Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-01-11
Konin: Ochrona obiektów i mienia PGKiM Sp. z o.o. przy ul. M. Dąbrowskiej 8.
Numer ogłoszenia: 5921 - 2010; data zamieszczenia: 11.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością , ul. M. Dąbrowskiej 8, 62-500 Konin, woj. wielkopolskie, tel. 063 2428276, faks 063 2428224.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkim.konin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona obiektów i mienia PGKiM Sp. z o.o. przy ul. M. Dąbrowskiej 8..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest ochrona obiektów i mienia PGKiM Sp. z o.o. przy ul. M. Dąbrowskiej 8 w Koninie, a w szczególności: ochrona budynków, urządzeń, terenów, oraz samochodów, maszyn i urządzeń zaplecza technicznego (bazy) Zamawiającego zlokalizowanej przy ul. M. Dąbrowskiej 8 w Koninie, w formie aktywnej obecności jednego pracownika ochrony oraz psa obronnego - stróżującego na terenie chronionym w czasie od godziny 1445 do godziny 715 dnia następnego w dni robocze a w święta i dni ustawowo wolne od pracy od godziny 715 do godziny 715 następnego dnia po dniu wolnym. Ochroną objęte są obiekty znajdujące na: a. na terenie ogrodzonej bazy przy ul. M. Dąbrowskiej 8 w Koninie: zaplecze kuchenne stołówki, obsługowo - naprawcze, garaże, stolarnia, myjnia kryta, portiernia, wiata samochodowa i magazynowa, drogi wewnętrzne i place manewrowe, plac magazynowy i parking wewnętrzny, b. poza terenem wygrodzonym przy ul. M.Dąbrowskiej 8 w Koninie: budynek biurowca i sali konsumpcyjnej stołówki..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie wymaganeIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, w zakresie objętym przedmiotem zamówienia tzn. prowadzą działalność gospodarczą w przedmiotowym zakresie zarejestrowaną w Krajowym Rejestrze Sądowym lub innym organie działalności gospodarczej oraz posiadają aktualną koncesję ministra spraw wewnętrznych i administracji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie wykonywania usług ochrony osób i mienia w formie bezpośredniej ochrony fizycznej stałej lub doraźnej oraz polegającej na stałym dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj. - dysponują lub będą dysponować pracownikami posiadającymi licencję pracownika ochrony fizycznej I lub II stopnia, - dysponują odrębnymi, niezależnymi środkami łączności, w które będą wyposażeni pracownicy przewidziani do realizacji zamówienia, - w okresie ostatnich 3 lat zrealizowali lub realizują z należytą starannością, co najmniej 1 zamówienie na usługę o podobnym zakresie jak w niniejszym zamówieniu - poprzez zamówienie na usługę o podobnym zakresie jak w niniejszym zamówieniu; należy rozumieć prace polegające na ochronie obiektów będących zakładami pracy, o podobnej wartości, tj. na kwotę min 5 000 000 zł. potwierdzone referencjami. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w zakresie szkód na kwotę min. 200 000 tys. zł 4. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców prowadzoną będzie na podstawie analizy ww. dokumentów metodą spełnia - nie spełnia. Oznacza to, że wystarczającym powodem do wykluczenia wykonawcy może być brak w ofercie któregokolwiek z wymaganych, lub ich nie uzupełnienie, we wskazanym przez zamawiającego terminie, w trybie art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz Oferty - wypełniony zgodnie z załącznikiem do siwz. Załącznik nr 1- aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Załącznik nr 2- aktualna koncesja ministra spraw wewnętrznych i administracji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie wykonywania usług ochrony osób i mienia w formie bezpośredniej ochrony fizycznej stałej lub doraźnej oraz polegającej na stałym dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych. Załącznik nr 3 - Oświadczenie, o spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ust. 1pkt.1-3 ustawy Pzp. Załącznik nr 4 - Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. Załącznik nr 5 - Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych. Załącznik nr 6 - Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie jw. wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. Załącznik nr 7 - Wykaz środków łączności, jakimi będą dysponowały osoby uczestniczące w wykonywaniu zamówienia. Załącznik nr 8 - Wykaz wykonanych, w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych - również wykonywanych usług dotyczących ochrony fizycznej w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest którzy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania: przez sformułowanie o podobnym zakresie jak w niniejszym zamówieniu; należy rozumieć prace polegające na ochronie obiektów będących zakładami pracy, o podobnej wartości, tj. na kwotę min 5 000 000 zł. potwierdzone referencjami. Załącznik nr 9 - Polisa ubezpieczeniowa OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Załącznik nr 10 - Dokumenty potwierdzające, że osoby będące uczestnikami w wykonywaniu zamówienia (wymienione w wykazie) posiadają licencję pracownika ochrony fizycznej I lub II stopnia. Załącznik nr 11 - Oświadczenie o akceptacji wzoru umowy..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgkim.konin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: PGKiM Sp. z o.o. w Koninie ul. M.Dąbrowskiej 8, 62-500 Konin.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.01.2010 godzina 09:50, miejsce: PGKiM Sp. z o.o. w Koninie ul. M.Dąbrowskiej 8, 62-500 Konin, pok. nr 211..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KONINA
- Remont części placu na terenie bazy PGKiM Sp. z o.o. przy ul. Marii Dąbrowskiej 8 w Koninie
- PRZEPROWADZENIE KURSÓW I SZKOLEŃ DLA NAUCZYCIELI I UCZNIÓW ZESPOŁU SZKÓŁ BUDOWNICTWA I KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO IM. EUGENIUSZA KWIATKOWSKIEGO W KONINIE
- Zakup ambulansu dla potrzeb szpitalnego transportu sanitarnego
- "Dostawa paneli multiplex PCR do analizatora FILMARRAY model TORCH2 dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. dr. Romana Ostrzyckiego w Koninie"
- Sukcesywna dostawa fabrycznie nowych worków przeznaczonych do gromadzenia odpadów segregowanych oraz zmieszanych odpadów komunalnych
- "Prawo jazdy kat. C", zorganizowanie badań psychologicznych i lekarskich niezbędnych do podjęcia szkolenia, ustalenie terminów egzaminów państwowych i dokonanie opłaty za egzaminy państwowe
więcej: przetargi w Koninie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa ochrony obiektów, osób i mienia na terenie Instytutu Psychiatrii i Neurologii
- OCHRONA OBIEKTU WOJEWÓDZKIEJ BIBLIOTEKI PUBLICZNEJ W KRAKOWIE
- "Świadczenie usług ochrony osób i mienia Sądu Rejonowego w Puławach w formie bezpośredniej ochrony fizycznej i zabezpieczenia technicznego"
- ZP/13/2025 "Świadczenie usługi ochrony osób i mienia dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi"
- Całodobowa ochrona obiektów Kampusu Dydaktyczno- Sportowego Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu
- Ochrona fiz. osób, obiektów, terenów i mienia MAH w Elblągu, ul. Bulwar Zyg. Aug. 11, oraz monit. sys. sygn. włamania i napadu (SWiN) sygn. alarmu pożar. (SAP) w okresie od 1.07.2025 do 31.12.2025r.
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.