Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-03-16
Lublin: Dostawa zamkniętego systemu do pobierania krwi wraz z dzierżawą automatycznego czytnika do OB
na okres 24 miesięcy , kod CPV 33696500-0, kod CPV 38434000-6
Numer ogłoszenia: 59330 - 2016; data zamieszczenia: 16.03.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy Centrum Profilaktyczno-Lecznicze w Lublinie , ul. Nałęczowska 27, 20-701 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5330034 w. 320, faks 081 5258762.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Podmiot leczniczy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa zamkniętego systemu do pobierania krwi wraz z dzierżawą automatycznego czytnika do OB na okres 24 miesięcy , kod CPV 33696500-0, kod CPV 38434000-6.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa zamkniętego systemu do pobierania krwi wraz z dzierżawą automatycznego czytnika do OB na okres 24 miesięcy , kod CPV 33696500-0, kod CPV 38434000-6 Opis przedmiot zamówienia : 1.Probówka (1) z antykoagulantem K2 EDTA plastyk, poj.2-3ml - 60 000sztuk 2.Probówka (1) z antykaagulantem K2EDTA lub K3EDTA , plastyk , poj.1-1,5ml - 1000 sztuk 3.Probówka (2)do OB. do systemu automatycznego poj.1,5 - 2 ml ,plastyk - 20 000 sztuk 4.Probówka na skrzep z czynnikiem wykrzepiającym , plastyk, poj.8-9ml - 35 000 sztuk 5.Probówka na skrzep z czynnikiem wykrzepiającym , plastyk .poj.4ml - 35 000 sztuk 6. Probówka (3) do badań koagulologicznych 3,2% cytrynian sodowy, plastyk, poj. 2-3ml - 8000 sztuk 7.Probówka(1) do badań glukozy , NAF / inhibitor glikolizy , plastyk , poj.1,2 - 2 ml - 20 000 sztuk 8.Probówka (1) do badań glukozy z Na 2EDTA,fluorku sodu, kwasu cytrynowego i cytrynianu sodu - 100 sztuk 9.Igły standardowe do systemu zamkniętego nr 8 - 35 000 sztuk 10 Igły standardowe do systemu zamkniętego nr 9 - 35 000 sztuk 11. Igła systemowa zapewniająca wizualizację prawidłowego wkłucia jeszcze przed podłączeniem probówki :nr 7 i nr 8 ( po 50%) - 10 000 sztuk 12.Uchwyt standardowy jednorazowy do połączenia z igłą systemową (jeśli system tego wymaga ) - 80 000 sztuk 13. Uchwyt sterylny umożliwiający decentryczne połączenie żeńskiej końcówki typu Luer( bez konieczności używania dodatkowych elementów ) - 800 sztuk 14. Uchwyt zwiększający bezpieczeństwo personelu z wbudowaną osłonką do zabezpieczenia ostrza igły po pobraniu - 50 sztuk 15 .Końcówki systemowe do rozmazów krwi bez otwierania probówki - 3000sztuk 16.Statyw do odczytu OB. metodą zamkniętą w probówkach do weryfikacji automatycznego odczytu OB. - 2 sztuki 17.Dzierżawa automatycznego czytnika (4) do OB ( na 24miesiące ) - 1 sztuka ZAŁĄCZNIK NR 1 - zawiera formularz asortymentowo cenowy oraz kryteria wymagane zamkniętego systemu do pobierania krwi i czytnika do OB Dostawy - WOMPCPL w Lublinie ul. Nałęczowska 27 Zamawiający zastrzega sobie prawo do niepełnej realizacji dostaw produktów wyszczególnionych w formularzu asortymentowo - cenowym stosownie do rzeczywistych potrzeb ..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne 38.43.40.00 - Analizatory .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.07.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań , których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wskazać w sposób szczególny , oceny warunku .Zamawiający dokona na podstawie art. 22
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań , których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wskazać w sposób szczególny , oceny warunku .Zamawiający dokona na podstawie art.22
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań , których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wskazać w sposób szczególny , oceny warunku . Zamawiający dokona na podstawie art. 22
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań , których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wskazać w sposób szczególny , oceny warunku . Zamawiający dokona na podstawie art. 22
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań , których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wskazać w sposób szczególny , oceny warunku .Zamawiający dokona na podstawie art. 22
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz asortymentowo - cenowy , świadectwo CE dla czytnika do OB , deklaracje zgodności na pozostały asortyment , pełnomocnictwo w przypadku podpisania oferty przez osoby nie wymienione w dokumentach .
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - termin dostaw - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje zmiany uzasadnione okolicznościami , o których mowa w art. 367 kodeksu cywilnego (tzw. rażąca strata ) - obniżenie ceny przedmiotu umowy przez Wykonawcę . Zamawiający zastrzega sobie prawo do niepełnej realizacji dostaw produktów wyszczególnionych w formularzu asortymentowo - cenowym stosownie do rzeczywistych potrzeb . W przypadku zmiany stawki podatku VAT cena jednostkowa netto pozostanie bez zmian . Do tych cen zostanie doliczony podatek VAT obowiązujący w dniach wystawienia faktury VAT .
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.womp.lublin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy Centrum Profilaktyczno - Lecznicze
w Lublinie ul. Nałęczowska 27 , pokój 306 III piętro.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.03.2016 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy Centrum Profilaktyczno - Lecznicze w Lublinie ul. Nałęczowska 27 pokój 306 III piętro ..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Ochrona wyposażenia i budynku SP 52 w Lublinie, terenu należącego do szkoły wraz z kompleksem boisk i ogrodzeniem przy ul. W. Jagiełły 11 w Lublinie.
- Dostarczenie i wdrożenie systemu antywirusowego
- Dostawa paliwa oraz materiałów eksploatacyjnych dla potrzeb Szpitala.
- Remont kotłowni Szpitala Neuropsychiatrycznego im. Prof. Mieczysława Kaczyńskiego SPZOZ w Lublinie
- "Świadczenie usług żywieniowych dla uczniów ZSO nr 1 w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 1 im. Zbigniewa Herberta w Lublinie w okresie od 02.09.2024 r do 27.06.2025 r "
- Wykonanie 51 operatów szacunkowych określających wartość nieruchomości gruntowych oraz opinii określającej rynkową stawkę czynszu netto za nieruchomość zabudowaną - III części
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa odczynników chemicznych i materiałów mikrobiologicznych dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno- Epidemiologicznej w Rzeszowie II procedura
- Sukcesywne dostawy odczynników wraz z dzierżawą aparatów
- Dostawa odczynników i drobnego sprzętu niezbędnego do realizacji programu pozaustrojowego zapłodnienia do Kliniki Rozrodczości i Endokrynologii Ginekologicznej USK w Białymstoku
- DOSTARCZANIE PREPARATÓW WISKOELASTYCZNYCH
- DZIERŻAWA ANALIZATORA DO IMMUNOCHEMII I DOSTAWA ODCZYNNIKÓW IMMUNOCHEMICZNYCH
- SUKCESYWNE DOSTAWY ODCZYNNIKÓW LABORATORYJNYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORÓW
więcej: Odczynniki laboratoryjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.