eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KoninOchrona obiektów i mienia PGKiM Sp. z o.o. przy ul. M. Dąbrowskiej 8.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-01-11

Konin: Ochrona obiektów i mienia PGKiM Sp. z o.o. przy ul. M. Dąbrowskiej 8.
Numer ogłoszenia: 5921 - 2010; data zamieszczenia: 11.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością , ul. M. Dąbrowskiej 8, 62-500 Konin, woj. wielkopolskie, tel. 063 2428276, faks 063 2428224.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkim.konin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona obiektów i mienia PGKiM Sp. z o.o. przy ul. M. Dąbrowskiej 8..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest ochrona obiektów i mienia PGKiM Sp. z o.o. przy ul. M. Dąbrowskiej 8 w Koninie, a w szczególności: ochrona budynków, urządzeń, terenów, oraz samochodów, maszyn i urządzeń zaplecza technicznego (bazy) Zamawiającego zlokalizowanej przy ul. M. Dąbrowskiej 8 w Koninie, w formie aktywnej obecności jednego pracownika ochrony oraz psa obronnego - stróżującego na terenie chronionym w czasie od godziny 1445 do godziny 715 dnia następnego w dni robocze a w święta i dni ustawowo wolne od pracy od godziny 715 do godziny 715 następnego dnia po dniu wolnym. Ochroną objęte są obiekty znajdujące na: a. na terenie ogrodzonej bazy przy ul. M. Dąbrowskiej 8 w Koninie: zaplecze kuchenne stołówki, obsługowo - naprawcze, garaże, stolarnia, myjnia kryta, portiernia, wiata samochodowa i magazynowa, drogi wewnętrzne i place manewrowe, plac magazynowy i parking wewnętrzny, b. poza terenem wygrodzonym przy ul. M.Dąbrowskiej 8 w Koninie: budynek biurowca i sali konsumpcyjnej stołówki..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, w zakresie objętym przedmiotem zamówienia tzn. prowadzą działalność gospodarczą w przedmiotowym zakresie zarejestrowaną w Krajowym Rejestrze Sądowym lub innym organie działalności gospodarczej oraz posiadają aktualną koncesję ministra spraw wewnętrznych i administracji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie wykonywania usług ochrony osób i mienia w formie bezpośredniej ochrony fizycznej stałej lub doraźnej oraz polegającej na stałym dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj. - dysponują lub będą dysponować pracownikami posiadającymi licencję pracownika ochrony fizycznej I lub II stopnia, - dysponują odrębnymi, niezależnymi środkami łączności, w które będą wyposażeni pracownicy przewidziani do realizacji zamówienia, - w okresie ostatnich 3 lat zrealizowali lub realizują z należytą starannością, co najmniej 1 zamówienie na usługę o podobnym zakresie jak w niniejszym zamówieniu - poprzez zamówienie na usługę o podobnym zakresie jak w niniejszym zamówieniu; należy rozumieć prace polegające na ochronie obiektów będących zakładami pracy, o podobnej wartości, tj. na kwotę min 5 000 000 zł. potwierdzone referencjami. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w zakresie szkód na kwotę min. 200 000 tys. zł 4. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców prowadzoną będzie na podstawie analizy ww. dokumentów metodą spełnia - nie spełnia. Oznacza to, że wystarczającym powodem do wykluczenia wykonawcy może być brak w ofercie któregokolwiek z wymaganych, lub ich nie uzupełnienie, we wskazanym przez zamawiającego terminie, w trybie art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz Oferty - wypełniony zgodnie z załącznikiem do siwz. Załącznik nr 1- aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Załącznik nr 2- aktualna koncesja ministra spraw wewnętrznych i administracji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie wykonywania usług ochrony osób i mienia w formie bezpośredniej ochrony fizycznej stałej lub doraźnej oraz polegającej na stałym dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych. Załącznik nr 3 - Oświadczenie, o spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ust. 1pkt.1-3 ustawy Pzp. Załącznik nr 4 - Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. Załącznik nr 5 - Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych. Załącznik nr 6 - Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie jw. wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. Załącznik nr 7 - Wykaz środków łączności, jakimi będą dysponowały osoby uczestniczące w wykonywaniu zamówienia. Załącznik nr 8 - Wykaz wykonanych, w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych - również wykonywanych usług dotyczących ochrony fizycznej w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest którzy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania: przez sformułowanie o podobnym zakresie jak w niniejszym zamówieniu; należy rozumieć prace polegające na ochronie obiektów będących zakładami pracy, o podobnej wartości, tj. na kwotę min 5 000 000 zł. potwierdzone referencjami. Załącznik nr 9 - Polisa ubezpieczeniowa OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Załącznik nr 10 - Dokumenty potwierdzające, że osoby będące uczestnikami w wykonywaniu zamówienia (wymienione w wykazie) posiadają licencję pracownika ochrony fizycznej I lub II stopnia. Załącznik nr 11 - Oświadczenie o akceptacji wzoru umowy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgkim.konin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: PGKiM Sp. z o.o. w Koninie ul. M.Dąbrowskiej 8, 62-500 Konin.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.01.2010 godzina 09:50, miejsce: PGKiM Sp. z o.o. w Koninie ul. M.Dąbrowskiej 8, 62-500 Konin, pok. nr 211..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.