzie posiada³ na czas realizacji zamówienia osobê/osoby z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi tj:
kierownika robót w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej: Minimalne wymagania: posiada uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej do kierowania robotami budowlanymi lub inne uprawnienia umo¿liwiaj±ce wykonywanie tych samych czynno¶ci, do wykonywania, których w aktualnym stanie prawnym uprawniaj± uprawnienia budowlane ww. specjalno¶ci, umo¿liwiaj±ce zrealizowanie przedmiotowego zamówienia, kierownika robot w specjalno¶ci sanitarnej. Minimalne wymagania: posiada uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych do kierowania robotami budowlanymi lub inne uprawnienia umo¿liwiaj±ce wykonywanie tych samych czynno¶ci, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym uprawniaj± uprawnienia budowlane ww. specjalno¶ci, umo¿liwiaj±ce zrealizowanie przedmiotowego zamówienia, kierownika robót w specjalno¶ci elektroenergetycznej. Minimalne wymagania: posiadaj±cy uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych do kierowania robotami budowlanymi lub inne uprawnienia umo¿liwiaj±ce wykonywanie tych samych czynno¶ci, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym uprawniaj± uprawnienia budowlane ww. specjalno¶ci, umo¿liwiaj±ce zrealizowanie przedmiotowego zamówienia.
Ocena spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu nast±pi na podstawie wstêpnego o¶wiadczenia zgodnie z za³. nr 2 do SIWZ, które stanowi wstêpne potwierdzenie, ¿e Wykonawca spe³nia warunki udzia³u w postêpowania.
Czê¶æ 2
a.udokumentuje wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczone w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie: co najmniej 2 zadania odpowiadaj±ce swoim rodzajem robotom budowlanym stanowi±cym przedmiot zamówienia, z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów na rzecz których roboty te zosta³y wykonane o warto¶ci nie mniejszej ni¿: 500000,00 z³. Przez zadanie odpowiadaj±ce rodzajem robót budowlanych stanowi±cych przedmiot zamówienia" rozumie siê zadanie polegaj±ce na termomodernizacji (przez termomodernizacjê Zamawiaj±cy rozumie wykonanie docieplenia budynku i wymianê stolarki okiennej i drzwiowej w ramach jednego zadania) lub budowie lub przebudowie lub remoncie obiektu kubaturowego.
W przypadku, gdy warto¶æ wykazywanego zamówienia okre¶lona zosta³a w walucie innej ni¿ wskazana przez Zamawiaj±cego, Wykonawca przeliczy j± wg ¶redniego kursu NBP na dzieñ zatwierdzenia protoko³u odbioru robót lub równowa¿nego dokumentu, podaj±c datê zatwierdzenia protoko³u/ dokumentu i kurs walut.
b.posiada lub bêdzie posiada³ na czas realizacji zamówienia osobê/osoby z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi tj:
kierownika robót w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej: Minimalne wymagania: posiada uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej do kierowania robotami budowlanymi lub inne uprawnienia umo¿liwiaj±ce wykonywanie tych samych czynno¶ci, do wykonywania, których w aktualnym stanie prawnym uprawniaj± uprawnienia budowlane ww. specjalno¶ci, umo¿liwiaj±ce zrealizowanie przedmiotowego zamówienia, kierownika robot w specjalno¶ci sanitarnej. Minimalne wymagania: posiada uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych do kierowania robotami budowlanymi lub inne uprawnienia umo¿liwiaj±ce wykonywanie tych samych czynno¶ci, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym uprawniaj± uprawnienia budowlane ww. specjalno¶ci, umo¿liwiaj±ce zrealizowanie przedmiotowego zamówienia, kierownika robót w specjalno¶ci elektroenergetycznej. Minimalne wymagania: posiadaj±cy uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych do kierowania robotami budowlanymi lub inne uprawnienia umo¿liwiaj±ce wykonywanie tych samych czynno¶ci, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym uprawniaj± uprawnienia budowlane ww. specjalno¶ci, umo¿liwiaj±ce zrealizowanie przedmiotowego zamówienia.
Ocena spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu nast±pi na podstawie wstêpnego o¶wiadczenia zgodnie z Za³. nr 2 do SIWZ, które stanowi wstêpne potwierdzenie, ¿e Wykonawca spe³nia warunki udzia³u w postêpowania.
Zamawiaj±cy mo¿e, na ka¿dym etapie postêpowania, uznaæ, ¿e Wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli zaanga¿owanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsiêwziêcia gospodarcze Wykonawcy, mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê zamówienia (art. 22d ust. 2 ustawy Pzp)
Je¿eli jest to niezbêdne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postêpowania o udzielenie zamówienia, Zamawiaj±cy mo¿e na ka¿dym etapie postêpowania wezwaæ Wykonawców do z³o¿enia wszystkich lub niektórych o¶wiadczeñ lub dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e nie podlegaj± wykluczeniu lub spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli zachodz± uzasadnione podstawy do uznania, ¿e z³o¿one uprzednio o¶wiadczenia lub dokumenty nie s± ju¿ aktualne, do z³o¿enia aktualnych o¶wiadczeñ lub dokumentów (art. 26 ust. 2f ustawy Pzp).
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Tak
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
a) Aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.5 pkt. 1 ustawy Pzp. b) Za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem podatkowym w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.5 pkt. 8 ustawy Pzp. c) Za¶wiadczenie w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego albo innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³aceniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.5 pkt. 8 ustawy Pzp. Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów: 1) o których mowa w rozdz. VII ust. 6 pkt a SIWZ, sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±ce, ¿e nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci. Dokument powinien byæ wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 2) o których mowa w rozdz. VII ust. 6 pkt b i c SIWZ, sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±ce, ¿e nie zalega z op³aceniem podatków, op³at, sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne albo zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu. Dokument powinien byæ wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje siê dokumentów o których mowa powy¿ej, zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one przed notariuszem lub przed organem s±dowym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby z zastrze¿eniem terminów, o których mowa powy¿ej.
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
W celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu, dotycz±cych:
1) Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej - Zamawiaj±cy ¿±da nastêpuj±cych dokumentów:
a) Wykaz robót budowlanych, wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i warto¶ci, daty i miejsca wykonania i podmiotów na rzecz których roboty te zosta³y wykonane z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym, czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty, o tre¶ci zgodnej z za³±czonym wzorem, stanowi±cym za³±cznik nr 5 "Wykaz robót budowlanych". Warunek ten ma spe³niaæ samodzielnie Wykonawca lub samodzielnie jeden z konsorcjantów lub samodzielnie jeden podmiot udostêpniaj±cy zasoby wiedzy i do¶wiadczenia - do¶wiadczenie ww. podmiotów nie sumuje siê.
Je¿eli wykaz, o¶wiadczenia lub inne z³o¿one przez Wykonawcê dokumenty budz± w±tpliwo¶ci Zamawiaj±cego, mo¿e on zwróciæ siê bezpo¶rednio do w³a¶ciwego podmiotu, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonane o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie.
b) Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci, oraz informacje o podstawie do dysponowania tymi osobami - o tre¶ci zgodnej z za³±czonym wzorem, stanowi±cym za³±cznik nr 6 do SIWZ pn. "Wykaz osób"
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie warunek ten nale¿y spe³niæ ³±cznie.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
nie dotyczy
nie dotyczy
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)Na potrzeby oceny ofert oferta musi zawieraæ: 1)Formularz ofertowy sporz±dzony i wype³niony wed³ug wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 1 do SIWZ w zakresie czê¶ci zamówienia, na któr± Wykonawca sk³ada ofertê; 2)Aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale VII pkt 1 SIWZ wed³ug wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 2 i 3 do SIWZ; 3)Pe³nomocnictwo Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - je¿eli dotyczy; 4)W przypadku wnoszenia wadium w formie innej ni¿ pieniê¿na, orygina³ dokumentu wadialnego (gwarancji lub porêczenia); 5)Zobowi±zanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w Rozdziale VII SIWZ - je¿eli Wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego. Wzór zobowi±zania stanowi Za³±cznik nr 7 do SIWZ; 6)Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (orygina³ lub kopia potwierdzona za zgodno¶æ z orygina³em przez notariusza) wzglêdnie do podpisania innych dokumentów sk³adanych wraz z ofert±, chyba ¿e Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ w szczególno¶ci za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, w szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (Dz.U. 2019 poz. 700 z pó¼n. zm.), a Wykonawca wskaza³ to wraz ze z³o¿eniem oferty.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
¯±danie wadium, jego wysoko¶æ oraz formy wniesienia - art. 45 ustawy Pzp
1.Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawcy wniesienia wadium w wysoko¶ci:
1)Czê¶æ 1 - 20.000,00 z³.
2)Czê¶æ 2 - 12.000,00 z³.
2.Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
3.Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1)w pieni±dzu przelewem na konto Zamawiaj±cego: Kurpiowski Bank Spó³dzielczy w Myszyñcu O/Rozogi Nr 61 8920 0001 0010 1765 2000 0020, z dopiskiem "Wadium znak sprawy RO¦.271.6.2019" - czê¶æ I lub/i czê¶æ II
2)porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo - kredytowej, z tym ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym;
3)gwarancjach bankowych;
4)gwarancjach ubezpieczeniowych;
5)porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2018 r. poz. 110).
4.Wadium wnoszone w formach okre¶lonych w pkt 2, 3, 4, 5 musi byæ bezwarunkowe i to¿same z wadium wnoszonym w pieni±dzu oraz powinno byæ z³o¿one w oryginale w oznaczonej oddzielnej kopercie wraz z ofert±.
5.Skuteczne wniesienie wadium w pieni±dzu nastêpuje z chwil± uznania ¶rodków pieniê¿nych na rachunku bankowym Zamawiaj±cego, o którym mowa w ust. 3, przed up³ywem terminu sk³adania ofert (tj. przed up³ywem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin sk³adania ofert. Obowi±zkiem Wykonawcy jest dba³o¶æ o w³a¶ciwy, odpowiednio wczesny termin dokonania zlecenia przelewu.
6.Zamawiaj±cy zwróci wadium wszystkim wykonawcom zgodnie z art. 46 ust. 1 - 4 ustawy Pzp.
7.Zamawiaj±cy zatrzyma wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
| Kryteria | Znaczenie |
| Cena ofertowa brutto | 60,00 |
| Okres gwarancji | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Postanowienia umowy - projekt umowy stanowi±cy za³±cznik nr 8a, 8b do SIWZ. 1.Zmiana Umowy dopuszczalna jest w zakresie i na warunkach przewidzianych przepisami ustawy Prawo zamówieñ publicznych, w szczególno¶ci: 1) Strony s± uprawnione do wprowadzenia do Umowy zmian nieistotnych, to jest innych, ni¿ zmiany zdefiniowane w art. 144 ust. 1e ustawy Prawo zamówieñ publicznych; 2) stosownie do art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ wprowadzenia do Umowy nastêpuj±cych zmian w przypadku: a. aktualizacji rozwi±zañ ze wzglêdu na postêp techniczny lub technologiczny (np. wycofanie z obrotu materia³ów, urz±dzeñ); zmiana nie mo¿e spowodowaæ podwy¿szenia ceny oraz obni¿enia parametrów technicznych i jako¶ciowych zaoferowanego Przedmiotu zamówienia, b. gdy wyst±pi konieczno¶æ wykonania czê¶ci robót inn± technologi± ni¿ za³o¿ono w dokumentacji projektowej; c. gdy nast±pi zmiana powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê umowy, w tym zmiana stawki podatku od towarów i us³ug na asortyment stanowi±cy przedmiot umowy. Wynagrodzenie przewidziane niniejsz± Umow± ulegnie zmianie odpowiedniej do zmiany wysoko¶ci podatku od towarów i us³ug (ulegnie korekcie o wysoko¶æ zmiany podatku VAT), przy czym powy¿sza zmiana bêdzie mia³a zastosowanie wy³±cznie w odniesieniu do czê¶ci Wynagrodzenia objêtego fakturami wystawionymi po dacie wej¶cia w ¿ycie zmiany przepisów prawa wprowadzaj±cych nowe stawki podatku od towarów i us³ug, d. przerwania prac przez w³a¶ciwe organy administracji albo jako wykonanie prawomocnego orzeczenia s±du, za co nie mo¿na przypisaæ winy Wykonawcy. W takim przypadku, Zamawiaj±cy dopuszcza wyd³u¿enie terminu realizacji Umowy o czas tej przerwy; e. wyst±pienia dzia³anie si³y wy¿szej. W takim przypadku, Zamawiaj±cy dopuszcza wyd³u¿enie terminu realizacji Umowy o czas dzia³ania si³y wy¿szej; f. gdy konieczne oka¿e siê wykonanie robót dodatkowych uniemo¿liwiaj±cych kontynuowanie prac bêd±cych przedmiotem zamówienia, czego nie mo¿na by³o stwierdziæ w dniu zawarcia Umowy. W takim przypadku, Zamawiaj±cy dopuszcza wyd³u¿enie terminu realizacji Umowy o czas wykonania takich robót; g. wyst±pienia innych przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy, maj±cych wp³yw na realizacjê Umowy Zamawiaj±cy dopuszcza wyd³u¿enie terminu realizacji Umowy o czas usuniêcia tych przyczyn. 2. Strona wystêpuj±ca o zmianê postanowieñ Umowy zobowi±zana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczno¶ci, o których mowa w ust. 1. 3. Wniosek o zmianê postanowieñ Umowy musi byæ wyra¿ony na pi¶mie. 4. Zmiany Umowy mog± nast±piæ wy³±cznie w formie pisemnego aneksu pod rygorem niewa¿no¶ci za zgod± obu Stron. Zmiany Umowy nie mog± naruszaæ postanowieñ zawartych w art. 144 ustawy Prawo zamówieñ publicznych. 5. Nie stanowi zmiany Umowy: 1) zmiana adresu do korespondencji; 2) utrata mocy lub zmiana aktów prawnych przywo³anych w tre¶ci Umowy. Zmiany, o których mowa powy¿ej dokonywane s± w drodze jednostronnego pisemnego o¶wiadczenia strony i wywo³uj± skutek od dnia dorêczenia go drugiej Stronie.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2019-10-07, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> jêzyk polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
| Czê¶æ nr: | 1 | Nazwa: | Termomodernizacja budynku Urzêdu Gminy w Rozogach przy ulicy Wojciecha Kêtrzyñskiego 22. |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 45215000-7, 45214100-1, 45331100-7, 45231300-8, 45232460-4, 45311000-0, 09331200-0
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia: 2020-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Cena ofertowa brutto | 60,00 |
| Okres gwarancji | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Czê¶æ nr: | 2 | Nazwa: | Termomodernizacja budynku po by³ym Przedszkolu Samorz±dowym w Rozogach przy ulicy Wielbarskiej 1. |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 45215000-7, 45214100-1, 45331100-7, 45231300-8, 45232460-4, 45311000-0, 09331200-0
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia: 2020-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Cena ofertowa brutto | 60,00 |
| Okres gwarancji | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI ROZOGI
- Dostawa oleju opa³owego do placówek o¶wiatowych i ¦rodowiskowego Domu Samopomocy na terenie Gminy Rozogi w 2026 roku
- "Przygotowanie, dowiezienie i wydanie posi³ków w placówkach o¶wiatowych na terenie Gminy Rozogi w 2026 r."
- Przebudowa ulicy Partyzantów w Rozogach.
- "Dowóz uczniów na terenie Gminy Rozogi poprzez zakup biletów miesiêcznych w 2026 roku".
wiêcej: przetargi ROZOGI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa wraz z monta¿em lamp solarnych na terenie Gminy Oporów"
- Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej przy ul. Kasztanowej w ¦mieszkowie
- Budowa sieci wodoci±gowej i sieci kanalizacji sanitarnej w ulicy Przeworskiej (inwestycja lokalna)
- BZP.271.117.2025 Wykonanie wewnêtrznej instalacji CO i CWU w lokalach po³o¿onych przy ul. Sobieskiego 7/1 i ul. Sobieskiego 5/2 w Nowym S±czu.
- Rozbudowa i wyposa¿enie Szko³y Podstawowej im. W³. Broniewskiego w Graboszycach w celu zwiêkszenia dostêpno¶ci dla osób ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
- Budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) w m. Maniowy, Gm. Czorsztyn
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





