Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2019-09-18
Ogłoszenie nr 598816-N-2019 z dnia 2019-09-18 r.
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Białymstoku: Naprawa i konserwacja oświetlenia ulicznego zlokalizowanego przy drogach krajowych oraz instalacji i urządzeń elektrycznych w budynkach, administrowanych przez GDDKiA Oddział w Białymstoku w podziale na 6 części
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Białymstoku, krajowy numer identyfikacyjny
17511575000290, ul.
ul. Zwycięstwa
2
,
15-703
Białystok, woj.
podlaskie, państwo
Polska, tel.
856 645 800, e-mail
zam.publiczne@bialystok.gddkia.gov.pl, faks
856 513 783.
Adres strony internetowej (URL): www.gddkia.gov.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa centralna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.gddkia.gov.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.gddkia.gov.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
forma pisemna
Adres:
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział Białystok, 15 - 703 Białystok, ul. Zwycięstwa nr 2
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Naprawa i konserwacja oświetlenia ulicznego zlokalizowanego przy drogach krajowych oraz instalacji i urządzeń elektrycznych w budynkach, administrowanych przez GDDKiA Oddział w Białymstoku w podziale na 6 części
Numer referencyjny:
O.BI.D-3.2413.23.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
6
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest: Naprawa i konserwacja oświetlenia ulicznego zlokalizowanego przy drogach krajowych oraz instalacji i urządzeń elektrycznych w budynkach, administrowanych przez GDDKiA Oddział w Białymstoku w podziale na 6 części: Część I - naprawa i konserwacja oświetlenia ulicznego zlokalizowanego przy drogach krajowych oraz instalacji i urządzeń elektrycznych w budynkach, administrowanych przez GDDKiA Oddział w Białymstoku Rejon w Białymstoku. Część II - naprawa i konserwacja oświetlenia ulicznego zlokalizowanego przy drogach krajowych oraz instalacji i urządzeń elektrycznych w budynkach, administrowanych przez GDDKiA Oddział w Białymstoku Rejon w Suwałkach. Część III - naprawa i konserwacja oświetlenia ulicznego zlokalizowanego przy drogach krajowych oraz instalacji i urządzeń elektrycznych w budynkach, administrowanych przez GDDKiA Oddział w Białymstoku Rejon w Zambrowie. Część IV - naprawa i konserwacja oświetlenia ulicznego zlokalizowanego przy drogach krajowych oraz instalacji i urządzeń elektrycznych w budynkach, administrowanych przez GDDKiA Oddział w Białymstoku Rejon w Bielsku Podlaskim. Część V - naprawa i konserwacja oświetlenia ulicznego zlokalizowanego przy drogach krajowych oraz instalacji i urządzeń elektrycznych w budynkach, administrowanych przez GDDKiA Oddział w Białymstoku Rejon w Łomży. Część VI - naprawa i konserwacja oświetlenia ulicznego zlokalizowanego przy drogach krajowych oraz instalacji i urządzeń elektrycznych w budynkach, administrowanych przez GDDKiA Oddział w Białymstoku Rejon w Augustowie.
II.5) Główny kod CPV: 45316100-6
Dodatkowe kody CPV:
| Kod CPV |
| 50232100-1 |
| 50232110-4 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia: 2020-06-30
| Okres w miesiącach | Okres w dniach | Data rozpoczęcia | Data zakończenia |
| 2020-06-30 |
II.9) Informacje dodatkowe: Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało zrealizowane w terminie od dnia podpisania umowy do 30.06.2020r. lub do wyczerpania kwoty brutto wynagrodzenia przeznaczonej na realizację zamówienia lub do dnia, w którym pozostała do wykorzystania kwota wynagrodzenia brutto będzie niewystarczająca do zlecenia usług objętych przedmiotem umowy, w zależności od tego co nastąpi wcześniej.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
nie dotyczy
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
nie dotyczy
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
nie dotyczy
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 2) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne , a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. 3) Oryginał gwarancji lub poręczenia, jeśli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz. 4) Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: Część 1 - 800,00 PLN (słownie złotych: osiemset), Część 2 - 950,00 PLN (słownie złotych: dziewięćset pięćdziesiąt), Część 3 - 450,00 PLN (słownie złotych: czterysta pięćdziesiąt), Część 4 - 250,00 PLN (słownie złotych: dwieście pięćdziesiąt), Część 5 - 600,00 PLN (słownie złotych: sześćset), Część 6 - 350,00 PLN (słownie złotych: trzysta pięćdziesiąt).
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
| Kryteria | Znaczenie |
| Cena | 60,00 |
| Czas realizacji zlecenia | 25,00 |
| Okres gwarancji | 15,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zgodnie z zapisami w Specyfikacji Istotnych Warunków Zammówienia
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-09-30, godzina: 10:50,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Jezyk polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
| Część nr: | 1 | Nazwa: | Naprawa i konserwacja oświetlenia ulicznego zlokalizowanego przy drogach krajowych oraz instalacji i urządzeń elektrycznych w budynkach, administrowanych przez GDDKiA Oddział w Białymstoku Rejon w Białymstoku |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45316100-6, 50232100-1, 50232110-4
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Cena | 60,00 |
| Czas realizacji zlecenia | 25,00 |
| Okres gwarancji | 15,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało zrealizowane w terminie od dnia podpisania umowy do 30.06.2020r. lub do wyczerpania kwoty brutto wynagrodzenia przeznaczonej na realizację zamówienia lub do dnia, w którym pozostała do wykorzystania kwota wynagrodzenia brutto będzie niewystarczająca do zlecenia usług objętych przedmiotem umowy, w zależności od tego co nastąpi wcześniej.
| Część nr: | 2 | Nazwa: | Naprawa i konserwacja oświetlenia ulicznego zlokalizowanego przy drogach krajowych oraz instalacji i urządzeń elektrycznych w budynkach, administrowanych przez GDDKiA Oddział w Białymstoku Rejon w Suwałkach |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45316100-6, 50232100-1, 50232110-4
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Cena | 60,00 |
| Czas realizacji zlecenia | 25,00 |
| Okres gwarancji | 15,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało zrealizowane w terminie od dnia podpisania umowy do 30.06.2020r. lub do wyczerpania kwoty brutto wynagrodzenia przeznaczonej na realizację zamówienia lub do dnia, w którym pozostała do wykorzystania kwota wynagrodzenia brutto będzie niewystarczająca do zlecenia usług objętych przedmiotem umowy, w zależności od tego co nastąpi wcześniej.
| Część nr: | 3 | Nazwa: | Naprawa i konserwacja oświetlenia ulicznego zlokalizowanego przy drogach krajowych oraz instalacji i urządzeń elektrycznych w budynkach, administrowanych przez GDDKiA Oddział w Białymstoku Rejon w Zambrowie |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45316100-6, 50232100-1, 50232110-4
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Cena | 60,00 |
| Czas realizacji zlecenia | 25,00 |
| Okres gwarancji | 15,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało zrealizowane w terminie od dnia podpisania umowy do 30.06.2020r. lub do wyczerpania kwoty brutto wynagrodzenia przeznaczonej na realizację zamówienia lub do dnia, w którym pozostała do wykorzystania kwota wynagrodzenia brutto będzie niewystarczająca do zlecenia usług objętych przedmiotem umowy, w zależności od tego co nastąpi wcześniej.
| Część nr: | 4 | Nazwa: | Naprawa i konserwacja oświetlenia ulicznego zlokalizowanego przy drogach krajowych oraz instalacji i urządzeń elektrycznych w budynkach, administrowanych przez GDDKiA Oddział w Białymstoku Rejon w Bielsku Podlaskim. |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45316100-6, 50232100-1, 50232110-4
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Cena | 60,00 |
| Czas realizacji zlecenia | 25,00 |
| Okres gwarancji | 15,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało zrealizowane w terminie od dnia podpisania umowy do 30.06.2020r. lub do wyczerpania kwoty brutto wynagrodzenia przeznaczonej na realizację zamówienia lub do dnia, w którym pozostała do wykorzystania kwota wynagrodzenia brutto będzie niewystarczająca do zlecenia usług objętych przedmiotem umowy, w zależności od tego co nastąpi wcześniej.
| Część nr: | 5 | Nazwa: | Naprawa i konserwacja oświetlenia ulicznego zlokalizowanego przy drogach krajowych oraz instalacji i urządzeń elektrycznych w budynkach, administrowanych przez GDDKiA Oddział w Białymstoku Rejon w Łomży. |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45316100-6, 50232100-1, 50232110-4
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Cena | 60,00 |
| Czas realizacji zlecenia | 25,00 |
| Okres gwarancji | 15,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało zrealizowane w terminie od dnia podpisania umowy do 30.06.2020r. lub do wyczerpania kwoty brutto wynagrodzenia przeznaczonej na realizację zamówienia lub do dnia, w którym pozostała do wykorzystania kwota wynagrodzenia brutto będzie niewystarczająca do zlecenia usług objętych przedmiotem umowy, w zależności od tego co nastąpi wcześniej.
| Część nr: | 6 | Nazwa: | Naprawa i konserwacja oświetlenia ulicznego zlokalizowanego przy drogach krajowych oraz instalacji i urządzeń elektrycznych w budynkach, administrowanych przez GDDKiA Oddział w Białymstoku Rejon w Augustowie. |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45316100-6, 50232100-1, 50232110-4
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Cena | 60,00 |
| Czas realizacji zlecenia | 25,00 |
| Okres gwarancji | 15,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało zrealizowane w terminie od dnia podpisania umowy do 30.06.2020r. lub do wyczerpania kwoty brutto wynagrodzenia przeznaczonej na realizację zamówienia lub do dnia, w którym pozostała do wykorzystania kwota wynagrodzenia brutto będzie niewystarczająca do zlecenia usług objętych przedmiotem umowy, w zależności od tego co nastąpi wcześniej.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Sukcesywny zakup i dostawa artykułów spożywczych - 2026 rok.
- Usługa sprzątania w Prokuraturze Okręgowej w Białymstoku oraz w podległych jej jednostkach wraz z zabezpieczeniem w środki higieniczno - sanitarne i środki czystości.
- Kompleksowa usługa serwisowa w zakresie instalacji i urządzeń sanitarnych - wykonywania przeglądów serwisowych, asysty technicznej podczas imprez (w tym meczy) oraz pogotowia technicznego
- Budowa klastra wysokiej dostępności w oparciu o posiadaną macierz Dell PowerStore 1000T na potrzeby Sądu Apelacyjnego w Białymstoku
- EOP.332.35.25 Dostawa materiałów medycznych do SP ZOZ WSPR w Białymstoku
- Zakup analizatorów w ramach projektu "PB 5.0 " - ZK-DZP.262.101.2025
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- REMONT I BIEŻĄCA KONSERWACJA WRAZ Z KONIECZNĄ WYMIANĄ STROPU W BUDYNKU, ZLOKALIZOWANYM PRZY UL. GENERAŁA JÓZEFA CHŁOPICKIEGO 4 W KRAKOWIE DLA WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU FARMACEUTYCZNEGO W KRAKOWIE.
- Budowa odcinków oświetleń dróg gminnych na terenie Gminy Czarna
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" (...) przy ul. Rzgowskiej oraz modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" przy ul. Małachowskiego
- Zagospodarowanie terenu wnętrza podwórzowego w obrębie ulic: Nowa, ks. Piotra Skargi we Wrocławiu.
- "Budowa punktów oświetlenia ulicznego w Gminie Dąbrowa Górnicza w 2025 roku"
- Termomodernizacja budynku Przedszkola nr 9 przy ul. Jana Matejki 64 w Zabrzu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





