eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawazakup i dostawa drukarek i skanerów dla Polskiego Komitetu Normalizacyjnego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-11-21

POZYCJA 59108

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Warszawa: zakup i dostawa drukarek i skanerów dla Polskiego Komitetu Normalizacyjnego Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Polski Komitet Normalizacyjny, do kontaktów: Janusz Sitkowski, ul. Świętokrzyska 14 lok. B, 00-050 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. +48 022 556 78 90, fax +48 022 556 74 13, e-mail: wagsekr@pkn.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.pkn.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Polski Komitet Normalizacyjny, Mieczysław Skrycki, ul. Świętokrzyska 14 B, pokój nr 516, 00-050 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. +48 022 556 74 13, fax +48 022 556 75 95, e-mail: wagsekr@pkn.pl, www.pkn.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Polski Komitet Normalizacyjny, ul. Świętokrzyska 14 B, pokój nr 105, 00-050 Warszawa, woj. mazowieckie, fax +48 022 556 75 95, e-mail: wagsekr@pkn.pl, www.pkn.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Krajowa jednostka normalizacyjna; organizowanie i prowadzenie normalizacji krajowej. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup i dostawa drukarek i skanerów dla Polskiego Komitetu Normalizacyjnego. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Polski Komitet Normalizacyjny, ul. Świętokrzyska 14 B, Warszawa,. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakup i dostawę drukarek i skanerów dla Polskiego Komitetu Normalizacyjnego: 1) Skaner do dokumentów archiwalnych - 3 szt. 2) Skaner sieciowy - 31 szt. 3) Skaner - 10 szt. 4) Drukarka laserowa kolorowa - 4 szt. 5) Drukarka laserowa monochromatyczna - 12 szt. 6) Drukarka atramentowa kolorowa - 3 szt. 7) Duplikator płyt CD i DVD - 1 szt 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: A Wykonawca złoży wraz z ofertą: 1. Oświadczenie Wykonawcy, że sprzęt w okresie gwarancji będzie objęty gwarancją producenta, a serwis sprzętu będzie wykonywany przez producenta lub autoryzowanego przedstawiciela producenta. 2. Certyfikat ISO9001 na proces projektowania i produkcji oferowanego sprzętu - certyfikat producenta lub równoważne zaświadczenie wystawione przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego. 3. Certyfikat ISO 9001 na świadczenie usług serwisowych - certyfikat firmy serwisującej lub równoważne zaświadczenie wystawione przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego. 4. Oświadczenie Wykonawcy, że oferowany sprzęt posiada znak zgodności z bezpieczeństwem CE B Przed podpisaniem umowy Zamawiający zażąda przedstawienia dokumentów potwierdzających złożone w ofercie oświadczenia, a w szczególności potwierdzające: 1. Potwierdzenie, że sprzęt w okresie gwarancji będzie objęty gwarancją producenta. 2. Oświadczenie Wykonawcy, że oferowany sprzęt posiada znak zgodności z bezpieczeństwem CE 3. W przypadku podmiotów występujących wspólnie Wykonawca przed podpisaniem niniejszej umowy dostarczy potwierdzoną kopię umowy Konsorcjum, definiującą obowiązki stron 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.23.32.30 - Drukarki i plotery Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.21.00 - Drukarki i plotery Oryginalny kod CPV: 30.21.61.10 - Skanery komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.61.10 - Skanery komputerowe 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Dostawa: Skanerów do dokumentów archiwalnych - 3 szt., skanerów sieciowych - 31 szt., skanerów - 10 szt., drukarek laserowa kolorowych - 4 szt., drukarek laserowych monochromatycznych - 12 szt., drukarek atramentowych kolorowych - 3 szt., duplikatora płyt CD i DVD - 1 szt. o parametrach określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i wartości szacunkowej w zakresie 60 000 - 137 000 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 21

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 7 300,00 zł (słownie: siedem tysięcy trzysta zł) 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający łącznie następujące warunki: 1. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, 2. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, 3. są ubezpieczeni w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej od odpowiedzialności cywilnej na kwotę co najmniej równą cenie ofertowej, 4. posiadają doświadczenie zawodowe w postaci zrealizowanych z należytą starannością w ciągu ostatnich 3 lat, co najmniej dwóch zamówień na dostawę sprzętu w analogicznym asortymencie i wartości nie mniejszej niż cena oferty, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej dwóch zamówień na dostawę sprzętu w analogicznym asortymencie i wartości nie mniejszej niż cena oferty 5. Serwis oferowanego sprzętu musi być realizowany przez producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu przez Wykonawców warunków określonych w art. 22 ust. 1 oraz oświadczenie o nie podleganiu Wykonawców wykluczeniu na zasadzie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - według wzorów określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: 1) pkt 2,3,5-składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie ogłoszono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 2) pkt 4 składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 4-8 ustawy. Dokumenty, o których mowa w ppkt 1 lit. a i c oraz ppkt 2, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w ppkt 1 lit b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 6, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Terminy wystawienia oświadczeń obowiązują tak jak zastępowanych przez nie dokumentów. 7. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, iż Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę, co najmniej równą cenie ofertowej. 8. Wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwóch zamówień na dostawę sprzętu w analogicznym asortymencie parametrach i wartości nie mniejszej niż cena oferty oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że zamówienia te zostały wykonane należycie. Ponadto Wykonawca jest zobowiązany do : 1. w przypadku gdy Wykonawca jest reprezentowany przez pełnomocnika, dołączenia do oferty pełnomocnictwa określającego zakres umocowania, podpisanego przez osoby upoważnione do reprezentowania osoby fizycznej lub prawnej. 2. w przypadku Wykonawców występujących wspólnie - dołączenia pełnomocnictwa szczególnego osoby upoważnionej do reprezentowania współwykonawców w postępowaniu lub do reprezentowania współwykonawców w postępowaniu i podpisania umowy. 3. Parafowany na wszystkich stronach przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy na zewnątrz "wzór umowy" wraz z załącznikami, zgodnie z opisem w rozdziale 2, dział II SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pkn.pl. Opłata: koszty przesyłki PLN Warunki i sposób płatności: gotówka, płatne przy odbiorze. Na wniosek wykonawcy zamawiający przekaże w terminie 5 dni specyfikację istotnych warunków zamówienia. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.11.2006 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 29.11.2006, godzina 11:15, Polski Komitet Normalizacyjny, ul. Świętokrzyska 14 B, 00-050 Warszawa, pokój nr 506.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 14.11.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.