eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinUsługi holowania, przewozu i parkowania pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 t i powyżej 3,5 t zabezpieczonych przez Policję do celów dochodzeniowo - śledczych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-03-14

Lublin: Usługi holowania, przewozu i parkowania pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 t i powyżej 3,5 t zabezpieczonych przez Policję do celów dochodzeniowo - śledczych
Numer ogłoszenia: 59349 - 2012; data zamieszczenia: 14.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie , ul. Narutowicza 73, 20-019 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5354606, faks 081 5354313.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kwp.lublin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi holowania, przewozu i parkowania pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 t i powyżej 3,5 t zabezpieczonych przez Policję do celów dochodzeniowo - śledczych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi holowania i parkowania pojazdów do celów procesowych tj.: świadczenie na zlecenie Policji kompleksowych usług w zakresie całodobowego przechowywania (zabezpieczenia) wraz z holowaniem (przewozem) na parkingach strzeżonych pojazdów zabezpieczanych przez Policję dla celów dochodzeniowo - śledczych na terenie działania: 1. KPP w Łukowie dla pojazdów o dmc do 3,5 t, 2. KPP w Puławach dla pojazdów o dmc powyżej 3,5 t. Wartość zamówienia przekracza 14 tys. euro, a nie przekracza 130 tys. euro.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 20.11.81.10-9, 98.35.11.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełniony w/w warunek, jeśli Wykonawca: 1. oświadczy, iż spełnia warunek dotyczący posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2. wykaże się posiadaniem ważnej licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego rzeczy, zgodnie z ustawą z dnia 26 września 2001 roku o transporcie drogowym (Dz. U. z 2007 roku, nr 125, poz. 874 z późn. zm.). 3. Zamawiający dopuszcza do udziału w postępowaniu Wykonawcę niebędącego przedsiębiorcą w przypadku, którego nie stosuje się wymogu uzyskania licencji na wykonywanie transportu drogowego zgodnie z ustawą z dnia 26 września 2001 roku o transporcie drogowym (Dz. U. z 2007 roku, nr 125, poz. 874 z późn. zm.).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełniony w/w warunek, jeśli Wykonawca oświadczy, iż spełnia warunek dot. posiadania wiedzy i doświadczenia do realizacji przedmiotowego zamówienia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający uzna za spełniony w/w warunek, jeśli Wykonawca: - oświadczy, iż spełnia warunek dot. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania przedmiotowego zamówienia; - wykaże się posiadaniem narzędzi i urządzeń technicznych (w tym dysponuje niżej opisanym parkingiem) w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami. Opis parkingu: 1. Lokalizacja parkingu, na którym będą zabezpieczane pojazdy, musi się znajdować w odległości od granic administracyjnych miasta będącego siedzibą jednostki Policji na terenie której świadczone będą usługi, odpowiednio do zadań: - w przypadku pakietu/zadania nr 1 (Łuków) - Zamawiający dopuszcza Wykonawców dysponujących parkingiem na terenie powiatu ościennego leżącego w obszarze woj. lubelskiego, z zastrzeżeniem, że parking leży w odległości drogowej nie większej niż 50 km od miasta Łuków, - w przypadku pakietu/zadania nr 2 (Puławy) - Zamawiający dopuszcza Wykonawców dysponujących parkingiem na terenie powiatu ościennego leżącego w obszarze woj. lubelskiego, z zastrzeżeniem, że parking leży w odległości drogowej nie większej niż 20 km od miasta Puławy. 2. Parking musi mieć utwardzone podłoże (dopuszcza się również szlakowe lub żwirowe). Zamawiający nie dopuszcza placów parkingowych o nawierzchni ziemnej lub trawiastej. 3. Parking musi posiadać oświetlenie umożliwiające w nocy skuteczną obserwację znajdujących się tam pojazdów i terenu bezpośrednio przylegającego do ogrodzenia. 4. Parking musi mieć trwałe ogrodzenie o wysokości nie niższej niż 1,5 m. 5. Parking musi być ochraniany całodobowo. Zamawiający dopuszcza ochronę wykonywaną przez pracowników Wykonawcy, firmy ochroniarskie, monitoring telewizji przemysłowej, monitoring elektroniczny z bezpośrednim powiadamianiem pracowników Wykonawcy lub firmy ochroniarskiej. 6. W przypadku złożenia przez Wykonawcę oferty na więcej niż jedno zadanie (część), minimalna powierzchnia parkingowa jaką Wykonawca winien dysponować powinna podlegać sumowaniu. 7. Minimalne wymagania w stosunku do wielkości powierzchni parkingowych: - dla pakietu/zadania nr I (Łuków) - 250 m2, - dla pakietu/zadania nr II (Puławy) - 52,5 m2. 8. Na terenie parkingu powinno być udostępnione miejsce do przeprowadzania oględzin procesowych pojazdu w jednej z form: wiaty lub garażu - wyposażonej/go w najazd bądź kanał lub specjalistyczny podnośnik. W przypadku nieposiadania przez Wykonawcę warunków umożliwiających dokonywanie oględzin, Wykonawca usługi zobowiązuje się do zawarcia umowy z podmiotem posiadającym takie wyposażenie (w takim przypadku koszty transportu, jak i użyczenia miejsca ponosi Wykonawca).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełniony w/w warunek, jeśli Wykonawca: - oświadczy, iż spełnia warunek dot. dysponowania osobami zdolnymi do wykonania przedmiotowego zamówienia;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełniony w/w warunek jeśli Wykonawca: - oświadczy, iż spełnia warunek dot. sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej mu na realizację przedmiotowego zamówienia; - wykaże się posiadaniem opłaconej polisy, a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (w tym: utraty, uszkodzenia, zniszczenia pojazdu w czasie przechowywania).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Druk Oferta - załącznik nr 1 do SIWZ oraz Zestawienia kosztów - załącznik/-i 1A i/lub 1B do SIWZ (w zależności od wybranego/-ych zadania/-ń). 2.W przypadku, gdy wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, musi udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 3. Dane o Wykonawcy - załącznik nr 4 do SIWZ. 4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie należy dołączyć do oferty pełnomocnictwo udzielone ustanowionemu przedstawicielowi, podpisane przez wszystkie osoby upoważnione do reprezentowania poszczególnych podmiotów wchodzących w skład konsorcjum. Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub w formie kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez wszystkich uczestników konsorcjum lub notariusza.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z wzorem umowy stanowiącym załącznik do SIWZ tj.: w § 3 ust. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian ilości świadczonych usług, o których mowa w § 2 umowy, a wynikających z nieprzewidzianych okoliczności, jednak do kwoty określonej w § 3 ust. 2. § 15 1. Zmiany dotyczące umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Wzrost cen określonych w § 2 może nastąpić w oparciu o zmiany ustawowej stawki podatku VAT. 3. W przypadku zmiany cen jednostkowych zgodnie z ust. 2 ogólna kwota umowy pozostaje bez zmian.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kwp.lublin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Zamówień Publicznych Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie, ul. Narutowicza 73, 20-019 Lublin.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.03.2012 godzina 10:30, miejsce: Zespół Zamówień Publicznych Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie, ul. Narutowicza 73, 20-019 Lublin.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi holowania i parkowania pojazdów do celów procesowych tj.: świadczenie na zlecenie Policji kompleksowych usług w zakresie całodobowego przechowywania (zabezpieczenia) wraz z holowaniem (przewozem) na parkingach strzeżonych pojazdów zabezpieczanych przez Policję dla celów dochodzeniowo - śledczych na terenie działania KPP w Łukowie dla pojazdów o dmc do 3,5 t. Szczegółowy zakres zamówienia określony został w zał. 1 A..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.81.10-9, 98.35.11.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi holowania i parkowania pojazdów do celów procesowych tj.: świadczenie na zlecenie Policji kompleksowych usług w zakresie całodobowego przechowywania (zabezpieczenia) wraz z holowaniem (przewozem) na parkingach strzeżonych pojazdów zabezpieczanych przez Policję dla celów dochodzeniowo - śledczych na terenie działania KPP w Puławach dla pojazdów o dmc powyżej 3,5 t. Szczegółowy zakres zamówienia określony został w zał. 1B. Wartośc zamówienia nie przekracza 14 tys. euro.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.81.10-9, 98.35.11.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.