Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2019-09-09
Og³oszenie nr 594503-N-2019 z dnia 2019-09-09 r.
Gmina ¦wiebodzin: Wykonanie drewnianego pomostu na terenie miejsca rekreacji i wypoczynku przy Jeziorze Wilkowskim
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina ¦wiebodzin, krajowy numer identyfikacyjny
97077053400000, ul.
Rynkowa
2
,
66-200
¦wiebodzin, woj.
lubuskie, pañstwo
Polska, tel.
684 750 916, e-mail
zp@um.swiebodzin.pl, faks
684 750 916.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.swiebodzin.eu
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Administracja samorz±dowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.swiebodzin.eu
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie pisemnej
Adres:
Urz±d Miejski w ¦wiebodzinie, ul. Rynkowa 2, 66-200 ¦wiebodzin - pokój nr 22 (sekretariat)
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
Wykonanie drewnianego pomostu na terenie miejsca rekreacji i wypoczynku przy Jeziorze Wilkowskim
Numer referencyjny:
IZP.271.20.2019
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. Wykonanie drewnianego pomostu na terenie miejsca rekreacji i wypoczynku przy Jeziorze Wilkowskim. Zakres ww. zadania obejmuje nastêpuj±ce dzia³ki: nr ewid. 1, Obrêb 0020 Wilkowo, Gmina ¦wiebodzin. 2. W ramach ww. zadania wykonane zostan± nastêpuj±ce roboty budowlane: a) Roboty przygotowawcze: - Usuniêcie trzciny, oczyszczenie dna z wywiezieniem zagospodarowaniem odpadów na wysypisko (uwaga: materia³ powsta³y z usuniêcia i wyczyszczenia dna nale¿y wywie¼æ i zutylizowaæ - w cenie oferty uwzglêdniæ koszty za³adunku, transportu i utylizacji), - Wykonanie dokumentacji geotechnicznej; b) Pomost drewniany: - Wbijanie pali drewnianych fi 200 w pod³o¿e jeziora, - Monta¿ belek g³ównych, pod³u¿nic i poprzecznic pomostu, - Monta¿ pok³adu pomostowego z bali modrzewiowych o wym. poprzecznych 5x12 cm , - Wykonanie i monta¿ barierek ochronnych , drabinek i barierek blokuj±cych z rur stalowych ze stali nierdzewnej kwasoodpornej; c) Roboty ziemne i drogowe: - Wykonanie wykopów pod stopy fundamentowe, - Wykonanie stóp fundamentowych pod osadzenie barierek blokuj±cych wjazd na pomost, - Wykonanie wykopów pod ³awy krawê¿nikowe i fundamentów z oporem, - Osadzenie krawê¿ników i obrze¿y; d) Roboty pozosta³e: - Wykonanie mapy geodezyjnej powykonawczej. 3. Przedmiot zamówienia nale¿y wykonaæ zgodnie z dokumentacja projektow± i Specyfikacj± Techniczn± zawartymi w za³±czniku nr 8 do SIWZ. 4. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w za³±czniku nr 1b do SIWZ oraz w dokumentach okre¶lonych w pkt 3. 5. Wykonawca wykona zamówienie z materia³ów w³asnych, które zakupi i dostarczy na teren budowy na w³asny koszt i ryzyko. Koszt wszelkich materia³ów wykorzystanych do realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca musi uwzglêdniæ w swojej ofercie. 6. Wykonawca zobowi±zany jest zrealizowaæ zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we Wzorze umowy stanowi±cym za³±cznik nr 7 do SIWZ.
II.5) G³ówny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
| Kod CPV |
| 45242000-5 |
| 45111291-4 |
| 71332000-4 |
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: lub zakoñczenia: 2019-11-15
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
1) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy wyka¿± ¿e w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie wykonali co najmniej 2 zadania o min. warto¶ci 50 000,00 z³ brutto (ka¿de) w zakresie wykonania budowy lub przebudowy pomostu rekreacyjnego o konstrukcji drewnianej - potwierdzone dowodem/dowodami okre¶laj±cym czy roboty
te zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci z informacj± o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami Prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone.
(Uwaga: Zamawiaj±cy nie dopuszcza sumowania zadañ celem uzyskania wymaganego warunku kwotowego).
UWAGA: Zamawiaj±cy uzna za spe³nione warunki SIWZ równie¿ w przypadku, gdy do¶wiadczenie wykazane przez Wykonawcê obejmuje szerszy zakres i warto¶æ robót od wymaganych w SIWZ - Zamawiaj±cy wymaga, aby w wykazie robót wyodrêbnione zosta³y warto¶æ i zakres wykonanych robót spe³niaj±cych wymagania SIWZ, które Wykonawca wykona³ w ramach innych wielozakresowych zadañ.
2) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy wyka¿±, ¿e do realizacji zamówienia skierowane zostan± przez Wykonawcê osoby posiadaj±ce zgodnie z ustaw± Prawo budowlane uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci:
a) 1 osoba posiadaj±ca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci: in¿ynieryjno-mostowej w minimum ograniczonym zakresie lub odpowiadaj±ce im równowa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów w zakresie niezbêdnym do realizacji zamówienia.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Tak
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
1) Za¶wiadczenia w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert, lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem podatkowym w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu; 2) Za¶wiadczenia w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego albo innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert, lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu; 3) Odpisu z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
1) Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
a) Wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie,
w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³nienia warunku opisanego w pkt 2.2.1) ROZDZIA£U X. SIWZ, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 4 do SIWZ, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty;
b) Wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, w zakresie niezbêdnym
do wykazania spe³nienia warunku opisanego w pkt 2.2.2) ROZDZIA£U X. SIWZ, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami, zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 5 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) Wype³niony Formularz ofertowy sporz±dzony z wykorzystaniem wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 1 do SIWZ. 2) Wype³niony Kosztorys ofertowy sporz±dzony z wykorzystaniem wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 1a do SIWZ. 3) O¶wiadczenie sporz±dzone z wykorzystaniem wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 2 do SIWZ, o którym mowa w pkt 1 ROZDZIA£U XI. SIWZ. 4) Pisemne zobowi±zanie sporz±dzone z wykorzystaniem wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 6 do SIWZ, o którym mowa pkt 2.1 ROZDZIA£U XII. SIWZ. 5) Dokument wadium w przypadku wniesienia w formie, o której mowa w pkt 7 ROZDZIA£U XVI. SIWZ. 6) Pe³nomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia publicznego w formie orygina³u lub kopii po¶wiadczonej notarialnie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Wykonawca zobowi±zany jest wnie¶æ wadium w wysoko¶ci: 2 000,00 z³ (s³ownie: dwa tysi±ce z³otych 00/100).
2. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
- pieni±dzu,
- porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, z tym ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym,
- gwarancjach bankowych,
- gwarancjach ubezpieczeniowych,
- porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2018 r. poz. 110).
3. Wadium zgodnie z art. 45 ust. 3 ustawy Pzp musi byæ wniesione przed up³ywem terminu sk³adania ofert okre¶lonym w SIWZ.
4. Wadium wnoszone w pieni±dzu wp³aca siê przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego nr: 82 1020 5402 0000 0602 0305 6603 (PKO BP) z oznaczeniem: "Wadium: Pomost przy Jeziorze Wilkowskim".
5. Wniesienie wadium w pieni±dzu bêdzie skuteczne, je¿eli znajdzie siê ono na rachunku bankowym Zamawiaj±cego przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
6. Wadium wniesione w pieni±dzu Zamawiaj±cy przechowuje na rachunku bankowym.
7. Wadium w:
- porêczeniach lub gwarancjach bankowych,
- gwarancjach ubezpieczeniowych,
- porêczeniach,
nale¿y z³o¿yæ wraz z ofert± w oryginale. Dokument wadium powinien byæ do³±czony do oferty w oddzielnej kopercie lub w sposób, który pozwoli na jego pó¼niejszy zwrot Wykonawcy bez naruszania integralno¶ci ca³ej oferty, z oznaczeniem: "Wadium: Pomost przy Jeziorze Wilkowskim".
8. Wniesienie wadium w formie porêczenia lub gwarancji bêdzie skuteczne, je¿eli orygina³ dokumentu wadium zostanie z³o¿ony wraz z ofert± (w oddzielnej kopercie lub w sposób, który pozwoli na jego pó¼niejszy zwrot Wykonawcy bez naruszania integralno¶ci ca³ej oferty) przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
9. Wadium w formie gwarancji lub porêczenia powinno byæ sporz±dzone zgodnie z obowi±zuj±cym prawem, obejmowaæ czas zwi±zania Wykonawcy ofert± i winny zawieraæ, w szczególno¶ci nastêpuj±ce elementy:
a) nazwa daj±cego zlecenie udzielenia gwarancji lub porêczenia (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji lub porêczenia (Zamawiaj±cego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielaj±cych gwarancji lub porêczenia) oraz wskazanie ich siedzib,
b) okre¶lenie wierzytelno¶ci, która ma byæ zabezpieczona gwarancj± lub porêczeniem,
c) kwotê gwarancji lub porêczenia,
d) termin wa¿no¶ci gwarancji lub porêczenia,
e) zobowi±zanie gwaranta do bezwarunkowego i nieodwo³alnego zap³acenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne ¿±danie Zamawiaj±cego oraz zawieraæ informacje dotycz±ce zatrzymania wadium zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
10. Zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 7b) ustawy Pzp, Zamawiaj±cy odrzuci ofertê Wykonawcy, je¿eli wadium nie zostanie wniesione lub zosta³o wniesione w sposób nieprawid³owy.
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem)
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
| Kryteria | Znaczenie |
| Cena oferty | 60,00 |
| Gwarancja | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Strony dopuszczaj± mo¿liwo¶æ zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy: 1) w zakresie zmiany danych wynikaj±cych z przekszta³ceñ podmiotowych po stronie Wykonawcy skutkuj±cych zastêpstwem prawnym pod tytu³em ogólnym, a tak¿e zmiany adresu, nazwy, osób reprezentuj±cych Wykonawcê; 2) w zakresie zmiany terminów wynikaj±cych z umowy, pod warunkiem ¿e: a) zasz³a konieczno¶æ wykonania dodatkowych prac wykraczaj±cych poza przedmiot zamówienia okre¶lony w SIWZ wraz z za³±cznikami w brzmieniu z chwili otwarcia ofert, których wykonanie w sposób obiektywny uniemo¿liwia terminowe, zgodne z harmonogramem realizacji inwestycji zrealizowanie przedmiotu zamówienia; b) nast±pi³a zmiana przepisów powoduj±cych konieczno¶æ wprowadzenia innych rozwi±zañ, ni¿ zak³adano w SIWZ wraz z za³±cznikami w brzmieniu z chwili otwarcia ofert; c) nast±pi³a zmiana przepisów powoduj±cych konieczno¶æ uzyskania dokumentów, które te przepisy narzucaj±; d) prace objête umow± zosta³y wstrzymane przez w³a¶ciwe organy z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy, co uniemo¿liwia terminowe, zgodne z harmonogramem realizacji inwestycji zrealizowanie przedmiotu zamówienia; e) organy i instytucje uzgadniaj±ce nie wyda³y uzgodnieñ w ustawowym terminie; f) zasz³a konieczno¶æ uzyskania niemo¿liwych do przewidzenia na etapie planowania inwestycji danych, zgód b±d¼ pozwoleñ osób trzecich lub w³a¶ciwych organów; g) wyst±pi³y nieprzewidziane kolizje z urz±dzeniami znajduj±cymi siê w obszarze prowadzonej inwestycji; h) wyst±pi³y z³e warunki atmosferyczne uniemo¿liwiaj±ce prowadzenie robót zgodnie z zasadami sztuki budowlanej lub normami technicznymi, w szczególno¶ci d³ugotrwa³e ujemne temperatury zewnêtrzne podczas wykonywania robót budowlanych; i) z powodu dzia³añ osób trzecich uniemo¿liwiaj±cych wykonanie poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia, które to dzia³ania nie s± konsekwencj± winy którejkolwiek ze Stron; j) z powodu okoliczno¶ci si³y wy¿szej, np. wyst±pienia zdarzenia losowego wywo³anego przez czynniki zewnêtrzne, którego nie mo¿na by³o przewidzieæ z pewno¶ci± (powód¼, trzêsienie ziemi, po¿ar, itp.), w szczególno¶ci zagra¿aj±cego bezpo¶rednio ¿yciu lub zdrowiu ludzi lub gr±¿±cego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach; k) zasz³a okoliczno¶æ le¿±ca po stronie Zamawiaj±cego, bêd±ca nastêpstwem dzia³ania organów administracji w szczególno¶ci przekroczenie okre¶lonych przez prawo terminów wydania przez organy administracji decyzji, zezwoleñ, itp.; l) w zwi±zku z usuniêciem drzew zasz³a konieczno¶æ uzyskania opinii RDO¦ w zakresie wystêpowania gniazd czynnych i ich zasiedlenia przez ptaki (w tym gatunki chronione); m) w zwi±zku z konieczno¶ci± uzyskania opinii RDO¦ w zakresie wystêpowania chronionych gatunków zwierz±; 3) w zakresie zmiany materia³ów, urz±dzeñ, rozwi±zañ technicznych, itp. w stosunku do przewidzianych w SIWZ wraz z za³±cznikami w brzmieniu z chwili otwarcia ofert pod warunkiem, ¿e zmiany te nie pogorsz± w³a¶ciwo¶ci funkcjonalno - u¿ytkowych obiektu, o którym mowa w § 1 i bêd± korzystne dla Zamawiaj±cego. Zmiany te mog± dotyczyæ okoliczno¶ci: a) powoduj±cych poprawienie parametrów technicznych przedmiotu zamówienia; b) wynikaj±cych z aktualizacji rozwi±zañ z uwagi na postêp technologiczny lub zmiany obowi±zuj±cych przepisów; c) powoduj±cych obni¿enie kosztu ponoszonego na eksploatacjê i konserwacjê wykonanego przedmiotu zamówienia; 4) w zakresie zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia okre¶lonego w SIWZ wraz z za³±cznikami w brzmieniu z chwili otwarcia ofert, do wykonania elementów okre¶lonych w § 1 pod warunkiem, ¿e wykonanie ca³o¶ci przedmiotu zamówienia napotyka istotne trudno¶ci, w szczególno¶ci spowodowane brakiem uzyskania planowanego dofinansowania ze ¶rodków zewnêtrznych. Wykonawcy nie przys³uguj± jakiekolwiek roszczenia zwi±zane z ograniczeniem zakresu realizacji umowy; 5) w zakresie zmian personalnych w¶ród osób ze wzglêdów losowych, s³u¿bowych, z powodu niew³a¶ciwego wykonywania powierzonych zadañ lub z powodu innych istotnych przyczyn, pod warunkiem, i¿ nowowprowadzane osoby spe³niaj± wymagania okre¶lone w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, o którym mowa w § 1 Wykonawca musi uzyskaæ zgodê Zamawiaj±cego na powierzenie obowi±zków nowej osobie, po uprzednim pisemnym udokumentowaniu spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu okre¶lonych w SIWZ. W przypadku zmiany osób po stronie Zamawiaj±cego, Zamawiaj±cy powiadomi Wykonawcê o takim fakcie; zmiana taka nie wymaga zmiany Umowy; 6) w zakresie powierzenia czê¶ci przedmiotu zamówienia Podwykonawcy(-om) lub dalszym Podwykonawcom lub zmiany Podwykonawców, o których mowa w § 7 ust. 1 lub wprowadzenia innych Podwykonawców i/lub dalszych Podwykonawców, pod warunkiem: a) spe³nienia wymagañ okre¶lonych w § 7 dotycz±cych umowy o podwykonawstwo; 7) w zakresie zmiany podmiotu, na którego potencjale opiera³ siê Wykonawca sk³adaj±cy ofertê. Zmiana jest mo¿liwa, pod warunkiem, ¿e Wykonawca udokumentuje pisemnie Zamawiaj±cemu spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu w takim samym lub wiêkszym stopniu i zakresie co podmiot wskazany w ofercie oraz braku podstaw do wykluczenia okre¶lonym w postêpowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Wprowadzane zmiany umowy dotycz±ce terminów lub zmniejszenia zakresu wymagaj± wprowadzenia zmian w harmonogramie realizacji inwestycji, o którym mowa w § 3 ust. 2, z zachowaniem postanowieñ § 8 i § 13. Zamawiaj±cy zawiadomi Wykonawcê o skorzystaniu z prawa o którym mowa w ust. 1 pkt 4. 3. Wyst±pienie którejkolwiek z wymienionych w ust. 1 okoliczno¶ci nie stanowi bezwzglêdnego zobowi±zania Zamawiaj±cego do dokonania zmian, ani nie mo¿e stanowiæ podstawy roszczeñ Wykonawcy do ich dokonania. 4. Wszelkie zmiany i uzupe³nienia dotycz±ce niniejszej umowy wymagaj± pisemnej formy, pod rygorem niewa¿no¶ci, z wy³±czeniem okoliczno¶ci, o których mowa w ust. 1 pkt 6. Podstaw± wprowadzenia zmiany jest pisemne wyst±pienie Strony, która jest inicjatorem jej wprowadzenia.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2019-09-24, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> jêzyk polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Klauzula informacyjna z art. 13 RODO w zwi±zku z postêpowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego - nr sprawy: IZP.271.20.2019 zosta³a zawarta w ROZDZIALE XXVIII SIWZ.
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
INNE PRZETARGI Z ¦WIEBODZINA
- Dostawa i monta¿ sprzêtu i wyposa¿enia edukacyjnego dla szkó³ podstawowych w gminie ¦wiebodzin w ramach realizacji projektu pn. "Akademia zdolnych uczniów w gminie ¦wiebodzin" z podzia³em na 8 czê¶ci
- Zakup racji ¿ywno¶ciowych (posi³ku) dla mieszkañców Gminy ¦wiebodzin w 2025 r. w ramach zadania na realizacjê Programu Ochrony Ludno¶ci i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- Zakup wyposa¿enia dla Gminy ¦wiebodzin w 2025 r. z podzia³em na 7 zadañ w ramach dotacji na realizacjê Programu Ochrony Ludno¶ci i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- Remont obiektu przeznaczonego na realizacjê zadañ zwi±zanych z Ochron± Ludno¶ci i Obron± Cywiln± Komendy Powiatowej Pañstwowej Stra¿y Po¿arnej w ¦wiebodzinie-remont dachu.
- ¦wiadczenie kompleksowych us³ug w zakresie ca³odobowego usuwania pojazdów z dróg na terenie Powiatu ¦wiebodziñskiego oraz prowadzenie parkingu strze¿onego dla pojazdów usuniêtych
- "Sukcesywna dostawa paliw p³ynnych w systemie sprzeda¿y bezgotówkowej na podstawie kart flotowych dla Zak³adu Wodoci±gów Kanalizacji i Us³ug Komunalnych Sp. z o.o. w ¦wiebodzinie w 2026 r."
wiêcej: przetargi w ¦wiebodzinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bud. kabl. sieci elektroenergetycz. 15kv,konten. stacji transform. 15kV/0,4kV,kablowej sieci elektroenergetycz. 0,4kV wraz ze z³±cz. kabl., wiaty z inst. fotowolt. do 50 kW i mag. en. wraz z niez(...)
- "Adaptacja czê¶ci budynku Przedszkola we W³adys³awowie z przeznaczeniem na ¿³obek Aktywny Maluch"
- REMONT I BIE¯¡CA KONSERWACJA WRAZ Z KONIECZN¡ WYMIAN¡ STROPU W BUDYNKU, ZLOKALIZOWANYM PRZY UL. GENERA£A JÓZEFA CH£OPICKIEGO 4 W KRAKOWIE DLA WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU FARMACEUTYCZNEGO W KRAKOWIE.
- Wykonanie robót budowalnych w budynku Centrum Spotkania Kultur w Lublinie w podziale na dwie czê¶ci
- Modernizacja i przebudowa budynku gara¿owego w Suchej Beskidzkiej na dzia³ce ewidencyjnej nr 9810/2
- Remont wybranych pomieszczeñ dziekanatu nr 143, 145, 147, 149, 151, 153, 155 i 156 w budynku B Wydzia³u Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdañskiej.
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





