Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2017-09-26
Ogłoszenie nr 593571-N-2017 z dnia 2017-09-26 r.
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Płońsku Spółka z o.o.: Sukcesywne dostawy transportem wykonawcy ogumienia (opon i dętek) do pojazdów należących do PGK w Płońsku Sp. z o.o.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Płońsku Spółka z o.o., krajowy numer identyfikacyjny
13031457400000, ul.
ul. Mickiewicza
4
,
09100
Płońsk, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
023 6624278 w, 35, e-mail
zamowienia@pgk.plonsk.pl, faks
236 624 278.
Adres strony internetowej (URL): www.pgk.plonsk.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
www.pgk.plonsk.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
ww.pgk.plonsk.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Płońsku Sp. z o.o. 09-100 Płońsk, ul. Mickiewicza 4
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Adres:
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywne dostawy transportem wykonawcy ogumienia (opon i dętek) do pojazdów należących do PGK w Płońsku Sp. z o.o.
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
maksymalnej liczby części
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy transportem wykonawcy ogumienia (opon i dętek) do pojazdów należących do PGK w Płońsku Sp. z o.o. z podziałem na dwa zadania: Zadanie I - opony, dętki różne: 1. Opona napędowa nowa 265/70 R 17,5 szt. 16 2. Opona prowadząca nowa 265/70 R 17,5 szt. 8 3. Opona napędowa nowa 265/70 R 19,5 szt. 2 4. Opona prowadząca nowa 265/70 R 19,5 szt. 2 5. Opona prowadząca nowa 215/75 R17,5 szt. 2 6. Opona letnia 195/75 R16C szt. 6 7. Opona zimowa nowa 195/75 R16C szt. 6 8. Opona letnia nowa 225/75 R 16 C szt. 12 9. Opona zimowa nowa 225/75 R 16 C szt. 12 10. Opona napędowa nowa 245/70 R 17,5 szt. 8 11. Opona zimowa nowa 195/65 R15 szt. 8 12. Opona letnia nowa 195/70 R 15C szt. 4 13. Opona zimowa nowa 195/70 R15C szt. 4 14. Opona letnia nowa 225/70 R15C szt. 4 15. Opona zimowa nowa 225/70 R15C szt. 4 16. Opona letnia nowa 195/65 R15 szt. 8 17. Opona prowadząca nowa 305/70R 19,5 szt. 2 18. Opona napędowa nowa 305/70R 19,5 szt. 4 19. Opona prowadząca nowa 265/70R 19,5 szt. 2 20. Opona napędowa nowa 265/70R 19,5 szt. 4 21. Opona prowadząca nowa 285/70R 19,5 szt. 2 22. Opona napędowa nowa 285/70 R19,5 szt. 4 23. Opona prowadząca nowa 10R 17,5 szt. 2 24. Opona napędowa nowa 10R 17,5 szt. 4 25. Opona nowa (przednia) 245/70R 17,5 szt. 6 26. Opona prowadząca nowa 205/75R 17,5 szt. 2 27. Opona napędowa nowa 205/75R 17,5 szt. 4 28. Opona prowadząca nowa 275/70R 22,5 szt. 2 29. Opona nowa z bieżnikiem naczepowym 425/65 R 22,5 szt. 4 30. Opona prowadząca nowa 12 R 22,5 szt. 2 31. Opona bieżnikowana napędowa 12 R 22,5 szt. 6 32. Opona prowadząca nowa 315/70 R 22,5 szt. 4 33. Opona bieżnikowana napędowa 315/70 R 22,5 szt. 12 34. Opona prowadząca nowa 385/65 R 22,5 szt. 4 35. Opona prowadząca nowa 315/80 R 22,5 szt. 12 36. Opona napędowa bieżnikowana 315/80 R 22,5 szt. 36 37. Opona prowadząca nowa 10 R 22,5 szt. 2 38. Opona napędowa bieżnikowana 10 R 22,5 szt. 4 39. Opona prowadząca nowa 295/80 R 22,5 szt. 2 40. Opona napędowa nowa 295/80 R 22,5 szt. 4 41. Opona nowa CARGO C3 PLUS 385/65 R 22,5 szt. 6 42. Opona prowadząca nowa 8,25 R 20 szt. 2 43. Opona napędowa bieżnikowana 8,25 R 20 szt. 4 44. Opona prowadząca nowa 11 R 22,5 szt. 4 45. Opona napędowa bieżnikowana 11R 22,5 szt. 10 46. Opona prowadząca nowa 900 R 20 szt. 2 47. Opona napędowa bieżnikowana szt. 900 R 20 szt. 4 48. Opona letnia nowa 205/65 R15 szt. 4 49. Opona zimowa nowa 205/65 R15 szt. 4 50. Opona napędowa nowa 225/75 R17,5 szt. 4 51. Opona letnia nowa 215/75 R 16C szt. 8 52. Opona zimowa nowa 215/75 R 16C szt. 8 53. Opona letnia nowa 215/70 R 15C szt. 8 54. Opona zimowa nowa 215/70 R 15C szt. 8 55. Opona rolnicza 10,0/75-15,3 szt. 4 56. Opona rolnicza 12,5/80-15,3 szt. 4 57. Opona rolnicza 400/60-15,5 szt. 10 58. Opona rolnicza 600-16 szt. 6 59. Opona rolnicza 7,5-16 szt. 2 60. Opona rolnicza 14,9 R28 szt. 2 61. Opona rolnicza 12,4 R32 szt. 2 62. Opona rolnicza 13,6 R 36 szt. 2 63. Opona rolnicza 340/85 R24 szt. 2 64. Opona rolnicza 420/85 R 34 szt. 2 65. Opona rolnicza 460/85 R 34 szt. 2 66. Opona rolnicza 13,6 R 24 szt. 2 67. Opona nowa 400 R 22,5 szt. 4 68. Opona nowa prowadząca 305/70 R22,5 szt. 2 69. Opona rolnicza 16,5/85-24 szt. 2 70. Dętka 8,25-15 szt. 4 71. Dętka 400/60-15,5 szt. 15 72. Dętka 10.0/75-15,3 szt. 10 73. Dętka 12,5/80-15,3 szt. 10 74. Dętka 6,00-16 szt. 6 75. Dętka 9,00-20 szt. 2 76. Dętka 6,50 - 16 szt. 4 77. Dętka 7,50 - 16 szt. 2 78. Dętka 12,5/80 - 18 szt. 6 79. Dętka 7,50 - 20 szt. 2 80. Dętka 8,25 - 20 szt. 6 81. Dętka 13,6 - 24 szt. 2 82. Dętka 18,4 - 26 szt. 2 83. Dętka 14,9 - 28 szt. 4 84. Dętka 13,6 - 36 szt. 2 85. Dętka 16,5/85 R24 szt. 4 Zadanie II - opony przemysłowe: 1. Opona rolnicza 11L-16SL szt. 2 2. Opona rolnicza 16,9-28 szt. 2 3. Opona przemysłowa nowa 26,5 R25 szt. 4 4. Opona bieżnikowana (bieżnik jodełkowy) 10,00-20 szt. 8 5. Opona przemysłowa 20,5-25 szt. 4 6. Opona przemysłowa 12,5/80-18 szt. 2 7. Opona przemysłowa 18,4-26 szt. 2 8. Opona pełna 12,00-24 szt. 8 9. Opona pełna 7.00-12TL szt. 6 10. Opona pełna 6.00-9TL szt. 6 11. Opona przemysłowa 460/70 R24 szt. 2 12. Opona przemysłowa 340/80 R18 szt. 2
II.5) Główny kod CPV: 34352100-0
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
34913200-2 |
34351100-3 |
19511200-3 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: 12 lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia:
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań, co do potwierdzenia spełniania powyższego warunku.
Ocena spełnia tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań, co do potwierdzenia spełniania powyższego warunku.
Ocena spełnia tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Warunek niniejszy zostanie uznany za spełniony:
Jeżeli Wykonawcy wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali albo w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również realizują przynajmniej jedną dostawę ogumienia o wartości minimum 250 000,00 zł brutto/rok.
Zamawiający wymaga, aby fakt należytego wykonania wskazanej usługi został potwierdzony referencjami bądź innym dokumentem wystawionym przez podmiot, na rzecz którego dostawa była wykonywana, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych jest wykonywana.
Jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku, gdy jakakolwiek wartość dotycząca powyższego warunku wyrażona będzie w walucie obcej, zamawiający przeliczy tę wartość w oparciu o średni kurs walut NBP dla danej waluty z daty wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowany średni kurs NBP, zamawiający przyjmie kurs średni z ostatniej tabeli przed wszczęciem postępowania.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
1) Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 2) Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 3) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 95,00 |
Termin płatności | 5,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Z zastrzeżeniem innych postanowień niniejszej umowy, Zamawiający przewiduje możliwość zmiany treści zawartej umowy w zakresie: a) cen określonych w formularzu cenowym, tylko wówczas, gdy konieczność wprowadzenia takich zmian wynikać będzie z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a związanych ze zmianą należności publiczno - prawnych, w tym np. podatku VAT lub podatku akcyzowego, b) asortymentu zaproponowanego w ofercie, tylko wówczas, gdy konieczność wprowadzenia takich zmian wynikać będzie z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Jednocześnie Zamawiający zastrzega, że ewentualne zmiany treści zawartej umowy w tym zakresie muszą nadal potwierdzać spełnienie przez asortyment zamienny wszystkich parametrów określonych w opisie przedmiotu zamówienia. 2. Warunkiem wprowadzenia zmian jest pisemny wniosek Wykonawcy. Wniosek powinien zawierać co najmniej: a) proponowaną treść zmian, b) wyczerpujące wyjaśnienie okoliczności, które są podstawą ich wprowadzenia wraz z udowodnieniem, że zmian tych nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy, c) udowodnienie, że proponowane zmiany potwierdzają spełnienie przez asortyment zamienny wszystkich parametrów określonych w opisie przedmiotu zamówienia.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-10-11, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: | 1 | Nazwa: | Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy transportem wykonawcy ogumienia (opon i dętek) do pojazdów należących do PGK w Płońsku Sp. z o.o. zadanie I |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 34352100-0, 34913200-2, 34351100-3, 19511200-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 95,00 |
Termin płatności | 5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 2 | Nazwa: | Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy transportem wykonawcy ogumienia (opon i dętek) do pojazdów należących do PGK w Płońsku Sp. z o.o. zadanie II |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 34352100-0, 34351100-3, 34913200-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 95,00 |
termin płatności | 5,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z PŁOŃSKA
- Obsługa laboratoryjna dla zadania pn.: "Poprawa sieci drogowej na terenie powiatu płońskiego".
- Likwidacja zasklepień wraz z zagospodarowaniem zieleni ramach zadania pn.: Dostosowanie zielono-niebieskiej infrastruktury w Płońsku do zmian klimatu.
- Dostawa, montaż i uruchomienie instalacji fotowoltaicznych wraz z magazynami energii dla budynków użyteczności publicznej w Powiecie Płońskim
- Opracowanie dokumentacji technicznej na przebudowę ulicy Zaułek w ramach zadania pn. Płoński Program Budowy Dróg Lokalnych - opracowanie projektu, budowa i remonty dróg
- dostawa i montaż fabrycznie nowych agregatów prądotwórczych stacjonarnych w obudowie wyciszonej z przeznaczeniem na zapewnienie zasilania awaryjnego
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji zadania pn. ,, Modernizacja sali gimnastycznej w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym w Jońcu"
więcej: przetargi w Płońsku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.