Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2020-10-16
Ogłoszenie nr 598393-N-2020 z dnia 2020-10-16 r.
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o.: "Świadczenie usług w zakresie odbioru, wywozu odpadów komunalnych wraz z podstawieniem pojemników na terenach należących lub administrowanych przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Strzelcach Kraj."
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o., krajowy numer identyfikacyjny
80316413000000, ul.
ul. Gorzowska
15
,
66-500
Strzelce Krajeńskie, woj.
lubuskie, państwo
Polska, tel.
0-95 7631081, e-mail
pgk_strzelce@wp.pl, faks
0-95 7632248.
Adres strony internetowej (URL): http://pgk-strzelce.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://pgk-strzelce.pl/
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. w Strzelcach Krajeńskich, ul. Gorzowska 15, 66-500 Strzelce Krajeńskie, sekretariat
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Świadczenie usług w zakresie odbioru, wywozu odpadów komunalnych wraz z podstawieniem pojemników na terenach należących lub administrowanych przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Strzelcach Kraj."
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem umowy jest wykonywanie prac polegających na odbieraniu, wywożeniu odpadów komunalnych, wytworzonych na terenach należących lub administrowanych przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. w Strzelcach Kraj. wraz z podstawieniem pojemników/ kontenerów. 2. Dane ilościowe i szacunkowe obejmujące wielkość zamówienia: Lp. Lokalizacja Miejscowość Odpad Pojemnik ilość Krotność wywozu Orientacyjna ilość wywozu 1. Cmentarze Strzelce Kraj. zmieszane Mulda 5 m3 10 Wg. potrzeb 100 plastik 1100 2 1x na miesiąc 24 Bobrówko zmieszane Mulda 5 m3 1 Wg. potrzeb 20 plastik 1100 1 1x na miesiąc 12 Ogardy zmieszane Mulda 5 m3 1 Wg. potrzeb 10 plastik 240 1 1x na miesiąc 12 2. Targowisko Strzelce Kraj. zmieszane 1100 1 1 x na tydzień 54 Plastik 240 1 1x na miesiąc 12 Papier 240 1 1x na miesiąc 12 3. Pole namiotowe Długie zmieszane 1100 8 1 x na tydzień 100 Plastik 240 1 1x na miesiąc 5 Papier 240 1 1x na miesiąc 5 4. Baza PGK Strzelce Kraj. zmieszane 1100 1 1 x na tydzień 54 Plastik 1100 1 1x na miesiąc 12 Papier 1100 1 1x na miesiąc 12 5. Oczyszczalnia Strzelce Kraj. zmieszane 1100 1 2x na miesiąc 24 6. Wiata przy oczyszczalni Strzelce Kraj. zmieszane Mulda 30 m3 1 Wg. potrzeb 12 7. Przychodnia Strzelce Kraj. Zmieszane 1100 1 1 x na tydzień 54 Plastik 240 1 2x na miesiąc 24 Papier 240 1 2x na miesiąc 24 3. Lokalizacja miejsca wykonania usługi: Usługa świadczona będzie na terenach będących własnością bądź administrowanych przez Przedsiębiorstwo Gospodarko Komunalnej Spółka z o.o. w Strzelcach Kraj. położonych w jej granicach administracyjnych. 4. Realizacja zamówienia musi odbywać się zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w tym prawa miejscowego, zgodnie z postanowieniami SIWZ, oferty oraz Umowy, z zachowaniem staranności wymaganej od podmiotu profesjonalnie trudniącego się odbiorem i transportem odpadów komunalnych. 5. Wykonawca zobowiązany jest dokonywać odbioru odpadów w oparciu o sporządzony przez Wykonawcę i zaakceptowany przez Zamawiającego harmonogram odbioru odpadów. 6. Harmonogram odbioru odpadów musi: 6.1 być przejrzysty i czytelny, umożliwiają łatwe ustalenie terminu odbioru poszczególnych frakcji odpadów, oraz nie zawierać dodatkowych informacji (reklam itp.), 6.2 zostać sporządzony i wydrukowany z uwzględnieniem nazw ulic, rodzaju odpadów oraz dat odbioru (dzień, miesiąc, rok), 6.3 zapewniać regularność i powtarzalność odbierania odpadów tj. zapewniać odbiór odpadów z tej samej nieruchomości w sposób cykliczny, z zachowaniem tożsamości dnia tygodnia, w kolejnych tygodniach/miesiącach/latach, 6.4 obejmować okres od dnia rozpoczęcia świadczenia usługi do końca okresu świadczenia usługi, 6.5 zostać przedłożony Zamawiającemu nie później niż na 7 dni przed rozpoczęciem realizacji przedmiotu zamówienia oraz zostać zaakceptowany przez Zamawiającego przed rozpoczęciem realizacji przedmiotu zamówienia, 6.6 być aktualizowany - jeżeli zaistnieje taka konieczność. Wprowadzanie zmian w harmonogramie jest dopuszczalne jedynie w uzasadnionych przypadkach oraz za zgodą Zamawiającego, przy zastosowaniu procedury analogicznej jak dla akceptacji harmonogramu, 7. Zamawiający dokonuje weryfikacji harmonogramu z uwzględnieniem wymogów wskazanych w pkt 6. Zamawiający nie dokona akceptacji harmonogramu, jeżeli nie spełnia on wymogów wskazanych w pkt 6.1. - 6.6. Niezaakceptowanie harmonogramu rodzi po stronie Wykonawcy obowiązek sporządzenia nowego harmonogramu. Procedura weryfikacyjna stosowana jest, aż do momentu sporządzenia przez Wykonawcę harmonogramu spełniającego wymogi określone w pkt 6. 8. Wykonawca wyposaży wszystkie lokalizacje wymienione w pkt 3 objęte przedmiotem zamówienia, w pojemniki/kontenery. Wykonawca jest zobowiązany wyposażyć wszystkie nieruchomości w pojemniki i kontenery w sposób nieprzerwany. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia nowych pojemników: 8.1. nie później niż na 3 dni robocze przed rozpoczęciem realizacji usługi odbioru odpadów komunalnych (zestaw początkowy), 8.2. jeżeli w toku trwania umowy nastąpi konieczność wymiany pojemnika (z tytułu uszkodzenia itp.) lub podstawienia nowego pojemnika, Zamawiający prześle zgłoszenie pocztą elektroniczną na adres wskazany przez Wykonawcę. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć pojemnik w terminie 3 dni roboczych od dnia otrzymania zgłoszenia. 8.3. poprzez nowe pojemniki Zamawiający rozumie również pojemniki uprzednio używane ale w stanie pozwalającym na ich dalsze eksploatowanie, w szczególności spełniające wymogi wynikające z SIWZ. 8.4 Wykonawca zobowiązany jest do zebrania pojemników z danej nieruchomości wówczas gdy Zamawiający prześle zgłoszenie pocztą elektroniczną na adres wskazany przez Wykonawcę. Wykonawca zobowiązany jest odebrać pojemnik w terminie 5 dni roboczych od dnia przesłania zgłoszenia. 8.5 Wykonawca jest zobowiązany do odbierania odpadów ze wszystkich pojemników lub kontenerów przeznaczonych do zbierania odpadów. Ewentualne wątpliwości Wykonawcy dotyczące ich zgodności z przepisami prawa nie stanowią podstawy do niedokonania odbioru. Okoliczność ta powinna zostać zgłoszona Zamawiającemu, w celu przeprowadzenia odpowiedniej weryfikacji. 8.6 Dostarczone przez Wykonawcę pojemniki i kontenery zostaną utrzymane przez Wykonawcę w odpowiednim stanie, sanitarnym, porządkowym i technicznym, a także zastąpione nowymi w przypadku ich zniszczenia, uszkodzenia w sposób uniemożliwiający ich prawidłowe użytkowanie. 8.7. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić rodzaje pojemników/kontenerów zgodnie z tabelą w pkt 3.2 8.8. Dostarczenie niewłaściwego pojemnika lub kontenera jest równoznaczne z niedostarczeniem pojemnika lub kontenera. 8.9. Opóźnienie w dostarczeniu właściwego pojemnika lub kontenera jest równoznaczne z opóźnieniem w dostarczeniu pojemnika lub kontenera. 8.10. Pojemniki i kontenery które dostarczy Wykonawca muszą: 8.10.1 spełniać wszystkie wymagania wynikające z powszechnie obowiązujących przepisów prawa, spełniać wszystkie normy wymagane na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, 8.10.2. wyglądać estetycznie, czytelnie oznakowane, w widocznym miejscu słownym lub graficznym oznaczeniem właściwych odpadów w nich gromadzonych, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 29 grudnia 2016 r. w sprawie szczegółowego sposobu selektywnego zbierania wybranych frakcji odpadów (Dz. U. z 2019 r. poz. 2028 ze zm.) lub zgodnie z innym aktem normatywnym regulującym wskazaną kwestię, 8.10.3. być w pełni bezpieczne zarówno dla osób opróżniających je w imieniu Wykonawcy jak i osób gromadzących w nich odpady, 8.10.4. być dostosowane do urządzeń załadowczych stosowanych na rynku, w szczególności umożliwiać Wykonawcy prawidłową realizację Umowy w zakresie odbioru odpadów komunalnych, 8.10.5. spełniać wszelkie inne wymagania wynikające z SIWZ, Umowy przepisów prawa powszechnie obowiązującego. 8.11. Wykonawca zobowiązuje się do dysponowania pojemnikami i kontenerami do zbierania odpadów w ilości niezbędnej dla zapewnienia ciągłości ich dostaw i wymiany. 8.12. Wykonawca zapewni zebranie podstawionych przez siebie pojemników i kontenerów z danej nieruchomości najpóźniej w ostatnim dniu, w którym Wykonawca będzie miał zgodnie z umową obowiązek realizowania usługi odbioru odpadów komunalnych w zakresie dotyczącym tej nieruchomości. 9. Wymogi w zakresie zatrudnienia 9.1 Stosownie do przepisu art. 29 ust. 3a P.z.p. Zamawiający wymaga, aby kierowcy i osoby odpowiedzialne za ładowanie odpadów realizujący zamówienie byli zatrudnieni przez Wykonawcę lub podwykonawcę/ów na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeks pracy (Dz. U. t. j. z 2020, poz. 1320 ze zm.), co zostanie wykazane poprzez przedłożenie stosownych dowodów potwierdzających pozostawanie z Wykonawcą lub Podwykonawcami w stosunku pracy. 9.2 Zamawiający informuje, iż w celu weryfikacji zatrudnienia na podstawie umów o pracę, przez wykonawcę lub podwykonawcę/ów, osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, będzie uprawniony do żądania: - oświadczenia wykonawcy lub podwykonawcy/ów o zatrudnieniu pracownika na podstawie umowy o pracę, - poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii umowy o pracę zatrudnionego pracownika, - zaświadczeń z ZUS o zgłoszeniu pracowników do ubezpieczenia społecznego i o nie zaleganiu w opłacaniu składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne - zawierających informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę oraz zakres obowiązków pracownika.
II.5) Główny kod CPV: 90500000-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
90512000-9 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia: 2021-11-30
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1. kompetencji lub uprawnień do prowadzenie określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
1.1 wpis do rejestru działalności regulowanej, o którym mowa w art. 9b ustawy
z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. t. j. z 2019, poz. 2010 ze zm.), prowadzonego przez właściwy organ, w zakresie objętym przedmiotem zamówienia,
1.2 wpis do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami, prowadzonego przez właściwy organ, na podstawie art. 49 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. t. j. z 2019, poz. 701 ze zm.), zwana dalej ,,ustawą o odpadach" w zakresie dotyczącym transportujących odpady (art. 50 ust. 1 pkt 5 lit. b ustawy o odpadach) chyba że Wykonawca jest zwolniony z obowiązku spełnienia ww. wymagań na podstawie przepisów prawa.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Wykonawca spełni ten warunek jeżeli: jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w wysokości nie niższej 200 000,00 zł
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Wykonawca spełni ten warunek jeżeli w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym czasie) należycie wykonywał co najmniej 1 (jedną) usługę polegającą na odbieraniu odpadów komunalnych, pochodzących z nieruchomości niezamieszkałych, przez okres co najmniej 12 miesięcy.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Nie
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania, Wykonawca na wezwanie Zamawiającego zobowiązany jest przekazać: 1. oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. 2. oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca na wezwanie Zamawiającego zobowiązany jest przekazać:
1. dokument potwierdzający wpis do rejestru działalności regulowanej, o którym mowa w art. 9b ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. t. j. z 2019, poz. 2010 ze zm.), prowadzonego przez właściwy organ, w zakresie objętym przedmiotem zamówienia,
2. dokument potwierdzający wpis do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami, prowadzonego przez właściwy organ, na podstawie art. 49 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. t. j. z 2019, poz. 701 ze zm.), zwana dalej ,,ustawą o odpadach" w zakresie dotyczącym transportujących odpady (art. 50 ust. 1 pkt 5 lit. b ustawy o odpadach) chyba że Wykonawca jest zwolniony z obowiązku spełnienia ww. wymagań na podstawie przepisów prawa,
3. dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w wysokości nie niższej niż: 200 000,00 zł
Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć dokumentów dot. sytuacji finansowej lub ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może złożyć inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku udziału w postępowaniu.
4. wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ilości odebranych i zagospodarowanych odpadów, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Oryginał pełnomocnictwa opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub kopia potwierdzona notarialnie opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym notariusza powinien/powinna być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie postępowania, którego dotyczy i zakresu umocowania pełnomocnika. 2. W terminie 3 dni od dnia publikacji przez Zamawiającego w trybie art. 86 ust. 5 P.z.p. informacji z otwarcia ofert, Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 P.z.p. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. 3. Dowód wniesienia wadium.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium.
2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych)
3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie:
a) przelewem na rachunek bankowy 20 1020 1967 0000 8102 0047 5160 z adnotacją
"wadium - "Świadczenie usług w zakresie odbioru, wywozu odpadów komunalnych wraz z podstawieniem pojemników na terenach należących lub administrowanych przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Strzelcach Kraj".
Zamawiający uzna, że warunek wniesienia wadium został dochowany, gdy środki wpłyną na rachunek bankowy Zamawiającego do dnia składania ofert. do godz. 10:00.
b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym,
c) w gwarancjach bankowych,
d) w gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310 z późn. zm).
4. Sposób przekazania wadium - dokument potwierdzający wniesienie wadium należy dołączyć do oferty.
5. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego.
6. W zakresie wadium obowiązują uregulowania zawarte w art. 45 i 46 Prawa zamówień publicznych.
W przypadku niezabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60,00 |
kryterium środowiskowe | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Z zastrzeżeniem innych postanowień niniejszej umowy, Zamawiający przewiduje możliwość zmiany treści zawartej umowy w zakresie: 1) rodzajów odpadów podlegających odbiorowi i transportowi, 2) kategorii nieruchomości z których odbierane są odpady, 3) wymagań względem odbioru poszczególnych rodzajów odpadów, w wyniku zmiany sposobu ich zbierania (np. wydzielenie frakcji z odpadów zbieranych łącznie), 4) częstotliwości odbieranych odpadów komunalnych, 5) instalacji do których Wykonawca będzie przekazywał odbierane odpady komunalne i w których nastąpi ich zagospodarowanie, 6) wag na których ważone będą pojazdy. 6. Wskazane w ust. 5 zmiany są dopuszczalne w przypadku: 1) zmiany przepisów prawa, zwłaszcza ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, rozporządzeń wykonawczych do tej ustawy oraz w przypadku zmian w prawie miejscowym w zakresie gospodarowania odpadami komunalnymi - które będą miały wpływ na prawidłową realizację usług objętych przedmiotem zamówienia, 2) wystąpienia siły wyższej lub innej, niemożliwej do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność ekonomicznej lub technicznej, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkującej brakiem możliwości należytego wykonania umowy, 3) zaistnienia konieczności dokonania zmiany umowy w celu umożliwienia prawidłowej jej realizacji, w szczególności umożliwienia terminowej realizacji świadczeń, 4) wystąpienia obiektywnych okoliczności, których Zamawiający nie mógł przewidzieć na etapie przygotowania postępowania, a które powodują, że wykonywanie przedmiotu zamówienia bez zmiany jego zakresu wywoływałoby dla Zamawiającego niekorzystne skutki z uwagi na zamierzony cel realizacji przedmiotu zamówienia lub związane z tym racjonalne wydatkowanie środków publicznych, 5) zmiany lub wygaśnięcia umowy lub umów jakie Zamawiający zawarł z innymi podmiotami, w szczególności operatorem zagospodarowania odpadów komunalnych lub podmiotem udostępniającym wagi, 6) wyposażenia przez właścicieli, nieruchomości w pojemniki podziemne lub półpodziemne. 7. Zmiany postanowień umowy będą dokonane, za zgodą stron, wyłącznie w formie pisemnego aneksu do umowy z wyłączeniem zmian dotyczących: 1) ilości i lokalizacji nieruchomości z których następuje odbiór odpadów, 2) harmonogramu realizacji przedmiotu umowy, w zakresie terminów odbioru odpadów komunalnych. 8. Powyżej wskazane zmiany umowy zostaną dokonane w oparciu o oświadczenia lub dokumenty, które wykażą zaistnienie okoliczności uzasadniającej zmianę umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-10-28, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
INNE PRZETARGI Z STRZELEC KRAJEŃSKICH
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi w zakresie odbioru i zniszczenia ruchomości różnego rodzaju: zużytych składników majątku ruchomego oraz wyrobów tytoniowych
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 12 09 tj. - minerały (piasek, kamienie) wytworzonych w ZUOK w Płoszowie
- Uprzątanie i zapewnienie utylizacji zwłok zwierząt dziko żyjących na terenie m. st. Warszawy.
- Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania zmieszanych odpadów komunalnych wytwarzanych przez zamawiającego
- NAJEM MOBILNEGO PRASO-KONTENERA O POJ. 20 M3 ORAZ WYWÓZ I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW O KODZIE 15 01 06 (...) WYTWORZONYCH NA TERENIE 4 WOJSKOWEGO SZPITALA KLINICZNEGO Z POLIKLINIKĄ SPZOZ WE WROCŁAWIU
- Usługa wywozu i utylizacji odpadów niebezpiecznych i pozostałych niebędących odpadami komunalnymi w okresie 12 miesięcy z jednostek organizacyjnych Uczelni (...)
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.