Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2018-07-19
Og³oszenie nr 590946-N-2018 z dnia 2018-07-19 r.
Specjalistyczne Centrum Medyczne Spó³ka Akcyjna: ZP/PN/2018/39 - p³yny dializacyjne
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
ZP/PN/2018/39 - p³yny dializacyjne
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Specjalistyczne Centrum Medyczne Spó³ka Akcyjna, krajowy numer identyfikacyjny
02049396100000, ul.
ul. Jana Paw³a II
2
,
57320
Polanica-Zdrój, woj.
dolno¶l±skie, pañstwo
Polska, tel.
74 862 12 71; 862 11 21, e-mail
zp@scm.pl, faks
74 862 11 22.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.scm.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Tak
www.bip.scm.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.scm.pl
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie nale¿y z³o¿yæ na adres
Adres:
Specjalistyczne Centrum Medyczne S.A. ul. Jana Paw³a II nr 2, 57-320 Polanica-Zdrój
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
ZP/PN/2018/39 - p³yny dializacyjne
Numer referencyjny:
ZP/PN/2018/39 - p³yny dializacyjne
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
wszystkich czê¶ci
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z p³ynów dializacyjnych do Stacji Dializ Specjalistycznego Centrum Medycznego S.A. w Polanicy Zdroju. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawieraj± za³±czniki nr 1 do SIWZ, które opisuj± szczegó³y zamówienia.
II.5) G³ówny kod CPV: 33.69.28.00 - Roztwory do dializy
Dodatkowe kody CPV:
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: 12 lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: lub zakoñczenia:
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
7.1.1.Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej o ile wynika to
z odrêbnych przepisów- na potwierdzenie Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia o¶wiadczenia z art. 22 ust. 1 ust. 1b ustawy PZP - wg wzoru - ZA£¡CZNIK NR 3 do SIWZ
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
7.1.2.Wykonawca musi znajdowaæ siê w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj±cej wykonanie zamówienia, na potwierdzenie Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia o¶wiadczenia z art. 22 ust. 1b pkt. 2) ustawy - wg wzoru- ZA£¡CZNIK NR 3 do SIWZ
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
7.1.3.Wykonawca musi posiadaæ zdolno¶æ techniczn± i zawodow±. Na potwierdzenie Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia o¶wiadczenia z art. 22 ust.1b pkt. 3) ustawy - wg wzoru ZA£¡CZNIK NR 3 do SIWZ, oraz przedstawiæ "Wykaz wykonanych dostaw"- zgodnie z ZA£¡CZNIKIEM NR 5 do SIWZ.
Za spe³nienie tego wymogu Zamawiaj±cy uzna wykonanie, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanie dostaw przez Wykonawcê w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania.
Na potwierdzenie spe³nienia powy¿szego warunku Wykonawca zobowi±zany jest przedstawiæ "Wykaz wykonanych dostaw" - zgodnie z za³±cznikiem nr 5 do SIWZ oraz za³±czenie 2 dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e dostawy te zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie. Dowodami tymi s±
w szczególno¶ci:
7.1.3.1. po¶wiadczenie, z tym ¿e w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw lub us³ug okresowych lub ci±g³ych, po¶wiadczenie powinno byæ wydane nie wcze¶niej ni¿ na 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo ofert;
7.1.3.2. w przypadku zamówieñ na dostawy lub us³ugi - o¶wiadczenie Wykonawcy - je¿eli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ po¶wiadczenia,
o którym mowa w punkcie powy¿ej.
W razie konieczno¶ci, szczególnie gdy wykaz lub dowody, o których mowa odpowiednio powy¿ej budz± w±tpliwo¶ci Zamawiaj±cego lub gdy z po¶wiadczenia albo z innego dokumentu wynika, ¿e zamówienie nie zosta³o wykonane lub zosta³o wykonane nienale¿ycie, Zamawiaj±cy mo¿e zwróciæ siê bezpo¶rednio do w³a¶ciwego podmiotu, na rzecz którego , dostawy lub us³ugi by³y lub mia³y zostaæ wykonane, o przed³o¿enie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpo¶rednio Zamawiaj±cemu.
7.1.4.Wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego czê¶ci, polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nim stosunków prawnych.
7.1.5.Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodniæ Zamawiaj±cemu, ¿e realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów, w szczególno¶ci przedstawiaj±c zobowi±zanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
7.1.6.Zamawiaj±cy ocenia, czy udostêpniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolno¶ci techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalaj± na wykazanie przez Wykonawcê spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu oraz bada, czy nie zachodz± wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 i ust. 5 ustawy PZP.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
7.2.1. O¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia zgodne z art. 24 ust. 1 pkt 12-23) ustawy PZP wg wzoru - ZA£¡CZNIK NR 4 do SIWZ 7.2.2 Aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru w celu wykazania braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP. 7.2.3.Zgodnie z art. 24 ust 11 ustawy PZP, Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust 5 ustawy PZP, przekazuje Zamawiaj±cemu o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze z³o¿eniem o¶wiadczenia, Wykonawca mo¿e przedstawiæ dowody, ¿e powi±zania z innym Wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu o udzielenie zamówienia (wg wzoru - ZA£¡CZNIK NR 8 do SIWZ).
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia o¶wiadczenia z art. 22 ust. 1 ust. 1b ustawy PZP - wg wzoru - ZA£¡CZNIK NR 3 do SIWZ
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
10.1.1. Aktualne ¶wiadectwo dopuszczenia do obrotu i stosowania zgodnie z ustaw± z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r., Nr 107, poz. 679), oraz ustaw± z dnia 6 wrze¶nia 2001 r. prawo dla którego wystawiono deklaracjê zgodno¶ci. Na do³±czonym dokumencie w prawym górnym rogu nale¿y wpisaæ numer pakietu i pozycji przedmiotu zamówieniu karty charakterystyki. 10.1.2. Wszystkie dokumenty musz± byæ wa¿ne przez okres na jaki zostanie zawarta umowa art. 10.1 ustawy o wyrobach medycznych. W przypadku koñcz±cego siê terminu wa¿no¶ci dokumentu Wykonawca ma obowi±zek dostarczyæ wymagany aktualny dokument w terminie do ostatniego dnia miesi±ca Wykonawcê. W przypadku gdy dokument traci wa¿no¶æ podczas trwania umowy Wykonawca musi do³±czyæ do aktualnego dokumentu o¶wiadczenie, ¿e dostarczy przed³u¿enie dokumentu do siedziby Zamawiaj±cego. Wszystkie dokumenty musz± byæ wa¿ne przez okres na jaki zostanie zawarta umowa. 10.1.3 Materia³y informacyjne dotycz±ce oferowanego wyrobu zawieraj±ce zdjêcia oraz szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia potwierdzaj±cy wymagania okre¶lone przez zamawiaj±cego, z nazw± producenta - w jêzyku polskim. 10.1.4. Katalogi, opisy lub fotografie produktów itp. w jêzyku polskim), które maj± zostaæ dostarczone zawieraj±ce dok³adny opis oferowanego przedmiotu zamówienia, potwierdzaj±cy spe³nienie wszystkich parametrów wymaganych przez Zamawiaj±cego- w przypadku braku powy¿szych dokumentów oferta zostanie odrzucona jako nie spe³niaj±ca wymogów Zamawiaj±cego (z zastrze¿eniem art. 26 ust.3 PZP). Jednocze¶nie nale¿y w ZA£¡CZNIKU NR 1 do SIWZ podaæ numer strony materia³ów informacyjnych, na której wymagane parametry s± potwierdzone oraz zaznaczyæ (np. zakre¶laczem) w materia³ach informacyjnych, gdzie znajduje siê potwierdzenie wymaganego parametru. 10.2 Aktualne karty charakterystyki produktu. Wszystkie dokumenty musz± byæ wa¿ne przez okres na jaki zostanie zawarta umowa. W przypadku koñcz±cego siê terminu wa¿no¶ci dokumentu Wykonawca ma obowi±zek dostarczyæ wymagany aktualny dokument w terminie do ostatniego dnia miesi±ca poprzedzaj±cego miesi±c up³ywu terminu wa¿no¶ci dokumentu przedstawionego w ofercie przez Wykonawcê. W przypadku gdy dokument traci wa¿no¶æ podczas trwania umowy Wykonawca musi za³±czyæ do aktualnego dokumentu o¶wiadczenie, ¿e dostarczy przed³u¿enie dokumentu do siedziby Zamawiaj±cego.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Na podstawie art. 45 ust. 1 ustawy Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium, które wynosi dla poszczególnych pakietów:
nr pakietu wadium
1 2 180,00 z³
2 1 215,00z³
13.2. Wadium nale¿y wnie¶æ przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Za termin wniesienia wadium uwa¿a siê dzieñ wp³ywu na konto Zamawiaj±cego do godz. 11: 00. Wadium musi obejmowaæ okres zwi±zania ofert±.
13.3. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku formach wymienionych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.:
13.3.1. w pieni±dzu (przelewem na konto Zamawiaj±cego: PKO BP S.A. 02 1020 3668 0000 5202 0476 2730,
13.3.2. w porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo - kredytowej, z tym, ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym,
13.3.4. w gwarancjach bankowych,
13.3.5.w gwarancjach ubezpieczeniowych,
13.3.6.w porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2014 r. Nr 1804, oraz z 2015 poz. 978
i 1240)
Dowód wniesienia wadium nale¿y do³±czyæ do oferty.
13.4. Zwrot wadium
13.4.1. Zamawiaj±cy, zgodnie z art. 46 ust. 1 ustawy zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezw³ocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub uniewa¿nieniu postêpowania, z wyj±tkiem Wykonawcy, którego oferta zosta³a
wybrana, jako najkorzystniejsza oraz z zastrze¿eniem pkt 13.5.
13.4.2.Zamawiaj±cy, zgodnie z art. 46 ust. 3 ustawy, ¿±da ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcê,
któremu zwrócono wadium na podst. art. 46 ust. 1 ustawy, je¿eli w wyniku rozstrzygniêcia odwo³ania jego oferta zosta³a wybrana, jako najkorzystniejsza.
Wykonawca wnosi wadium w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego.
13.4.3. .Je¿eli wadium wniesiono w pieni±dzu, Zamawiaj±cy zwróci je na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcê.
13.5. Zatrzymanie wadium
13.5.1. Zamawiaj±cy zatrzyma wadium, je¿eli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3
ustawy, nie z³o¿y³ dokumentów lub o¶wiadczeñ, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy lub pe³nomocnictw,
chyba, ¿e udowodni, ¿e wynika to z przyczyn nie le¿±cych po jego stronie.
Zamawiaj±cy zatrzyma wadium, je¿eli Wykonawca, którego oferta zosta³a wybrana:
13.5.1.1. odmówi³ podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych w
ofercie,
13.5.1.2. nie wniós³ wymaganego zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy, je¿eli by³o wymagane przez
Zamawiaj±cego,
13.5.1.3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego sta³o siê niemo¿liwe z przyczyn le¿±cych po stronie Wykonawcy.
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
| Kryteria | Znaczenie |
| cena | 100,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
19.1. Zamawiaj±cy przekazuje wraz z SIWZ wzór umowy, który zawiera wszystkie istotne dla Zamawiaj±cego warunki realizacji zamówienia. Wzór umowy stanowi za³±cznik nr 7 do SIWZ. 19.2. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy, zgodnie z postanowieniami w/w wzoru umowy. 19.3. Zamawiaj±cy zawrze umowê w sprawie zamówienia publicznego w terminie okre¶lonym w art. 94 ustawy PZP. 19.4. Zamawiaj±cy prze¶le Wykonawcy, którego oferta zosta³a uznana za najkorzystniejsz±, wyniki postêpowania za po¶rednictwem poczty elektronicznej, w tym celu nale¿y w ofercie podaæ adres e-mail. 19.5. Umowa zawierana jest na okres zgodny z terminem wykonania zadania i zostanie przes³ana Wykonawcy poczt± w dwóch egzemplarzach podpisanych ze strony Zamawiaj±cego. Jeden egzemplarz umowy, podpisany nale¿y odes³aæ na adres Zamawiaj±cego NIEZW£OCZNIE PO PODPISANIU, NIE PÓ¬NIEJ JEDNAK , NI¯ W CI¡GU PIÊCIU DNI OD JEGO OTRZYMANIA .
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
Wszystkie dokumenty sk³adaj±ce siê na tre¶æ oferty musz± byæ przedstawione w formie orygina³u lub kserokopii potwierdzonej za zgodno¶æ z orygina³em przez osobê uprawnion± do reprezentacji Wykonawcy. Dokumenty i informacje sk³adane w trakcie postêpowania stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisu z art. 8 ust. 3 ustawy PZP, które nie mog± byæ udostêpniane, winny byæ oznaczone klauzul±: NIE UDOSTÊPNIAÆ INNYM UCZESTNIKOM POSTÊPOWANIA, INFORMACJE STANOWI¡ TAJEMNICÊ PRZEDSIÊBIORSTWA W ROZUMIENIU ART. 11 UST. 4 USTAWY O ZWALCZANIU NIEUCZCIWEJ KONKURENCJI" i za³±czone jako odrêbna czê¶æ oferty. Wykonawca nie mo¿e zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy PZP.
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2018-07-31, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> jêzyk polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Oferta winna byæ zapakowana w kopertê (koperty), odpowiednio zabezpieczon±/e przed jej/ich przypadkowym otwarciem. Po¿±dane jest, aby wszystkie strony oferty by³y kolejno ponumerowane i trwale z³±czone w sposób uniemo¿liwiaj±cy wysuniêcie siê którejkolwiek z kartek. Wykonawca jest zobowi±zany przygotowaæ ofertê zgodnie z wymaganiami okre¶lonymi w SIWZ. Sk³adana oferta winna byæ opisana wed³ug ni¿ej podanego wzoru: "Oferta do postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, oznaczonego ZP/PN/2018/39 - p³yny dializacyjne nie otwieraæ przed 31.07.2018 r. godz. 11.30". 15.2. Ka¿dy Wykonawca mo¿e z³o¿yæ tylko jedn± ofertê. 15.3. Z³o¿enie przez jednego Wykonawcê lub podmioty wystêpuj±ce wspólnie, wiêcej ni¿ jednej oferty lub oferty zawieraj±cej rozwi±zania alternatywne, spowoduje odrzucenie wszystkich ofert danego Wykonawcy. 15.4. Ofertê sk³ada siê pod rygorem niewa¿no¶ci w formie pisemnej. Tre¶æ oferty musi odpowiadaæ tre¶ci SIWZ. 15.5. Ponadto oferta musi odpowiadaæ poni¿szym wymaganiom: 15.5.1.Oferta bêdzie napisana w jêzyku polskim na maszynie, komputerze lub czytelnie nie¶cieralnym atramentem oraz bêdzie podpisana przez upe³nomocnionego przedstawiciela Wykonawcy, 15.5.2.Wszystkie strony oferty sk³adaj±ce siê na jej tre¶æ musz± byæ podpisane przez osobê uprawnion± do dzia³ania w imieniu i na rzecz danego Wykonawcy. Miejsca w których zostan± dokonane poprawki lub korekty b³êdów musz± byæ parafowane przez osobê podpisuj±c± ofertê. 15.6. Upowa¿nienie do podpisania oferty powinno byæ do³±czone do oferty, o ile nie wynika ono z innych dokumentów za³±czonych do oferty. 15.7. Wszystkie dokumenty sk³adaj±ce siê na tre¶æ oferty musz± byæ przedstawione w formie orygina³u lub kserokopii potwierdzonej za zgodno¶æ z orygina³em przez osobê uprawnion± do reprezentacji Wykonawcy. Cena oferty to ³±czny koszt oferowanego asortymentu, koszt dostawy do magazynu Zamawiaj±cego oraz inne koszty maj±ce wp³yw na zaoferowan± cenê oferty. Wykonawca powinien uwzglêdniæ w cenie oferty wszystkie ponoszone koszty wykonania przedmiotu zamówienia, które maj± wp³yw na cenê oferty z ich wyszczególnieniem. 16.2. Cena oferty ma byæ skalkulowana i ostateczna. Jakiekolwiek upusty cenowe powinny byæ wkalkulowane w cenê. 16.3. Cena oferty powinna byæ wyra¿ona w z³otych polskich i okre¶laæ warto¶æ przedmiotu zamówienia w ca³ym okresie trwania umowy. 16.4. Cena oferty powinna byæ zaokr±glona do dwóch miejsc po przecinku. 17. Opis kryteriów, którymi Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ przy wyborze oferty wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert 17.1. Oceny ofert bêdzie dokonywa³a komisja. W toku badania i oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawców wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onych ofert oraz dokonywaæ poprawek oczywistych omy³ek pisarskich i rachunkowych w obliczeniu ceny, niezw³ocznie zawiadamiaj±c o tym Wykonawcê, którego oferta zosta³a poprawiona. Zamawiaj±cy odrzuci ofertê zawieraj±c± b³êdy w obliczeniu ceny. 17.2. W odniesieniu do Wykonawców, którzy spe³nili postawione warunki komisja dokona oceny ofert na podstawie nastêpuj±cych kryteriów: Cena (oferta mo¿e uzyskaæ maksymalnie 100% punktów ca³kowitej oceny): 0-100 pkt - najni¿sza oferta cenowa uzyskuje najwy¿sz± ocenê obliczania wg wzoru: Najni¿sza cena ze z³o¿onych ofert ---------------------------------------------- x 100 pkt x 100% = ilo¶æ uzyskanych punktów cena oferty badanej Wybrana zostanie oferta, która w sumie uzyska najwy¿sz± liczbê punktów. Oferty nale¿y z³o¿yæ w Sekretariacie (parter za recepcj± g³ówn±) Specjalistycznego Centrum Medycznego S.A. w nieprzekraczalnym terminie do dnia 31.07.2018 roku, do godziny 1100. 18.2. Otwarcie ofert jest jawne i nast±pi w dniu 31.07.2018 roku o godzinie 11.30 w sali konferencyjnej Specjalistycznego Centrum Medycznego S.A. w Polanicy-Zdroju.
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





