Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-04-18
Zabrze: Organizacja cateringu na potrzeby Zespołu Interwencji Kryzysowej w Zabrzu - Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
Numer ogłoszenia: 59339 - 2013; data zamieszczenia: 18.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie , ul. Roosevelta 40, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, tel. 032 2777800, faks 032 2777802.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopr.zabrze.magistrat.pl, www.mopr.zabrze.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja cateringu na potrzeby Zespołu Interwencji Kryzysowej w Zabrzu - Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja cateringu na potrzeby Zespołu Interwencji Kryzysowej w Zabrzu Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie, który odbędzie się 22.05.2013 r. w godzinach od 09.00 do 15.00 w Hali Sportowej POGOŃ w Zabrzu przy ul. Wolności 406 CPV: 55320000 9 Usługi podawania posiłków 55321000 6 Usługi przygotowywania posiłków Opis dodatkowy: Wykonawca zapewni usługę cateringu dla ok. 100 osób, na którą składać się będą minimum: dobrej jakości kawa rozpuszczalna znanego producenta serwowana w termosach, mleko w dzbanuszkach ok. 50 mlos dla ok. 100 osób, dobrej jakości herbata podana 1 szt wrzątek w termosach znanego producenta dla ok. 100 osób, cytryna w plasterkach, ok. 15 gram os., cukier, woda mineralna gazowana i niegazowana 2l/os tj. 1l gazowanej i 1l niegazowanej znanego producenta, soki różne smaki znanego producenta ok. 500 mlos, kanapki kolorowe w ilości ok. 6 szt na osobę, podane na pieczywie ciemne, jasne itp., wędliny, sery, jaja, pasty rybne, jajeczne, mięsa pieczone, dodatki do kanapek typu majonez, warzywa , ciasto typu sernik, jabłecznik lub inne kruche za wyjątkiem makowca) ok. 200g na osobę, owoce wyłożone na patenach banany, winogrona, kiwi, jabłka itp, przekąski typu: paluszki, orzeszki solone, ciasteczka kruche, maślane itp. dla ok. 100 osób, obrusy materiałowe, serwetki, zastawa stołowa nie jednorazowa. Sposób podania w formie szwedzkiego stołu. Stoły zapewnia Zamawiający, obsługę Wykonawca. W ramach zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do przygotowania i dostarczenia przedmiotu zamówienia, co najmniej na godzinę przed rozpoczęciem spotkania tj. godz. 08:00 świadczenia usług cateringowych, wyłącznie przy użyciu produktów spełniających normy jakości produktów spożywczych zgodnych z jakością wymaganą przez Zamawiającego przestrzegania przepisów prawnych w zakresie przechowywania i przygotowywania artykułów spożywczych m. in. ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia Dz. U. nr 171 poz. 1125 ze zm. dysponowanie środkiem transportu zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 19.12.2002 r. w sprawie wymagań sanitarnych dotyczących środków transportu Żywności Dz. U. Nr 21, poz.179 z 2003r estetycznego podania posiłków oraz fachowej i estetycznej obsługi; Ilość i wielkość zamawianych produktów wskazana w SIWZ stanowi maksymalny zakres umowy. Cena posiłków powinna obejmować m.in. koszt surowców, przygotowania posiłków, przekąsek, dekoracji stołów, dostawy, obsługi. Wykonawca wystawi fakturę VAT w terminie do 14 dni od daty zakończenia realizacji przedmiotu umowy. Należność płatna będzie przelewem na wskazane konto w ciągu 14 dni licząc od dnia otrzymania faktury po jej pozytywnym zweryfikowaniu..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.00.00-9, 55.32.10.00-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 22.05.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na podstawie oświadczeń
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na podstawie oświadczeń
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na podstawie oświadczeń
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na podstawie oświadczeń
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na podstawie oświadczeń
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
jadłospis, oświadczenie o posiadaniu specjalistycznego środka transportu
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
zmiana osób funkcyjnych z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy zmiana sposobu reprezentacji - z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy zmiana adresu siedziby jednej ze stron z przyczyn zewnętrznych zmiana terminu realizacji zamówienia na podstawie obiektywnych przesłanek zaakceptowanych przez Zamawiającego wprowadzenie lub zmiana podwykonawcy w uzasadnionych przypadkach, za pisemną zgodą Zamawiającego w przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku VAT, Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia lub zwiększenia wynagrodzenia o kwotę różnicy w kwocie podatku VAT, Przewidziane powyżej okoliczności stanowiące podstawę zmian do umowy, stanowią uprawnienie Zamawiającego nie zaś jego obowiązek wprowadzenia takich zmian
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mopr.zabrze.pl www.mopr.zabrze.magistrat.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Zabrzu
ul. Roosevelta 40 Zabrze
pokój 216 II piętro.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.04.2013 godzina 09:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Zabrzu ul. Roosevelta 40 Zabrze I piętro pokój 117.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ZABRZA
- PRZEBUDOWA CZĘŚCI PARTERU BUDYNKU NR 4 DLA POTRZEB ODDZIAŁU CHORÓB WEWNĘTRZNYCH I DIABETOLOGII ORAZ REMONT CZĘŚCI PIWNICY, DYŻURKI LEKARZY I PRO MORTE
- Zabrzański Budżet Obywatelski 2025-XI edycja -Wniosek P0074-Rozwój Zaborza. Wykonanie robót budowlanych związanych z wymianą piłkochwytów boiska sportowego - C.D. w sekcji IX pozostałe informacje
- "Rozwój Zaborza (mini golf, kolejny etap skateparku, modernizacja boiska na MKS Zaborze, ławki)" w ramach ZBO edycja XI - wniosek P0074 Zadanie A: Rozbudowa istniejącego skateparku (...)
- Dostawa produktu leczniczego Mavacamtenum do leczenia w programie lekowym
- Dostawa odczynników wraz z dzierżawą aparatu do oznaczania elektroforezy w surowicy i płynie mózgowo - rdzeniowym
- 22/TP/I/25 DZIERŻAWA ZESTAWU ENDOSKOPOWEGO WRAZ Z PROGRAMEM DO ARCHIWIZACJI DANYCH DLA POTRZEB SZPITALA MIEJSKIEGO W ZABRZU SP. Z O.O.
więcej: przetargi w Zabrzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zamówienie na usługi społeczne - świadczenie usług gastronomicznych w zakresie przygotowania, dostawy i dystrybucji całodziennych posiłków dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Rąbieniu"
- Przygotowanie i dostarczenie posiłków (usługa cateringowa) dla dzieci uczęszczających do Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Gowarczowie w roku szkolnym 2025/2026
- Wykonanie i dostarczenie posiłków dla dzieci uczęszczających do Przedszkola w Snopkowie
- Usługa przygotowania i organizacji 2-dniowej konferencji na temat profilaktyki uzależnień dla 250 osób z terenu województwa mazowieckiego.
- Przygotowywanie i dostarczanie posiłków dla dzieci z Samorządowego Przedszkola w Biórkowie Wielkim
- Przygotowywanie i dostarczanie posiłków dla dzieci z Samorządowego Przedszkola z Oddziałami Integracyjnymi w Posądzy
więcej: Usługi podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.