eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdyniaDOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-11-23

POZYCJA 59350

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Gdynia: DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Akademia Marynarki Wojennej im. Bohaterów Westerplatte, do kontaktów: Monika Miklaszewska - Apanowicz, Anna Parasińska, Dawid Bąk, ul. Śmidowicza 69, 81-103 Gdynia, woj. pomorskie, tel. (058) 6262537, 6655776, fax 058 6262963, e-mail: apara@amw.gdynia.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.amw.gdynia.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Akademia Marynarki Wojennej im. Bohaterów Westerplatte Sekcja Zamówień Publicznych, Monika Miklaszewska - Apanowicz, Anna Parasińska, Dawid Bąk, ul. Śmidowicza 69, 81-103 Gdynia, woj. pomorskie, tel. (058) 6262537, 6655776, fax 058 6262963, e-mail: apara@amw.gdynia.pl, www.amw.gdynia.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Akademia Marynarki Wojennej, bud nr 10, pok. 121 Sekcja Zamówień Publicznych w godz 11:00-13:30, Monika Miklaszewska - Apanowicz, Anna Parasińska, Dawid Bąk, ul. Śmidowicza 69, 81-103 Gdynia, woj. pomorskie, tel. (058) 6262537, 6655776, fax 058 6262963, e-mail: apara@amw.gdynia.pl, www.amw.gdynia.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: AMW, Kancelaria Jawna bud nr 5, pok. nr 349 czynna w godz 7:45-10:00 i 13:00-15:15, Monika Miklaszewska - Apanowicz, Anna Parasińska, Dawid Bąk, ul. Śmidowicza 69, 81-103 Gdynia, woj. pomorskie, tel. (058) 6262537, 6655776, fax 058 6262963, e-mail: apara@amw.gdynia.pl, www.amw.gdynia.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Państwowa szkoła wyższa; Edukacja. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Akademia Maynarki Wojennej w Gdyni. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1. Aktualny na dzień składania ofert dokument (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) dopuszczający wykonawcę do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem (odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej); w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. 2. oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne (dołączyć do oferty jako załącznik), 3. oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru- (załącznik nr 2) 4. Pełnomocnictwo (pełnomocnictwa), jeśli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika, dotyczy to również przypadku jeżeli jest ono wymagane dla Spółki Cywilnej lub uczestników konsorcjum - pełnomocnictwo musi być dołączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 5. Cenę ryczałtową oferty wyliczoną w oparciu o indywidualną kalkulację wykonawcy, przy uwzględnieniu wymagań i zapisów niniejszej SIWZ, w tym także doświadczenia zawodowego wykonawcy. 6. Oferta winna być sporządzona według wzoru formularza oferty stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ oraz wypełnionych załączników nr 3, 4 i 6. 7. Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie (minimum 1, maximum 5), wykaz dokumentów musi pokrywać się z wykazem wykonanych dostaw (załącznik nr 6), 8. W przypadku, gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, w miejsce dokumentów, o których mowa w pkt 9) 1. SIWZ zobowiązany jest przedłożyć dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 9. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów, wykonawca może je zastąpić stosownym dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.23.13.00 - Komputery biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.33.00 - Komputer biurkowy Oryginalny kod CPV: 30.21.33.00 - Komputery przenośne Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.33.00 - Komputer biurkowy 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: UWAGA: Jest to drugie zamówienie publiczne na dostawę sprzętu komputerowego do AMW w roku 2006 w związku z tym zgodnie z art. 32 ust. 2 procedura przetargowa ogłoszona zostaje jako przetarg nieograniczony powyżej 60.00 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 30

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca musi spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w niniejszej SIWZ oraz w art. 22 ustawy pzp, jak też nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy pzp. 2. Wykonawca musi prowadzić działalność gospodarczą odpowiadającą zakresowi przedmiotu zamówienia, tzn. musi być autoryzowanym dostawcą lub producentem oferowanych urządzeń. 3. Wykonawca musi wykazać, w formie załączonego do oferty wykazu dostaw i oświadczenia, potwierdzonego referencjami lub odpowiednimi dokumentami uprzednich zamawiających, że w ciągu ostatnich 3 lat, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, licząc wstecz od dnia wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, wykonał, tj. zrealizował, co najmniej 1 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, tj. dostawy komputerów i monitorów i wykonał je z należytą starannością, z podaniem nazwy, adresu i telefonu uprzedniego zamawiającego. 4. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami zamawiającego, określonymi w niniejszej SIWZ wraz z załącznikami. 5. Wykonawca musi zapewnić realizację zamówienia do 30 dni od momentu podpisania umowy. 6. Wykonawca musi przedstawić cenę ryczałtową oferty za przedmiot umowy w formie indywidualnej kalkulacji, przy uwzględnieniu wymagań i zapisów niniejszej SIWZ i doświadczenia zawodowego wykonawcy, przy czym wyliczona cena będzie ceną ryczałtową za całość przedmiotu zamówienia. 7. Wykonawca musi wypełnić formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, stanowiące integralną część niniejszej SIWZ. 8. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki nr 2, 3, 4 i 6. 9. Zamawiający wymaga by oferowany sprzęt komputerowy posiadał następujące minimalne okresy gwarancji: - komputery - 2 lata - notebooki - 2 lata - monitory LCD - 3 lata - drukarki atramentowe i laserowe; urządzenia wielofunkcyjne - 1 rok - skanery - 1 rok - myszki, klawiatury - 1 rok 10. Zamawiający wymaga by oferowane komputery lub podstawowe elementy (bezwzględnie: płyta główna, karta grafiki, karta sieciowa, dyski, napęd DVD/CD-R/RW) użyte do budowy komputera znajdowały się na Liście Zgodności Sprzętowej dla Windows XP publikowanej na stronach: http://testedproducts.windowsmarketplace.com/default.aspx UWAGA! Powyższy wymóg nie dotyczy części II zamówienia (komputery przenośne) i części III zamówienia (komputer firmy Apple) 11. Wykonawca musi zapewnić serwis gwarancyjny na następujących warunkach - miejscem świadczenia usług serwisowych jest Akademia Marynarki Wojennej w Gdyni - czas reakcji serwisowej do godziny 15.00 następnego dnia roboczego - dostępność sprzętu zastępczego, w czasie nie dłuższym niż 5 dni Pod pojęciem świadczenia gwarancyjnych usług serwisowych w Akademii Marynarki Wojennej należy rozumieć, że w przypadku awarii sprzętu w okresie gwarancji Wykonawca, po otrzymaniu zgłoszenia o uszkodzeniu od Zamawiającego, w czasie podanym jako czas reakcji serwisowej rozpoczyna usuwanie usterki w miejscu użytkowania sprzętu. Jeśli usunięcie awarii nie jest możliwe w siedzibie zamawiającego Wykonawca, wystawiwszy stosowny dokument, może zabrać sprzęt własnymi środkami transportu do swej firmy i kontynuować jego naprawę w czasie nie dłuższym niż określono w dostępności sprzętu zastępczego. Po usunięciu awarii Wykonawca dostarcza sprzęt także na własny koszt. Pod pojęciem czasu reakcji serwisowej należy rozumieć, że jest to czas upływający od przyjęcia zgłoszenia o wystąpieniu awarii do momentu pojawienia się serwisanta przy uszkodzonym sprzęcie. Sprzęt zastępczy Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć na własny koszt do zamawiającego w miejsce uszkodzonego sprzętu, którego awarii Wykonawca nie jest w stanie usunąć w określonym czasie. Sprzęt zastępczy nie może mieć gorszych parametrów eksploatacyjnych od sprzętu uszkodzonego. Koszty świadczenia serwisu gwarancyjnego ponosi Wykonawca. 12. Wykonawca musi zapewnić serwis pogwarancyjny. Usługi w ramach serwisu pogwarancyjnego świadczone są na koszt Zamawiającego. O miejscu świadczenia usług serwisowych pogwarancyjnych decyduje Wykonawca. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Spełnienie warunków podlegać będzie ocenie Zamawiającego dokonywanej metodą 0 - 1, tj. spełnia - nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały stanowiące załączniki do oferty przedłożonej przez Wykonawcę. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny na dzień składania ofert dokument (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) dopuszczający wykonawcę do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem (odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej); w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. 2. oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne (dołączyć do oferty jako załącznik), 3. oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru- (załącznik nr 2) 4. Pełnomocnictwo (pełnomocnictwa), jeśli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika, dotyczy to również przypadku jeżeli jest ono wymagane dla Spółki Cywilnej lub uczestników konsorcjum - pełnomocnictwo musi być dołączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 5. Cenę ryczałtową oferty wyliczoną w oparciu o indywidualną kalkulację wykonawcy, przy uwzględnieniu wymagań i zapisów niniejszej SIWZ, w tym także doświadczenia zawodowego wykonawcy. 6. Oferta winna być sporządzona według wzoru formularza oferty stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ oraz wypełnionych załączników nr 3, 4 i 6. 7. Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie (minimum 1, maximum 5), wykaz dokumentów musi pokrywać się z wykazem wykonanych dostaw (załącznik nr 6), 8. W przypadku, gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, w miejsce dokumentów, o których mowa w pkt 9) 1. SIWZ zobowiązany jest przedłożyć dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 9. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów, wykonawca może je zastąpić stosownym dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.amw.gdynia.pl SIWZ na stronie internetowej ukaże się w dniu publikacji ogłoszenia w portalu UZP. Opłata: 50 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: SIWZ do pobrania ze strony internetowej - bezpłatnie. wersja papierowa - opłata w kasie AMW lub za pobraniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.12.2006 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 04.12.2006, godzina 10:00, AMW, bud nr 10 pok. 124.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 17.11.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Komputery stacjonarne, akcesoria, oprogramowanie. 1) Krótki opis: Komputery stacjonarne, akcesoria, oprogramowanie. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.13.00. 3) Wielkość lub zakres: poniżej 60.000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 30 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Komputery przenośne, akcesoria. 1) Krótki opis: Komputery przenośne, akcesoria. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00. 3) Wielkość lub zakres: poniżej 60.000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 30 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: Komputery stacjonarne i przenośne firmy Apple. 1) Krótki opis: Komputery stacjonarne i przenośne firmy Apple. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.13.00, 30.21.33.00. 3) Wielkość lub zakres: poniżej 60.000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 30 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: Komputery przenośne, akcesoria. 1) Krótki opis: Komputery przenośne, akcesoria. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00. 3) Wielkość lub zakres: poniżej 60.000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 30 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.