Og³oszenie z dnia 2025-07-31
Powi±zane og³oszenia:
- 2025/BZP 00376147/01 - Modyfikacja z dnia 2025-08-14
- 2025/BZP 00382054/01 - Modyfikacja z dnia 2025-08-20
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
PRZEBUDOWA CZʦCI PARTERU BUDYNKU NR 4 DLA POTRZEB
ODDZIA£U CHORÓB WEWNÊTRZNYCH I DIABETOLOGII
ORAZ REMONT CZʦCI PIWNICY, DY¯URKI LEKARZY I PRO MORTE
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 1 Im. Prof. Stanis³awa Szyszko ¦l±skiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271566088
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: 3 - go Maja 13-15
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Zabrze
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-800
1.5.4.) Województwo: ¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubli@szpital.zabrze.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.szpital.zabrze.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
PRZEBUDOWA CZʦCI PARTERU BUDYNKU NR 4 DLA POTRZEB
ODDZIA£U CHORÓB WEWNÊTRZNYCH I DIABETOLOGII
ORAZ REMONT CZʦCI PIWNICY, DY¯URKI LEKARZY I PRO MORTE
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-38c254c4-6486-4424-99dc-824a3df19f48
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00354454
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-07-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00029504/18/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.5 Przebudowa czê¶ci parteru Budynku Nr 4 dla Potrzeb Oddzia³u Chorób Wewnêtrznych i Diabetologii
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/szpital.zabrze3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania komunikacja miêdzy
zamawiaj±cym a wykonawcami w zakresie: przesy³ania pytañ do tre¶ci SWZ, przesy³ania odpowiedzi na wezwanie do z³o¿enia P¦D,
przesy³ania odpowiedzi na wezwanie do z³o¿enia / poprawienia
/ uzupe³nienia o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, P¦D, innych dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adanych w
postêpowaniu, przesy³ania odpowiedzi na wezwanie do z³o¿enia wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci o¶wiadczenia, o którym mowa w art.
125 ust. 1 lub z³o¿onych podmiotowych ¶rodków dowodowych lub innych dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adanych w postêpowaniu,
przesy³ania odpowiedzi na wezwanie do z³o¿enia wyja¶nieñ dot. tre¶ci przedmiotowych ¶rodków dowodowych, przes³ania
odpowiedzi na inne wezwania wynikaj±ce z ustawy - Pzp, przesy³ania wniosków, informacji, o¶wiadczeñ Wykonawcy, przesy³ania
odwo³ania/inne odbywa siê za po¶rednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Zamawiaj±cy, zgodnie z Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji
oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne
umo¿liwiaj±ce pracê na platformazakupowa.pl, tj.:
12.4.1 sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
12.4.2 komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza
wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
12.4.3 zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0,
12.4.4 w³±czona obs³uga JavaScript,
12.4.5 zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,
12.4.6 Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa siê za pomoc± protoko³u TLS 1.3.
12.4.7 Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg.
czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e: administratorem Pani/Pana danych osobowych zawartych w ofercie
z³o¿onej do postêpowania przetargowego znak ZP/50/TP2/2025 pn.: „Przebudowa czê¶ci parteru budynku nr 4 dla potrzeb Oddzia³u Chorób Wewnêtrznych i Diabetologii oraz remont czê¶ci piwnicy, dy¿urki lekarzy i PRO MORTE”, jest Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 1 im. prof. Stanis³awa Szyszko ¦l±skiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach, z
siedzib± w Zabrzu, przy ul. 3-go Maja 13-15 (dalej jako: SPSK Zabrze);
Mo¿e Pan / Pani skontaktowaæ siê z Inspektorem Ochrony Danych za pomoc± adresu e-mail: iod@szpital.zabrze.pl
Pe³na informacja w zakresie klauzuli informacyjnej Samodzielnego Publicznego Szpitala Klinicznego nr 1 im. prof. Stanis³awa
Szyszko ¦l±skiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach, dla uczestników postêpowañ o udzielenie niniejszego zamówienia
publicznego, wykonawców oraz innych osób, których dane osobowe pozyskano w zwi±zku z ubieganiem siê o udzielenie
zamówienia b±d¼ w zwi±zku z realizacj± zamówienia przez Wykonawcê znajduje siê w SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/50/TP2/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegaj±ca na przebudowie czê¶ci parteru budynku nr 4 dla potrzeb Oddzia³u Chorób Wewnêtrznych
i Diabetologii oraz remont czê¶ci piwnicy, dy¿urki lekarzy i PRO MORTE zgodnie z opisem znajduj±cym siê w czê¶ci III SWZ, wzorem umowy w czê¶ci IV SWZ oraz za³±cznikiem nr 3 do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
44000000-0 - Konstrukcje i materia³y budowlane; wyroby pomocnicze dla budownictwa (z wyj±tkiem aparatury elektrycznej)
45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45450000-6 - Roboty budowlane wykoñczeniowe, pozosta³e
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45442000-7 - Nak³adanie powierzchni kryj±cych
45430000-0 - Pokrywanie pod³óg i ¶cian
45432000-4 - K³adzenie i wyk³adanie pod³óg, ¶cian i tapetowanie ¶cian
45420000-7 - Roboty w zakresie zak³adania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45422000-1 - Roboty ciesielskie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45410000-4 - Tynkowanie
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45350000-5 - Instalacje mechaniczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45111290-7 - Roboty przygotowawcze do ¶wiadczenia us³ug
65000000-3 - Obiekty u¿yteczno¶ci publicznej
71000000-8 - Us³ugi architektoniczne, budowlane, in¿ynieryjne i kontrolne
71200000-0 - Us³ugi architektoniczne i podobne
71210000-3 - Doradcze us³ugi architektoniczne
71220000-6 - Us³ugi projektowania architektonicznego
71221000-3 - Us³ugi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
71222000-0 - Us³ugi architektoniczne w zakresie przestrzeni
71240000-2 - Us³ugi architektoniczne, in¿ynieryjne i planowania
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacj±
71241000-9 - Studia wykonalno¶ci, us³ugi doradcze, analizy
71242000-6 - Przygotowanie przedsiêwziêcia i projektu, oszacowanie kosztów
71244000-0 - Kalkulacja kosztów, monitoring kosztów
71250000-5 - Us³ugi architektoniczne, in¿ynieryjne i pomiarowe
71251000-2 - Us³ugi architektoniczne i dotycz±ce pomiarów budynków
71320000-7 - Us³ugi in¿ynieryjne w zakresie projektowania
71321000-4 - Us³ugi in¿ynierii projektowej dla mechanicznych i elektrycznych instalacji budowlanych
71326000-9 - Dodatkowe us³ugi budowlane
73000000-2 - Us³ugi badawcze i eksperymentalno-rozwojowe oraz pokrewne us³ugi doradcze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena
Liczba punktów badanej oferty w ramach kryterium
= ( Cmin/Cof ) * 100 * waga
gdzie:
- Cmin – najni¿sza cena spo¶ród wszystkich ofert
- Cof - cena podana w ofercie
Okres gwarancji na roboty budowlane
Liczba punktów:
36 miesiêcy – 0 pkt
48 miesiêcy – 1 pkt
60 miesiêcy – 2 pkt
Liczba punktów badanej oferty
= (Grb/Grb max) x 100 x waga
Gdzie:
Grb – ilo¶æ punktów oferty badanej
Grb max – najwy¿sza ilo¶æ punktów spo¶ród wa¿nych ofert
UWAGA:
Wymagany przez Zamawiaj±cego minimalny okres gwarancji wynosi 36 miesiêcy, oczekiwany maksymalny okres gwarancji to 60 miesiêcy.
Zamawiaj±cy wymaga zaoferowania okresu gwarancji wy³±cznie 36-, albo 48- miesiêcznego albo 60 – miesiêcznego.
W przypadku, gdy Wykonawca wska¿e w ofercie okres gwarancji krótszy ni¿ 36 miesiêcy, jego oferta zostanie odrzucona.
W przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje okres gwarancji d³u¿szy ni¿ 36 miesiêcy,
a krótszy ni¿ 48 miesiêcy otrzyma 0 pkt.
W przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje okres gwarancji d³u¿szy ni¿ 48 miesiêcy,
a krótszy ni¿ 60 miesiêcy otrzyma 1 pkt.
W przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje okres gwarancji d³u¿szy ni¿ 60 miesiêcy otrzyma 2 pkt.
W przypadku, gdy Wykonawca w formularzu oferty nie poda okresu gwarancji Zamawiaj±cy przyjmie do obliczeñ minimalny termin tj. 36 miesiêcy.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na roboty budowlane
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
5.1 Zamawiaj±cy okre¶la nastêpuj±ce wymagania w zakresie warunków udzia³u w postêpowaniu:5.1.1 w zakresie zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym - Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owego warunku w tym zakresie.
5.1.2 w zakresie kompetencji lub uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej - Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owego warunku w tym zakresie.
5.1.3 w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej - Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owego warunku w tym zakresie.
5.1.4 w zakresie zdolno¶ci technicznej lub zawodowej – Zamawiaj±cy wymaga aby Wykonawca:
5.1.4.1 w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, nale¿ycie wykona³ dwie roboty budowlane, z których ka¿da by³a o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 5 000 000,00 z³otych (s³ownie: piêæ milionów z³otych 00/100) oraz aby co najmniej jedna obejmowa³a swym zakresem budowê lub przebudowê obiektu budowlanego w rozumieniu ustawy
z dnia 7 lipca 1994 roku – prawo budowlane
Wykonawca nie mo¿e sumowaæ warto¶ci kilku robót o mniejszym zakresie dla uzyskania wymaganych warto¶ci porównywalnych.
5.1.4.2 dysponuje osobami, które bêd± uczestniczy³y w wykonywaniu zamówienia, legitymuj±cymi siê odpowiednimi kwalifikacjami zawodowymi, wykszta³ceniem i do¶wiadczeniem, niezbêdnymi do wykonania przedmiotu zamówienia:
a) Zespó³ projektowy:
− projektant w bran¿y architektonicznej – Koordynator projektowy,
− projektant w bran¿y konstrukcyjno-budowlanej,
− projektant w bran¿y instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ sanitarnych,
− projektant w bran¿y instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych.
Ka¿da z wy¿ej wymienionych osób (projektantów) musi spe³niaæ poni¿sze wymagania:
− posiadaæ uprawnienia budowlane w danej specjalno¶ci do projektowania bez ograniczeñ lub odpowiadaj±ce im uprawnienia, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów,
− posiadaæ min. 3 lata do¶wiadczenia w pe³nieniu samodzielnych funkcji technicznych (rozumiane jako suma 36 przepracowanych miesiêcy po uzyskaniu uprawnieñ),
b) Zespó³ wykonawczy:
- Kierownik budowy (1 osoba) – posiadaj±ca uprawnienia o specjalno¶ci konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeñ do kierowania robotami lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów, posiadaj±ca minimum 3 letnie do¶wiadczenie od daty uzyskania uprawnieñ budowlanych ( rozumiane jako suma 36 przepracowanych miesiêcy po uzyskaniu uprawnieñ) w kierowaniu robotami budowlanymi. Kierownik budowy bêdzie odpowiedzialny za kompleksow± realizacjê ca³o¶ci zadania ze strony Wykonawcy;
Kierownik Budowy musi wykazaæ min. 18 miesiêcy do¶wiadczenia zawodowego przy nadzorowaniu robót budowalnych budynków wpisanych do rejestru zabytków.
- Kierownik robót (min. 1 osoba) – posiadaj±ca uprawnienia budowlane
w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, gazowych, wentylacyjnych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych do kierowania robotami lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów;
- Kierownik robót (min. 1 osoba) – posiadaj±ca uprawnienia budowlane
w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych do kierowania robotami bez ograniczeñ lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów.
W/w osoby winny posiadaæ uprawnienia budowlane okre¶lone przepisami Prawa budowlanego, a ponadto winne byæ cz³onkiem w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego, zgodnie z ustaw± z dnia 15 grudnia 2000r. o samorz±dach zawodowych architektów oraz in¿ynierów budownictwa (Dz.U. z 2023 r. poz. 551)
UWAGA: Zamawiaj±cy okre¶laj±c wymogi dla ww. osób w zakresie posiadanych uprawnieñ budowlanych, dopuszcza odpowiadaj±ce im uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów oraz odpowiadaj±ce im uprawnienia wydane obywatelom pañstw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrze¿eniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. z 2025 r, poz. 418) oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 roku o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 334).
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 4.3. Zamawiaj±cy odstêpuje od ¿±dania z³o¿enia przez Wykonawcê podmiotowych ¶rodków dowodowych w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: W celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zamawiaj±cy ¿±da nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
5.2.1 wykazu robót - Zamawiaj±cy bêdzie dokonywa³ oceny spe³nienia tego warunku na podstawie wykazu robót budowlanych przedstawionych przez Wykonawcê (w ilo¶ci i zakresie niezbêdnym dla potwierdzenia spe³nienia warunku), wzór stanowi za³±cznik nr 5 do SWZ.
Do wykazu nale¿y do³±czyæ dowody okre¶laj±ce, czy roboty zosta³y wykonane nale¿ycie.
5.2.2 wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie pracami wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami – wykaz stanowi za³±cznik nr 6 do SWZ.
Do wykazu nale¿y do³±czyæ równie¿ dokumenty potwierdzaj±ce posiadane uprawnienia oraz kwalifikacje zawodowe, a tak¿e dokument potwierdzaj±cy op³acenie sk³adki cz³onkowskiej w Izbie In¿ynierów. Jednocze¶nie do wykazu nale¿y do³±czyæ dokument potwierdzaj±cy, i¿ osoba wskazana jako Kierownik budowy posiada minimum 18 miesiêcy do¶wiadczenia w kierowaniu robotami przy obiektach budowlanych wpisanych do rejestru zabytków.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia przedmiotowych ¶rodków dowodowych.5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1. Oferta oraz o¶wiadczenia lub dokumenty sk³adane razem z ofert±:1) oferta Wykonawcy – za³±cznik nr 1 i 1a do SWZ
2) dokumenty potwierdzaj±ce uprawnienie do podpisania oferty
oraz do podpisania lub po¶wiadczenia za zgodno¶æ z orygina³em sk³adanych o¶wiadczeñ lub dokumentów. Je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji dokumentem w³a¶ciwym w przypadku Wykonawców maj±cych siedzibê na terenie Rzeczypospolitej
Polskiej (RP) jest odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sadowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru lub dokumentu na podstawie których dokonuje siê wpisu do w³a¶ciwego rejestru lub ewidencji, np.: uchwa³a w³a¶ciwego organu Wykonawcy. Wykonawca mo¿e wskazaæ dostêpno¶æ w formie elektronicznej dokumentów pod okre¶lonymi, bezp³atnymi adresami internetowymi baz danych w formularzu oferty,
3) pe³nomocnictwo
4) o¶wiadczenie z art. 125 ust. 1 Pzp – wzór stanowi za³±cznik nr 2 do SWZ
5) dowód potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca realizuj±c zamówienie bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami innych podmiotów (je¿eli dotyczy), który stanowi w szczególno¶ci zobowi±zanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca realizuj±c zamówienia, bêdzie dysponowa³ zasobami tych podmiotów. Zobowi±zanie
podmiotu udostepniaj±cego zasoby, potwierdza, ¿e stosunek ³±cz±cy Wykonawcê z podmiotami udostêpniaj±cymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostêp do tych zasobów oraz okre¶la w szczególno¶ci:
- zakres dostêpnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostêpniaj±cego zasoby,
- sposób i okres udostepnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostepniaj±cego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia,
- czy i w jakim zakresie podmiot udostepniaj±cy zasoby, na zdolno¶ciach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub us³ugi, których wskazane zdolno¶ci dotycz±.
6) dokument potwierdzaj±cy wp³atê wadium
2. Dokumenty sk³adane przez wykonawcê na wezwanie Zamawiaj±cego
w trybie art. 274 ust 1 Pzp, w terminie nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzieñ ich z³o¿enia:
1) podmiotowe ¶rodki dowodowe oraz o¶wiadczenia na potwierdzenie spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu zgodnie z pkt. 5.2 SWZ.
3. INFORMACJE O FORMALNO¦CIACH JAKIE POWINNY ZOSTAÆ DOPE£NIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY
W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO.
Wykonawca przed³o¿y:
1.1 kopiê polisy o której mowa w § 14 wzoru umowy
1.2 o¶wiadczenie w zwi±zku z ogólnounijnym zakazem udzia³u rosyjskich wykonawców w zamówieniach publicznych, wzór stanowi za³±cznik nr 7 do SWZ
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
Oferta musi byæ zabezpieczona wadium w wysoko¶ci:86 300,00 PLN [s³ownie: osiemdziesi±t sze¶æ tysiêcy trzysta z³otych 00/100];
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
8.1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.8.2. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie niniejszego zamówienia powinni wspólnie spe³niaæ warunki udzia³u w postêpowaniu okre¶lone w pkt. 5 SWZ oraz z³o¿yæ dokumenty i o¶wiadczenia potwierdzaj±ce spe³nianie tych warunków zgodnie z zapisami SWZ.
8.3. W/w Wykonawcy zobowi±zani s± do ustanowienia Pe³nomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postêpowaniu albo reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, zobowi±zani s± z³o¿yæ wraz z ofert± stosowne pe³nomocnictwo o ile upowa¿nienie/pe³nomocnictwo do wystêpowania w imieniu tej spó³ki nie wynika z do³±czonej do oferty umowy spó³ki, b±d¼ wszyscy wspólnicy podpisz± ofertê.
8.4. Wszelka korespondencja bêdzie prowadzona przez zamawiaj±cego wy³±cznie z pe³nomocnikiem.
8.5. Warunek dotycz±cy uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 Pzp, jest spe³niony, je¿eli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub us³ugi, do których realizacji te uprawnienia s± wymagane.
8.6. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
8.7. W przypadku, o którym mowa w pkt. 8.5. oraz 8.6. SWZ wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi
wykonaj± poszczególni wykonawcy (art. 117 ust. 4 Pzp.)
8.8. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenie
to musi potwierdzaæ spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, w którym ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
8.9. Ka¿dy z Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie obowi±zany jest do wykazania braku podstaw do wykluczenia z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku o¶wiadczenia lub dokumenty wymienione w pkt.
4.3. SWZ sk³ada ka¿dy z Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie.
8.10. Je¿eli zosta³a wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców.
8.11. Wykonawcy, wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy.
8.12 O¶wiadczenia sk³adane przez wykonawców przekazywane s± w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby upowa¿nionej do reprezentowania wykonawców zgodnie z form± reprezentacji okre¶lon± w dokumencie rejestrowym w³a¶ciwym dla formy
organizacyjnej lub innym dokumencie.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Warunki zmian postanowieñ zawartej umowy zosta³y zawarte w §15 wzoru umowy.Z uwagi na ograniczon± ilo¶æ znaków jakie mo¿na wprowadziæ w og³oszeniu Zamawiaj±cy informuje, i¿ pe³ny zakres zmian postanowieñ umownych dostêpny jest w SWZ.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-08-19 08:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê wraz z wymaganymi dokumentami nale¿y umie¶ciæ na platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/szpital.zabrze
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-08-19 09:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-09-17
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak
8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do negocjacji: 3
8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiaj±cy zamierza stosowaæ w celu ograniczenia liczby wykonawców:
1. Cena 60%2. Okres gwarancji na roboty budowlane – 40%
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
1. WYKONAWCA ZAGRANICZNY7.1. Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt 16.3.1.2) – sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca
ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument wskazuj±ce sposób reprezentacji Wykonawcy oraz osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.
7.2. Dokument, o którym mowa w pkt 7.1. powinien byæ wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed jego z³o¿eniem.
2. Zamawiaj±cy wyklucza z postêpowania o udzielenie zamówienia prowadzonego na podstawie ustawy Pzp, na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (t.j. Dz.U. 2025, poz. 514).
3. Ze wzglêdu na ograniczon± liczbê znaków jakie mo¿na wprowadziæ w niniejszym og³oszeniu Zamawiaj±cy informuje, i¿ pe³n± informacjê mo¿na znale¼æ w Specyfikacji warunków zamówienia.
2. Wykonawca zrealizuje przedmiot umowy w nastêpuj±cych terminach:
a) Roboty budowlane – w terminie do 9 miesiêcy od daty zawarcia umowy.
b) Opracowanie kompletnej dokumentacji - w terminie do 45 dni od daty zawarcia umowy.
INNE PRZETARGI Z ZABRZA
- DOSTAWA LABORATORYJNEGO SYSTEMU DO FIZYCZNEGO OSADZANIA Z FAZY GAZOWEJ (PVD) DLA CENTRUM MATERIA£ÓW POLIMEROWYCH I WÊGLOWYCH PAN W ZABRZU, UL. MARII CURIE-SK£ODOWSKIEJ 34
- "Zakup i dostawa sprzêtu komputerowego dla Centrum Us³ug Wspólnych w Zabrzu"
- Przygotowanie, przeprowadzenie i monitorowanie kampanii promuj±cej ideê rodzicielstwa zastêpczego w zwi±zku z realizacj± projektu "Wsparcie systemu pieczy zastêpczej w Zabrzu"
- 23/TP/I/25 DOSTAWY WYROBÓW MEDYCZNYCH BÊD¡CYCH PRZEDMIOTAMI ORTOPEDYCZNYMI
- Wsparcie dzieci przebywaj±cych w pieczy zastêpczej poprzez przeprowadzenie diagnozy w celu okre¶lenia ich trudno¶ci i zaburzeñ rozwojowych w zwi±zku z realizacj± projektu dofinansowanego przez UE
- "Wymiana elementów zbrojenia szybowego - d¼wigarów g³ównych i prowadników szybowych w szybie "Kolejowy".
wiêcej: przetargi w Zabrzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie projektów sieci wodoci±gowych na terenie czê¶ci so³ectw Gminy Rudziniec" z podzia³em na zadania
- Modernizacja lokalu mieszkalnego przy ul. Babia Wie¶ 5/6 w Bydgoszczy
- Remont wybranych pomieszczeñ w budynku nr 1 Archiwum Pañstwowego w Katowicach przy ul. Józefowskiej 104, 40-145 Katowice - ETAP 2 - roboty budowlane
- Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, rewitalizacja wnêtrza w ¶wietlicy so³eckiej w £agiewnikach Nowych
- Przebudowa terenu utwardzonego wraz z infrastruktur± techniczn± na terenie Zespo³u Szkó³ Budowlanych w Zakopanem
- Roboty budowlane polegaj±ce na utrzymaniu dróg le¶nych na terenie Nadle¶nictwa Syców w 2025 roku
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.