eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi P³ockRemont mola spacerowego w P³ocku.

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2018-08-07



Og³oszenie nr 598975-N-2018 z dnia 2018-08-07 r.

Urz±d Miasta P³ocka: Remont mola spacerowego w P³ocku.
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

Nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

Nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Urz±d Miasta P³ocka, krajowy numer identyfikacyjny 000592868, ul. ul. Stary Rynek  1 , 09-400  P³ock, woj. mazowieckie, pañstwo Polska, tel. 24 3671598, e-mail zamowienia@plock.eu, faks 24 3671598.
Adres strony internetowej (URL): www.plock.eu
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

Tak
www.plock.eu


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.plock.eu


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty nale¿y sk³adaæ w formie pisemnej.
Adres:
Urz±d Miasta P³ocka, Biuro Obs³ugi Klienta, stanowisko nr 1, Stary Rynek 1, 09-400 P³ock.


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Remont mola spacerowego w P³ocku.
Numer referencyjny: WZP.271.1.92.2018/AS
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do udzielenia ³±cznie nastêpuj±cych czê¶ci lub grup czê¶ci:

Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie Remontu mola spacerowego w P³ocku w zakresie wymiany drewnianej nawierzchni mola spacerowego, drewnianej konstrukcji elewacji budynku gastronomicznego zlokalizowanego na molo, remontu ma³ej architektury, zabezpieczenia antykorozyjnego zapory przeciwlodowej oraz filarów mola spacerowego w P³ocku. Teren objêty zakresem przedmiotu zamówienia znajduje siê na terenie ochrony konserwatorskiej - zespó³ urbanistyczno-architektoniczny i warstw kulturowych miasta P³ocka wpisany w dniu 16.11.1959 roku do rejestru zabytków pod nr 51/182/59W. 1. Zakres inwestycji pn. "Remont mola spacerowego w P³ocku" obejmuje: rozbiórkê dotychczasowej nawierzchni mola spacerowego oraz drewnianej konstrukcji elewacji budynku gastronomicznego zlokalizowanego na molo; dostawê i monta¿ pok³adu mola z desek kompozytowych na legarach aluminiowych, oszalowanie elewacji budynku gastronomicznego z desek kompozytowych, remont ma³ej architektury, zabezpieczenie antykorozyjne zapory przeciwlodowej oraz filarów mola spacerowego. Zakres inwestycji nie obejmuje: remontu balustrad mola, zabezpieczenia antykorozyjnego istniej±cej konstrukcji mola spacerowego. 2. Na wymienione zadanie opracowano dokumentacjê projektow± oraz dokonano zg³oszenia robót: Remont mola - dokumentacja opracowana w marcu 2018 roku przez Biuro In¿ynierskie Anna Gontarz-Bagiñska, Nowy ¦wiat ul. Nad Jeziorem 13, 80-299 Gdañsk - Zg³oszenie robót z dnia 19.04.2018 roku. 3. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia okre¶lony zosta³ w dokumentacji projektowej zadania, obejmuj±cej: Remont Mola - Projekt Budowlany Remont Mola - Projekt Wykonawczy Specyfikacja techniczna wykonania robót budowlanych

II.5) G³ówny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie zamówieñ na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp w wysoko¶ci do 10 % warto¶ci zamówienia podstawowego.
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach:  4   lub dniach:
lub
data rozpoczêcia:   lub zakoñczenia:

II.9) Informacje dodatkowe: Termin realizacji przedmiotu zamówienia nast±pi w terminie czterech miesiêcy po zakoñczeniu okresu lêgowego potwierdzonego przez opiniê ornitologiczn±, wykonan± na zlecenie Zamawiaj±cego. Przewidywany termin rozpoczêcia robót to wrzesieñ 2018 roku.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy wymaga: a) aby Wykonawca skierowa³ do realizacji zamówienia publicznego osobê odpowiedzialn± za kierowanie robotami budowlanymi, tj. jedn± osobê do pe³nienia funkcji kierownika robót konstrukcyjno - budowlanych/kierownika budowy posiadaj±c±: - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno- budowlanej bez ograniczeñ. Zamawiaj±cy oceni spe³nienie powy¿szego warunku na podstawie przedstawionych przez Wykonawcê dokumentów na zasadzie spe³nia - nie spe³nia. 2. Je¶li wykonawcy wspólnie ubiegaj± siê o udzielenie niniejszego zamówienia to: a) warunek okre¶lony w pkt 1 ppkt 3 a) musi spe³niaæ jeden z Wykonawców (Partnerów) sk³adaj±cych ofertê wspóln±. Uwaga: Zamawiaj±cy dopuszcza uprawnienia budowlane odpowiadaj±ce w/w uprawnieniom, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów. Samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, okre¶lone w art. 12 ust. 1 ustawy Prawo budowlane, mog± równie¿ wykonywaæ osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zosta³y uznane na zasadach okre¶lonych w przepisach odrêbnych tj. m.in. w ustawie o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej z dnia z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2016 r., poz. 65) oraz w rozumieniu art. 20 a ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorz±dach zawodowych architektów oraz in¿ynierów budownictwa (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 1725).
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)




III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
Na wezwanie Zamawiaj±cego Wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ nastêpuj±ce o¶wiadczenia i dokumenty: 6.1 w celu potwierdzenia spe³nienia przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

Inne dokumenty do³±czane do oferty: 1) Dowód wniesienia wadium - o ile zosta³o wniesione w formie innej ni¿ pieniê¿na. 2) Pe³nomocnictwo /orygina³/ osoby lub osób podpisuj±cych ofertê - je¿eli uprawnienie do podpisu nie wynika z wpisu do KRS lub CEIDG (lub ich odpowiednika w danym kraju), 3) W przypadku z³o¿enia oferty wspólnej - pe³nomocnictwo udzielone liderowi. 4) Zobowi±zanie podmiotu trzeciego je¿eli dotyczy - Za³±cznik nr 3. 5) Tabela elementów scalonych - wg za³±cznika nr 2 do opisu przedmiotu zamówienia. 6) Wype³niony formularz "Do¶wiadczenie zawodowe kierownika budowy" - Za³±cznik nr 4.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
Wykonawca przystêpuj±c do przetargu jest zobowi±zany wnie¶æ wadium w wysoko¶ci 50.000,00 z³ (s³ownie z³otych: piêædziesi±t tysiêcy z³otych) do up³ywu terminu sk³adania ofert.


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:

Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:

Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena60,00
Do¶wiadczenie zawodowe kierownika budowy lub kierownika robót bran¿y konstrukcyjno - budowlanej20,00
gwarancja jako¶ci na roboty remontowe20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:

Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wszelkie zmiany i uzupe³nienia tre¶ci niniejszej Umowy mog± byæ dokonane za zgod± obu Stron wyra¿on± na pi¶mie pod rygorem niewa¿no¶ci, z zastrze¿eniem postanowieñ §2 ust. 5 i §7 ust. 3 Umowy. 2. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany Umowy w przypadkach okre¶lonych w art. 144 ust. 1 pkt 2- 6 ustawy Pzp oraz przewiduje zgodnie z art. 144 ustawy pzp mo¿liwo¶æ zmiany postanowieñ Umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, okre¶laj±c nastêpuj±cy zakres, charakter oraz warunki zmiany postanowieñ Umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy - w wypadku wyst±pienia jednej z nastêpuj±cych okoliczno¶ci: 1) Wynagrodzenia w przypadku: a) zmiany stawki podatku od towarów i us³ug (VAT), wynagrodzenie nale¿ne Wykonawcy zostanie odpowiednio zmienione w stosunku wynikaj±cym ze zmienionej stawki podatku od towarów i us³ug (VAT), b) zmiany sposobu i zakresu wykonania przedmiotu zamówienia w przypadku zmiany przepisów prawa powoduj±cych konieczno¶æ: przyjêcia innych rozwi±zañ technicznych lub uzyskania innych b±d¼ dodatkowych decyzji niezbêdnych w zwi±zku z projektowan± inwestycj± lub uwzglêdnienia nowych przepisów prawa w zakresie formy, zakresu, sposobu wykonania dokumentacji projektowo - kosztorysowej, w tym wynikaj±cych z prawa zamówieñ publicznych - je¿eli wprowadzane zmiany bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê, c) w przypadkach okre¶lonych w §14 ust. 2,3,4 Umowy, d) zmiany wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo zmiany wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 roku o minimalnym wynagrodzeniu za pracê, je¶li zmiana ta bêdzie mia³a wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê - co zostanie przez Wykonawcê uzasadnione i udokumentowane, e) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne, je¶li zmiana ta bêdzie mia³a wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê - co zostanie przez Wykonawcê uzasadnione i udokumentowane. 2) Terminu wykonania Obiektu w przypadku: a) w przypadku wyst±pienia przestojów w realizacji robót budowlanych Wykonawcy z winy Zamawiaj±cego, uzgodnione terminy wykonania robót przed³u¿one zostan± o czas trwania przestojów, b) w przypadku wyst±pienia niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemo¿liwiaj±cych prowadzenie robót budowlanych, terminy wykonania robót przed³u¿one zostan± o czas trwania niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemo¿liwiaj±cych prowadzenie robót. Fakt wyst±pienia niekorzystnych warunków atmosferycznych musi byæ odnotowany w dzienniku budowy i potwierdzony przez inspektora nadzoru, c) w przypadku opó¼nienia w przekazaniu Wykonawcy zg³oszeniem zamiaru wykonania robót budowlanych/brakiem sprzeciwu w³a¶ciwego organu administracji architektoniczno - budowlanej wobec zg³oszenia zamiaru wykonania robót budowlanych wraz z dokumentacj± projektow±, o których mowa w §4 ust. 4 Umowy, o okres równy temu opó¼nieniu, d) w przypadku opó¼nienia w przekazaniu Wykonawcy terenu budowy, o okres równy temu opó¼nieniu, e) w przypadku zaistnienia dzia³añ wojennych, aktów terroryzmu, rewolucji, przewrotu wojskowego lub cywilnego, wojny domowej, ska¿eñ radioaktywnych, z wyj±tkiem tych które mog± byæ spowodowane u¿yciem ich przez Wykonawcê, f) w przypadku zaistnienia klêski ¿ywio³owej, jak huragany, powodzie, trzêsienie ziemi, bunty, niepokoje, strajki, okupacje budowy spowodowane przez osoby inne ni¿ pracownicy Wykonawcy i jego podwykonawców, g) w przypadku konieczno¶ci wykonania robót, o których mowa w §14 ust. 2,3,4,5 o ile wykonanie tych robót (zamówieñ) powoduje konieczno¶æ przed³u¿enia terminu wykonania Umowy, h) w przypadku opó¼nieñ wynikaj±cych z decyzji administracyjnych, innych aktów w³adczych i orzeczeñ organów administracji publicznej i innych instytucji - terminy wykonania robót przed³u¿one zostan± o czas trwania opó¼nieñ, i) wyst±pienia okoliczno¶ci le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego, tj. opó¼nienia, utrudnienia lub przeszkody daj±ce siê przypisaæ Zamawiaj±cemu - o okres wynikaj±cy z przerw lub opó¼nienia, j) okoliczno¶ci wskazanych w ust. 2 pkt 1 lit b) - je¿eli wprowadzane zmiany bêd± mia³y wp³yw na termin wykonania zamówienia przez Wykonawcê, k) w przypadku zmiany Umowy dokonanej na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 3 lub 6 ustawy Pzp, l) w przypadku gdy mo¿liwo¶æ rozpoczêcia robót budowlanych w zwi±zku z trwaj±cym okresem lêgowym, nast±pi po dniu 15 listopada 2018 roku. Przed³u¿enie terminu wykonania Umowy dopuszczalne jest tylko wraz z przed³u¿eniem okresu wa¿no¶ci zabezpieczenia nale¿ytego wykonania Umowy lub wniesieniem nowego zabezpieczenia nale¿ytego wykonania Umowy na przed³u¿ony termin wykonania zamówienia i uznania go przez Zamawiaj±cego za nale¿ycie wykonane, z zachowaniem ci±g³o¶ci zabezpieczenia i bez zmniejszenia jego wysoko¶ci. 3) w wypadku zmian podmiotowych po stronie Wykonawcy, zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami prawa, 4) dotycz±cych zatrudnienia podwykonawców (w przypadku gdy Wykonawca o¶wiadczy³, i¿ wykona umowê osobi¶cie, w zakresie zgodnym ze SIWZ), 5) zmiany osobowej podwykonawców oraz zakresu podwykonawstwa w warunkach opisanych w §12 (w przypadku gdy Wykonawca wykonuje umowê przy pomocy podwykonawców, w zakresie zgodnym ze SIWZ), 6) zmiany osoby, o której mowa w §8 ust. 1, 7) zmiany sposobu i zakresu wykonania przedmiotu zamówienia w przypadku zmiany przepisów prawa powoduj±cych konieczno¶æ: przyjêcia innych rozwi±zañ technicznych lub uzyskania innych b±d¼ dodatkowych decyzji niezbêdnych w zwi±zku z projektowan± inwestycj± lub uwzglêdnienia nowych przepisów prawa w zakresie formy, zakresu, sposobu wykonania dokumentacji projektowej, w tym wynikaj±cych z prawa zamówieñ publicznych 8) zmian dokonanych na podstawie art. 23 pkt 1 Ustawy - Prawo budowlane, zmiana w rozwi±zaniach projektowych, je¿eli s± one uzasadnione konieczno¶ci± zwiêkszenia bezpieczeñstwa realizacji robót budowlanych lub usprawnienia procesu budowy, 9) zmiana dokonana na podstawie art. 20 ust.1 pkt 4 lit. b) ustawy - Prawo budowlane, uzgodniona mo¿liwo¶æ wprowadzenia rozwi±zañ zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie, zg³oszonych przez kierownika budowy, zamawiaj±cego lub inspektora nadzoru inwestorskiego, 10) zmiany dokonane podczas wykonywania robót i nie odstêpuj±ce w sposób istotny od zatwierdzonego projektu budowlanego lub warunków pozwolenia na budowê dokonane w ramach art. 36a ust. 5 ustawy - Prawo budowlane, 3. Warunkiem dokonania zmian w Umowie jest z³o¿enie wniosku przez Stronê inicjuj±c± zmianê, zawieraj±cego w szczególno¶ci: opis propozycji zmian, uzasadnienie zmian oraz wp³yw zmian na termin wykonania Umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2018-08-22, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim.
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH







Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.