Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2018-07-27
Og³oszenie nr 595581-N-2018 z dnia 2018-07-27 r.
Gmina ¦wiebodzin: Opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego i zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego z podzia³em na 2 zadania
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Us³ugi
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina ¦wiebodzin, krajowy numer identyfikacyjny
97077053400000, ul.
Rynkowa
2
,
66-200
¦wiebodzin, woj.
lubuskie, pañstwo
Polska, tel.
684 750 916, e-mail
zp@um.swiebodzin.pl, faks
684 750 916.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.swiebodzin.eu
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Administracja samorz±dowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.swiebodzin.eu
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie pisemnej
Adres:
Urz±d Miejski w ¦wiebodzinie, ul. Rynkowa 2, 66-200 ¦wiebodzin - pokój nr 22 (sekretariat)
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
Opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego i zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego z podzia³em na 2 zadania
Numer referencyjny:
BiZP.271.20.2018
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
wszystkich czê¶ci
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego i zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego z podzia³em na 2 zadania: 1.1. Zadanie 1: Wykonanie kompleksowe us³ugi p.n. "Opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenu po³o¿onego w trzecim obrêbie miasta ¦wiebodzin przy ul. Koziej", zgodnie z zakresem uchwa³y nr XXXVIII/577/2017 Rady Miejskiej w ¦wiebodzinie z dnia 28 grudnia 2017r. w sprawie przyst±pienia do sporz±dzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenu po³o¿onego w trzecim obrêbie miasta ¦wiebodzin przy ul. Koziej. Zamówienie obejmuje: 1) sporz±dzenie projektu planu wraz z wymaganymi przepisami prawa za³±cznikami w tym z rysunkiem planu w skali 1:1000 oraz uzasadnieniem, o którym mowa w art. 15 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2017r. poz. 1073 z pó¼n. zm.), o powierzchni opracowania ok. 1,2772 ha, 2) przeprowadzenie strategicznej oceny oddzia³ywania na ¶rodowisko wraz ze sporz±dzeniem prognozy oddzia³ywania na ¶rodowisko oraz podsumowania i uzasadnienia, o których mowa w ustawie z dnia 3 pa¼dziernika 2008r. o udostêpnianiu informacji o ¶rodowisku i jego ochronie, udziale spo³eczeñstwa w ochronie ¶rodowiska oraz o ocenach oddzia³ywania na ¶rodowisko (Dz. U. z 2017r. poz. 1405 z pó¼n. zm.), zwane dalej "prognoz±", 3) opracowanie przez uprawnionego rzeczoznawcê prognozy skutków finansowych uchwalenia planu miejscowego, z uwzglêdnieniem art. 36 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2017r. poz. 1073 z pó¼n. zm.) oraz okre¶lenie sposobu realizacji, zapisanych w planie, inwestycji z zakresu infrastruktury technicznej, które nale¿± do zadañ w³asnych gminy oraz zasadach ich finansowania, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych (Dz.U. z 2017r. poz. 2077), 4) sporz±dzenie opracowania ekofizjograficznego zgodnie z rozporz±dzeniem Ministra ¦rodowiska z dnia 9 wrze¶nia 2002r. w sprawie opracowañ ekofizjograficznych (Dz. U. nr 155 poz. 1298). i/lub 1.2. Zadanie 2: Wykonanie kompleksowe us³ugi p.n. "Opracowanie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu po³o¿onego w I obrêbie ¦wiebodzina - dawniej w obrêbie Grodziszcze", uchwalonego Uchwa³± nr XIV/153/2011 Rady Miejskiej w ¦wiebodzinie z dnia 30 listopada 2011r. (op. Dz. Urz. Woj. Lubuskiego nr 141 poz. 2943 z dnia 28.12.2011r.) zgodnie z zakresem uchwa³y nr XLI/623/2018 Rady Miejskiej w ¦wiebodzinie z dnia 28 marca 2018r. w sprawie przyst±pienia do sporz±dzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu po³o¿onego w I obrêbie ¦wiebodzina - dawniej w obrêbie Grodziszcze, wraz ze sporz±dzeniem tekstu jednolitego oraz rysunku jednolitego w/w planu miejscowego. Zamówienie obejmuje: 1) Sporz±dzenie projektu zmiany planu wraz z wymaganymi przepisami prawa za³±cznikami w tym z rysunkiem zmiany planu w skali 1:1000 oraz uzasadnieniem, o którym mowa w art. 15 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2017r. poz. 1073 z pó¼n. zm.), o powierzchni opracowania ok. 33 ha; 1) Przeprowadzenie strategicznej oceny oddzia³ywania na ¶rodowisko wraz ze sporz±dzeniem prognozy oddzia³ywania na ¶rodowisko oraz podsumowania i uzasadnienia, o których mowa w ustawie z dnia 3 pa¼dziernika 2008r. o udostêpnianiu informacji o ¶rodowisku i jego ochronie, udziale spo³eczeñstwa w ochronie ¶rodowiska oraz o ocenach oddzia³ywania na ¶rodowisko (Dz. U. z 2017r. poz. 1405 z pó¼n. zm.), zwane dalej "prognoz±"; 2) Opracowanie przez uprawnionego rzeczoznawcê prognozy skutków finansowych uchwalenia zmiany planu miejscowego, z uwzglêdnieniem art. 36 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2017r. poz. 1073 z pó¼n. zm.) oraz okre¶lenie sposobu realizacji, zapisanych w planie, inwestycji z zakresu infrastruktury technicznej, które nale¿± do zadañ w³asnych gminy oraz zasadach ich finansowania, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych (Dz.U. z 2017r. poz. 2077); 3) Sporz±dzenie opracowania ekofizjograficznego zgodnie z rozporz±dzeniem Ministra ¦rodowiska z dnia 9 wrze¶nia 2002r. w sprawie opracowañ ekofizjograficznych (Dz. U. nr 155 poz. 1298). 4) Sporz±dzenie tekstu jednolitego oraz rysunku jednolitego zmienianego miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego uchwalonego Uchwa³± nr XIV/153/2011 Rady Miejskiej w ¦wiebodzinie z dnia 30 listopada 2011r. w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu po³o¿onego w pierwszym obrêbie ¦wiebodzina - dawniej w obrêbie Grodziszcze. 2. Dok³adny zakres opracowañ zosta³ okre¶lony w szczegó³owym opisie przedmiotu zamówienia stanowi±cym za³±cznik nr 1a-1 (Zadanie 1) do SIWZ i za³±cznik 1a-2 (Zadanie 2) do SIWZ. 3. Wykonawca zobowi±zany jest zrealizowaæ zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we Wzorze umowy stanowi±cym za³±cznik nr 8-1 (Zadanie 1) do SIWZ i za³±cznik nr 8-2 (Zadanie 2) do SIWZ.
II.5) G³ówny kod CPV: 71410000-5
Dodatkowe kody CPV:
| Kod CPV |
| 71313000-5 |
| 71354100-5 |
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: lub zakoñczenia:
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy wyka¿± ¿e w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykonali:
a) Zadanie 1: us³ugi polegaj±ce na opracowaniu co najmniej trzech uchwalonych i obowi±zuj±cych miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego co najmniej 0,9 ha ka¿dy - wraz z podaniem dat ich wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane.
b) Zadanie 2: us³ugi polegaj±ce na opracowaniu co najmniej trzech uchwalonych i obowi±zuj±cych miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla terenów o powierzchni opracowania co najmniej 25 ha ka¿dy - wraz z podaniem dat ich wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane.
Dowodami s±:
- referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego us³ugi by³y wykonywane,
- o¶wiadczenie wykonawcy, je¿eli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów.
2.1.2) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy wyka¿±, ¿e dysponuj± lub bêd± dysponowaæ w okresie wykonywania zamówienia i skieruj± do jego realizacji co najmniej:
a) Zadanie 1: g³ównego projektanta posiadaj±cego uprawnienia w zakresie projektowania przestrzennego spe³niaj±ce wymóg okre¶lony w art. 5 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2017r. poz. 1073 z pó¼n. zm.) i posiadaj±cego co najmniej 5-letnie udokumentowane do¶wiadczenie przy opracowywaniu miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego przy czym w ci±gu ostatnich 5 lat pe³ni³ on funkcjê g³ównego projektanta przy sporz±dzaniu minimum 3 planów miejscowych o powierzchni opracowania co najmniej 0,9 ha ka¿dy.
b) Zadanie 2: g³ównego projektanta posiadaj±cego uprawnienia w zakresie projektowania przestrzennego spe³niaj±cego wymóg okre¶lony w art. 5 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2017r. poz. 1073 z pó¼n. zm.) i posiadaj±cego co najmniej 5-letnie udokumentowane do¶wiadczenie przy opracowywaniu miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego przy czym w ci±gu ostatnich 5 lat pe³ni³ on funkcjê g³ównego projektanta przy sporz±dzaniu minimum 3 planów miejscowych o powierzchni opracowania co najmniej 25 ha ka¿dy.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Tak
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
1) Za¶wiadczenia w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert, lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem podatkowym w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu; 2) Za¶wiadczenia w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego albo innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert, lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu; 3) Odpisu z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
dotycz±cych zdolno¶ci technicznej lub zawodowej do wykonania us³ugi tj.:
a) Wykazu prac projektowych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³nienia warunku opisanego w pkt 2.1.1) ROZDZIA£U X. SIWZ, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi te zosta³y wykonane, zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 4 do SIWZ, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te prace zosta³y wykonane nale¿ycie,
b) Wykazu osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia, w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³nienia warunku opisanego w pkt 2.1.2) ROZDZIA£U X. SIWZ, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci, oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami - za³±cznik nr 5.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) Formularz oferty - za³±cznik nr 1-1 (Zadanie 1) do SIWZ, - za³±cznik nr 1-2 (Zadanie 2) do SIWZ. 2) O¶wiadczenie o braku podstaw wykluczenia oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu - za³±cznik nr 2 do SIWZ. 3) Wykonawca, który powo³uje siê na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spe³niania, w zakresie, w jakim powo³uje siê na ich zasoby, warunków udzia³u w postêpowaniu - zamieszcza informacje o tych podmiotach w O¶wiadczeniu - za³±cznik nr 2 do SIWZ oraz przedstawia zobowi±zanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia np. zobowi±zanie zgodnie ze wzorem - za³±cznik nr 6 do SIWZ. 4) Wykonawca, który zamierza powierzyæ wykonanie czê¶ci zamówienia Podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udzia³u w postêpowaniu - zamieszcza informacje o tych podwykonawcach w O¶wiadczeniu - za³±cznik nr 2 do SIWZ. 5) Ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia odrêbnie sk³ada O¶wiadczenie - za³±cznik nr 2 do SIWZ. 6) Dokument wadium w przypadku wniesienia w formie, o której mowa w pkt 7 ROZDZIA£U XVI. SIWZ. 7) Pe³nomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia publicznego w formie orygina³u lub kopii po¶wiadczonej notarialnie. 8) O¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej - za³±cznik nr 3 do SIWZ w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiaj±cego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert. 9)Wype³niony wzór: Kryterium oceny ofert stanowi±cy za³±cznik nr 7 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Wykonawca zobowi±zany jest wnie¶æ wadium w wysoko¶ci:
- Zadanie 1: nie ¿±da wniesienia wadium,
- Zadanie 2: 1 300,00 z³ (s³ownie: jeden tysi±c trzysta z³otych 00/100)
2. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
- pieni±dzu,
- porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, z tym ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym,
- gwarancjach bankowych,
- gwarancjach ubezpieczeniowych,
- porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2018r. poz. 110 z pó¼n. zm.).
3. Wadium zgodnie z art. 45 ust. 3 ustawy Pzp musi byæ wniesione przed up³ywem terminu sk³adania ofert, tj. do dnia 07.08.2018 r., do godz. 12:00.
4. Wadium wnoszone w pieni±dzu wp³aca siê przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego nr: 82 1020 5402 0000 0602 0305 6603 (PKO BP) z oznaczeniem:
1) Zadanie 2: "Wadium: Opracowanie zmiany miejscowego planu - Zadanie 2"
5. Wniesienie wadium w pieni±dzu bêdzie skuteczne, je¿eli znajdzie siê ono na rachunku bankowym Zamawiaj±cego przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
6. Wadium wniesione w pieni±dzu Zamawiaj±cy przechowuje na rachunku bankowym.
7. Wadium w:
- porêczeniach lub gwarancjach bankowych,
- gwarancjach ubezpieczeniowych,
- porêczeniach,
nale¿y z³o¿yæ wraz z ofert± w oryginale. Dokument wadium powinien byæ do³±czony do oferty w oddzielnej kopercie lub w sposób, który pozwoli na jego pó¼niejszy zwrot Wykonawcy bez naruszania integralno¶ci ca³ej oferty, z oznaczeniem:
1) Zadanie 2: "Wadium: Opracowanie zmiany miejscowego planu - Zadanie 2"
8. Wniesienie wadium w formie porêczenia lub gwarancji bêdzie skuteczne, je¿eli orygina³ dokumentu wadium zostanie z³o¿ony wraz z ofert± (w oddzielnej kopercie lub w sposób, który pozwoli na jego pó¼niejszy zwrot Wykonawcy bez naruszania integralno¶ci ca³ej oferty) przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
9. Wadium w formie gwarancji lub porêczenia powinno byæ sporz±dzone zgodnie z obowi±zuj±cym prawem, obejmowaæ czas zwi±zania Wykonawcy ofert± i winny zawieraæ, w szczególno¶ci nastêpuj±ce elementy:
a) nazwa daj±cego zlecenie udzielenia gwarancji lub porêczenia (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji lub porêczenia (Zamawiaj±cego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielaj±cych gwarancji lub porêczenia) oraz wskazanie ich siedzib,
b) okre¶lenie wierzytelno¶ci, która ma byæ zabezpieczona gwarancj± lub porêczeniem,
c) kwotê gwarancji lub porêczenia,
d) termin wa¿no¶ci gwarancji lub porêczenia,
e) zobowi±zanie gwaranta do bezwarunkowego i nieodwo³alnego zap³acenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne ¿±danie Zamawiaj±cego oraz zawieraæ informacje dotycz±ce zatrzymania wadium zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
10. Zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 7b) ustawy Pzp, Zamawiaj±cy odrzuci ofertê Wykonawcy, je¿eli wadium nie zostanie wniesione lub zosta³o wniesione w sposób nieprawid³owy.
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
| Kryteria | Znaczenie |
| cena brutto oferty (w z³) | 60,00 |
| Do¶wiadczenie g³ównego projektanta w opracowaniu miejscowych planów zagospodarowania terenu | 20,00 |
| Termin p³atno¶ci (w dniach) | 20,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiany umowy wymagaj± zgody obu Stron wyra¿onej w formie pisemnego aneksu pod rygorem niewa¿no¶ci. 2. Wprowadzenie jakichkolwiek zmian do umowy mo¿liwe jest tylko w granicach okre¶lonych w art. 144 obowi±zuj±cej ustawy Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z pó¼n. zm.). 3. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania m.in. nastêpuj±cych zmian w umowie: 1) W przypadku zmiany danych wynikaj±cych z przekszta³ceñ podmiotowych po stronie Wykonawcy skutkuj±cych zastêpstwem prawnym pod tytu³em ogólnym, a tak¿e zmiany adresu, nazwy, osób reprezentuj±cych Wykonawcê; 2) W przypadku zmiany osoby, o której mowa w § 7 ust. 2 - zmiana mo¿e nast±piæ na wniosek Wykonawcy za pisemn± zgod± Zamawiaj±cego, wy³±cznie wtedy, gdy kwalifikacje i do¶wiadczenie proponowanej osoby bêd± spe³niaæ wymagania postawione w tym zakresie w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, do¶wiadczenie przy opracowaniu planów miejscowych co najmniej równych do¶wiadczeniu projektanta, którego do¶wiadczenie by³o oceniane w procedurze przetargowej. 3) Zmiana wynagrodzenia o którym mowa w § 8 ust. 1, za wykonanie przedmiotu niniejszej umowy, mo¿liwe bêdzie wy³±cznie w przypadkach: a) gdy zasz³a konieczno¶æ dostosowania przedmiotu zamówienia do nowych przepisów prawa w razie zmiany ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym w trakcie wykonywania zamówienia i wymaga³oby wykonania dodatkowych prac lub zmiana zakresu planu miejscowego wynika³aby z przyczyn zale¿nych od Zamawiaj±cego, strony uzgodni± nowe wynagrodzenie po negocjacji za wykonanie przedmiotu niniejszej umowy w formie pisemnego aneksu, pod rygorem niewa¿no¶ci, z propozycj± zmiany umowy wystêpuje Wykonawca; b) W przypadku zmiany stawki podatku od towarów i us³ug, wprowadzonej powszechnie obowi±zuj±cymi przepisami prawa, je¿eli zmiana ta bêdzie mia³a wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê - na pisemny i umotywowany wniosek ka¿da ze Stron w terminie 30 dni od wej¶cia w ¿ycie przepisów dokonuj±cych tych zmian, mo¿e zwróciæ siê do drugiej Strony o przeprowadzenie negocjacji w sprawie odpowiedniej zmiany wynagrodzenia. Zmiana mo¿e dotyczyæ wy³±cznie p³atno¶ci za wykonane us³ugi po wej¶ciu w ¿ycie przepisów zmieniaj±cych stawkê podatku od towarów i us³ug. c) W przypadku zmiany wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê, je¿eli zmiana ta bêdzie mia³a wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê - w terminie 30 dni od wej¶cia w ¿ycie przepisów dokonuj±cych tych zmian, Wykonawca mo¿e na pisemny i umotywowany wniosek zwróciæ siê do Zamawiaj±cego o przeprowadzenie negocjacji w sprawie odpowiedniej zmiany wynagrodzenia. Wniosek Wykonawcy powinien zawieraæ w szczególno¶ci szczegó³ow± kalkulacjê kosztów wykonania zamówienia z uwzglêdnieniem zmiany wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê. (dotyczy Zadania 2) d) W przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, je¿eli zmiana ta bêdzie mia³a wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê - w terminie 30 dni od wej¶cia w ¿ycie przepisów dokonuj±cych tych zmian, Wykonawca mo¿e na pisemny i umotywowany wniosek zwróciæ siê do Zamawiaj±cego o przeprowadzenie negocjacji w sprawie odpowiedniej zmiany wynagrodzenia. Wniosek Wykonawcy powinien zawieraæ w szczególno¶ci szczegó³ow± kalkulacjê kosztów wykonania zamówienia z uwzglêdnieniem zmiany wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne. (dotyczy Zadania 2) 3a) Termin wej¶cia w ¿ycie ewentualnych wynegocjowanych zmian wysoko¶ci wynagrodzenia w przypadkach, o których mowa w pkt 3 lit a-b, nast±pi z dniem wej¶cia w ¿ycie przepisów dokonuj±cych tych zmian 4) Zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy, o którym mowa w § 3 ust. 2, mo¿liwa bêdzie w nastêpuj±cych przypadkach: a) wstrzymania lub przerw w pracach, powsta³ych z przyczyn le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego, b) wstrzymania prac na mocy decyzji organów uprawnionych do wstrzymania lub przerwania prac, z przyczyn niezale¿nych od Zamawiaj±cego lub Wykonawcy, c) konieczno¶ci dostosowania przedmiotu zamówienia do nowych przepisów prawa w przypadku zmiany ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2017r. poz. 1073 z pó¼n. zm.) w trakcie wykonywania zamówienia, które wymaga³yby wykonania dodatkowych prac, d) gdyby w wyniku wniesionych uzgodnieñ lub uwag do projektu planu zaistnia³a konieczno¶æ wprowadzenia w projekcie zmian wymagaj±cych ponownego uzgodnienia oraz/lub wy³o¿enia projektu planu do publicznego wgl±du, e) dzia³ania osób trzecich uniemo¿liwiaj±cych wykonanie prac, które to dzia³ania nie s± konsekwencj± winy którejkolwiek ze stron umowy. 5) W przypadku wyst±pienia przyczyny, o której mowa w pkt 4 strony uzgodni± nowe terminy realizacji przedmiotu niniejszej umowy w formie pisemnego aneksu, pod rygorem niewa¿no¶ci; 6) Z wy³±czeniem sytuacji kiedy to Zamawiaj±cy proponuje nowy termin, z propozycj± zmiany umowy wystêpuje Wykonawca po zaistnieniu okoliczno¶ci o których mowa w pkt 4.; 7) W przypadku zmiany nr konta bankowego, o którym mowa w § 9 ust. 5 - zmiana mo¿e nast±piæ na wniosek Wykonawcy za pisemn± zgod± Zamawiaj±cego; 8) W przypadku zmian powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w takim zakresie, w jakim bêdzie to niezbêdne w celu dostosowania postanowieñ Umowy do zaistnia³ego stanu prawnego lub faktycznego. 9) Zaistnienia, po podpisaniu umowy zdarzeñ zewnêtrznych wobec ³±cz±cej Strony umowy wiêzi prawnej: a) o charakterze niezale¿nym od stron, b) których strony nie mog³y przewidzieæ przed podpisaniem umowy, c) których nie mo¿na unikn±æ, ani którym Strony nie mog³y zapobiec przy zachowaniu nale¿ytej staranno¶ci, d) których nie mo¿na przypisaæ drugiej stronie. 10) Wskazanych w ofercie lub wprowadzenia nowych czê¶ci przedmiotu umowy, które bêd± realizowane przy udziale podwykonawców - zmiana sposobu realizacji przedmiotu umowy w tym zakresie mo¿liwa bêdzie w przypadku, gdy Wykonawca nie zadeklaruje w swojej ofercie wykonania przedmiotu umowy przy pomocy podwykonawców lub zadeklaruje wykonanie czê¶ci przedmiotu umowy przy pomocy podwykonawców w okre¶lonym zakresie, a docelowo zechce dokonaæ zmiany tego zakresu lub konkretnego podwykonawcy; 11) W zakresie, o którym mowa w § 10 ust. 1 tzn. zlecania przedmiotu umowy podwykonawcom, o ile zmiana taka przyczyni siê do poprawienia szybko¶ci lub jako¶ci us³ug stanowi±cych przedmiot umowy, uchylenia niebezpieczeñstwa opó¼nieñ w realizacji umowy, wzglêdnie wskazana jest ze wzglêdu na wymóg specjalistycznej wiedzy lub do¶wiadczenia, niezbêdnych do prawid³owego wykonania przedmiotu umowy. 4. Wyst±pienie którejkolwiek z wymienionych w ust 3 okoliczno¶ci mog±cych powodowaæ zmianê umowy nie stanowi bezwzglêdnego zobowi±zania Zamawiaj±cego do dokonania zmian, ani nie mo¿e stanowiæ podstawy roszczeñ Wykonawcy do ich dokonania. 5. Zmiany umowy dokonane z naruszeniem przepisów art. 144 ust. 1-1b, 1d i 1e ustawy Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z pó¼n. zm.) podlegaj± uniewa¿nieniu. W miejsce uniewa¿nionych postanowieñ wchodz± postanowienia w pierwotnym brzmieniu.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2018-08-07, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> jêzyk polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Klauzula informacyjna z art. 13 RODO w zwi±zku z postêpowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego - nr sprawy: BiZP.271.16.2018 zosta³a zawarta w ROZDZIALE XXVIII SIWZ.
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
| Czê¶æ nr: | 1 | Nazwa: | Zadanie 1: Wykonanie kompleksowe us³ugi p.n. "Opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenu po³o¿onego w trzecim obrêbie miasta ¦wiebodzin przy ul. Koziej" |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 71410000-5, 71313000-5, 71354100-5
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach: 11
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| cena brutto oferty (w z³) | 60,00 |
| Do¶wiadczenie g³ównego projektanta w opracowaniu miejscowych planów zagospodarowania terenu | 20,00 |
| Termin p³atno¶ci (w dniach) | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Klauzula informacyjna z art. 13 RODO w zwi±zku z postêpowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego - nr sprawy: BiZP.271.16.2018 zosta³a zawarta w ROZDZIALE XXVIII SIWZ.
| Czê¶æ nr: | 2 | Nazwa: | Zadanie 2: Wykonanie kompleksowe us³ugi p.n. "Opracowanie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu po³o¿onego w I obrêbie ¦wiebodzina - dawniej w obrêbie Grodziszcze", |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 71410000-5, 71313000-5, 71354100-5
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach: 14
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia:
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| cena brutto oferty (w z³) | 60,00 |
| Do¶wiadczenie g³ównego projektanta w opracowaniu miejscowych planów zagospodarowania terenu | 20,00 |
| Termin p³atno¶ci (w dniach) | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Klauzula informacyjna z art. 13 RODO w zwi±zku z postêpowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego - nr sprawy: BiZP.271.16.2018 zosta³a zawarta w ROZDZIALE XXVIII SIWZ.
INNE PRZETARGI Z ¦WIEBODZINA
- Dostawa i monta¿ sprzêtu i wyposa¿enia edukacyjnego dla szkó³ podstawowych w gminie ¦wiebodzin w ramach realizacji projektu pn. "Akademia zdolnych uczniów w gminie ¦wiebodzin" z podzia³em na 8 czê¶ci
- Zakup racji ¿ywno¶ciowych (posi³ku) dla mieszkañców Gminy ¦wiebodzin w 2025 r. w ramach zadania na realizacjê Programu Ochrony Ludno¶ci i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- Zakup wyposa¿enia dla Gminy ¦wiebodzin w 2025 r. z podzia³em na 7 zadañ w ramach dotacji na realizacjê Programu Ochrony Ludno¶ci i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- Remont obiektu przeznaczonego na realizacjê zadañ zwi±zanych z Ochron± Ludno¶ci i Obron± Cywiln± Komendy Powiatowej Pañstwowej Stra¿y Po¿arnej w ¦wiebodzinie-remont dachu.
- ¦wiadczenie kompleksowych us³ug w zakresie ca³odobowego usuwania pojazdów z dróg na terenie Powiatu ¦wiebodziñskiego oraz prowadzenie parkingu strze¿onego dla pojazdów usuniêtych
- "Sukcesywna dostawa paliw p³ynnych w systemie sprzeda¿y bezgotówkowej na podstawie kart flotowych dla Zak³adu Wodoci±gów Kanalizacji i Us³ug Komunalnych Sp. z o.o. w ¦wiebodzinie w 2026 r."
wiêcej: przetargi w ¦wiebodzinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sporz±dzenie zmiany Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy £uków w obszarze obrêbu Jeziory
- Opracowanie planu ogólnego dla gminy Lubartów
- Sporz±dzenie planu ogólnego gminy Wadowice
- Opracowanie projektu planu ogólnego gminy S³awatycze
- Sporz±dzenie projektów decyzji o warunkach zabudowy i projektów o ustalenie lokalizacji celu publicznego oraz projektów decyzji zmieniaj±cych ww. decyzje, na terenie Gminy ¦niadowo
- Us³uga digitalizacji obiektów muzealnych w technice RTI oraz 3D
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





