Tre¶æ lub zakres tego przetargu uleg³y zmianie. Zobacz opublikowan± do tego przetargu poprawkê.
Og³oszenie z dnia 2017-09-22
Og³oszenie nr 592527-N-2017 z dnia 2017-09-22 r.
Gmina Ko³obrzeg: Budowa Centrum Turystyki i Rekreacji Wodnej w D¼wirzynie
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Tak
Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014 - 2020 O¶ Priorytetowa 4 Naturalne Otoczenie cz³owieka Dzia³anie 4.9 Rozwój zasobów endogenicznych.
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Ko³obrzeg, krajowy numer identyfikacyjny
33092071300000, ul.
ul. Trzebiatowska
,
78100
Ko³obrzeg, woj.
zachodniopomorskie, pañstwo
Polska, tel.
943 524 848, e-mail
sekretariat@gminakolobrzeg.com.pl, faks
943 530 455.
Adres strony internetowej (URL): www.gmina.kolobrzeg.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Administracja samorz±dowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.gmina.kolobrzeg.pl
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Adres:
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
Budowa Centrum Turystyki i Rekreacji Wodnej w D¼wirzynie
Numer referencyjny:
GKO-III.271.27.2017
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Zakres zamówienia "Budowa Centrum Turystyki i Rekreacji Wodnej w D¼wirzynie" w formule "zaprojektuj i wybuduj", tj. dokumentacja projektowa oraz roboty budowlane obejmuj±ce budowê centrum turystyki i rekreacji wraz ze wszystkimi niezbêdnymi pracami towarzysz±cymi koniecznymi do wykonania zadania polegaj±ce miêdzy innymi na: ? rozbiórce istniej±cego hangaru ? demonta¿u infrastruktury technicznej podziemnej i naziemnej bêd±cej w kolizji z nowoprojektowanym budynkiem, ? wycince istniej±cych drzew bêd±cych w kolizji z projektowanym zagospodarowaniem terenu ? przebudowie istniej±cego przy³±cza i dostosowaniu do nowej mocy przy³±czy energii elektrycznej, ? wykonaniu przy³±czy: wodoci±gowego, kanalizacji sanitarnej i deszczowej, ? wykonaniu przy³±cza gazowego ? wykonaniu instalacji elektrycznych i teletechnicznych wewnêtrznych, ? wykonaniu nowego uziemienia i instalacji odgromowej, ? wykonaniu trawników, ? wykonaniu nawierzchni tarasów zewnêtrznych, ? budowie budynku Centrum, - wykonanie fundamentów pod budynek - wykonanie ¶cian - wykonanie niezbêdnych izolacji termicznych i hydrotechnicznych - wykonanie posadzek - tynkowanie wewnêtrzne i zewnêtrzne - uk³adanie p³ytek - dostawa i monta¿ elewacji - dostawa i monta¿ balustrad - dostawa i monta¿ konstrukcji dachu - wykonanie pokrycia dachu - dostawa i monta¿ ¶lusarki okienno-drzwiowej ? wykonaniu i przygotowanie terenu pod prace hydrotechniczne (nabrze¿e, slipy itp.) ? wykonaniu nabrze¿a wraz ze slipami ? wykonaniu infrastruktury podziemnej zewnêtrznej i wewnêtrznej terenu budowy (kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej, kanalizacji wodoci±gowej, kanalizacji elektroenergetycznej, instalacji gazowej, uziomów, instalacji hydrantowej, instalacji telekomunikacyjnej, instalacji s³abopr±dowych, instalacji dedykowanych, instalacji solarnej podgrzewania c.w.u.,) ? analizie i wykonaniu instalacji opartych na wykorzystaniu alternatywnych ¼róde³ energii odnawialnej , w tym w szczególno¶ci paneli solarnych i pomp ciep³a, ? wykonaniu instalacji zewnêtrznej o¶wietleniowej ? wykonaniu instalacji wewnêtrznych ? wykonaniu robót wykoñczeniowych ? wykonaniu ogrodzenia terenu ? wykonaniu monitoringu zewnêtrznego terenu ? podniesieniu rzêdnej terenu zgodnie z projektem oraz uzupe³nienie gruntów do poziomu projektowanych nawierzchni, powierzchni utwardzonych i budynku ? wykonaniu zieleni niskiej i wysokiej ? zabezpieczeniu i pielêgnacji istniej±cego drzewostanu na terenie inwestycji, ? w celu obni¿enia kosztów eksploatacyjnych budynku nale¿y przeanalizowaæ i przedstawiæ do akceptacji Zamawiaj±cego wyniki powy¿szych analiz zastosowanie w budynku urz±dzeñ wykorzystuj±cych odnawialne ¼ród³a energii, w szczególno¶ci pompy ciep³a i panele solarne, ? wyposa¿eniu terenu w elementy ma³ej architektury, ? doprowadzeniu i wyposa¿eniu budynku w nastêpuj±ce instalacje, systemy i sieci: - ³±cza teletechniczne (okablowanie strukturalne, telefon) - instalacjê elektroenergetyczn±, - system wentylacji i oddymiania, - system sygnalizacji po¿aru, - system sygnalizacji w³amania, - instalacje okablowania strukturalnego, - sieæ zimnej i ciep³ej wody, kanalizacji sanitarnej i deszczowej, - instalacjê grzewcz± co, - instalacjê gazow±, - instalacjê wentylacji mechanicznej z rekuperatorem, - instalacje dedykowane do urz±dzeñ technologicznych. Zakres inwestycji okre¶la Program Funkcjonalno u¿ytkowy stanowi±cy za³. nr 1 do niniejszej SIWZ.
II.5) G³ówny kod CPV: 45200000-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
71320000-7 |
71248000-8 |
45100000-8 |
45300000-0 |
45400000-1 |
45241500-3 |
45310000-3 |
45244000-9 |
45330000-9 |
43612800-4 |
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie zamówieñ o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp w wysoko¶ci do 20% warto¶ci zamówienia podstawowego. Zamówienie takie bêdzie obejmowa³o zakres robót objêtych przedmiotem zamówienia podstawowego. Zamówienie zostanie udzielone w trybie z wolnej rêki. Zamówienie bêdzie realizowane na warunkach zbli¿onych do warunków okre¶lonych w umowie zawartej po przeprowadzeniu przedmiotowego postêpowania po uzgodnieniach z Wykonawc±, realizuj±cym zamówienie podstawowe, przy za³o¿eniu, ¿e uzgadniane warunki nie bêd± mniej korzystne dla Zamawiaj±cego ni¿ warunki zamówienia podstawowego, chyba ¿e w momencie uzgodnieñ zaistniej± okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w czasie udzielania zamówienia podstawowego, które uniemo¿liwi± uzgodnienie warunków nie gorszych ni¿ okre¶lone dla realizacji zamówienia podstawowego.
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: lub zakoñczenia:
Okres w miesi±cach | Okres w dniach | Data rozpoczêcia | Data zakoñczenia |
2018-10-31 |
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w ww. zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Minimalny poziom zdolno¶ci:
Zamawiaj±cy uzna, ¿e wykonawca znajduje siê w sytuacji ekonomicznej lub finansowej zapewniaj±cej nale¿yte wykonanie zamówienia, je¿eli wykonawca wyka¿e, ¿e posiada ¶rodki finansowe lub zdolno¶æ kredytow± w wysoko¶ci nie ni¿szej ni¿ 3 mln z³.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
A. Minimalny poziom zdolno¶ci Wykonawcy:
Warunek ten zostanie spe³niony, je¿eli wykonawca wyka¿e, i¿ nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy, w tym okresie, wykona³ nale¿ycie, minimum:
a) jedn± (1) robotê budowlan± polegaj±c± na wykonaniu budowli hydrotechnicznych takich: porty, mola, nabrze¿a, przystanie jachtowe lub rybackie o warto¶ci minimum 10 mln z³ brutto,
b) jedn± (1) robotê budowlan± polegaj±c± na budowie, rozbudowie lub przebudowie budynku wraz z instalacjami wewnêtrznymi o powierzchni u¿ytkowej min. 200 m2,
c) jedn± (1) us³ugê polegaj±c± na wykonaniu dokumentacji projektowej sk³adaj±cej siê z projektu budowlanego, projektów wykonawczych - w zakresie wykonania budowli hydrotechnicznych takich: porty, mola, nabrze¿a, przystanie jachtowe lub rybackie
i o przewidywanej warto¶ci robót nie mniejszej ni¿ 10 mln z³ brutto,
d) jedn± (1) us³ugê polegaj±c± na wykonaniu dokumentacji projektowej sk³adaj±cej siê z projektu budowlanego, projektów wykonawczych - w zakresie budowy, rozbudowy lub przebudowy budynku wraz z instalacjami wewnêtrznymi o powierzchni u¿ytkowej min. 200 m2.
Prace okre¶lone w pkt. od a) do d) mog± byæ wykonane w jednym zamówieniu lub oddzielnych zamówieniach.
Uwaga:
W przypadku, gdy warto¶æ robót budowlanych/us³ug wykazanych przez wykonawcê wyra¿ona bêdzie w walucie obcej, zamawiaj±cy przeliczy warto¶æ na walutê polsk±
w oparciu o ¶redni kurs walut NBP, dla danej waluty, z daty wszczêcia postêpowania (og³oszenia niniejszego postêpowania). Je¿eli w tym dniu nie bêdzie opublikowany ¶redni kurs NBP, zamawiaj±cy przyjmie kurs ¶redni z ostatniej tabeli przed wszczêciem postêpowania).
B. Minimalny poziom zdolno¶ci osób skierowanych do realizacji zamówienia:
Warunek w rozumieniu Zamawiaj±cego spe³ni Wykonawca, który dysponuje lub bêdzie dysponowa³ osobami skierowanymi do realizacji zamówienia, spe³niaj±cymi minimalne warunki w zakresie do¶wiadczenia i kwalifikacji zawodowych jak poni¿ej:
* Projektanta g³ównego - projektanta bran¿y architektonicznej
Wymanane do¶wiadczenie projektowe projektanta bran¿y architektonicznej:
- wykona³ jako projektant lub sprawdzi³ jako projektant sprawdzaj±cy, minimum trzy (23) projekty budowlane w bran¿y architektonicznej o warto¶ci projektowanych robót tej bran¿y minimum 100 000,00 z³otych brutto ka¿dy.
Wymagane uprawnienia projektanta bran¿y architektonicznej:
- uprawnienia budowlane projektowe w specjalno¶ci architektonicznej,
* Projektanta bran¿y hydrotechnicznej
Wymanane do¶wiadczenie projektowe projektanta bran¿y hydrotechnicznej:
- wykona³ jako projektant lub sprawdzi³ jako projektant sprawdzaj±cy, minimum dwa (2) projekty budowlane w bran¿y hydrotechnicznej w zakresie budowli hydrotechnicznych takich jak: porty, mola, nabrze¿a, przystanie jachtowe lub rybackie.
Wymagane uprawnienia projektanta bran¿y hydrotechnicznej:
- uprawnienia budowlane projektowe uprawniaj±ce do projektowania w bran¿y hydrotechnicznej
* Kierownika budowy - kierownik robót bran¿y konstrukcyjno - budowlanej
Wymagane do¶wiadczenie kierownika:
pe³ni³ funkcjê kierownika budowy lub kierownika robót konstrukcyjnych przy realizacji minimum jednej (1) roboty budowlananej na budowlach hydrotechnicznych takich jak: porty, mola, nabrze¿a, przystanie jachtowe lub rybackie wraz zapleczem (przez zaplecze rozumie siê budynek o powierzchni u¿ytkowej min. 200 m2).
Wymagane uprawnienia kierownika budowy / kierownika robót bran¿y konstrukcyjno - budowlanej:
- uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeñ,
* Kierownika robót bran¿y hydrotechnicznej
Wymanane do¶wiadczenie kierownika bran¿y hydrotechnicznej:
- pe³ni³ funkcjê kierownika robót hydrotechnicznych na budowlach hydrotechnicznych takich jak: porty, mola, nabrze¿a, przystanie jachtowe lub rybackie.
Wymagane uprawnienia kierownika robót bran¿y hydrotechnicznej:
- uprawnienia budowlane uprawniaj±ce do kierowania robotami budowlanymi w bran¿y hydrotechnicznej,
* Kierownika robót bran¿y sanitarnej
Wymagane uprawnienia kierownika robót bran¿y sanitarnej:
- posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych bez ograniczeñ,
* Kierownika robót bran¿y elektrycznej
Wymagane uprawnienia kierownika robót bran¿y elektrycznej:
- posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeñ.
Uwaga:
1. Zamawiaj±cy dopuszcza wskazanie w ofercie jednej osoby na wiêcej ni¿ jedno stanowisko, pod warunkiem, ¿e wskazana osoba bêdzie posiada³a wymagane uprawnienia i do¶wiadczenie.
2. Na podstawie art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2016 poz. 290) osoby, które, przed dniem wej¶cia w ¿ycie ustawy, uzyska³y uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pe³nienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zachowuj± uprawnienia do pe³nienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie. Zakres uprawnieñ budowlanych nale¿y odczytywaæ zgodnie z tre¶ci± decyzji o ich nadaniu i w oparciu o przepisy bêd±ce podstaw± ich nadania, przy uwzglêdnieniu zakresu robót jaki jest niezbêdny do wykonania w ramach niniejszego zamówienia. Ponadto, zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, okre¶lone w art. 12 ust. 1 ustawy Prawo budowlane, mog± równie¿ wykonywaæ osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zosta³y uznane na zasadach okre¶lonych w przepisach odrêbnych. Maj±c powy¿sze na wzglêdzie Zamawiaj±cy zaakceptuje uprawnienia budowlane które pozwalaæ bêd± na pe³nienie okre¶lonych funkcji w zakresie objêtym niniejszym zamówieniem czy te¿ bêd± one odpowiada³y uprawnieniom wymaganym przez Zamawiaj±cego, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej wydanych przepisów oraz zagraniczne uprawnienia uznane w zakresie i na zasadach opisanych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; W przypadku oferty wspólnej ww. odpis sk³ada ka¿dy z wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±.
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
1) wykaz robót budowlanych (zgodnie z wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 7 do SIWZ), wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty - potwierdzaj±ce spe³nianie warunku opisanego przez zamawiaj±cego w Rozdz. 5. pkt 5.2 ppkt 3A) SIWZ. W przypadku sk³adania oferty wspólnej Wykonawcy sk³adaj± zgodnie z wyborem jeden wspólny wykaz lub oddzielne wykazy. Warunek zostanie uznany za spe³niony, je¶li Wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln± bêd± spe³niaæ go ³±cznie.
2) wykaz us³ug (zgodnie z wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 7 do SIWZ, w przypadku wyboru Wariantu 1), wykonanych w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania
i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te us³ugi zosta³y wykonane nale¿ycie. Dowodami o których mowa wy¿ej s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego us³ugi by³y wykonywane, o¶wiadczenie wykonawcy - je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - potwierdzaj±ce spe³nianie warunku opisanego przez zamawiaj±cego w Rozdz. 5. pkt 5.2 ppkt 3A) SIWZ. W przypadku sk³adania oferty wspólnej Wykonawcy sk³adaj± zgodnie z wyborem jeden wspólny wykaz lub oddzielne wykazy. Warunek zostanie uznany za spe³niony, je¶li Wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln± bêd± spe³niaæ go ³±cznie.
3) wykaz osób (zgodnie z wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 8 do SIWZ), skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami - Rozdz. 5. pkt 5.2 ppkt 3B SIWZ. W przypadku sk³adania oferty wspólnej Wykonawcy sk³adaj± zgodnie z wyborem jeden wspólny wykaz lub oddzielne wykazy. Warunek zostanie uznany za spe³niony, je¶li Wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln± bêd± spe³niaæ go ³±cznie.
4) informacja banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo - kredytowej potwierdzaj±ca wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± wykonawcy, w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 1 miesi±c przed up³ywem terminu sk³adania ofert;
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
NIE DOTYCZY
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)NIE DOTYCZY
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Przystêpuj±c do niniejszego postêpowania ka¿dy Wykonawca zobowi±zany jest wnie¶æ wadium. Zamawiaj±cy wymaga wniesienia wadium:
W wysoko¶ci 200 000,00 z³ (s³ownie: dwie¶cie tysiêcy z³otych).
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem)
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60,00 |
okres gwarancji | 10,00 |
termin wykonania | 30,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiaj±cy informuje, i¿ przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany umowy zgodnie z postanowieniami §12 oraz w przypadku, gdy umowa zawarta bêdzie na okres d³u¿szy ni¿ 12 miesiêcy zgodnie z postanowieniami §12 (z indeksem 1) wzoru umowy stanowi±cej za³±cznik nr 9 do SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2017-10-06, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
>
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
INNE PRZETARGI Z KO£OBRZEGU
- Dostawa ¶rodków chemicznych do obiektów "UZDROWISKO KO£OBRZEG" S.A. w Ko³obrzegu
- Dostawa artyku³ów spo¿ywczych konserwowych i pasteryzowanych do punktów ¿ywienia "Uzdrowisko Ko³obrzeg" S.A. w Ko³obrzegu
- Dostawa artyku³ów spo¿ywczych sypkich do punktów ¿ywienia "Uzdrowisko Ko³obrzeg" S.A. w Ko³obrzegu
- Dostawa samochodu dostawczego do 3,5 tony z wysokim dachem i wind± hydrauliczn± - postêpowanie powtórzone
- Dostawa paliwa na potrzeby pojazdów Regionalnego Szpitala w Ko³obrzegu
- Wykonanie posadzki w pomieszczeniu klubowym w S.U. MUSZELKA w Ko³obrzegu
wiêcej: przetargi w Ko³obrzegu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa i rozbudowa targowiska w Lututowie".
- Opracowanie Programu Funkcjonalno - U¿ytkowego na realizacjê zadania inwestycyjnego polegaj±cego na rozbudowie pawilonu nr 1 i budowie nowego budynku z przeznaczeniem na udzielanie ¶wiadczeñ zdrowot..
- Modernizacja parterowego ³±cznika budynku ZSM im. S. Moniuszki w £odzi
- "Przebudowa dróg gminnych nr 693024S i 693027S Panki-Ceglarze Zwierzyniec Trzeci-Konieczki, oraz budowa chodnika na ul. Ogrodowej od Hali Sportowej do bloków."
- Remont ³azienek na parterze w budynku sali gimnastycznej Szko³y Policealnej - Medycznego Studium Zawodowego im. Wandy "Wacek" Wasilewskiej w Bi³goraju
- Remont utwardzenia placu na terenie Szko³y Policealnej - Medycznego Studium Zawodowego im. Wandy "Wacek" Wasilewskiej w Bi³goraju
wiêcej: Wyci±garki »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.