To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-04-27
Poznań: Zakup i sukcesywna dostawa materiałów medycznych i jednorazowego użytku ZP 02/2015
Numer ogłoszenia: 59169 - 2015; data zamieszczenia: 27.04.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 21981 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Profilaktyki i Epidemiologii Nowotworów im. Aliny Pienkowskiej Spółka Akcyjna, ul. Kazimierza Wielkiego 24/26, 61-863 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 8518627, faks 61 8518627 w. 15.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka akcyjna powołana przez JST.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i sukcesywna dostawa materiałów medycznych i jednorazowego użytku ZP 02/2015.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów medycznych i sprzętu jednorazowego użytku w okresie 24 miesięcy, w rodzaju i ilości określonej szczegółowo w Załączniku nr 6 do SIWZ. Dostawa obejmować będzie: Dostarczenie materiałów medycznych i sprzętu jednorazowego użytku w ilościach określonych szczegółowo w poszczególnych pakietach zawartych w Załączniku nr 6 do SIWZ i w terminach wskazanych w Rozdziale 5 SIWZ. 2. Zamawiający wymaga zaoferowania terminu płatności za faktury wynoszącego nie mniej niż 45 dni od daty wystawienia faktur. 3. Zamawiający wymaga, aby wszelkie materiały oraz urządzenia objęte zamówieniem spełniały wszelkie wymogi jakościowe oraz bezpieczeństwa, przewidziane w obowiązujących w tym zakresie przepisach i normach. O ile wymagają tego odpowiednie przepisy Wykonawca zobowiązany jest również dostarczyć niezbędne atesty, certyfikaty, świadectwa i zaświadczenia, potwierdzające spełnienie w/w wymogów. 4. Wykonawca poświadcza, że oferowany przedmiot zamówienia jest dopuszczony do obrotu i stosowania na terenie Polski na podstawie wpisu do rejestru środków farmaceutycznych lub materiałów medycznych (kopia dokumentu musi być dołączona do oferty). 5. Miejscem dostawy będzie siedziba Zamawiającego: ul. Kazimierza Wielkiego 24/26, 61-863 Poznań. 6. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia na swój koszt, a okres ważności dostarczanego przedmiotu zamówienia będzie wynosił minimum 12 miesięcy..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00 - Materiały medyczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Pakiet nr 8
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.04.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"ADVANCE EUROPE" BIURO TECHNICZNO - HANDLOWE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"ADVANCE EUROPE" BIURO TECHNICZNO - HANDLOWE SP. Z O.O.
- Advance Europe Sp. z o.o. Biuro Techniczno-Handlowe, ul. Skrzetuskiego 30/3, 02-726 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 220819,74 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 50112,00
Oferta z najniższą ceną: 37843,20 / Oferta z najwyższą ceną: 50112,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Pakiet nr 7 i 9
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.04.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Polmil Sp. z o.o. S.K.A., ul. Przemysłowa 8, 85-758 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 220819,74 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4965,25
Oferta z najniższą ceną: 4438,80 / Oferta z najwyższą ceną: 4965,25
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Pakiet nr 4,11,16,18
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.04.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Centrum Zaopatrzenia Medycznego i Weterynaryjnego Centrowet-Cezal Sp. z o.o., ul. Dąbrowskiego 133/135, 60-543 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 220819,74 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 32791,04
Oferta z najniższą ceną: 32791,04 / Oferta z najwyższą ceną: 32791,04
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Pakiet nr 1,2,5,6,10,12,13,14,15,17
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.04.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
- Zarys International Group sp. z o.o. sp.k., ul. Pod Borem 18, 41-808 Zabrze, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 220819,74 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 98552,04
Oferta z najniższą ceną: 98552,04 / Oferta z najwyższą ceną: 98552,04
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- AN/ZP/149/25 Opracowanie dokumentacji technicznej PFU w standardzie budowli ochronnej dla części podziemnej obiektu Innowacyjne Centrum Dydaktyczne Politechniki Poznańskiej.
- Zakup i dostawa świeżego pieczywa
- Zakup Zautomatyzowanego systemu dozowania formaliny dla próbek biologicznych/histopatologicznych, systemu retraktorów oraz kanałowego systemu monitorowania integralności nerwów.
- Dostawa monitorów
- Dostawa dwóch samochodów osobowych
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla pracowników sieci IOB - zatrudnionych w ramach Personelu Projektu: Rady Sieci oraz Pracowników Merytorycznych w ramach Projektu
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i sukcesywne dostawy stentów samorozprężalnych do protezowania zwężeń dróg żółciowych dla potrzeb Klinicznych Oddziałów Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach
- Sukcesywne dostawy wyrobów medycznych jednorazowego użytku dla SP ZOZ w Międzyrzecu Podlaskim
- Dostawa leków, produktów żywnościowych specjalnego przeznaczenia medycznego, preparatów i sprzętu do żywienia drogą przewodu pokarmowego na potrzeby Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu.
- Dostawa materiałów szewnych dla szpitala w Pleszewie
- Dostawa sprzętu i materiałów medycznych jednorazowego użytku oraz adasporu - powtórka części nierozstrzygniętych w postępowaniu przetargowym nr MSS-DN-ZPP-26-24/25.
- Dostawa wyrobów medycznych dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej "Dom Kombatanta" z siedzibą przy ul. Kruczej 17 w Szczecinie - postępowanie prowadzone pod nr DPS.ZP.221.14.2025
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.