Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2017-10-03
Ogłoszenie nr 596048-N-2017 z dnia 2017-10-03 r.
Ośrodek Rozwoju Edukacji: Przygotowanie 10 kursów e-learningowych dla nauczycieli
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak
Nazwa projektu lub programu
Wspieranie tworzenia szkół ćwiczeń
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Ośrodek Rozwoju Edukacji, krajowy numer identyfikacyjny
14214358300000, ul.
Al. Ujazdowskie
28
,
00478
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
22 345 37 00, e-mail
iwona.koscielniak@ore.edu.pl, faks
22 345 37 70.
Adres strony internetowej (URL):
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny (proszę określić):
Oświata
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.bip.ore.edu.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Wyłącznie forma pisemna
Adres:
Aleje Ujazdowskie 28, 00-478 Warszawa
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przygotowanie 10 kursów e-learningowych dla nauczycieli
Numer referencyjny:
188/ORE/PN/UE/2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie 10 dzieł w postaci kursów e-learningowych dla nauczycieli - łącznie z ich zaimplementowaniem na platformie Moodle Ośrodka Rozwoju Edukacji, znajdującej się pod adresem http://e-kursy.ore.edu.pl. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ.
II.5) Główny kod CPV: 80.42.00.00 - Usługi e-learning
Dodatkowe kody CPV:
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia: 2018-02-28
| Okres w miesiącach | Okres w dniach | Data rozpoczęcia | Data zakończenia |
| 2018-02-28 |
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże, że:
a) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przygotował co najmniej 5 kursów
e-learningowych przygotowanych dla platformy Moodle podając tytuły kursów, zakresy, tematykę adresatów kursów oraz nazwy i adresy podmiotu na rzecz, którego zostały wykonane oraz terminy ich realizacji.
b) dysponuje następującymi osobami skierowanymi przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, które będą odpowiedzialne za świadczenie usług:
b1) 1 osobą ds. platformy Moodle
- doświadczenie w realizacji min. 5 kursów zaimplementowanych na platformę Moodle w okresie ostatnich 3 lat
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że osoba zrealizowała min. 5 kursów i zaimplementowała je na platformę Moodle, wskazując na jej doświadczenie zawodowe z ostatnich 3 lat, daty realizacji oraz nazwy i adresy podmiotów na rzecz których kursy zostały wykonane.
b2) 1 specjalistą ds. multimediów -
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (min. 2 lata w okresie ostatnich 5 lat
- umiejętność obsługi programów: graficznych, do edycji audio, do edycji video,
programów do tworzenia animacji.
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że osoba posiada min. 2-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku ( w okresie ostatnich 5 lat|) oraz wykaże, że zakres prac na ww. stanowisku potwierdza umiejętność obsługi programów: graficznych, do edycji audio, do edycji video.
b3) 1 metodykiem ds. e-learningu - wykształcenie wyższe, doświadczenie w zakresie realizacji pod kątem metodycznym min. 5 kursów e-learningowych dla nauczycieli w okresie ostatnich 3 lat.
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że osoba posiada wykształcenie wyższe oraz w okresie ostatnich 3 lat zrealizowała min. 5 kursów e-learningowych dla nauczycieli wykonując czynności mające na celu stworzenie poprawnego pod katem metodycznym kursu, podając doświadczenie zawodowe, daty realizacji kursów, nazwy, zakresy tematyczne oraz adresatów zrealizowanych kursów.
Specjalistami w zakresie 4 obszarów przedmiotowych :
b4) 1 Specjalistą -język angielski -
- wykształcenie wyższe,
- doświadczenie co najmniej 3 lata pracy w szkole lub placówce doskonalenia i wspomagania nauczycieli lub w zakresie metodyki nauczania w zakresie języka angielskiego w okresie ostatnich 5 lat, przygotowanie i/lub prowadzenie co najmniej 3 kursów e-learningowych dla nauczycieli.
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że osoba posiada wykształcenie wyższe oraz w okresie ostatnich 5 lat posiada min. 3 letni staż pracy w jednej z placówek wymienionych powyżej i we wskazanym obszarze oraz zrealizowała min. 3 kursy e-learningowe dla nauczycieli na platformie Moodle, podając daty realizacji, nazwy, zakresy tematyczne oraz adresatów zrealizowanych kursów.
b5) 1 Specjalistą - przedmioty przyrodnicze
- wykształcenie wyższe, - doświadczenie co najmniej 3 lata pracy pracy w szkole lub placówce doskonalenia i wspomagania nauczycieli lub metodyki nauczania w zakresie przedmiotów przyrodniczych w okresie ostatnich 5 lat, przygotowanie i/lub prowadzenie co najmniej 3 kursów e-learningowych dla nauczycieli.
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że osoba posiada wykształcenie wyższe oraz w okresie ostatnich 5 lat posiada min. 3 letni staż pracy w jednej z placówek wymienionych powyżej i we wskazanym obszarze oraz zrealizowała min. 3 kursy e-learningowe dla nauczycieli podając daty realizacji, nazwy, zakresy tematyczne oraz adresatów zrealizowanych kursów.
b6) 1 Specjalistą - matematyka
- wykształcenie wyższe,
- doświadczenie co najmniej 3 lata pracy w szkole lub placówce doskonalenia i wspomagania nauczycieli lub metodyki nauczania w zakresie matematyki w ostatnich 5 latach, przygotowanie i/lub prowadzenie co najmniej 3 kursów e-learningowych dla nauczycieli.
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że osoba posiada wykształcenie wyższe oraz w okresie ostatnich 5 lat posiada min. 3 letni staż pracy w jednej z placówek wymienionych powyżej i we wskazanym obszarze oraz zrealizowała min. 3 kursy e-learningowe dla nauczycieli podając daty realizacji, nazwy, zakresy tematyczne oraz adresatów zrealizowanych kursów.
b7) 1 Specjalistą - informatyka lub zbliżone
- wykształcenie wyższe,
- doświadczenie co najmniej 3 lata pracy w szkole lub placówce doskonalenia i wspomagania nauczycieli lub metodyki nauczania w zakresie informatyki lub zbliżonym w ostatnich 5 latach, przygotowanie i/lub prowadzenie co najmniej 3 kursów e-learningowych na dla nauczycieli
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że osoba posiada wykształcenie wyższe oraz w okresie ostatnich 5 lat posiada min. 3 letni staż pracy w jednej z placówek wymienionych powyżej i we wskazanym obszarze oraz zrealizowała min. 3 kursy e-learningowe dla nauczycieli , podając daty realizacji, nazwy, zakresy tematyczne oraz adresatów zrealizowanych kursów.
Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu
na podstawie Załącznika nr 9 i 10 do SIWZ metodą spełnia/nie spełnia.
Jeżeli Wykonawca nie wykaże spełnienia warunków udziału w postępowaniu, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy, Zamawiający wykluczy Wykonawcę na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12 ustawy.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Tak
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Nie
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
Do oferty wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu (zgodnie z wzorami określonymi w Załącznikach nr 4 i 5 do SIWZ), wykaz osób skierowanych przez Zamawiającego do realizacji zamówienia (Załącznik nr 10 do SIWZ) oraz wykaz usług wraz dowodami potwierdzającymi należyte wykonanie wskazanych w wykazie usług. Wzór wykazu usług określa Załącznik nr 9 do SIWZ. Dowodami, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonywane. W przypadku usług okresowych lub ciągłych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Do oferty wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu (zgodnie z wzorami określonymi w Załącznikach nr 4 i 5 do SIWZ), wykaz osób skierowanych przez Zamawiającego do realizacji zamówienia (Załącznik nr 10 do SIWZ) oraz wykaz usług wraz dowodami potwierdzającymi należyte wykonanie wskazanych w wykazie usług. Wzór wykazu usług określa Załącznik nr 9 do SIWZ.
Dowodami, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonywane. W przypadku usług okresowych lub ciągłych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
| Kryteria | Znaczenie |
| Cena | 60,00 |
| Termin dostarczenia przez Wykonawcę scenariusza kursu | 30,00 |
| Termin przedłożenia przez Wykonawcę gotowego kursu zaimplementowanego na platformę Moodle | 10,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany treści umowy w sprawie zamówień publicznych w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku zaistnienia następujących okoliczności: a) w przypadku, gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceń Instytucji, która przyznała środki na współfinansowanie zamówienia na dzieła; b) w przypadku wystąpienia "siły wyższej". "Siła wyższa" oznacza wydarzenie zewnętrzne, nieprzewidywalne i poza kontrolą stron niniejszej umowy, którego skutkom nie można zapobiec, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu; c) w przypadku zmiany stanu prawnego, który będzie wnosił nowe wymagania co do sposobu realizacji jakiegokolwiek elementu przedmiotu umowy; d) w przypadku konieczności zmiany terminów realizacji umowy - zmiana harmonogramu, w szczególności spowodowanej przedłużającym się czasem trwania procedury, lub z innych uzasadnionych przyczyn wskazanych przez Zamawiającego. Zmiana umowy z powodów, o których mowa w zdaniu poprzednim możliwa jest pod warunkiem poinformowania Wykonawcy przez Zamawiającego o konieczności wprowadzenia zmiany wraz z podaniem przyczyn żądanej zmiany; e) w przypadku konieczności zmiany osób realizujących zamówienie, pod warunkiem spełnienia przez zaproponowane osoby wymagań wynikających ze Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zmiana umowy z powodów, o których mowa w zdaniu poprzednim możliwa jest pod warunkiem poinformowania Zamawiającego przez Wykonawcę o konieczności wprowadzenia zmiany wraz z podaniem przyczyn żądanej zmiany.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-10-11, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przedłużenie licencji Nutanix Cloud Infrastructure (NCI) Ultimate wraz z Security na istniejącej infrastrukturze Zamawiającego na potrzeby systemu Archiwum Dokumentów Elektronicznych (ADE)
- Wykonanie pomiarów ruchu na bieżące potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w Warszawie w latach 2026 - 2028 - Badania prędkości chwilowej pojazdów i natężenia ruchu wraz ze strukturą rodzajową
- Pomiary ruchu na bieżące potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w latach 2026-2028 na ternie m.st. Warszawy
- Usługi doradcze dotyczące realizacji Projektu "Smart Geoportal" - wsparcie prawne
- Organizacja kompleksowej obsługi spotkania pn. Forum wiedzy Państwowej Inspekcji Sanitarnej.
- Wykonanie opracowania pt. Studium obsługi komunikacyjnej wschodniej części dzielnicy Białołęka
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa polegająca na organizacji i przeprowadzeniu spotkań edukacyjnych dla przedstawicieli gmin z terenu województwa lubelskiego w zakresie rewitalizacji w ramach 7 modułów tematycznych
- Zakup szkoleń e-learning dla pracowników CTT w ramach projektu "Science4Business - Nauka dla biznesu"
- Cyberbezpieczny Samorząd w gminie Mogilno
- Przygotowanie i przeprowadzenie cyklu szkoleń online dla kadry podmiotów ekosystemu innowacji oraz młodych naukowców Pomorza Zachodniego
- Szkolenia z zakresu cyberbezpieczeństwa dla pracowników Sieci Archiwów Państwowych
- Cyfrowe szkolenie e-learningowe dotyczące świadomości szczególnych potrzeb, w tym niepełnosprawności oraz zasad zapewnienia dostępności na Uczelni. Znak sprawy: DZPZ.283.102.2025.AL
więcej: Usługi e-learning »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





