To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-02-20
Tarnobrzeg: DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH DLA PROKURATURY OKRĘGOWEJ W TARNOBRZEGU ORAZ PODLEGŁYCH PROKURATUR REJONOWYCH
Numer ogłoszenia: 59384 - 2014; data zamieszczenia: 20.02.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 26574 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prokuratura Okręgowa w Tarnobrzegu, ul. Sienkiewicza 27, 39-400 Tarnobrzeg, woj. podkarpackie, tel. 015 8222307, faks 015 8228183.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH DLA PROKURATURY OKRĘGOWEJ W TARNOBRZEGU ORAZ PODLEGŁYCH PROKURATUR REJONOWYCH.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Zamówienie publiczne dotyczy dostawy materiałów biurowych dla Prokuratury Okręgowej w Tarnobrzegu oraz podległych prokuratur rejonowych, tj.: Prokuratura Okręgowa w Tarnobrzegu, Sienkiewicza 27, 39-400 Tarnobrzeg, Prokuratura Okręgowa w Tarnobrzegu, Wydział V, Konstytucji 3 Maja 29, 39-400 Tarnobrzeg Prokuratura Rejonowa w Tarnobrzegu, Sienkiewicza 27, 39-400 Tarnobrzeg Prokuratura Rejonowa w Stalowej Woli, Popiełuszki, 37-450 Stalowa Wola Prokuratura Rejonowa w Nisku, Sandomierska 19, 37-400 Nisko Prokuratura Rejonowa w Mielcu, Marii Curie-Skłodowskiej 2, 39-300 Mielec Prokuratura Rejonowa w Kolbuszowej, Tyszkiewiczów 4, 36-100 Kolbuszowa Szczegółowy wykaz przedmiotu zamówienia stanowi załącznik do SIWZ nr 2..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.76.44 - Papier kserograficzny .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.02.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO "ANNEX" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO "ANNEX" SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Annex, Rynek 10, 23-235 Annopol, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 60275,69 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 50602,86
Oferta z najniższą ceną: 50602,86 / Oferta z najwyższą ceną: 56980,08
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z TARNOBRZEGA
- Usługi w zakresie odbioru, transportu, wywozu i utylizacji odpadów szpitalnych z Wojewódzkiego Szpitala im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu
- Opracowanie dok. projektowo - kosztorysowej wraz z nadzorem autorskim dla zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa budynku dworca autobusowego ze stacją tankowania CNG oraz bazą transportową w Tarnobrzegu
- "Modernizacja oświetlenia hali widowiskowo-sportowej w Miejskim Ośrodku Sportu i Rekreacji w Tarnobrzegu przy Al. Niepodległości 2"
- Modernizacja pomieszczeń mieszkalnych, sanitarnych, pomocniczych oraz komunikacyjnych w budynku Domu Pomocy Społecznej w Nowej Dębie - II etap
- Budowa lub przebudowa dróg dojazdowych o nawierzchniach tłuczniowych i gruntowych do gruntów rolnych i leśnych w ramach zadania pn. "Scalenie gruntów wsi Wola Baranowska gm. Baranów Sandomierski"
więcej: przetargi w Tarnobrzegu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów biurowych
- Sukcesywne dostawy materiałów biurowych i druków akcydensowych na potrzeby Urzędu Miejskiego w Aleksandrowie Łódzkim
- Zakup i dostawa materiałów biurowych na potrzeby Departamentu Rolnictwa i Rozwoju Obszarów Wiejskich Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie.
- Dostawa artykułów biurowych
- Sukcesywne dostawy papieru i wyrobów papierniczych dla jednostek organizacyjnych WUM, znak sprawy: AEZ/S-053/2024
- Dostawy artykułów biurowych oraz papieru kserograficznego A4, na potrzeby BP i MzOR ARiMR
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.