Og³oszenie z dnia 2019-09-19
Og³oszenie nr 599063-N-2019 z dnia 2019-09-19 r.
Gmina Trzebinia: "Wykonanie klimatyzacji w pomieszczeniach budynku przy ul. Narutowicza 10 i ul. Marsza³ka Pi³sudskiego 14"
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Trzebinia, krajowy numer identyfikacyjny
52723300000000, ul.
ul. Marsza³ka Pi³sudskiego
14
,
32-540
Trzebinia, woj.
ma³opolskie, pañstwo
Polska, tel.
326 121 227, e-mail
urzad@um.trzebinia.pl, faks
326 121 147.
Adres strony internetowej (URL): www.trzebinia.pl / BIP
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Administracja samorz±dowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Tak
www.trzebinia.pl / BIP
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.trzebinia.pl / BIP
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty nale¿y sk³adaæ w formie pisemnej, osobi¶cie lub za po¶rednictwem operatora pocztowego na n/w adres
Adres:
Urz±d Miasta w Trzebini ul. Marsza³ka Pi³sudskiego 14, 32-540 Trzebinia, Wydzia³ Rozwoju Gminy, Referat Inwestycji i Remontów pok. nr 33
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
"Wykonanie klimatyzacji w pomieszczeniach budynku przy ul. Narutowicza 10 i ul. Marsza³ka Pi³sudskiego 14"
Numer referencyjny:
BR.RIF.271.44.2019
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Zakres robót : Budynek Urzêdu przy ul. Narutowicza 10 1. Monta¿ urz±dzeñ klimatyzacji na poszczególnych piêtrach oraz na dachu budynku (jednostki zewnêtrzne, jednostki wewnêtrzne, panele steruj±ce). Jednostki zewnêtrzne nale¿y zamontowaæ na systemowej, indywidualnej podkonstrukcji montowanej do dachu. 2. Monta¿ instalacji klimatyzacji (ruroci±gi miedziane, izolacja ruroci±gów). 3. Monta¿ instalacji odprowadzenia skroplin z pod³±czeniem do istniej±cej instalacji sanitarnej. 4. Wykonanie instalacji elektrycznej zasilaj±cej instalacje klimatyzacji wraz z jej sterowaniem. 5. Wykonanie przebiæ w przegrodach na trasach przej¶æ instalacji. 6. Wykonanie zabudowy kartonowo - gipsowej w wymaganych miejscach. 7. Monta¿ konstrukcji wsporczych. 8. Badania i prace pomonta¿owe (przedmuchanie azotem urz±dzeñ i instalacji ch³odniczych, próba szczelno¶ci urz±dzeñ i instalacji ch³odniczych, nape³nienie urz±dzeñ i instalacji czynnikiem ch³odniczym, uruchomienie instalacji i uzyskanie niskich temperatur, wykonanie instrukcji eksploatacji oraz szkolenie obs³ugi systemu). KOD CPV 39.71. 72. 00-3, 45.33.12.10-1, 45.31.00.00-3 , 45.31.10.00-0, 45.31.12.00-2 Budynek Urzêdu przy ul. Marsza³ka Pi³sudskiego 14 1. Demonta¿ istniej±cych klimatyzatorów wraz z instalacj±, ich utylizacja oraz doprowadzenie obiektu do stanu sprzed demonta¿u pozwalaj±cego na jego u¿ytkowanie. 2. Monta¿ urz±dzeñ klimatyzacji na poszczególnych piêtrach oraz na poziomie parteru na ¶cianie w przeje¼dzie pod budynkiem (jednostki zewnêtrzne, jednostki wewnêtrzne, panele steruj±ce). Jednostki zewnêtrzne nale¿y zamontowaæ na systemowej, indywidualnej podkonstrukcji montowanej do ¶ciany w przeje¼dzie. 3. Monta¿ instalacji klimatyzacji (ruroci±gi miedziane, izolacja ruroci±gów). 4. Monta¿ instalacji odprowadzenia skroplin z pod³±czeniem do istniej±cej instalacji sanitarnej. 5. Wykonanie instalacji elektrycznej zasilaj±cej instalacje klimatyzacji wraz z jej sterowaniem. 6. Wykonanie przebiæ w przegrodach i stropach na trasach przej¶æ instalacji. 7. Wykonanie zabudowy kartonowo - gipsowej w wymaganych miejscach. 8. Monta¿ konstrukcji wsporczych. 9. Badania i prace pomonta¿owe (przedmuchanie azotem urz±dzeñ i instalacji ch³odniczych, próba szczelno¶ci urz±dzeñ i instalacji ch³odniczych, nape³nienie urz±dzeñ i instalacji czynnikiem ch³odniczym, uruchomienie instalacji i uzyskanie niskich temperatur, wykonanie instrukcji eksploatacji oraz szkolenie obs³ugi systemu). KOD CPV 39.71. 72. 00-3, 45.33.12.10-1, 45.31.00.00-3 , 45.31.10.00-0, 45.31.12.00-2 Zamawiajacy wymaga udzielenia na wykonany przedmiot zamówienia min 36 - cio miesiêcznej gwarancji. Parametry przyk³adowych urz±dzeñ obrazuj±cych wymagana klasê jako¶ci oraz standard u¿ywanych materia³ów instalacyjnych zawarte zosta³y w za³±czniku A do SIWZ. Wymagania dodatkowe: 3.1. W zakresie gwarancji: W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca w okresie udzielonej gwarancji bêdzie wykonywa³ gwarancyjne przegl±dy techniczne na warunkach okre¶lonych w kartach gwarancyjnych urz±dzeñ wydanych przez producenta, nie rzadziej ni¿ 2 razy w roku (w terminach do 30.05. i do 30.11 ka¿dego roku kalendarzowego). Ka¿dy gwarancyjny przegl±d technicznych obejmie m.in., w zale¿no¶ci od zastosowanego w urz±dzeniu rodzaju filtra - jego czyszczenie lub wymianê czyszczenie jednostek zewnêtrznych i wewnêtrznych, odgrzybianie jednostek, sprawdzenie ilo¶ci czynnika w uk³adzie i po³±czeñ elektrycznych, sprawdzenie mocowania urz±dzeñ oraz inne czynno¶ci wymagane przez producenta zawarte w dokumentacji technicznej. W ramach przedmiotu umowy w okresie udzielonej gwarancji Wykonawca zgodnie z tre¶ci± art.14 i 1 ustawy o substancjach zubo¿aj±cych warstwê ozonow± oraz niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych sporz±dzi i przeka¿e Zamawiaj±cemu protoko³y z realizowanych czynno¶ci, oraz bêdzie dokonywa³ wpisów w Kartach Urz±dzeñ zarejestrowanych w Centralnym Rejestrze Operatorów. 3.2. Zamawiaj±cy wymaga, aby dostarczone urz±dzenia klimatyzacyjne posiada³y etykietê oraz instrukcjê zgodnie z tre¶ci± art.13 ustawy o substancjach zubo¿aj±cych warstwê ozonow± oraz niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych. Na ka¿de ¿±danie Zamawiaj±cego w trakcie realizacji przedmiotu umowy Wykonawca oka¿e certyfikat na znak bezpieczeñstwa, deklaracjê zgodno¶ci lub certyfikat zgodno¶ci z Polsk± Norm±, aprobatê techniczn± dla wszystkich u¿ywanych materia³ów, montowanych urz±dzeñ i wyposa¿enia oraz za³±czy je do dokumentacji powykonawczej. Zamawiaj±cy wymaga, aby dokumentacja powykonawcza by³a dostarczona w jêzyku polskim. 3.3. Zamawiaj±cy przyjmuje rycza³tow± formê wynagrodzenia. Za³±czone do SIWZ przedmiary robót nale¿y traktowaæ jedynie jako informacjê, która orientacyjnie okre¶la zakres robót objêty przedmiotowym zadaniem. Nie mog± wiêc one stanowiæ podstaw do roszczeñ z tytu³u dodatkowych robót budowlanych wynik³ych w trakcie realizacji zamówienia (nie nale¿y interpretowaæ przedmiarów jako ¶cis³ego odwzorowania dokumentacji projektowej) oraz ¶cis³ego okre¶lenia warto¶ci i zakresu zadania. 3.4. Za podstawê okre¶lenia warto¶ci i zakresu zadania inwestycyjnego nale¿y przyj±æ opracowan± dokumentacj± projektow±, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót. 3.5. Szczegó³owy zakres zamówienia zosta³ okre¶lony w dokumentacji technicznej, pomocniczych przedmiarach robót budowlanych oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych bêd±cych za³±cznikami do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. UWAGA: Prace bêd± prowadzone w czynnym obiekcie. Zamawiaj±cy wymaga wykonania prac w sposób i w czasie nie zak³ócaj±cym funkcjonowania Urzêdu, przy zachowaniu bezpieczeñstwa korzystania z budynku przez pracowników i klientów Urzêdu. Wszystkie g³o¶ne prace musz± byæ realizowane po godzinach urzêdowania. Wykonawca ma obowi±zek zapewniæ bie¿±ce utrzymanie czysto¶ci na ci±gach komunikacyjnych wykorzystywanych do transportu materia³ów oraz na terenie prowadzenia prac i wokó³ niego. Zamawiaj±cy nie udostêpni Wykonawcy zaplecza socjalnego. Zakres prac oraz odpowiedzialno¶æ Wykonawcy w zakresie objêtym proponowan± cen± ofertow± obejmuje równie¿: a. z³o¿enie o¶wiadczeñ Kierowników Robót o przyjêciu tej funkcji wraz z dokumentami potwierdzaj±cymi posiadanie uprawnieñ budowlanych i aktualnymi za¶wiadczeniem o przynale¿no¶ci do w³a¶ciwej izby (kserokopie dokumentów potwierdzone za zgodno¶æ z orygina³em przez Wykonawcê), b. organizacjê, zagospodarowanie i utrzymanie zaplecza budowy, roboty przygotowawcze i porz±dkowe; c. zorganizowanie i przeprowadzenie niezbêdnych odbiorów; d. zapewnienie na terenie budowy nale¿ytego ³adu i porz±dku, przestrzeganie przepisów BHP oraz utrzymanie terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych; e. zapewnienie i ponoszenie kosztów zwi±zanych z usuniêciem oraz sk³adowaniem odpadów powsta³ych w czasie realizacji przedmiotu zamówienia; f. po zakoñczeniu robót uporz±dkowaniu terenu w terminie nie pó¼niejszym ni¿ termin odbioru przedmiotu zamówienia; g. odpowiedzialno¶æ za wszelkie szkody i straty, które spowoduje w czasie trwania prac przy realizacji zadania od daty ich rozpoczêcia do daty odbioru ostatecznego; h. sporz±dzenie i przekazanie Zamawiaj±cemu harmonogramu rzeczowo - finansowego; i. wspó³pracê z Inspektorem Nadzoru - zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego j. informowanie Inspektora Nadzoru inwestorskiego i Zamawiaj±cego o konieczno¶ci wykonywania zmian tj. robót dodatkowych, zamiennych lub koniecznych w terminie 3 dni od daty stwierdzenia konieczno¶ci ich wykonania; k. informowanie Inspektora Nadzoru Inwestorskiego o terminie zakrycia robót ulegaj±cych zakryciu oraz robót zanikaj±cych, je¿eli Wykonawca nie poinformuje Inspektora Nadzoru zobowi±zany bêdzie na jego ¿±danie odkryæ roboty lub wykonaæ otwory niezbêdne do zbadania robót, a nastêpnie przywróciæ roboty do stanu poprzedniego. l. prowadzenie i przechowywanie z nale¿yt± staranno¶ci± dziennika budowy; m. przekazanie Zamawiaj±cemu dokumentacji powykonawczej wraz z dokumentami pozwalaj±cymi na ocenê prawid³owego wykonania robót zg³oszonych do odbioru koñcowego w wersji papierowej; n. zg³oszenia przedmiotu umowy do odbioru koñcowego, uczestniczenia w czynno¶ciach odbioru i zapewnienia usuniêcia stwierdzonych wad; o. usuwanie usterek i wad w ramach gwarancji i rêkojmi, w terminie wskazanym przez Zamawiaj±cego; p. uczestniczenie w przegl±dach gwarancyjnych wyznaczanych przez Zamawiaj±cego. q. wystêpowanie do Inspektora Nadzoru z wnioskami materia³owymi o zatwierdzenie materia³ów i urz±dzeñ. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera: a. projekty Wykonawcze b. specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót c. przedmiary robót. 3.6. Zamawiaj±cy wymaga, aby w ramach realizacji przedmiotu zamówienia czynno¶ci bezpo¶rednio zwi±zane z wykonywaniem robót instalacji klimatyzacji by³y wykonywane przez osoby zatrudnione na umowê o pracê w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2019 r., poz. 1040 z pó¼. zm.). niezale¿nie od tego, czy prace te bêdzie wykonywa³ Wykonawca, Podwykonawca lub dalszy Podwykonawca (tzw. pracownicy fizyczni). 3.7. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiaj±cy bêdzie uprawniony do czynno¶ci kontrolnych wobec Wykonawcy odno¶nie spe³niania przez Wykonawcê lub Podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych czynno¶ci wskazane w pkt.3.6. w szczególno¶ci: 1) ¿±dania o¶wiadczeñ i dokumentów oraz wyja¶nieñ w zakresie potwierdzania w/w i dokonywania ich oceny, 2) zwrócenia siê do Pañstwowej Inspekcji Pracy o przeprowadzenie kontroli u Wykonawcy lub Podwykonawcy. 3.8. W trakcie realizacji zamówienia na ka¿de wezwanie Zamawiaj±cego w wyznaczonym terminie Wykonawca przed³o¿y Zamawiaj±cemu n/w dokumenty potwierdzaj±ce spe³nienie wymogu zatrudnienia na umowê o pracê osób wykonuj±cych czynno¶ci wskazane w pkt.3.6: 1) o¶wiadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na umowê o pracê osób wykonuj±cych czynno¶ci, których dotyczy wezwanie Zamawiaj±cego. O¶wiadczenie to powinno zawieraæ w szczególno¶ci: dok³adne okre¶lenie podmiotu sk³adaj±cego o¶wiadczenie, datê jego z³o¿enia, wskazanie, ze objête wezwaniem czynno¶ci wykonuj± osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracê wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracê i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do z³o¿enia o¶wiadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy: 2) po¶wiadczone za zgodno¶æ z orygina³em odpowiednio przez Wykonawcê lub Podwykonawcê kopie umowy/umów o pracê osób wykonuj±cych w trakcie realizacji zamówienia czynno¶ci, których dotyczyæ bêdzie w/w o¶wiadczenie. Kopia w/w dokumentu/ów powinna zostaæ zanonimizowana w sposób zapewniaj±cy ochronê danych osobowych pracowników zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych. Informacje takie jak: imiê i nazwisko, rodzaj umowy o pracê, data zawarcia umowy o pracê i wymiar etatu powinny byæ mo¿liwe do zidentyfikowania. 3) za¶wiadczenie w³a¶ciwego oddzia³u ZUS, potwierdzaj±ce op³acanie przez Wykonawcê lub Podwykonawcê sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne i zdrowotne z tytu³u zatrudnienia na umowê o pracê osób wykonuj±cych czynno¶ci wskazane w pkt. 3.6. wraz z informacj± o liczbie odprowadzonych sk³adek.
II.5) G³ówny kod CPV: 39717200-3
Dodatkowe kody CPV:
| Kod CPV |
| 45331210-1 |
| 45310000-3 |
| 45311000-0 |
| 45311200-2 |
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: lub zakoñczenia: 2020-04-30
| Okres w miesi±cach | Okres w dniach | Data rozpoczêcia | Data zakoñczenia |
| 2020-04-30 |
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
O zamówienie mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy posiadaj± certyfikat przedsiêbiorcy wydany zgodnie z tre¶ci± art. 29 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. o substancjach zubo¿aj±cych warstwê ozonow± oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (t.j. Dz. U. z 2018. r., poz. 2221 z pó¼n. zm.), o którym mowa w rozporz±dzeniu (UE) 2015/2067 z dnia 17.11.2015 r. (Dz.Urz.UE.L Nr 301, str. 28).
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca posiada³ niezbêdn± wiedzê i do¶wiadczenie tzn. w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem sk³adania ofert o udzielenie zamówienia, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie wykona³ minimum jedno zamówienie z zakresu wykonania klimatyzacji o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 350 000,00z³.
Warunek zdolno¶ci zawodowej
Wykonawca musi wykazaæ, ¿e dysponuje osobami , które zgodnie z przepisami prawa bêd± mog³y w sposób prawid³owy wykonaæ przedmiot zamówienia tj.
- jedn± osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalno¶ci instalacyjnej - w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ sanitarnych w tym gazowych i wentylacyjnych /wentylacja mechaniczna,
- jedn± osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalno¶ci instalacyjnej - w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych.
- co najmniej 2 osobami, które posiadaj± certyfikat dla personelu wydany zgodnie z tre¶ci± art. 20 ustawyz dnia 15 maja 2015 r. o substancjach zubo¿aj±cych warstwê ozonow± oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (t.j. Dz. U. z 2018. r., poz. 2221 z pó¼n. zm.), o którym mowa w rozporz±dzeniu (UE) 2015/2067z dnia 17.11.2015 r. (Dz.Urz.UE.L Nr 301, str. 28).
Uwaga.
Wymóg posiadania certyfikatu dla personelu dotyczy wszystkich pracowników Wykonawcy, którzy na rzecz Zamawiajacego bêd± realizowali przedmiot zamówienia w zakresie instalacji klimatyzacji je¿eli Wykonawca uzna, ¿e liczba osób koniecznych do realizacji zamówienia w w/w zakresie jest wiêksza ni¿ wskazana w warunku dotycz±cym personelu.
Zdolno¶æ zawodowa dla podmiotów wystêpuj±cych wspólnie bêdzie oceniana ³±cznie dla wszystkich podmiotów.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Nie
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
a) Certyfikat przedsiêbiorcy wydany zgodnie z tre¶ci± art. 29 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. o substancjach zubo¿aj±cych warstwê ozonow± oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (nale¿y uwzglêdniæ warunki okre¶lone w pkt. 5.6.1 siwz)
b) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty (nale¿y uwzglêdniæ warunki okre¶lone w pkt. 5.6.2 siwz)
c) Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania
tymi osobami (nale¿y uwzglêdniæ warunki okre¶lone w pkt. 5.6.3 siwz)
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
a) Karty katalogowe oferowanych urz±dzeñ klimatyzacyjnych potwierdzaj±ce oferowane parametry urz±dzeñ z za³±cznika 1a do oferty opisuj±ce cechy i wymiary oferowanych urz±dzeñ wraz z wskazaniem nazwy producenta, marki, typu urz±dzenia lub - w przypadku braku takich oznaczeñ - innych, przypisanych wy³±cznie temu produktowi cech, jednoznacznie identyfikuj±cych zaoferowane urz±dzenia (Zamawiaj±cy nie dopuszcza wskazywania parametrów w formie np. tolerancji, zakresów od-do, min., max.). b) Certyfikat wydany przez uprawnion± jednostk± certyfikuj±c± potwierdzaj±cy w³a¶ciwo¶ci jonizatora - zgodnie z projektem.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)a) Pe³nomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w przypadku gdy nie wynika ono z wpisu do KRS lub wpisu do CEIDG - nale¿y z³o¿yæ wraz z ofert±. b) Pe³nomocnictwo w przypadku podmiotów wystêpuj±cych wspólnie - nale¿y z³o¿yæ wraz z ofert±. c) Zobowi±zanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbêdnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia zgodnie z art. 22a ustawy Pzp - nale¿y z³o¿yæ wraz z ofert±. d) O¶wiadczenie Wykonawcy w zakresie wype³nienia obowi±zków informacyjnych przewidzianych w art.13 i 14 RODO - za³. 4 do siwz- je¿eli dotyczy - nale¿y z³o¿yæ wraz z ofert±. e) W celu oceny, czy Wykonawca polegaj±c na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 22a ustawy Pzp, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami w stopniu umo¿liwiaj±cym nale¿yte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek ³±cz±cy Wykonawcê z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostêp do ich zasobów, Wykonawca na wezwanie Zamawiaj±cego przed³o¿y dokumenty, które bêd± okre¶la³y w szczególno¶ci: 1) zakres dostêpnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcê, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udzia³u innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolno¶ciach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub us³ugi, których wskazane zdolno¶ci dotycz±. Powy¿sze informacje mog± wynikaæ miêdzy innymi z umów cywilno-prawnych (np. zlecenia, najmu, dzier¿awy). f) O¶wiadczenie Wykonawcy o przynale¿no¶ci albo braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej -nale¿y z³o¿yæ bez wezwania Zamawiaj±cego w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej (www. trzebinia.pl/ Biuletyn Informacji Publicznej) informacji podanych w dniu otwarcia ofert zgodnie z art. 86 ust.5 ustawy pzp. Informacjê nale¿y z³o¿yæ w Biurze Zamówieñ Publicznych Urzêdu Miasta w Trzebini ul. Rynek 18, II piêtro pok. nr 4. Wykonawca wpisany do urzêdowego wykazu zatwierdzonych Wykonawców lub Wykonawca certyfikowany przez jednostki certyfikuj±ce spe³niaj±ce wymogi europejskich norm certyfikacji mo¿e z³o¿yæ za¶wiadczenie o wpisie do urzêdowego wykazu wydane przez w³a¶ciwy organ lub certyfikat wydany przez w³a¶ciw± jednostkê certyfikuj±c± kraju, w którym Wykonawca ten ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, wskazuj±ce na dokumenty stanowi±ce podstawê wpisu lub uzyskania certyfikacji, w miejsce odpowiednich dokumentów wymienionych w pkt. III. 5.1)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Wykonawca przystêpuj±cy do postêpowania zobowi±zany jest do wniesienia wadium w wysoko¶ci:
20 000,00 z³otych ( s³ownie dwadzie¶cia tysiêcy z³otych 00/100).
Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
a) pieni±dzu,
b) porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, z tym ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym,
c) gwarancjach bankowych.
d) gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci
Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na konto Zamawiaj±cego nr:
BS Oddz./Trzebinia 51 8444 0008 0000 0375 7018 0010
Wadium w formach wymienionych w ppkt b, c, d, e nale¿y z³o¿yæ w oryginale.
Uwaga
Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wadium zostanie wniesione w sposób nieprawid³owy zostanie odrzucona.
Zwrot i zatrzymanie wadium
Zamawiaj±cy zwraca wadium na zasadach okre¶lonych w art. 46 ustawy Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 tekst jednolity z pó¼niejszymi zmianami).
1) Zamawiaj±cy zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezw³ocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub uniewa¿nieniu postêpowania, z wyj±tkiem wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrze¿eniem ust. 4a.
1a) Wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiaj±cy zwraca wadium niezw³ocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy, je¿eli jego wniesienia ¿±dano.
2) Zamawiaj±cy zwraca niezw³ocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofa³ ofertê przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
3) Zamawiaj±cy ¿±da ponownego wniesienia wadium przez wykonawcê, któremu zwrócono wadium na podstawie ust.1, je¿eli w wyniku rozstrzygniêcia odwo³ania jego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie okre¶lonym przez zamawiaj±cego.
4) Je¿eli wadium wniesiono w pieni±dzu, zamawiaj±cy zwraca je wraz z odsetkami wynikaj±cymi z umowy rachunku bankowego, na którym by³o ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniêdzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcê.
4 a)Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, je¿eli wykonawca w odpowiedzi na
wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a , z przyczyn le¿±cych po jego stronie nie z³o¿y³
o¶wiadczeñ lub dokumentów potwierdzaj±cych okoliczno¶ci, o których mowa w art. 25
ust.1,o¶wiadczenia , o którym mowa w art. 25a ust.1, pe³nomocnictw, lub nie wyrazi³ zgody na
poprawienie omy³ki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co powodowa³o brak mo¿liwo¶ci
wybrania oferty z³o¿onej przez wykonawcê jako najkorzystniejszej.
5) Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, je¿eli wykonawca , którego oferta zosta³a wybrana:
a) odmówi³ podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych w ofercie;
b) nie wniós³ wymaganego zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy;
c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego sta³o siê niemo¿liwe z przyczyn le¿±cych po stronie wykonawcy.
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem)
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
| Kryteria | Znaczenie |
| Cena | 60,00 |
| Gwarancja | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, bêdzie zobowi±zany do zawarcia umowy z Zamawiaj±cym wg projektu umowy, stanowi±cego za³±cznik nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego.
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
nie dotyczy
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
16.1 siwz. Zakazuje siê zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba ¿e zachodzi co najmniej jedna z nastêpuj±cych okoliczno¶ci: 1) zmiany zosta³y przewidziane w og³oszeniu o zamówieniu lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia w postaci jednoznacznych postanowieñ umownych, które okre¶laj± ich zakres, w szczególno¶ci mo¿liwo¶æ zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia Wykonawcy, i charakter oraz warunki wprowadzenia zmian; 2) zmiany dotycz± realizacji dodatkowych dostaw, us³ug lub robót budowlanych od dotychczasowego Wykonawcy, nieobjêtych zamówieniem podstawowym, o ile sta³y siê niezbêdne i zosta³y spe³nione ³±cznie nastêpuj±ce warunki: a. zmiana Wykonawcy nie mo¿e zostaæ dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególno¶ci dotycz±cych zamienno¶ci lub interoperacyjno¶ci sprzêtu, us³ug lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego, b. zmiana Wykonawcy spowodowa³aby istotn± niedogodno¶æ lub znaczne zwiêkszenie kosztów dla Zamawiaj±cego, c. warto¶æ ka¿dej kolejnej zmiany nie przekracza 50% warto¶ci zamówienia okre¶lonej pierwotnie w umowie lub umowie ramowej; 3) zosta³y spe³nione ³±cznie nastêpuj±ce warunki: a. konieczno¶æ zmiany umowy lub umowy ramowej spowodowana jest okoliczno¶ciami, których Zamawiaj±cy, dzia³aj±c z nale¿yt± staranno¶ci±, nie móg³ przewidzieæ, b. warto¶æ zmiany nie przekracza 50% warto¶ci zamówienia okre¶lonej pierwotnie w umowie lub umowie ramowej; 4) Wykonawcê, któremu Zamawiaj±cy udzieli³ zamówienia, ma zast±piæ nowy Wykonawca: a. na podstawie postanowieñ umownych, o których mowa w pkt 1, b. w wyniku po³±czenia, podzia³u, przekszta³cenia, upad³o¶ci, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiêbiorstwa, o ile nowy Wykonawca spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu, nie zachodz± wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie poci±ga to za sob± innych istotnych zmian umowy, c. w wyniku przejêcia przez Zamawiaj±cego zobowi±zañ Wykonawcy wzglêdem jego Podwykonawców; 5) zmiany, niezale¿nie od ich warto¶ci, nie s± istotne w rozumieniu ust. 1e ustawy Pzp. 6) ³±czna warto¶æ zmian jest mniejsza ni¿ kwoty okre¶lone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 i jest mniejsza od 10% warto¶ci zamówienia okre¶lonej pierwotnie w umowie w przypadku zamówieñ na us³ugi lub dostawy albo, w przypadku zamówieñ na roboty budowlane - jest mniejsza od 15% warto¶ci zamówienia okre¶lonej pierwotnie w umowie.", 16.2 siwz. Zmiany w umowie dotyczyæ mog± równie¿: 1) Zmiany Kluczowego personelu Wykonawcy lub Zamawiaj±cego oraz podwykonawców w przypadku zaistnienia okoliczno¶ci uzasadniaj±cych zmianê (np. stan zdrowia, rezygnacja z pracy, likwidacja firmy podwykonawcy). Je¿eli zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powo³ywa³ siê, na zasadach okre¶lonych w art. 22a ust. 1 Pzp, w celu wykazania spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu, Wykonawca jest obowi±zany wykazaæ Zamawiaj±cemu, ¿e proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spe³nia je w stopniu nie mniejszym ni¿ podwykonawca na którego zasoby Wykonawca powo³ywa³ siê w trakcie postêpowania o udzielenie zamówienia. 2) Zmiany terminu realizacji. Strony maj± prawo do przed³u¿enia terminu zakoñczenia robót o okres trwania przyczyn, z powodu których bêdzie zagro¿one dotrzymanie terminu zakoñczenia robót w nastêpuj±cych sytuacjach: a. gdy wyst±pi± niekorzystne warunki atmosferyczne uniemo¿liwiaj±ce prawid³owe wykonanie robót, w szczególno¶ci z powodu technologii realizacji prac okre¶lonej: umow±, normami lub innymi przepisami, wymagaj±cej konkretnych warunków atmosferycznych, je¿eli konieczno¶æ wykonania prac w tym okresie nie jest nastêpstwem okoliczno¶ci, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ, b. gdy wyst±pi konieczno¶æ wykonania robót zamiennych lub innych robót niezbêdnych do wykonania przedmiotu umowy ze wzglêdu na zasady wiedzy technicznej oraz udzielenia zamówieñ dodatkowych, które wstrzymuj± lub opó¼niaj± realizacjê przedmiotu umowy, c. w przypadku wyst±pienia kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbêdnym do unikniêcia lub usuniêcia tych kolizji, d. w przypadku wyst±pienia si³y wy¿szej lub nieprzewidzianych zdarzeñ losowych uniemo¿liwiaj±cych wykonywanie przedmiotu umowy, e. je¿eli przyczyny, z powodu których bêdzie zagro¿one dotrzymanie terminu zakoñczenia robót bêd± nastêpstwem okoliczno¶ci, za które odpowiedzialno¶æ ponosi Zamawiaj±cy, w szczególno¶ci bêd± nastêpstwem nieterminowego przekazania terenu budowy. Zmiany w tre¶ci umowy o których mowa w ppkt. 16.1 i 16.2 wymagaj± aneksu sporz±dzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci i mog± zostaæ wprowadzone w przypadku, gdy strony zgodnie uznaj±, ¿e zasz³y wskazane powy¿ej okoliczno¶ci oraz wprowadzenie zmian jest niezbêdne dla prawid³owej realizacji zamówienia.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2019-10-04, godzina: 10:30,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> jêzyk polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
INFORMACJA W ZAKRESIE PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH przy zamówieniach publicznych o warto¶ci powy¿ej 30 000 euro Uprzejmie informujemy, ¿e: * administratorem danych osobowych jest Burmistrz Miasta Trzebini, ul. Marsza³ka Pi³sudskiego 14, 32 - 540 Trzebinia, * dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych: iod@um.trzebinia.pl, * Pani/ Pana dane osobowe bêd± przetwarzane w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówieñ publicznych; * dane osobowe s± udostêpniane nastêpuj±cym kategoriom odbiorców: ? podmiotom upowa¿nionym do ich otrzymania na mocy przepisów prawa, ? podmiotom serwisuj±cym nasze systemy informatyczne, ? podmiotom ¶wiadcz±cym nam us³ugi prawne, audytowe, doradcze, * dane osobowe bêd± przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy, * osobie, której dane dotycz± przys³uguje prawo do ¿±dania od administratora dostêpu do danych osobowych, ich sprostowania ograniczenia przetwarzania, a tak¿e prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, * obowi±zek podania danych wynika z Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówieñ publicznych, * administrator nie przetwarza danych osobowych w sposób zautomatyzowany, w tym dane osobowe nie podlegaj± profilowaniu.
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
INNE PRZETARGI Z TRZEBINI
wiêcej: przetargi w Trzebini »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa Magazynu Obrony Cywilnej w gminie Strzelce"
- Monta¿ szlabanów przejazdowych z instalacjami w ramach budowy systemu parkingowego na terenie bezpo¶rednio przyleg³ego do SP ZOZ MSWiA w Poznaniu
- Bud. kabl. sieci elektroenergetycz. 15kv,konten. stacji transform. 15kV/0,4kV,kablowej sieci elektroenergetycz. 0,4kV wraz ze z³±cz. kabl., wiaty z inst. fotowolt. do 50 kW i mag. en. wraz z niez(...)
- REMONT I BIE¯¡CA KONSERWACJA WRAZ Z KONIECZN¡ WYMIAN¡ STROPU W BUDYNKU, ZLOKALIZOWANYM PRZY UL. GENERA£A JÓZEFA CH£OPICKIEGO 4 W KRAKOWIE DLA WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU FARMACEUTYCZNEGO W KRAKOWIE.
- Remont pomieszczeñ w budynku Komendy Miejskiej Policji w Poznaniu
- Remont wybranych pomieszczeñ dziekanatu nr 143, 145, 147, 149, 151, 153, 155 i 156 w budynku B Wydzia³u Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdañskiej.
wiêcej: Urz±dzenia klimatyzacyjne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





