Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-02-13
Gryfice: Wykonanie, dostawa i montaż mebli do Centrum Kształcenia SPZZOZ w Gryficach.
Numer ogłoszenia: 59556 - 2013; data zamieszczenia: 13.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej , ul. Niechorska 27, 72-300 Gryfice, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3842127, faks 091 3842127.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.medicam.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie, dostawa i montaż mebli do Centrum Kształcenia SPZZOZ w Gryficach..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, dostawa i montaż mebli do Centrum Kształcenia SPZZOZ w Gryficach ul. Niechorska 27,w ilościach i rozmiarach opisanych w załączniku nr 3 do SIWZ w 2 pakietach. 2. Zakres zamówienia obejmuje dostawę mebli w szczególności do pomieszczeń biurowych, konferencyjnych, szkoleniowych oraz przestrzeni wspólnych typu hole, korytarze wraz z załadunkiem i rozładunkiem, montażem i umieszczeniem w pomieszczeniach dokładnie wskazanych przez Zamawiającego. 3. Wszystkie dostarczane meble i wyposażenie meblowe muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, nieregenerowane, niepowystawowe, wysokiej jakości. 4. Wszystkie oferowane meble i wyposażenie meblowe muszą być zgodne z obowiązującymi przepisami prawa oraz spełniać obowiązujące normy i wymogi dotyczące parametrów funkcjonalno-jakościowych takich jak: bezpieczeństwo, odporność na ścieranie, wytrzymałość na rozciąganie, odporność na światło, wytrzymałość na tarcie, odkształcanie przez ściskanie, ergonomia. 8. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy jest określony w SIWZ oraz w istotnych postanowieniach umowy załącznik nr 7 do SIWZ. 9. Wykonawca zobowiązuje się do dostawy, rozładunku, montażu mebli i wyposażenia meblowego na własny koszt i ryzyko do siedziby Zamawiającego: Gryfice, ul. Niechorska 27 oraz zabezpieczenia ich bez dodatkowego wynagrodzenia, do momentu odbioru końcowego przez Zamawiającego..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.30.00 - Meble konferencyjne 39.51.61.00 - Meble tapicerowane .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca wnosi wadium w wysokości: Pakiet nr 1 - 1.000 zł Pakiet nr 2 - 800 zł
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca jest zobowiązany wykazać. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie Oświadczenia Wykonawcy, stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla pakietu nr 1 i 2 na potwierdzenie warunku Zamawiający wymaga, wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych minimum jednego zadania o zbliżonym charakterze oferowanemu przedmiotowi zamówienia: czyli dostawa mebli wraz z ich montażem o wartości powyżej 35.000 zł brutto, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie - z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca jest zobowiązany wykazać. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie Oświadczenia Wykonawcy, stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca jest zobowiązany wykazać. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie Oświadczenia Wykonawcy, stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca jest zobowiązany wykazać. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie Oświadczenia Wykonawcy, stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Atesty, certyfikaty i badania wymienione w opisie przedmiotu zamówienia dla poszczególnego asortymentu
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian zawartej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w następującym zakresie: a. odstąpienia na wniosek Zamawiającego od realizacji części umowy i związana z tym zmiana wynagrodzenia, ze względu na opóźnienia w dostawie albo wadliwość dostarczonej części dostawy, b. zmniejszenie zakresu dostawy przedmiotu umowy lub rezygnacja z zakupu przedmiotu umowy do wysokości 10% wartości umowy, w przypadku, gdy część zamówienia utraci dla zamawiającego znaczenie, w takim przypadku wynagrodzenie wykonawcy zostanie odpowiednio zmniejszone; c. zmiana terminów wykonania zamówienia na terminy późniejsze, w przypadku: - braku możliwości zamontowania mebli z przyczyn prawno-organizacyjnych leżących po stronie Zamawiającego - o czas występowania tych przeszkód; - zmiana terminów płatności wynikająca z wszelkich zmian wprowadzanych do umowy, a także zmiany samoistne, o ile nie spowodują konieczności zapłaty odsetek lub wynagrodzenia w większej kwocie Wykonawcy, - siły wyższej uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ - aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp techniczny i technologiczny, 2. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych w szczególności: 3. Zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego); 4. Zmiany danych teleadresowych, zmiany osób reprezentujących oraz wskazanych do kontaktów między Stronami; 5. W trakcie trwania umowy oraz w okresie gwarancji Wykonawca zobowiązuje się do pisemnego powiadamiania Zamawiającego o: - zmianie siedziby lub nazwy firmy, - zmianie osób reprezentujących, - ogłoszeniu upadłości, - ogłoszeniu likwidacji, - zawieszeniu działalności, 6. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. 7. Zmiany umowy nie mogą powodować zmiany wartości zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.medicam.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Gryficach,
ul. Niechorska 27.
72-300 Gryfice
Dział zamówień publicznych - pok.10.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.02.2013 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Gryficach, ul. Niechorska 27. 72-300 Gryfice Sekretariat - pok.51.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GRYFIC
- "Kompleksowa dostawa energii elektrycznej dla Domu Pomocy Społecznej w Gryficach na okres od 01.01.2026 r. do 31.12.2027 r."
- Dostawa płytek, wkrętów oraz specjalistycznych szwów do zabiegów ortopedycznych dla SPZZOZ w Gryficach
- POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA NA UBEZPIECZENIE GMINY GRYFICE
- Etap I "Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy sieci wodociągowej w ulicach: Trzygłowska, Kamieńska.., Starogrodzka, Wiśniowa, Irysowa, Ogrodowa (od Wiśniowej), Zdrojowa w m. Gryfice"
- Budowa hali widowiskowo - sportowej przy Zespole Szkół im. Zbigniewa Herberta w Trzebiatowie
więcej: przetargi w Gryficach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wyposażenie Samorządowego Centrum Kultury Turystyki i Rekreacji w Popielowie
- Dostawa mebli do pracowni dydaktycznych oraz pomieszczeń administracyjnych i porządkowych na potrzeby Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie energetyki odnawialnej (słonecznej) w Starym Brześciu
- Dostawa wyposażenia do budynku dydaktyczno-administracyjnego Collegium Medicum w Akademii Mazowieckiej w Płocku.
- Dostawa i montaż wyposażenia meblowego w ramach projektu "Utworzenie i Wsparcie Funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności przy ZSTiOzOI im. St. Staszica w Białymstoku" - Postępowanie III"
- Sprzedaż, dostawa wraz z montażem wyposażenia ruchomego na potrzeby pracowni FabLab przy ul. Śniadeckich 3 w Krakowie dla ARMK Sp. z o.o.
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy sukcesywnej mebli wraz z wniesieniem i montażem, krzeseł i innych akcesoriów na potrzeby jednostek Uniwersytetu Jagiellońskiego.
więcej: Meble konferencyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





