Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2020-10-13
Ogłoszenie nr 596644-N-2020 z dnia 2020-10-13 r.
Zakład Karny w Gębarzewie: SUKCESYWNE DOSTAWY PRZETWORÓW MLECZARSKICH DO ZAKŁADU KARNEGO W GĘBARZEWIE
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zakład Karny w Gębarzewie, krajowy numer identyfikacyjny
79113100000000, ul.
Gębarzewo
-
,
62-241
Żydowo, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
614 292 300, , e-mail
dkw_gebarzewo@sw.gov.pl, , faks
614 262 453.
Adres strony internetowej (URL): www.zp.sw.gov.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
www.zp.sw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny (proszę określić):
jednostka organizacyjna więziennictwa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.zp.sw.gov.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Adres:
OFERTY NAELŻY SKŁADAĆ W ZAMNKNIĘTEJ KOPERCIE W SPOSÓB UNIEMOŻLIWIAJĄCY JEJ OTWARCIA ORAZ ZAUFAANIE POUFNOŚCI JEJ ZAWARTOŚCI W SEKRETARIACIE ZAKŁADU KARNEGO W GĘBARZEWIE 62-241 Żydowo
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
SUKCESYWNE DOSTAWY PRZETWORÓW MLECZARSKICH DO ZAKŁADU KARNEGO W GĘBARZEWIE
Numer referencyjny:
D/KW.2232.5.2020.26289
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy dla Zamawiającego do: 1.1 Zakładu Karnego w Gębarzewie, 62-241 Żydowo 1.2. Oddziału Zewnętrznego w Środzie Wlkp., ul. Garncarska 1, 63-000 Środa Wlkp., przetworów mleczarskich w następującej ilości i asortymencie: L p. Przedmiot zamówienia. Jednostka miary Szacunkowe ilości przedmiotu zamówienia * 1. 2. 3. 4. 1. Jogurt owocowy kg 2200 2. Jogurt naturalny kg 700 3. Maślanka naturalna l 100 4. Mleko w proszku pełne kg 1200 5. Twarożek ziarnisty kg 1300 6. Ser żółty twardy kg 500 7. Ser topiony kg 1500 8. Śmietana słodka 18% l 500 9. Twarożek homogenizowany smakowy kg 4000 10. Twaróg chudy kg 4200 11. Ser typu fromage kg 2100 12. Ser kanapkowy kg 10 13. Kefir l 20 *Podane w kolumnie nr 4 ilości dostaw są zbliżone ilościami do planowanych potrzeb jednostki. Służyć one będą wyłącznie do porównania ofert oraz do wybrania oferty najkorzystniejszej, bowiem w przybliżeniu odpowiadają strukturze zapotrzebowania. Oznacza to, że wielkości te nie stanowią ostatecznego rozmiaru zamówienia, w wyniku czego nie mogą stanowić podstaw do zgłaszania roszczeń z tytułu niezrealizowanych dostaw albo podstawy do odmowy realizacji dostaw. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia wielkości dostaw, jednocześnie Zamawiający zobowiązuje się i zastrzega, że wielkość zamówienia określoną w formularzu cenowym zrealizuje w minimum 80%. Dostawcy będzie przysługiwało prawo do wynagrodzenia wyłącznie za faktycznie dostarczone ilości towaru. Wymagania klasyfikacyjne. 1) Jogurt owocowy Cechy dyskwalifikujące: ? niedopuszczalne jest wystąpienie objawów psucia, zjełczenia, zapleśnienia, ? wystąpienie rozwarstwienia produktu, zmiana zabarwienia i jej niejednolitość, obce posmaki i zapachy, ? rozwodnienie, ? opakowania uszkodzone mechanicznie, nieoznakowane, zabrudzone. Minimalny okres przydatności do spożycia wynosić będzie 14 dni od daty dostawy. Opakowanie jednostkowe kubek o pojemności 100g-150g wykonany z materiału przeznaczonego do kontaktu z żywnością. Znakowanie. Na opakowaniu jednostkowym winny być podane następujące informacje: ? nazwa produktu, ? wykaz składników, ? termin przydatności do spożycia, ? nazwę dostawcy - producenta, adres, ? zawartość netto, ? warunki przechowywania, ? oznaczenie partii produkcyjnej, ? zawartość tłuszczu, Dostarczane partie jogurtu owocowego w ramach częściowych dostaw winny być jednakowego gatunku, gramatury, rodzaju (dodatek smakowy) oraz terminu przydatności do spożycia. 2) Jogurt naturalny Wygląd zewnętrzny - skrzep rozbity, Barwa i konsystencja - charakterystyczna dla użytych dodatków, jednolita, gęsta Smak i zapach - czysty lekko kwaśny, Cechy dyskwalifikujące: ? niedopuszczalne jest wystąpienie objawów psucia, zjełczenia, zapleśnienia, ? wystąpienie rozwarstwienia produktu, zmiana zabarwienia i jej niejednolitość, obce posmaki i zapachy, ? rozwodnienie, ? opakowania uszkodzone mechanicznie, nieoznakowane, zabrudzone. Minimalny okres przydatności do spożycia wynosić będzie 14 dni od daty dostawy. Opakowanie jednostkowe kubek o pojemności 100g-150g wykonany z materiału przeznaczonego do kontaktu z żywnością. Znakowanie Na opakowaniu jednostkowym winny być podane następujące informacje: ? nazwa produktu, ? wykaz składników, ? termin przydatności do spożycia, ? nazwę dostawcy - producenta, adres, ? zawartość netto, ? warunki przechowywania, ? oznaczenie partii produkcyjnej, ? zawartość tłuszczu, Dostarczane partie jogurtu naturalnego w ramach częściowych dostaw winny być jednakowego gatunku, gramatury, rodzaju oraz terminu przydatności do spożycia. 3) Maślanka naturalna Cechy dyskwalifikujące: ? niedopuszczalne jest wystąpienie objawów psucia, zjełczenia, zapleśnienia, ? wystąpienie rozwarstwienia produktu, zmiana zabarwienia i jej niejednolitość, obce posmaki i zapachy, ? rozwodnienie. ? opakowania uszkodzone mechanicznie, nieoznakowane, zabrudzone. Minimalny okres przydatności do spożycia wynosić będzie 14 dni od daty dostawy. Opakowanie jednostkowe o pojemności do 5l, winno być wykonane z materiału przeznaczonego do kontaktu z żywnością. Znakowanie Na opakowaniu jednostkowym winny być podane następujące informacje: ? nazwa produktu, ? wykaz składników, ? termin przydatności do spożycia, ? nazwę dostawcy - producenta, adres, ? zawartość netto, ? warunki przechowywania, ? oznaczenie partii produkcyjnej, ? zawartość tłuszczu, Dostarczane partie maślanki w ramach częściowych dostaw winny być jednakowego gatunku, gramatury, rodzaju oraz terminu przydatności do spożycia 4) Mleko w proszku pełne Zawartość tłuszczu nie mniej niż 25%. Wygląd: proszek sypki, jednolity, drobno rozpylony Barwa: biało kremowa, jednolita, Smak i zapach: typowy dla mleka pasteryzowanego, bez obcych smaków i zapachów, Cechy dyskwalifikujące: ? zanieczyszczenia mechaniczne, ? oznaki psucia, ? trwałe zbrylenia, zmiana koloru, obce zapachy i posmaki ? uszkodzenia mechaniczne opakowań, ich zanieczyszczenia, brak oznakowania. Minimalny okres przydatności do spożycia wynosić będzie 60 dni od daty dostawy. Opakowanie jednostkowe o masie do 25 kg wykonane z materiału przeznaczonego do kontaktu z żywnością. Znakowanie Na opakowaniu jednostkowym winny być podane następujące informacje: ? nazwa produktu, ? wykaz składników, ? termin przydatności do spożycia, ? nazwę dostawcy - producenta, adres, ? zawartość netto, ? warunki przechowywania, ? oznaczenie partii produkcyjnej, ? zawartość tłuszczu, Dostarczane partie mleka w proszku w ramach częściowych dostaw winny być jednakowego gatunku, gramatury, oraz terminu przydatności do spożycia. * Nie dopuszcza się wyrobów zastępczych np. zabielaczy do lodów. 5) Twarożek ziarnisty Cechy dyskwalifikujące: ? niedopuszczalne jest wystąpienie objawów psucia, fermentacji, zjełczenia, zapleśnienia, ? wystąpienie rozwarstwienia produktu, zmiana zabarwienia i jej niejednolitość, obce posmaki zapachy, ? rozwodnienie, ? opakowania uszkodzone mechanicznie, nieoznakowane, zabrudzone, Minimalny okres przydatności do spożycia wynosić będzie 14 dni od daty dostawy. Opakowanie jednostkowe kubek o pojemności 200 g wykonany z materiału przeznaczonego do kontaktu z żywnością. Znakowanie Na opakowaniu jednostkowym winny być podane następujące informacje: ? nazwa produktu, ? wykaz składników, ? termin przydatności do spożycia, ? nazwę dostawcy - producenta, adres, ? zawartość netto, ? warunki przechowywania, ? oznaczenie partii produkcyjnej, ? zawartość tłuszczu, Dostarczane partie twarożku ziarnistego w ramach częściowych dostaw winny być jednakowego gatunku, gramatury, rodzaju oraz terminu przydatności do spożycia. 6) Ser żółty twardy - ser podpuszczkowy dojrzewający wyrabiany z mleka pasteryzowanego o ustalonej zawartości tłuszczu, ser typu Gouda. Konsystencja: miąższ elastyczny, zwarty, jednolity w całej masie Barwa: w serach niebarwionych naturalna, w serach barwionych jasnożółta, jednolita w całej masie, Smak i zapach: delikatny, lekki posmak pasteryzacji, aromatyczny Cechy dyskwalifikujące: ? niedopuszczalne jest wystąpienie objawów psucia, zjełczenia, zapleśnienia, ? wystąpienie rozwarstwienia produktu, zmiana zabarwienia i jej niejednolitość, obce posmaki zapachy, ? opakowania uszkodzone mechanicznie, nieoznakowane, zabrudzone, ? zanieczyszczenia mechaniczne, ? zdeformowane kształty Minimalny okres przydatności do spożycia wynosić będzie 60 dni od daty dostawy. Opakowanie jednostkowe w kształcie bloku, wykonane z materiału przeznaczonego do kontaktu z żywnością. Znakowanie Na opakowaniu jednostkowym winny być podane następujące informacje: ? nazwa produktu, ? termin przydatności do spożycia, ? nazwę dostawcy - producenta, adres, ? zawartość netto, ? warunki przechowywania, ? oznaczenie partii produkcyjnej, ? zawartość tłuszczu, Dostarczane partie sera żółtego w ramach częściowych dostaw winny być jednakowego gatunku, gramatury, rodzaju oraz terminu przydatności do spożycia. * Nie dopuszcza się wyrobów sero -podobnych. 7) Ser topiony - produkt powstały przy użyciu topników z serów podpuszczkowych dojrzewających jako podstawowego surowca oraz z innych produktów mleczarskich, z dodatkami pochodzenia roślinnego. Wygląd zewnętrzny - opakowanie bezpośrednie sera topionego powinno być nieuszkodzone; kształt poszczególnych jednostek opakunkowych regularny, powierzchnia gładka; Barwa i konsystencja - jednolita, bez ziarnistości, konsystencja smarowna Smak i zapach - charakterystyczny dla odpowiedniego sera naturalnego klasy I, z którego wyprodukowano ser lub dla danego rodzaju dodatku, ze swoistym posmakiem topienia Cechy dyskwalifikujące: ? niedopuszczalne jest wystąpienie objawów psucia, zjełczenia, zapleśnienia, ? wystąpienie rozwarstwienia produktu, zmiana zabarwienia i jej niejednolitość, obce posmaki i zapachy, ? opakowania uszkodzone mechanicznie, nieoznakowane, zabrudzone, ? smak jełki, piekący, mdły, gorzki Minimalny okres przydatności do spożycia wynosić będzie 60 dni od daty dostawy. Opakowanie jednostkowe kostka o pojemności 100g wykonana z materiału przeznaczonego do kontaktu z żywnością. Znakowanie Na opakowaniu jednostkowym winny być podane następujące informacje: ? nazwa produktu, ? wykaz składników, ? termin przydatności do spożycia, ? nazwę dostawcy - producenta, adres, ? zawartość netto, ? warunki przechowywania, ? oznaczenie partii produkcyjnej, ? zawartość tłuszczu, Dostarczane partie sera topionego w ramach częściowych dostaw winny być jednakowego gatunku, gramatury, rodzaju (dodatek smakowy) oraz terminu przydatności do spożycia. * Nie dopuszcza się wyrobów seropodobnych. 8) Śmietana słodka 18% Wygląd i barwa - płyn jednorodny, barwa jednolita od jasnokremowej do kremowej Konsystencja -płynna, gęstawa, jednolita w całej masie Zawartość tłuszczu -18% Cechy dyskwalifikujące: ? niedopuszczalne jest wystąpienie objawów psucia, zjełczenia, zapleśnienia, ? wystąpienie rozwarstwienia produktu, zmiana zabarwienia i jej niejednolitość, obce posmaki i zapachy, ? rozwodnienie, ? opakowania uszkodzone mechanicznie, nieoznakowane, zabrudzone. Minimalny okres przydatności do spożycia wynosić będzie 14 dni od daty dostawy. Opakowanie jednostkowe- kubek o pojemności do 1 litra wykonany z materiału przeznaczonego do kontaktu z żywnością. Znakowanie Na opakowaniu jednostkowym winny być podane następujące informacje: ? nazwa produktu, ? wykaz składników, ? termin przydatności do spożycia, ? nazwę dostawcy - producenta, adres, ? zawartość netto, ? warunki przechowywania, ? oznaczenie partii produkcyjnej, ? zawartość tłuszczu, Dostarczane partie śmietany słodkiej w ramach częściowych dostaw winny być jednakowego gatunku, gramatury, rodzaju, oraz terminu przydatności do spożycia. 9) Twarożek homogenizowany smakowy Smak i zapach - czysty, łagodny, lekko kwaśny posmak pasteryzacji o wyraźnym smaku i zapachu użytych dodatków Konsystencja i struktura -jednolita, zwarta, widoczne cząstki użytych dodatków Barwa -charakterystyczna dla użytych dodatków, jednolita w całej masie Cechy dyskwalifikujące: 1. niedopuszczalne jest wystąpienie objawów psucia, zjełczenia, zapleśnienia, 2. wystąpienie rozwarstwienia produktu, zmiana zabarwienia i jej niejednolitość, obce posmaki i zapachy, 3. opakowania uszkodzone mechanicznie, nieoznakowane, zabrudzone. Minimalny okres przydatności do spożycia wynosić będzie 30 dni od daty dostawy. Opakowanie jednostkowe kubek o pojemności 150g-200g wykonany z materiału przeznaczonego do kontaktu z żywnością. Znakowanie Na opakowaniu jednostkowym winny być podane następujące informacje: ? nazwa produktu, ? wykaz składników, ? termin przydatności do spożycia, ? nazwę dostawcy - producenta, adres, ? zawartość netto, ? warunki przechowywania, ? oznaczenie partii produkcyjnej, ? zawartość tłuszczu, Dostarczane partie twarożku homogenizowanego w ramach częściowych dostaw winny być jednakowego gatunku, gramatury, rodzaju (dodatek smakowy) oraz terminu przydatności do spożycia. 10) Twaróg chudy - ser twarogowy chudy niedojrzewający zwany twarogiem, wyprodukowany z mleka pasteryzowanego przez odpowiednią obróbkę skrzepu uzyskanego przez dodatek zakwasu czystych kultur mleczarskich lub zakwasu czystych kultur mleczarskich i podpuszczki. Smak i zapach - czysty, łagodny, lekko kwaśny posmak pasteryzacji, Konsystencja i struktura - jednolita, zwarta, bez grudek Barwa -biała do lekko kremowej, jednolita w całej masie Cechy dyskwalifikujące: ? niedopuszczalne jest wystąpienie objawów psucia, fermentacji, zjełczenia, zapleśnienia, ? wystąpienie rozwarstwienia produktu, zmiana zabarwienia i jej niejednolitość, obce posmaki i zapachy, ? rozwodnienie, ? opakowania uszkodzone mechanicznie, nieoznakowane, zabrudzone. Minimalny okres przydatności do spożycia wynosić będzie 14 dni od daty dostawy. Opakowanie jednostkowe kostka o wadze do 200g w papierze pergaminowym lub opakowanie do 5 kg po uzgodnieniu z Zamawiającym. Znakowanie Na opakowaniu jednostkowym winny być podane następujące informacje: ? nazwa produktu, ? wykaz składników, ? termin przydatności do spożycia, ? nazwę dostawcy - producenta, adres, ? zawartość netto, ? warunki przechowywania, ? oznaczenie partii produkcyjnej, ? zawartość tłuszczu, Dostarczane partie twarogu w ramach częściowych dostaw winny być jednakowego gatunku, gramatury oraz terminu przydatności do spożycia. 11) Ser typu fromage Smak i zapach - czysty, łagodny, lekko kwaśny posmak pasteryzacji o wyraźnym smaku i zapachu użytych dodatków Konsystencja i struktura -jednolita, zwarta, widoczne cząstki użytych dodatków Barwa -charakterystyczna dla użytych dodatków, jednolita w całej masie Cechy dyskwalifikujące: ? niedopuszczalne jest wystąpienie objawów psucia, zjełczenia, zapleśnienia, ? wystąpienie rozwarstwienia produktu, zmiana zabarwienia i jej niejednolitość, obce posmaki i zapachy, ? opakowania uszkodzone mechanicznie, nieoznakowane, zabrudzone. Minimalny okres przydatności do spożycia wynosić będzie 30 dni od daty dostawy. Opakowanie jednostkowe kubek lub kostka o wadze 80g-200g wykonana z materiału przeznaczonego do kontaktu z żywnością. Znakowanie Na opakowaniu jednostkowym winny być podane następujące informacje: ? nazwa produktu, ? wykaz składników, ? termin przydatności do spożycia, ? nazwę dostawcy - producenta, adres, ? zawartość netto, ? warunki przechowywania, ? oznaczenie partii produkcyjnej, ? zawartość tłuszczu, Dostarczane partie sera typu fromage w ramach częściowych dostaw winny być jednakowego gatunku, gramatury, rodzaju (dodatek smakowy) oraz terminu przydatności do spożycia. 12) Serek kanapkowy Smak i zapach - czysty, łagodny, lekko kwaśny posmak pasteryzacji o wyraźnym smaku i zapachu użytych dodatków Konsystencja i struktura -jednolita, zwarta, widoczne cząstki użytych dodatków Barwa -charakterystyczna dla użytych dodatków, jednolita w całej masie Cechy dyskwalifikujące: ? niedopuszczalne jest wystąpienie objawów psucia, zjełczenia, zapleśnienia, ? wystąpienie rozwarstwienia produktu, zmiana zabarwienia i jej niejednolitość, obce posmaki i zapachy, ? opakowania uszkodzone mechanicznie, nieoznakowane, zabrudzone. Minimalny okres przydatności do spożycia wynosić będzie 30 dni od daty dostawy. Opakowanie jednostkowe kubek lub kostka o wadze 100g-200g wykonana z materiału przeznaczonego do kontaktu z żywnością. Znakowanie Na opakowaniu jednostkowym winny być podane następujące informacje: ? nazwa produktu, ? wykaz składników, ? termin przydatności do spożycia, ? nazwę dostawcy - producenta, adres, ? zawartość netto, ? warunki przechowywania, ? oznaczenie partii produkcyjnej, ? zawartość tłuszczu, Dostarczane partie serka kanapkowego w ramach częściowych dostaw winny być jednakowego gatunku, gramatury, rodzaju (dodatek smakowy) oraz terminu przydatności do spożycia. 13) Kefir Cechy dyskwalifikujące: ? niedopuszczalne jest wystąpienie objawów psucia, zjełczenia, zapleśnienia, ? wystąpienie rozwarstwienia produktu, zmiana zabarwienia i jej niejednolitość, obce posmaki i zapachy, ? rozwodnienie. ? opakowania uszkodzone mechanicznie, nieoznakowane, zabrudzone. Minimalny okres przydatności do spożycia wynosić będzie 14 dni od daty dostawy. Opakowanie jednostkowe o pojemności do 0,4l , winno być wykonane z materiału przeznaczonego do kontaktu z żywnością. Znakowanie Na opakowaniu jednostkowym winny być podane następujące informacje: ? nazwa produktu, ? wykaz składników, ? termin przydatności do spożycia, ? nazwę dostawcy - producenta, adres, ? zawartość netto, ? warunki przechowywania, ? oznaczenie partii produkcyjnej, ? zawartość tłuszczu, ? Dostarczane partie kefiru w ramach częściowych dostaw winny być jednakowego gatunku, gramatury, rodzaju oraz terminu przydatności do spożycia. Częstotliwość dostaw przetworów mleczarskich: ? Dostawy przetworów mleczarskich do magazynu żywnościowego zlokalizowanego na terenie: - Zakładu Karnego w Gębarzewie, 62-241 Żydowo; - Oddziału Zewnętrznego w Środzie Wlkp., ul. Garncarska 1, 63-000 Środka Wlkp.; realizowane będą jeden raz w tygodniu w dni robocze od poniedziałku do czwartku w godzinach od 08:00 do 12:00 w ilościach określonych przez wyznaczonego pracownika zamawiającego. ? Dostawy przetworów mleczarskich następować będą partiami, zgodnie ze sukcesywnie składanymi zamówieniami częściowymi, szczegółowe ilości oraz asortyment poszczególnych dostaw określi wyznaczony pracownik zamawiającego telefonicznie lub pisemnie (fax, e-mail) z 48 godzinnym wyprzedzeniem. ? Dostawy przetworów mleczarskich muszą być zrealizowane w ciągu 24 godzin od złożenia telefonicznego lub pisemnego zamówienia. ? Wymagana jest jednakowa data ważności dla całej partii dostarczanego asortymentu w ramach częściowych dostaw. Ponadto w/w towary muszą spełniać parametry jakościowe wynikające z Polskich Norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane lub z Polskich Norm.
II.5) Główny kod CPV: 15500000-3
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
15551300-8 |
15551500-0 |
15511700-0 |
15551310-1 |
15542100-0 |
15544000-3 |
15542200-1 |
15512000-0 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia: 2021-12-31
Okres w miesiącach | Okres w dniach | Data rozpoczęcia | Data zakończenia |
2021-12-31 |
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
ZAMAWIAJĄCY NIE STAWIA SZCZEGÓŁOWYCH WYMAGAŃ W TYM ZAKRESIE. OCENA SPEŁNIENIA TEGO WARUNKU NA PODSTAWIE ZŁOŻONEGO OŚWIADCZENIA - ZAŁ. NR 4 DO NINIEJSZEGO SIWZ
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
ZAMAWIAJĄCY NIE STAWIA SZCZEGÓŁOWYCH WYMAGAŃ W TYM ZAKRESIE. OCENA SPEŁNIENIA TEGO WARUNKU NA PODSTAWIE ZŁOŻONEGO OŚWIADCZENIA - ZAŁ. NR 4 DO NINIEJSZEGO SIWZ
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
ZAMAWIAJĄCY NIE STAWIA SZCZEGÓŁOWYCH WYMAGAŃ W TYM ZAKRESIE. OCENA SPEŁNIENIA TEGO WARUNKU NA PODSTAWIE ZŁOŻONEGO OŚWIADCZENIA - ZAŁ. NR 4 DO NINIEJSZEGO SIWZ
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa je każdy z Wykonawców); b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa je każdy z Wykonawców); c) aktualne zaświadczenie właściwej terenowej jednostki Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa je każdy z Wykonawców);
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
2. Wymagane dokumenty lub oświadczenia, które składają Wykonawcy do upływu terminu składania ofert:
1) Oświadczenia wymienione w Rozdziale VII pkt. 1-4 niniejszej SIWZ.
2) Inne wymagane oświadczenia i dokumenty:
a) wypełniony "Formularz Ofertowy" - załącznik nr 1do SIWZ;
b) wypełniony "Formularz Cenowy" - załącznik nr 2 do SIWZ;
c) w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy;
d) w przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy Pzp;
e) zaakceptowany wzór umowy - zał. Nr 6
f) oświadczenie RODO - zał. nr 7
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
CENA | 60,00 |
TERMIN PŁATNOŚCI | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Postanowienia umowy zawiera wzór umowy, który stanowi załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ. 2. Zgodnie z postanowieniami art. 144 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, pod warunkiem podpisania aneksu zaakceptowanego przez obie strony. 3. W szczególności Zamawiający dopuszcza: 1) aktualizację danych Wykonawcy i Zamawiającego poprzez: zmianę nazwy firmy, zmianę adresu, siedziby, osób reprezentujących strony, zmianę formy prawnej prowadzonej działalności; 2) zmianę postanowień w zakresie podatku VAT poprzez zapis: Jeżeli w trakcie obowiązywania umowy nastąpi zmiana w zakresie podatku VAT, Zamawiający zobowiązuje się do uiszczenia opłaty powiększonej lub pomniejszonej o obowiązującą stawkę podatku od towarów i usług na dzień wystawienia faktury VAT, na co Wykonawca wyraża zgodę. 3) zmianę terminu realizacji przedmiotu zamówienia jedynie w przypadkach niezależnych od Wykonawcy, na skutek klęsk żywiołowych spowodowanych nieodwracalnymi działaniami przyrody lub na skutek działań osób trzecich. Udowodnienie ww. sytuacji leżeć będzie po stronie Wykonawcy. 4) zmianę ceny zamawianego towaru w sytuacji określonej w §3 ust. 4 pkt. 1 i 2 umowy 5) zmianę w razie zaistnienia, po zawarciu umowy, przypadku siły wyższej, przez którą, na potrzeby niniejszego warunku, rozumieć należy zdarzenia zewnętrzne wobec łączącej strony więzi prawnej: a) o charakterze niezależnym od stron, b) którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, c) którego nie można uniknąć ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, której nie można przypisać drugiej stronie;
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-10-22, godzina: 08:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
INNE PRZETARGI ŻYDOWO
więcej: przetargi ŻYDOWO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- " SUKCESYWNA DOSTAWA NABIAŁU DLA POTRZEB STOŁÓWKI SZKOLNEJ W PUBLICZNEJ SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 2 W JELCZU-LASKOWICACH
- Dostawa mleka i przetworów mlecznych
- Dostawa produktów mleczarskich dla Domu Pomocy Społecznej w Jarominie
- Dostawa produktów mleczarskich i tłuszczów roślinnych
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkolno - Przedszkolnego nr 2 w Piekarach Śląskich na rok 2026
- Dostawa artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej w Ciechanowie przy ulicy Kruczej 32.
więcej: Produkty mleczarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.