eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świętochłowiceświadczenie usług opiekuńczych i specjalistycznych usług opiekuńczych, w tym dla osób z zaburzeniami psychicznymi w miejscu zamieszkania klientów Ośrodka Pomocy Społecznej w Świętochłowicach o wartości powyżej 60.000 euro

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-11-22

POZYCJA 59286

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Świętochłowice: świadczenie usług opiekuńczych i specjalistycznych usług opiekuńczych, w tym dla osób z zaburzeniami psychicznymi w miejscu zamieszkania klientów Ośrodka Pomocy Społecznej w Świętochłowicach o wartości powyżej 60.000 euro Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Ośrodek Pomocy Społecznej, do kontaktów: Barbara Serafin, Sławomir Starc, ul. Katowicka 35, 41-600 Świętochłowice, woj. śląskie, tel. 032 2455104, fax 032 2455104, e-mail: organizacyjnoprawny@ops.internetdsl.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): http://www.ops.swietochlowice.info/ Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ochrona socjalna. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie usług opiekuńczych i specjalistycznych usług opiekuńczych, w tym dla osób z zaburzeniami psychicznymi w miejscu zamieszkania klientów Ośrodka Pomocy Społecznej w Świętochłowicach o wartości powyżej 60.000 euro. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 25. Główne miejsce świadczenia usług: Miejsce zamieszkania klientów. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: świadczenie usług opiekuńczych i specjalistycznych usług opiekuńczych, w tym dla osób z zaburzeniami psychicznymi w miejscu zamieszkania klientów Ośrodka Pomocy Społecznej w Świętochłowicach o wartości powyżej 60.000 euro 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: II.1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego W niniejszym postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: I. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonych działalności lub czynności, 2/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, 3/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Zamawiający dokona oceny spełniania tych warunków na podstawie przedłożonych przez wykonawcę następujących dokumentów: 1. wypełnionego formularza oferty (załącznik nr 1 SIWZ), 2. oświadczenia o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych(załącznik nr 2 SIWZ), 3. zaakceptowanego wzoru umowy (załącznik nr 3 SIWZ), 4. upoważnienia do podpisania oferty, w przypadku gdy oferta zostanie podpisana przez osobę/y, których uprawnienie do dokonywania tej czynności nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty . 5. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualnej (tj. takiej, której termin ważności upływa nie wcześniej niż na dzień ważności ofert) polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie przedmiotu prowadzonej działalności; w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich wraz z oświadczeniem, że w przypadku wyboru wykonawca zobowiązuje się do odnawiania aktualnie posiadanej polisy ubezpieczeniowej lub innego dokumentu ubezpieczenia przynajmniej na okres obejmujący wykonanie przedmiotu zamówienia. W przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. 7. Pełnomocnictwa (pełnomocnictwa), jeśli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika, dotyczy to również przypadku jeżeli jest ono wymagane dla spółki cywilnej lub uczestników konsorcjum - pełnomocnictwo musi być dołączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 8. zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9. zezwolenia Okręgowej Izby Pielęgniarek i Położnych na prowadzenie działalności pielęgniarskiej zgodnie z ustawą o zawodach pielęgniarki i położnej, 10. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 11. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dotyczy podmiotów zbiorowych). 12. Wykazu wykonanych, a w przypadku usług ciągłych i okresowych wykonywanych usług podobnych do przedmiotu zamówienia w okresie 3 lat (2003-2005), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie ( nie krótszym niż jeden rok) z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie (załącznik nr 4 SIWZ) 13. Wykazu osób po stronie wykonawcy, które będą wykonywać zamówienie lub uczestniczyć w jego realizacji wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności: - w przypadku usług opiekuńczych - osoby muszą legitymować się wykształceniem co najmniej podstawowym i zaświadczeniem o ukończeniu kursu opieki nad chorym w domu lub kursu opieki nad osobami starszymi, prowadzonego zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 03 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych. Preferowane będą osoby posiadające wyższe kwalifikacje. - w przypadku specjalistycznych usług opiekuńczych - zgodnie z rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005 r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych (Dz.U. Nr 189, poz. 1598 z późn. zm.) (załącznik nr 5 SIWZ) Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą spełnia - nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty. Wykonawcy nie spełniający powyższych warunków zostaną przez zamawiającego wykluczeni z niniejszego postępowania lub ich oferty zostaną odrzucone. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 85.14.00.00 - Różne usługi w dziedzinie zdrowia Kod CPV wg słownika 2008: 85.14.00.00 - Różne usługi w dziedzinie zdrowia 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: - usługi opiekuńcze 77 osób tj. ok. 34290 godzin rocznie. - specjalistyczne usługi opiekuńcze 33 osoby tj. ok. 11676 godzin rocznie, - specjalistyczne usługi opiekuńcze przysługujące na podstawie przepisów o ochronie zdrowia psychicznego 8 osób tj. ok. 2724 godzin rocznie; 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 01.01.2007; lub data zakończenia: 31.12.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W niniejszym postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: I. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonych działalności lub czynności, 2/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, 3/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą spełnia - nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełniania tych warunków na podstawie przedłożonych przez wykonawcę następujących dokumentów: 1. wypełnionego formularza oferty (załącznik nr 1 SIWZ), 2. oświadczenia o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych(załącznik nr 2 SIWZ), 3. zaakceptowanego wzoru umowy (załącznik nr 3 SIWZ), 4. upoważnienia do podpisania oferty, w przypadku gdy oferta zostanie podpisana przez osobę/y, których uprawnienie do dokonywania tej czynności nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty . 5. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualnej (tj. takiej, której termin ważności upływa nie wcześniej niż na dzień ważności ofert) polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie przedmiotu prowadzonej działalności; w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich wraz z oświadczeniem, że w przypadku wyboru wykonawca zobowiązuje się do odnawiania aktualnie posiadanej polisy ubezpieczeniowej lub innego dokumentu ubezpieczenia przynajmniej na okres obejmujący wykonanie przedmiotu zamówienia. W przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. 7. Pełnomocnictwa (pełnomocnictwa), jeśli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika, dotyczy to również przypadku jeżeli jest ono wymagane dla spółki cywilnej lub uczestników konsorcjum - pełnomocnictwo musi być dołączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 8. zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9. zezwolenia Okręgowej Izby Pielęgniarek i Położnych na prowadzenie działalności pielęgniarskiej zgodnie z ustawą o zawodach pielęgniarki i położnej, 10. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 11. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dotyczy podmiotów zbiorowych). 12. Wykazu wykonanych, a w przypadku usług ciągłych i okresowych wykonywanych usług podobnych do przedmiotu zamówienia w okresie 3 lat (2003-2005), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie ( nie krótszym niż jeden rok) z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie (załącznik nr 4 SIWZ) 14. Wykazu osób po stronie wykonawcy, które będą wykonywać zamówienie lub uczestniczyć w jego realizacji wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności: - w przypadku usług opiekuńczych - osoby muszą legitymować się wykształceniem co najmniej podstawowym i zaświadczeniem o ukończeniu kursu opieki nad chorym w domu lub kursu opieki nad osobami starszymi, prowadzonego zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 03 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych. Preferowane będą osoby posiadające wyższe kwalifikacje. - w przypadku specjalistycznych usług opiekuńczych - zgodnie z rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005 r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych (Dz.U. Nr 189, poz. 1598 z późn. zm.) (załącznik nr 5 SIWZ)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 70 2. potencjał kadrowy 30 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.ops.swietochlowice.info/. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.12.2006 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 05.12.2006, godzina 10:00, Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Katowicka 35, 41-600 Świętochłowice pok. nr 307.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: WYMAGANIA DOTYCZĄCE ZABEZPIECZENIA NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY Na podstawie art. 147 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający będzie żądał wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zabezpieczenie może być wniesione według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości; Zamawiający nie wyraża zgody na wniesienie zabezpieczenia w innych formach niż w/w. Zamawiający wymaga wniesienia zabezpieczenia w wysokości 5% ceny całkowitej (brutto) podanej przez wykonawcę w ofercie. Zamawiający zwróci zabezpieczenie w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania przez zamawiającego za należycie wykonane. Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. Wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy następuje przed jej podpisaniem. 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 16.11.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.