To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-03-15
Olsztyn: Dostawa i montaż urządzeń i sprzętu ochrony przeciwpożarowej w Domu Studenta nr 1 UWM ul. Kanafojskiego 3 w Olsztynie, Domu Studenta nr 2 UWM ul. Kanafojskiego 1 w Olsztynie, Domu Studenta nr 4 UWM ul. Kanafojskiego 2 w Olsztynie, Domu Studenta nr 6 UWM ul. Kanafojskiego 4 w Olsztynie, Domu Studenta nr 13 UWM ul. Wojska Polskiego14 w Olsztynie, Domu Studenta nr 119 UWM ul. Dybowskiego 9 w Olsztynie.
Numer ogłoszenia: 59863 - 2012; data zamieszczenia: 15.03.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 12455 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie, ul. Oczapowskiego 2, 10-719 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5233420, faks (089) 5233278.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż urządzeń i sprzętu ochrony przeciwpożarowej w Domu Studenta nr 1 UWM ul. Kanafojskiego 3 w Olsztynie, Domu Studenta nr 2 UWM ul. Kanafojskiego 1 w Olsztynie, Domu Studenta nr 4 UWM ul. Kanafojskiego 2 w Olsztynie, Domu Studenta nr 6 UWM ul. Kanafojskiego 4 w Olsztynie, Domu Studenta nr 13 UWM ul. Wojska Polskiego14 w Olsztynie, Domu Studenta nr 119 UWM ul. Dybowskiego 9 w Olsztynie..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: wymiana akumulatorów w instalacji sygnalizacji pożarowej, akumulatorów DSO, akumulatorów oświetlenia awaryjnego, akumulatorów centrali oddymiania, akumulatorów centrali sygnalizacji pożarowej, zasilaczy, siłowników, napędu drzwi, karty pamięci, wymianie opraw oświetlenia awaryjnego, wymianie szyby w drzwiach przeciwpożarowych, wymianie hydrantów wewnętrznych 25 nadtynkowych z wężem półsztywnym z zamkiem patentowym drzwiami pełnymi koloru czerwonego, dostawie i montażu gaśnic typ AF, typ ABC 6X, szafek na gaśnice, szybek do ROP. Zakres prac w obiektach: 1. Dom Studenta nr 1 a. dostawa i montaż gaśnic typ AF wraz z szafką w kuchniach studenckich szt. 2 b. dostawa gaśnic typ ABC 6X wraz z szafką szt. 5 2. Dom Studenta nr 2 a. wymiana akumulatorów w DSO 80Ah szt. 8 b. wymiana akumulatorów oświetlenia awaryjnego 18Ah szt. 18 c. wymiana akumulatorów w centrali sygnalizacji pożarowej (ASP 250 Sagitta)26Ah szt. 2 d. wymiana akumulatorów w centrali oddymiania (RZM 4204 D+H) 1,2Ah szt. 4 e. wymiana akumulatorów w mikrofonie strażaka 18Ah szt. 2 f. dostawa i montaż gaśnic typ AF wraz z szafką w kuchniach studenckich szt. 8 g. dostawa gaśnic typ ABC 6X wraz z szafką szt. 5 h. dostawa szybek do ROP33 szt. 100, ROP30 szt. 100 3. Dom Studenta nr 3 a. wymiana akumulatorów w DSO 100Ah szt. 8 b. wymiana akumulatorów centrali sygnalizacji pożarowej (ASP 250 Sagitta) 26Ah szt. 2 c. wymiana siłownika w oknie napowietrzającym KA32/600 szt. 1 d. wymiana siłownika w instalacji oddymiania KA 32/600 szt. 2 e. wymiana opraw oświetlenia awaryjnego szt. 10 f. wymiana akumulatorów w mikrofonie strażaka 18Ah szt. 2 g. dostawa gaśnic typ ABC 6X wraz z szafką szt. 5 h. dostawa szybek do ROP33 szt. 100, ROP30 szt. 100 4. Dom Studenta nr 4 a. wymiana akumulatorów w centrali sygnalizacji pożarowej (ASP 250 Sagitta)26Ah szt. 2 b. wymiana zasilacza BP w centrali sygnalizacji pożarowej (ASP 250 Sagitta) szt. 1 c. wymiana napędu drzwiowego w drzwiach wejściowych DDS 50/500 szt. 1 d. dostawa i montaż gaśnic typu AF wraz z szafką w kuchniach studenckich szt. 2 e. dostawa gaśnic typ ABC 6X wraz z szafką szt. 5 f. dostawa szybek do ROP33 szt. 100, ROP30 szt. 100 5. Dom Studenta nr 6 a. wymiana akumulatorów w centrali oddymiania (RZM 4204 D+H) 1,2Ah szt. 4 b. wymiana karty pamięci flash w centrali DSO szt. 1 c. dostawa gaśnic typ ABC 6X wraz z szafką szt. 5 d. dostawa szybek do ROP33 szt. 100, ROP30 szt. 100 6. Dom Studenta nr 8 a. wymiana akumulatorów w DSO 80Ah szt. 8 b. wymiana akumulatorów centrali oddymiania (Mercor) 3,2Ah szt. 4 c. wymiana akumulatorów w centrali sygnalizacji pożarowej (Aritech) 18Ah szt. 2 d. dostawa i montaż gaśnic typ AF wraz z szafką w kuchniach studenckich szt. 4 e. dostawa gaśnic typ ABC 6X szt. 5 f. dostawa szybek do ROP33 szt. 100, ROP30 szt. 100 7. Dom Studenta nr 10 a. wymiana akumulatorów w centrali sygnalizacji pożarowej (Telnsap 2100) 28Ah szt. 2 b. wymiana hydrantów wewnętrznych z szafką nadtynkową na DN25 szt. 5 c. dostawa i montaż gaśnic typu AF wraz z szafką w kuchniach studenckich szt. 5 d. dostawa gaśnic typ ABC 6X wraz z szafką szt. 5 e dostawa szybek do ROP33 szt. 100, ROP30 szt. 100 8. Dom Studenta nr 11 a. wymiana akumulatorów w centrali sygnalizacji pożarowej (ASP 250 Sagitta) 18Ah szt. 2 b. dostawa i montaż gaśnic typu AF wraz z szafką w kuchniach studenckich szt. 11 c. dostawa gaśnic typ ABC 6X wraz z szafką szt. 5 d dostawa szybek do ROP33 szt. 400, ROP30 szt. 400 9. Dom Studenta nr 13 a. dostawa i montaż gaśnic typu AF wraz z szafką w kuchniach studenckich szt. 2 10. Dom Studenta nr 119 a. wymiana akumulatorów w centrali sygnalizacji pożarowej (Aritech) 18Ah szt. 2 b. wymiana hydrantów wewnętrznych z szafką nadtynkową na DN25 szt. 14 c. dostawa gaśnic typ ABC 6X wraz z szafką szt. 5 d. dostawa szybek do ROP33 szt. 300, ROP30 szt. 300 Wszystkie wyszczególnione gaśnice oraz urządzenia gaśnicze muszą posiadać świadectwa dopuszczenia do stosowania w ochronie przeciwpożarowej aktualne w dniu dostawy. Zamontowane hydranty powinny być kompletne i sprawne do użycia. Należy przeprowadzić po montażu hydrantów stosowne pomiary oraz wystawić na każdy z nich protokół wydajności i próby ciśnieniowej. Miejsce montażu szafek na gaśnice wskaże Zamawiający. Szafki hydrantowe oraz szafki na gaśnice powinny posiadać komplet kluczy, zapasowe klucze należy przekazać kierownikowi obiektu. Montaż szafek na gaśnice należy wykonać w sposób trwały na wkręty z kołkami rozporowymi. Wykonawca wyniesie, wywiezie i zutylizuje zużyte akumulatory oraz inne odpady. Wszystkie ewentualne inne prace nie objęte w zakresie prac, a niezbędne do zrealizowania całości zadania należy uwzględnić w założonej ofercie. W przypadku wskazania przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, dopuszcza się, na podstawie art. 29 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych, możliwość złożenia oferty równoważnej - zaoferowania asortymentu równoważnego do wyspecyfikowanego - o takich samych lub lepszych parametrach i właściwościach..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.00.00.00 - Sprzęt bezpieczeństwa, gaśniczy, policyjny i obronny .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.02.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SUPON Sp. z o.o., ul. Kołobrzeska 38, 10-434 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 102000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 107344,17
Oferta z najniższą ceną: 107344,17 / Oferta z najwyższą ceną: 186730,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Świadczenie usług pocztowych dla KOWR OT w Olsztynie ul. Głowackiego 6, 10-448 Olsztyn oraz Sekcji Zamiejscowych i Archiwum z lokalizacją w terenie w okresie od 01.01.2026 do 31.12.2027 roku.
- Dostawa stacji badawczych do analizy danych i łamania haseł
- Kompleksowe sprzątanie biura i posesji Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Olsztynie
- Wdrożenie usług wsparcia telefonii IP (VoIP)
- Rozbudowa licencji Data Protection Suite for VMware z 20 do 32 CPU oraz zapewnienie wsparcia technicznego producenta na poziomie ProSupport dla całości na okres 60 miesięcy.
- Remont korytarza przy katedrze Fizjologii Klinicznej Wydziału Medycyny Weterynaryjnej w budynku przy ul. Oczapowskiego 13 w Olsztynie.
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup wszystkich elementów ubioru oraz całości wyposażenia specjalistycznego dla Oddziałów Przygotowania Wojskowego"
- Dostawa środków i sprzętów dla ochrony osobistej dla potrzeb Zespołu Zarządzania Kryzysowego w Pruszkowie z podziałem na części.
- "Doposażenie magazynu OC - zakup łopat,szpadli,worków na piasek,plandek taczek(cz.1) oraz piły do betonu,piły łańcuchowej,agreg. prądotwórczego,masztu oświet., rozdzielnic wraz z przedłużaczami(cz.2)"
- Uzupełnienie zasobów i infrastruktury niezbędnej do realizacji zadań z zakresu obrony cywilnej i ochrony ludności na terenie Gminy Dąbrowa Tarnowska w 2025 roku
- Dostawa - doposażenie, uzupełnienie sprzętu i odzieży ratowniczej dla KP PSP Nowy Targ
- Zakup wyposażenia - realizacja zadań Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej.
więcej: Sprzęt bezpieczeństwa, gaśniczy, policyjny i obronny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





