eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czersk › Usługi szkoleniowe w ramach Projektu systemowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Aktywizacja zawodowo-społeczna Beneficjentów MGOPS Czersk realizowany jest przez Gminę Czersk - Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Czersku. Współfinansowany pr

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-03-17

Czersk: Usługi szkoleniowe w ramach Projektu systemowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Aktywizacja zawodowo-społeczna Beneficjentów MGOPS Czersk realizowany jest przez Gminę Czersk - Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Czersku. Współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 59045 - 2010; data zamieszczenia: 17.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Przytorowa 22, 89-650 Czersk, woj. pomorskie, tel. 0-52 3984765, faks 0-52 3984765.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czersk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi szkoleniowe w ramach Projektu systemowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Aktywizacja zawodowo-społeczna Beneficjentów MGOPS Czersk realizowany jest przez Gminę Czersk - Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Czersku. Współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi szkoleniowe w ramach Projektu systemowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Aktywizacja zawodowo-społeczna Beneficjentów MGOPS Czersk realizowany jest przez Gminę Czersk - Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Czersku. Współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenie szkoleń i kursów zawodowych w zakresie: 1) Część I - kurs opiekunka środowiskowa od 5 do 7 osób. CPV 85 000000-9 2) Część II - kurs obsługi wózków widłowych od 1 do 3 osób. CPV 80 500000-9 3) Część III - kurs spawacza CO od 1 do 2 osób. CPV 80 500000-9 4) Część IV - kurs florystyczny dla 15 osób. CPV 80 500000-9 5) Część V - kurs obsługi kas fiskalnych dla 20 osób. CPV 80 500000-9 6) Część VI - kurs komputerowy dla 20 osób. CPV 80533200-1 7) Część VII - kurs fryzjerski od 6 do 8 osób. CPV 80 500000-9 8) Część VIII - kurs kucharza małej gastronomii dla 45 osób. CPV 80 500000-9 9) Część IX - kurs księgowania w systemie komputerowym od 4 do 6 osób. CPV 80 500000-9 10) Część X - kurs języka niemieckiego od 2 do 4 osób CPV 80 580000-3 - kurs języka angielskiego 4 do 6 osób CPV 80 580000-3 Szczegółowe wymagania minimalne dotyczące przedmiotu zamówienia wymienione zostały w Załączniku Nr 1 do niniejszej SIWZ. MIEJSCE WYKONANIA ZAMÓWIENIA Zamówienie należy wykonać na terenie jak poniżej: 1) Część I - teren powiatu chojnickiego 2) Część II - teren miasta Czersk 3) Część III - teren miasta Czersk 4) Część IV - teren miasta Czersk 5) Część V - teren miasta Czersk 6) Część VI - teren miasta Czersk 7) Część VII - teren miasta Czersk 8) Część VIII - terem miasta Czersk 9) Część IX - teren miasta Czersk 10) Część X - teren miasta Czersk TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA Zamówienie należy wykonać w okresie od kwietnia do listopada 2010 roku w dwóch turach przy czym poszczególne Części objęte zamówieniem muszą zostać zrealizowane w następujących terminach: Część I - jeden termin od sierpnia - listopada 2010r Cześć II- od kwietnia - czerwca 2010r, sierpnia - października 2010r Część III -jeden termin od sierpnia - października 2010r Część IV - od kwietnia - czerwca 2010r, sierpnia - października 2010r Część V - od kwietnia - maja 2010r, września - października 2010r Część VI - od kwietnia - maja 2010r, września - października 2010r Część VII - od kwietnia - czerwca 2010r, września - listopada 2010r Część VIII- od kwietnia - czerwca 2010r, września - listopada 2010r Część IX - od kwietnia - maja 2010r, września - listopada 2010r Część X - od kwietnia - czerwca 2010r, września - listopada 2010r Termin poszczególnych części może ulec zmianie w przypadku zmiany wniosku o dofinansowanie wraz z harmonogramem realizacji projektu, jak też innych przesłanek, mających wpływ na termin szkoleń, o czym poinformujemy niezwłocznie Wykonawcę na piśmie. Realizacja kursów - wymagania ogólne 1.Określone kursy zawodowe należy przeprowadzić w zakresie wiedzy teoretycznej i praktycznej z zakresu jaki obejmuje kurs. 2.Zajęcia na szkoleniu powinny zaczynać się nie wcześniej niż o godzinie 9.00, kończyć nie później niż o godzinie 19.00 i trwać maksymalnie od 4 - 5 godzin dziennie, w systemie tygodniowym (tj. od poniedziałku do piątku). 3.Wykonawca zapewnia w zakresie zajęć teoretycznych pomieszczenia wraz z kompletnym wyposażeniem w sprzęt, pomoce dydaktyczne, multimedia dostosowane do potrzeb określonego szkolenia. 4.Wykonawca zapewnia w ramach zajęć teoretycznych wykładowców, podręczniki, skrypty, materiały papiernicze, przybory do pisania, środki dydaktyczne niezbędne do realizacji szkoleń. 5.Wykonawca w zakresie zajęć praktycznych zapewnia teren do ich realizacji oraz niezbędne maszyny i urządzenia, narzędzia i sprzęt. 6.Wykonawca w zakresie zajęć praktycznych zapewnia instruktorów praktycznej nauki zawodu, odzież roboczą i środki ochrony indywidualnej. 7.Wykonawca przeprowadzi szkolenia zgodnie z opracowanym i przedstawionym w ofercie Programem Szkoleniowym. 8.Wykonawca na bieżąco będzie informował Zamawiającego imiennie o nieobecności na szkoleniu osób skierowanych przez Zamawiającego, nie zgłoszeniu się tych osób na szkolenie lub te rezygnacji z uczestnictwa w szkoleniu w trakcie jego trwania - pod rygorem odmowy przez Zamawiającego zapłaty za szkolenie tych osób. 9.Wykonawca przedłoży Zamawiającemu oryginalne listy obecności za poszczególne dni szkolenia w terminie 3 dni od zakończenia miesiąca. 10.W trakcie szkolenia lub w ostatnim dniu szkolenia uczestnicy szkolenia winni wypełnić ankiety służące do oceny szkolenia, które powinny być dostarczone Wykonawcy w ciągu 5 dni od dnia planowanego jego ukończenia. 11.W przypadku skierowania mniejszej ilości osób na szkolenie i braku możliwości przyjęcia nowej osoby do uzupełnienia, Wykonawca zobowiązuje się zweryfikować preliminarz kosztów szkolenia stosownie do ilości osób uczestniczących w szkoleniu i przesłać go Wykonawcy. 12.Wykonawca zapewni promowanie projektu zgodnie z wytycznymi zawartymi na stronie: www.projektczersk.pl oraz informacji: Szkolenie odbywa się w ramach projektu realizowanego przez Unie Europejska, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej. 13.Po zakończeniu cyklu szkoleń Wykonawca obligatoryjnie musi dostarczyć Zamawiającemu: - potwierdzenie odbioru materiałów szkoleniowych przez uczestników kursu; - kserokopie zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia; - kserokopie rejestru wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie cyklu szkoleń; - imiennego wykazu osób, które nie ukończyły cyklu szkoleń; - kopie ankiet służących do oceny szkoleń. - kopie dziennika zajęć. Badania lekarskie Zamawiający wymaga przedstawienia przez wykonawcę wymagań wstępnych dla uczestników szkolenia w tym określenia stanu zdrowia uczestnika szkolenia. W razie konieczności przeprowadzenie badań lekarskich organizuje Wykonawca. Wykonawca ponosi koszty badań lekarskich. Termin realizacji Całość zamówienia należy zrealizować do końca listopada 2010 roku..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 85.00.00.00-9, 80.58.00.00-3, 80.53.32.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Do potwierdzenia ww. warunku: podpisane oświadczenie stosownie do art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 3 Sposób dokonywania oceny spełniania ww warunków jest oparty na zasadzie spełnia - nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Do potwierdzenia ww. warunku: podpisane oświadczenie stosownie do art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 3 Sposób dokonywania oceny spełniania ww warunków jest oparty na zasadzie spełnia - nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Do potwierdzenia ww. warunku: podpisane oświadczenie stosownie do art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 3 Sposób dokonywania oceny spełniania ww warunków jest oparty na zasadzie spełnia - nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Do potwierdzenia ww. warunku: podpisane oświadczenie stosownie do art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 3 Sposób dokonywania oceny spełniania ww warunków jest oparty na zasadzie spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Do potwierdzenia ww. warunku: podpisane oświadczenie stosownie do art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 3 Sposób dokonywania oceny spełniania ww warunków jest oparty na zasadzie spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

formularz ofertowy - zał. nr 2 do SIWZ oświadczenie z art. 22 i art. 24 ustawy Pzp-zał nr 3 do SIWZ program szkolenia-zał. nr 4 do SIWZ zaakceptowany projekt umowy wraz z załącznikami do umowy- zał. nr 5 do SIWZ

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W związku z art. 144 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w umowie: 1. Zmiana terminu realizacji zamówienia z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy i Zamawiającego, w przypadku: - zmiany wniosku o dofinansowanie wraz z harmonogramem realizacji projektu, jak też innych przesłanek mających wpływ na termin szkoleń; - pisemnego uzgodnienia pomiędzy Stronami dotyczącego skróceniu terminu zakończenia realizacji umowy; - wystąpienie siły wyższej. Siła wyższa oznacza wydarzenia nieprzewidywalne i poza kontrolą stron niniejszej umowy, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu; - wystąpienie w trakcie realizacji zamówienia zmian przepisów prawa Unii Europejskiej lub prawa krajowego, co wpłynie na realizację zamówienia i spowoduje konieczność dostosowania do obowiązujących przepisów; - niemożliwości niezwłocznego zawarcia umowy po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty w związku z wniesionym odwołaniem. 2. zmiany dokonane według zasad zapisanych w umowie; 3. zmiana liczby osób skierowanych na szkolenie; 4. zmiany zakresu przedmiotu zamówienia pod warunkiem, że są korzystne dla Zamawiającego lub zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy; 5. zmiana nazw, siedziby stron umowy, numerów kont bankowych, innych danych identyfikacyjnych; 6. zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty; 7. W przypadku wystąpienia okoliczności stanowiących podstawę do zmian postanowień umowy Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego, poinformowania o tym fakcie Zamawiającego i wystąpienia z wnioskiem o dokonanie zmian w przedmiotowej umowie; 8. Jeżeli Zamawiający uzna, że okoliczności wskazane przez Wykonawcę jako stanowiące podstawę do zmiany umowy nie są zasadne, Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zadania zgodnie z warunkami zawartymi w umowie. Zmiana umowy może nastąpić w formie pisemnej, pod rygorem nieważności takiego oświadczenia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czersk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Przytorowa 22 89-650 Czersk.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.03.2010 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat (I piętro p. nr 7)Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej ul. Przytorowa 22 89-650 Czersk.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Priorytet VII - Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 - Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałania 7.1.1 - Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługi szkoleniowe-Kurs opiekunka środowiskowa..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: termin szkolenia - sierpień - listopad 2010 Program szkolenia winien zawierać minimum 90 godzin podzielonych na część teoretyczną i praktyczną oraz powinien obejmować co najmniej następujące zagadnienia: - choroby wieku starszego - profesjonalna opieka nad osoba starszą i niepełnosprawną - udzielanie I pomocy - zasady higieny Liczba uczestników kursu- od 5 do 7 osób.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.00.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługi szkoleniowe - Kurs obsługi wózków widłowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2 terminy szkolenia: - kwiecień - czerwiec 2010 - sierpień - październik 2010 Program szkolenia winien zawierać minimum 60 godzin podzielonych na część teoretyczną i praktyczną oraz powinien obejmować co najmniej następujące zagadnienia: - budowa wózków jezdniowych - działanie podzespołów, - obsługa i eksploatacja, elektrotechnika, BHP, Ppoż., pierwsza pomoc. Liczba uczesników kursu- od 1 do 3 osób.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Usługi szkoleniowe-Kurs spawacza CO.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Termin szkolenia - sierpień - październik 2010 Program szkolenia winien zawierać minimum 135 godzin podzielonych na część teoretyczną i praktyczną oraz powinien obejmować co najmniej następujące zagadnienia: - procesy spajania i procesy w spawaniu - rysunek techniczny w spawaniu - materiały podstawowe - materiały dodatkowe - podstawy elektrotechniki - urządzenia i sprzęty do spawania - technika i technologia w spawalnictwie - niezgodności w spawaniu, kontrola i badanie łączy spawanych - konstrukcje spawane i jakość w spawaniu - BHP i Ppoż w pracach spawalniczych Liczba uczestników kursu - od 1-2 osób.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Usługi szkoleniowe-Kurs florystyczny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2 terminy: - kwiecień- czerwiec 2010 - sierpień - październik 2010 Program szkolenia winien zawierać minimum 100 godzin podzielonych na część teoretyczną i praktyczną oraz powinien obejmować co najmniej następujące zagadnienia: - zasady tworzenia kompozycji i ich rodzaje - florystyka okolicznościowa - przygotowywanie wiązanek Liczba uczesników kursu - 15 osób.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Usługi szkoleniowe-Kurs obsługi kas fiskalnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2 terminy: - kwiecień - maj 2010 - wrzesień-październik 2010 Program szkolenia winien zawierać minimum 25 godzin podzielonych na część teoretyczną i praktyczną oraz powinien obejmować co najmniej następujące zagadnienia: - budowa kasy fiskalnej - obsługa kasy fiskalnej - rodzaje ewidencji sprzedaży - różne formy płatności Liczba uczestników kursu- 20 osób.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Usługi szkoleniowe-Kurs komputerowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2 terminy: - kwiecień - maj 2010 - wrzesień - październik 2010 Program szkolenia winien zawierać minimum 40 godzin podzielonych na części teoretyczną i praktyczną oraz powinien obejmować co najmniej następujące zagadnienia: - podstawa obsługi Microsoft Word - podstawa obsługi Microsoft Excel - podstawy działania Internetu, poczta elektroniczna Liczba uczestników kursu - 20 osób.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.32.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Usługi szkoleniowe- Kurs fryzjerski.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2 terminy: - kwiecień - czerwiec 2010 - wrzesień - listopad 2010 Program szkolenia winien zawierać minimum 100 godzin podzielonych na część teoretyczną i praktyczną oraz powinien obejmować co najmniej następujące zagadnienia: - pielęgnacja włosów i skóry głowy - dobór fryzury i koloru do charakteru i kształtu twarzy i sylwetki - strzyżenie damskie i męskie: rodzaje i techniki strzyżeń - koloryzacja włosów - różne rodzaje balejażu - trwała - stylizacja fryzur - fryzury wieczorowe, ślubne i upięcia artystyczne Liczba uczestników kursu- od 6 do 8 osób.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Usługi szkoleniowe-Kurs kucharz małej gastronomii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2 terminy: - kwiecień - czerwiec 2010 - wrzesień - listopad 2010 Program szkolenia winien zawierać minimum 60 godzin podzielonych na część teoretyczną i praktyczną oraz powinien obejmować co najmniej następujące zagadnienia: - organizacja nowoczesnego zakładu gastronomicznego, poznanie maszyn - zasady sporządzania posiłków - specyficzne potrawy w małej gastronomii - pizza, kebab - sztuka dekorowania potraw - profesjonalna obsługa konsumenta Liczba uczestników kursu-45 osób.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Usługi szkoleniowe-Kurs księgowania w systemie komputerowym.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2 terminy: - kwiecień - maj 2010 - wrzesień - listopad 2010 Program szkolenia winien zawierać minimum 100 godzin podzielonych na część teoretyczną i praktyczną oraz powinien obejmować co najmniej następujące zagadnienia: - teoretyczne podstawy księgowości - zasady księgowań - rozliczenia pracownicze i z ZUS - dokumentacja kadrowo - płacowa Liczba uczestników kursu - od 4 do 6 osób.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Usługi szkoleniowe-Kurs języka niemieckiego i angielskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2 terminy: - kwiecień-czerwiec 2010 - wrzesień - listopad 2010 Program szkolenia winien zawierać minimum 40godzin Stopień podstawowy - jest pierwszym krokiem jaki wykonuje uczeń, aby nauczyć się języka obcego. Osoba posługująca się językiem na tym poziomie rozumie i potrafi stosować potoczne wyrażenia i bardzo proste wypowiedzi, dotyczące konkretnych potrzeb życia codziennego. Potrafi formułować pytania z zakresu życia prywatnego, dotyczące np. miejsca, w którym mieszka, ludzi, których zna i rzeczy, które posiada oraz odpowiadać na tego typu pytania. Potrafi przedstawić siebie i innych, jak też prowadzić rozmowę pod warunkiem, że rozmówca mówi wolno, zrozumiale i jest gotowy do pomocy. Liczba uczestników kursu j. niemieckiego - od 2 do 4 osób Liczba uczestników kursu j. angielskiego - od 4 do 6 osób.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.58.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.