eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawaprzedmiotem zamówienia jest modernizacja grupowego węzła cieplnego przy ul. Żwirki i Wigury 8 w Witkowie oraz regulacja hydrauliczna sieci ciepłowniczej



Ogłoszenie z dnia 2006-11-27

POZYCJA 59870

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Warszawa: przedmiotem zamówienia jest modernizacja grupowego węzła cieplnego przy ul. Żwirki i Wigury 8 w Witkowie oraz regulacja hydrauliczna sieci ciepłowniczej Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: WAM ul. Chałubińskiego 3a, 02-004 Warszawa, Zespół Energetyki Cieplnej ul. Elektoralna 24, 00-892 Warszawa, do kontaktów: Krystyna Wirzbicka, ul. Elektoralna 24, 00-892 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6200170 w. 25, fax 022 6200170 w. 36, e-mail: k.wirzbicka@zecwam.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.wam.net.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Zespół Energetyki Cieplnej Wojskowej Agencji Mieszkaniowej Obszar Zachód ul. Świerczewskiego 92, 62-003 Biedrusko, Joanna Jaskulska, ul. Świerczewskiego 92, 62-003 Biedrusko, woj. wielkopolskie, tel. (061) 811-95-46, fax (061) 811-95-47, e-mail: j.jaskulska@zecwam.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Podmiot prawa publicznego; Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przedmiotem zamówienia jest modernizacja grupowego węzła cieplnego przy ul. Żwirki i Wigury 8 w Witkowie oraz regulacja hydrauliczna sieci ciepłowniczej. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, realizacja obiektu budowlanego za pomocą dowolnych środków, zgodnie z wymaganiami określonymi przez zamawiającego. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Kotłownia centralna nr 1 w WItkowie ul. Żwirki i Wigury 8. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja grupowego węzła cieplnego przy ul. Żwirki i Wigury 8 w Witkowie oraz regulacja hydrauliczna sieci ciepłowniczej. Prace polegają na: a.demontażu istniejącego węzła cieplnego b.przebudowie pomieszczenia węzła cieplnego uwzględniając - wymianę drzwi i okien - postawienie ścian działowych - wykucie i montaż drzwi wejściowych - przystosowanie instalacji wodno-kanalizacyjnej - ułożenie posadzki z płytek ceramicznych antypoślizgowych - remont powierzchni ścian poprzez malowanie farbami olejnymi do wysokości 1,6 m a pozostałych powierzchni farbami emulsyjnymi - wykonaniu na wysokości 2,7 m od projektowanej posadzki stropu podwieszanego z płyty Nida-gips z izolacją dzwiękochłonną z wełny mineralnej o gr. 20 cm w obrębie pomieszczenia węzła c.Montażu nowego jednofunkcyjnego węzła cieplnego wyposażonego w : - automatykę kontrolno-sterującą wyposażona w funkcję - regulacji temperaturowej czynnika grzewczego w zależności od temperatury zewnętrznej - możliwość wprowadzania zaniżeń temperatury i przepływu czynnika grzewczego - pompy obiegowe o niskim współczynniku hałasu - zabezpieczenie instalacji przed spadkiem ciśnienia - zabezpieczenie instalacji w układzie zamkniętym d. Przystosowanie nw. węzłów cieplnych i sieci ciepłowniczej do pracy w systemie automatycznym - węzeł grupowy ul. Żwirki i Wigury 6 o mocy 1534,9 kW, - węzeł grupowy ul. Żwirki i Wigury 8 o mocy 1019,9 kW, - węzeł grupowy ul. Płk Hynka 4 o mocy 1088,3 kW - węzły indywidualne 21 szt - sieć wysokoparametrowa - 130/70 0C - sieci niskoparametrowej - 90/70 0C Warunki techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. a)prace powinny być wykonywane pod nadzorem osób posiadających uprawnienia: - budowlane w zakresie konstrukcyjnym - budowlane w zakresie elektrycznym - budowlane w zakresie instalacji sanitarnych b)zastosowane materiały winny być nowe i odpowiadać wymaganiom aktualnych norm technicznych wydanych przez Instytut Techniki Budowlanej, posiadać odpowiednie atesty, oraz spełniać wymagania ustawy o wyrobach budowlanych, c)materiały z rozbiórek oraz zanieczyszczenia winny być systematycznie usuwane z placu budowy. Wykonawca musi dokonać segregacji materiału rozbiórkowego na elementy złomu metalowego i pozostałe odpady, które usunie z placu budowy na własny koszt. Uzyskanie zgody na wywiezienie i składowanie odpadów należy do Wykonawcy. Wykonawca przekazuje Zamawiającemu środki uzyskane ze sprzedaży surowców wtórnych w ilości i wartości wskazanej w otrzymanym rachunku z punktu przyjęcia złomu. Podstawą obciążenia Wykonawcy będzie wystawiona przez Zamawiającego faktura obciążeniowa. d)prace montażowe wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną i \Warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlano montażowych - część II\ e)odbiór robót zostanie dokonany w oparciu o \Warunki techniczne wykonania i odbioru robót budowlano montażowych - część II\, Polskie Normy, przepisy UDT. Odbiór końcowy: Odbiorowi końcowemu podlega: -sprawdzenie kompletności dokumentacji do odbioru technicznego końcowego (protokóły odbioru robót, świadectwa, atesty, aprobaty techniczne stosowanych materiałów) -sprawdzenie zgodności wykonanych robót z dokumentacją i warunkami technicznymi oraz wymogami UDT -warunkiem koniecznym dokonania odbioru robót jest wcześniejszy odbiór zamontowanych urządzeń przez właściwego inspektora Urzędu Dozoru Technicznego. Wyniki przeprowadzonych badań i sprawdzeń podczas odbioru powinny być ujęte w formie protokółu i podpisane przez członków komisji odbiorowej. Wszelkie ewentualne zmiany wykonawca naniesie i potwierdzi w dokumentacji powykonawczej. Uwaga Prace wykonywać zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i przepisów BHP pod nadzorem osoby uprawnionej. Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert równoważnych. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej tj. przewidującej odmienny niż określony w niniejszej SIWZ sposób wykonania zamówienia. Zamawiający przewiduje możliwość zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 pzp. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Uprawnienia wydane przez Urząd Dozoru Technicznego w zakresie prac remontowo - montażowych zbiorników ciśnieniowych. 3.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeniem, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczone lub rozłożone na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.Informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt 4-9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.Wykaz wykonanych przez Wykonawcę (rozpoczętych i zakończonych) dwóch robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem wartości przedmiotu umowy oraz daty i miejsca wykonania, oraz z dołączonymi dokumentami potwierdzającymi, że zostały one wykonane należycie (załącznik 2 do SIWZ). 6.Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich uprawnień i doświadczenia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Do wykazu należy dołączyć ksero dokumentów potwierdzających niniejsze uprawnienia i doświadczenia osób. 7.Wykonawca powinien wykazać, że dysponuje co najmniej 1 osobą, która przynależy do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa oraz że posiada uprawnienia do nadzoru i kierowania pracami części: -budowlane w zakresie konstrukcyjnym -budowlane w zakresie elektrycznym -budowlane w zakresie instalacji sanitarnych oraz co najmniej jedną osobą posiadającą : a)świadectwo kwalifikacyjne eksploatacji - \E\ grupy I i II b)świadectwo kwalifikacyjne dozoru - \D\grupy I i II Wykonawca dane osób wpisuje do załącznika nr 3 do SIWZ - dotyczy zarówno punktu 6 i 7. 8.Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9.Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 10.Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.25.93.00 - Usługi remontów i konserwacji zakładów grzewczych Kod CPV wg słownika 2008: 45.25.93.00 - Usługi remontów i konserwacji zakładów grzewczych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Wartość zamówienia przekracza wyrażoną w złotych równowartość 60000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.05.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 1.Oferta, musi być zabezpieczona wadium o wartości 6000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych). 2.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 2.1pieniądzu, 2.2poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym. 2.3gwarancjach bankowych, 2.4gwarancjach ubezpieczeniowych, 2.5poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. O utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz .U Nr 109, poz. 1158 z późn.zm.) 3.Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku B.Z. WBK S.A. 31/0 Warszawa na nr konta 68 1090 1030 0000 0001 0237 9859. Wadium wnoszone w formie; poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy załączyć do oferty. Kopię potwierdzenia przelewu, potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty. 4.Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowo, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 pzp. 5.Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć ofertę wadium na cały okres związania ofertą. 6.Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert , tj. do dnia 28.12.2006 r., do godz. 10.30. 7.Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 8.Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium na wymagany okres związania ofertą wg zasad określonych w niniejszym rozdziale zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 9.Zamawiający niezwłocznie dokona zwrotu wadium na wniosek Wykonawcy: 9.1który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, 9.2który został wykluczony z postępowania, 9.3którego oferta została odrzucona. 10.Wykonawca, którego oferta została odrzucona, straci wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 10.1 odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, 10.2 nie wniesie zabezpieczenia należytego umowy, 10.3 zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1.O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.1Posiadają uprawnienia do wykonywania: -robót budowlanych w zakresie konstrukcyjnym -robót budowlanych w zakresie elektrycznym -robót budowlanych w zakresie instalacji sanitarnych 1.2Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia. 1.3Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Ocena spełniania warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą \spełnia-nie spełnia\, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w rozdziale VI SIWZ i oświadczeniu w trybie art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 5 do SIWZ) 2.Z treści załączonego oświadczenia (załącznik nr 5 do SIWZ) musi jednoznacznie wynikać, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Uprawnienia wydane przez Urząd Dozoru Technicznego w zakresie prac remontowo - montażowych zbiorników ciśnieniowych. 3.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeniem, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczone lub rozłożone na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.Informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt 4-9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.Wykaz wykonanych przez Wykonawcę (rozpoczętych i zakończonych) dwóch robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem wartości przedmiotu umowy oraz daty i miejsca wykonania, oraz z dołączonymi dokumentami potwierdzającymi, że zostały one wykonane należycie (załącznik 2 do SIWZ). 6.Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich uprawnień i doświadczenia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Do wykazu należy dołączyć ksero dokumentów potwierdzających niniejsze uprawnienia i doświadczenia osób. 7.Wykonawca powinien wykazać, że dysponuje co najmniej 1 osobą, która przynależy do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa oraz że posiada uprawnienia do nadzoru i kierowania pracami części: -budowlane w zakresie konstrukcyjnym -budowlane w zakresie elektrycznym -budowlane w zakresie instalacji sanitarnych oraz co najmniej jedną osobą posiadającą : a)świadectwo kwalifikacyjne eksploatacji - \E\ grupy I i II b)świadectwo kwalifikacyjne dozoru - \D\ grupy I i II Wykonawca dane osób wpisuje do załącznika nr 3 do SIWZ - dotyczy zarówno punktu 6 i 7. 8.Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9.Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wam.net.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: nie dotyczy. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: nie dotyczy 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.12.2006 godzina 10:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 28.12.2006, godzina 11:00, Otwarcie ofert nastąpi w budynku przy ul. Świerczewskiego 92 w Biedrusku, pokój nr 1 o godzinie 11.00.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 21.11.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.