eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdyniaWykonanie robót malarsko-tynkarskich po zalaniu w Środowiskowym Domu Samopomocy oraz w Dziennym Domu Pomocy Społecznej w Gdyni przy ul. Gen. Maczka 1

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-03-31

Gdynia: Wykonanie robót malarsko-tynkarskich po zalaniu w Środowiskowym Domu Samopomocy oraz w Dziennym Domu Pomocy Społecznej w Gdyni przy ul. Gen. Maczka 1
Numer ogłoszenia: 59676 - 2011; data zamieszczenia: 31.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Grabowo 2, 81-265 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 7810120, 7820124 w. 55, 38, faks 058 7820124 w. 38.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mopsgdynia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót malarsko-tynkarskich po zalaniu w Środowiskowym Domu Samopomocy oraz w Dziennym Domu Pomocy Społecznej w Gdyni przy ul. Gen. Maczka 1.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi: 1) przedmiar robót - dot. Środowiskowego Domu Samopomocy - załącznik nr 2A 2) przedmiar robót - dot. Dziennego Domu Pomocy Społecznej - załącznik nr 2B 3) szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania robót izolacyjnych po zalaniu dla opracowania dokumentacji robót remontowych malarskich dziennego domu pomocy społecznej Gdynia ul. Gen. Maczka 1 4) Specyfikacje Techniczne dotyczące Dziennego Domu Pomocy Społecznej: a) Ogólna Specyfikacja Techniczna dla opracowania dokumentacji robót remontowych malarskich i tynkarskich po zalaniu Dziennego Domu Pomocy Społecznej Gdynia ul. Gen. Maczka 1 - załącznik Nr 3A b) Szczegółowa Specyfikacja Techniczna malowanie ścian i sufitów dla opracowania dokumentacji robót remontowych malarskich Dziennego Domu Pomocy Społecznej Gdynia ul. Gen. Maczka 1 - Załącznik Nr 3B c) Szczegółowa Specyfikacja Techniczna wykonania robót izolacyjnych po zalaniu dla opracowania dokumentacji robót remontowych malarskich Dziennego Domu Pomocy Społecznej Gdynia ul. Gen. Maczka 1 - Załącznik Nr 3C d) Szczegółowa Specyfikacja Techniczna wykonanie tynków i gładzi gipsowych dla opracowania dokumentacji robót remontowych malarskich Dziennego Domu Pomocy Społecznej Gdynia ul. Gen. Maczka 1 - Załącznik Nr 3D 5) Specyfikacje Techniczne dotyczące Środowiskowego Domu Samopomocy: a) Ogólna Specyfikacja Techniczna dla opracowania dokumentacji robót remontowych malarskich i tynkarskich po zalaniu środowiskowego domu samopomocy Gdynia ul. Gen. Maczka 1 - Załącznik Nr 4A b) Szczegółowa Specyfikacja Techniczna dla opracowania dokumentacji wykonania izolacji ścian zewnętrznych budynku głównego dzielnicowego Domu Pomocy Społecznej Gdynia ul. Gen. Maczka wykonanie robót rozbiórkowych - Załącznik Nr 4B c) Szczegółowa Specyfikacja Techniczna malowanie ścian i sufitów dla opracowania dokumentacji robót remontowych malarskich Środowiskowego Domu Samopomocy Gdynia ul. Gen. Maczka 1 - Załącznik Nr 4C d) Szczegółowa Specyfikacja Techniczna wykonania robót izolacyjnych dla opracowania dokumentacji robót remontowych malarskich Środowiskowego Domu Samopomocy Gdynia ul. Gen. Maczka 1 - Załącznik Nr 4D e) Szczegółowa Specyfikacja Techniczna wykonanie tynków i gładzi gipsowych dla opracowania dokumentacji robót remontowych malarskich Środowiskowego Domu Samopomocy Gdynia ul. Gen. Maczka 1 - Załącznik Nr 4E 2. Wykonawca udzieli na wykonaną robotę budowlaną nie mniej niż 3 letnią gwarancję. 3. Wskazane jest, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca roboty budowlanej aby uzyskać informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca. 4. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.41.00.00 - Tynkowanie .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.07.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia został spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się wykonaniem w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej 3 robót budowlanych w budynkach, przy czym wartość netto każdej z wykonanych robót nie może być mniejsza niż 30.000,00 PLN

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej został spełniony, jeżeli wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 40.000,00 PLN

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej Umowy, w szczególności w razie nadzwyczajnej zmiany stosunków, w tym zmiany przepisów, w oparciu o które realizowana jest niniejsza Umowa. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany końcowego terminu realizacji Przedmiotu Zamówienia w przypadku: 2.1. Przesunięcia terminu wykonania Przedmiotu Zamówienia, jeżeli z przyczyn od Wykonawcy niezależnych, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, nie jest możliwe dotrzymanie terminu wykonania Przedmiotu Zamówienia. 2.2. Przesunięcia terminu wykonania Przedmiotu Zamówienia ze względu na konieczność wykonania robót dodatkowych koniecznych, o ile nie jest możliwe równoległe wykonywanie robót. 2.3. Zaistnienie przypadku działania Siły Wyższej. 3. Dopuszczalna jest zmiana postanowień Umowy w przypadkach: 3.1. Dopuszczalnej prawem zmiany strony umowy lub oznaczenia strony umowy. 3.2. Wprowadzenia lub zmiany Podwykonawcy Robót. 3.3. Zmiany wynagrodzenia w następstwie zmian przepisów o podatku od towarów i usług VAT 3.4. Wynagrodzenie Umowne może ulec zmianie w przypadku ograniczenia przez Zamawiającego zakresu przedmiotu umowy z przyczyn, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy. 3.5. Zmiany osoby na stanowisku Kierownika Budowy lub Inspektora Nadzoru. 4. Strona występująca o zmianę postanowień niniejszej Umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności, o których mowa w ust. 1. Wniosek o zmianę postanowień umowy musi być wyrażony na piśmie. 5. Zmiana Umowy może nastąpić wyłącznie w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.mopsgdynia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, 81-265 Gdynia, Grabowo 2, Sekretariat (pok. nr 14).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.04.2011 godzina 10:15, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, 81-265 Gdynia, Grabowo 2, w Sekretariacie (pok. nr 14).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.