Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-03-17
Czersk: Usługi szkoleniowe w ramach Projektu systemowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Aktywizacja zawodowo-społeczna Beneficjentów MGOPS Czersk realizowany jest przez Gminę Czersk - Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Czersku. Współfinansowany przez Unię Europejską
w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 59045 - 2010; data zamieszczenia: 17.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Przytorowa 22, 89-650 Czersk, woj. pomorskie, tel. 0-52 3984765, faks 0-52 3984765.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.czersk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi szkoleniowe w ramach Projektu systemowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Aktywizacja zawodowo-społeczna Beneficjentów MGOPS Czersk realizowany jest przez Gminę Czersk - Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Czersku. Współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi szkoleniowe w ramach Projektu systemowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Aktywizacja zawodowo-społeczna Beneficjentów MGOPS Czersk realizowany jest przez Gminę Czersk - Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Czersku. Współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenie szkoleń i kursów zawodowych w zakresie: 1) Część I - kurs opiekunka środowiskowa od 5 do 7 osób. CPV 85 000000-9 2) Część II - kurs obsługi wózków widłowych od 1 do 3 osób. CPV 80 500000-9 3) Część III - kurs spawacza CO od 1 do 2 osób. CPV 80 500000-9 4) Część IV - kurs florystyczny dla 15 osób. CPV 80 500000-9 5) Część V - kurs obsługi kas fiskalnych dla 20 osób. CPV 80 500000-9 6) Część VI - kurs komputerowy dla 20 osób. CPV 80533200-1 7) Część VII - kurs fryzjerski od 6 do 8 osób. CPV 80 500000-9 8) Część VIII - kurs kucharza małej gastronomii dla 45 osób. CPV 80 500000-9 9) Część IX - kurs księgowania w systemie komputerowym od 4 do 6 osób. CPV 80 500000-9 10) Część X - kurs języka niemieckiego od 2 do 4 osób CPV 80 580000-3 - kurs języka angielskiego 4 do 6 osób CPV 80 580000-3 Szczegółowe wymagania minimalne dotyczące przedmiotu zamówienia wymienione zostały w Załączniku Nr 1 do niniejszej SIWZ. MIEJSCE WYKONANIA ZAMÓWIENIA Zamówienie należy wykonać na terenie jak poniżej: 1) Część I - teren powiatu chojnickiego 2) Część II - teren miasta Czersk 3) Część III - teren miasta Czersk 4) Część IV - teren miasta Czersk 5) Część V - teren miasta Czersk 6) Część VI - teren miasta Czersk 7) Część VII - teren miasta Czersk 8) Część VIII - terem miasta Czersk 9) Część IX - teren miasta Czersk 10) Część X - teren miasta Czersk TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA Zamówienie należy wykonać w okresie od kwietnia do listopada 2010 roku w dwóch turach przy czym poszczególne Części objęte zamówieniem muszą zostać zrealizowane w następujących terminach: Część I - jeden termin od sierpnia - listopada 2010r Cześć II- od kwietnia - czerwca 2010r, sierpnia - października 2010r Część III -jeden termin od sierpnia - października 2010r Część IV - od kwietnia - czerwca 2010r, sierpnia - października 2010r Część V - od kwietnia - maja 2010r, września - października 2010r Część VI - od kwietnia - maja 2010r, września - października 2010r Część VII - od kwietnia - czerwca 2010r, września - listopada 2010r Część VIII- od kwietnia - czerwca 2010r, września - listopada 2010r Część IX - od kwietnia - maja 2010r, września - listopada 2010r Część X - od kwietnia - czerwca 2010r, września - listopada 2010r Termin poszczególnych części może ulec zmianie w przypadku zmiany wniosku o dofinansowanie wraz z harmonogramem realizacji projektu, jak też innych przesłanek, mających wpływ na termin szkoleń, o czym poinformujemy niezwłocznie Wykonawcę na piśmie. Realizacja kursów - wymagania ogólne 1.Określone kursy zawodowe należy przeprowadzić w zakresie wiedzy teoretycznej i praktycznej z zakresu jaki obejmuje kurs. 2.Zajęcia na szkoleniu powinny zaczynać się nie wcześniej niż o godzinie 9.00, kończyć nie później niż o godzinie 19.00 i trwać maksymalnie od 4 - 5 godzin dziennie, w systemie tygodniowym (tj. od poniedziałku do piątku). 3.Wykonawca zapewnia w zakresie zajęć teoretycznych pomieszczenia wraz z kompletnym wyposażeniem w sprzęt, pomoce dydaktyczne, multimedia dostosowane do potrzeb określonego szkolenia. 4.Wykonawca zapewnia w ramach zajęć teoretycznych wykładowców, podręczniki, skrypty, materiały papiernicze, przybory do pisania, środki dydaktyczne niezbędne do realizacji szkoleń. 5.Wykonawca w zakresie zajęć praktycznych zapewnia teren do ich realizacji oraz niezbędne maszyny i urządzenia, narzędzia i sprzęt. 6.Wykonawca w zakresie zajęć praktycznych zapewnia instruktorów praktycznej nauki zawodu, odzież roboczą i środki ochrony indywidualnej. 7.Wykonawca przeprowadzi szkolenia zgodnie z opracowanym i przedstawionym w ofercie Programem Szkoleniowym. 8.Wykonawca na bieżąco będzie informował Zamawiającego imiennie o nieobecności na szkoleniu osób skierowanych przez Zamawiającego, nie zgłoszeniu się tych osób na szkolenie lub te rezygnacji z uczestnictwa w szkoleniu w trakcie jego trwania - pod rygorem odmowy przez Zamawiającego zapłaty za szkolenie tych osób. 9.Wykonawca przedłoży Zamawiającemu oryginalne listy obecności za poszczególne dni szkolenia w terminie 3 dni od zakończenia miesiąca. 10.W trakcie szkolenia lub w ostatnim dniu szkolenia uczestnicy szkolenia winni wypełnić ankiety służące do oceny szkolenia, które powinny być dostarczone Wykonawcy w ciągu 5 dni od dnia planowanego jego ukończenia. 11.W przypadku skierowania mniejszej ilości osób na szkolenie i braku możliwości przyjęcia nowej osoby do uzupełnienia, Wykonawca zobowiązuje się zweryfikować preliminarz kosztów szkolenia stosownie do ilości osób uczestniczących w szkoleniu i przesłać go Wykonawcy. 12.Wykonawca zapewni promowanie projektu zgodnie z wytycznymi zawartymi na stronie: www.projektczersk.pl oraz informacji: Szkolenie odbywa się w ramach projektu realizowanego przez Unie Europejska, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej. 13.Po zakończeniu cyklu szkoleń Wykonawca obligatoryjnie musi dostarczyć Zamawiającemu: - potwierdzenie odbioru materiałów szkoleniowych przez uczestników kursu; - kserokopie zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia; - kserokopie rejestru wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie cyklu szkoleń; - imiennego wykazu osób, które nie ukończyły cyklu szkoleń; - kopie ankiet służących do oceny szkoleń. - kopie dziennika zajęć. Badania lekarskie Zamawiający wymaga przedstawienia przez wykonawcę wymagań wstępnych dla uczestników szkolenia w tym określenia stanu zdrowia uczestnika szkolenia. W razie konieczności przeprowadzenie badań lekarskich organizuje Wykonawca. Wykonawca ponosi koszty badań lekarskich. Termin realizacji Całość zamówienia należy zrealizować do końca listopada 2010 roku..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 85.00.00.00-9, 80.58.00.00-3, 80.53.32.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Do potwierdzenia ww. warunku: podpisane oświadczenie stosownie do art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 3 Sposób dokonywania oceny spełniania ww warunków jest oparty na zasadzie spełnia - nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Do potwierdzenia ww. warunku: podpisane oświadczenie stosownie do art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 3 Sposób dokonywania oceny spełniania ww warunków jest oparty na zasadzie spełnia - nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Do potwierdzenia ww. warunku: podpisane oświadczenie stosownie do art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 3 Sposób dokonywania oceny spełniania ww warunków jest oparty na zasadzie spełnia - nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Do potwierdzenia ww. warunku: podpisane oświadczenie stosownie do art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 3 Sposób dokonywania oceny spełniania ww warunków jest oparty na zasadzie spełnia - nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Do potwierdzenia ww. warunku: podpisane oświadczenie stosownie do art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 3 Sposób dokonywania oceny spełniania ww warunków jest oparty na zasadzie spełnia - nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
formularz ofertowy - zał. nr 2 do SIWZ oświadczenie z art. 22 i art. 24 ustawy Pzp-zał nr 3 do SIWZ program szkolenia-zał. nr 4 do SIWZ zaakceptowany projekt umowy wraz z załącznikami do umowy- zał. nr 5 do SIWZ
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W związku z art. 144 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w umowie: 1. Zmiana terminu realizacji zamówienia z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy i Zamawiającego, w przypadku: - zmiany wniosku o dofinansowanie wraz z harmonogramem realizacji projektu, jak też innych przesłanek mających wpływ na termin szkoleń; - pisemnego uzgodnienia pomiędzy Stronami dotyczącego skróceniu terminu zakończenia realizacji umowy; - wystąpienie siły wyższej. Siła wyższa oznacza wydarzenia nieprzewidywalne i poza kontrolą stron niniejszej umowy, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu; - wystąpienie w trakcie realizacji zamówienia zmian przepisów prawa Unii Europejskiej lub prawa krajowego, co wpłynie na realizację zamówienia i spowoduje konieczność dostosowania do obowiązujących przepisów; - niemożliwości niezwłocznego zawarcia umowy po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty w związku z wniesionym odwołaniem. 2. zmiany dokonane według zasad zapisanych w umowie; 3. zmiana liczby osób skierowanych na szkolenie; 4. zmiany zakresu przedmiotu zamówienia pod warunkiem, że są korzystne dla Zamawiającego lub zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy; 5. zmiana nazw, siedziby stron umowy, numerów kont bankowych, innych danych identyfikacyjnych; 6. zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty; 7. W przypadku wystąpienia okoliczności stanowiących podstawę do zmian postanowień umowy Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego, poinformowania o tym fakcie Zamawiającego i wystąpienia z wnioskiem o dokonanie zmian w przedmiotowej umowie; 8. Jeżeli Zamawiający uzna, że okoliczności wskazane przez Wykonawcę jako stanowiące podstawę do zmiany umowy nie są zasadne, Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zadania zgodnie z warunkami zawartymi w umowie. Zmiana umowy może nastąpić w formie pisemnej, pod rygorem nieważności takiego oświadczenia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czersk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. Przytorowa 22
89-650 Czersk.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.03.2010 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat (I piętro p. nr 7)Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej ul. Przytorowa 22 89-650 Czersk.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Priorytet VII - Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 - Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałania 7.1.1 - Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługi szkoleniowe-Kurs opiekunka środowiskowa..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: termin szkolenia - sierpień - listopad 2010 Program szkolenia winien zawierać minimum 90 godzin podzielonych na część teoretyczną i praktyczną oraz powinien obejmować co najmniej następujące zagadnienia: - choroby wieku starszego - profesjonalna opieka nad osoba starszą i niepełnosprawną - udzielanie I pomocy - zasady higieny Liczba uczestników kursu- od 5 do 7 osób.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.00.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługi szkoleniowe - Kurs obsługi wózków widłowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2 terminy szkolenia: - kwiecień - czerwiec 2010 - sierpień - październik 2010 Program szkolenia winien zawierać minimum 60 godzin podzielonych na część teoretyczną i praktyczną oraz powinien obejmować co najmniej następujące zagadnienia: - budowa wózków jezdniowych - działanie podzespołów, - obsługa i eksploatacja, elektrotechnika, BHP, Ppoż., pierwsza pomoc. Liczba uczesników kursu- od 1 do 3 osób.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Usługi szkoleniowe-Kurs spawacza CO.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Termin szkolenia - sierpień - październik 2010 Program szkolenia winien zawierać minimum 135 godzin podzielonych na część teoretyczną i praktyczną oraz powinien obejmować co najmniej następujące zagadnienia: - procesy spajania i procesy w spawaniu - rysunek techniczny w spawaniu - materiały podstawowe - materiały dodatkowe - podstawy elektrotechniki - urządzenia i sprzęty do spawania - technika i technologia w spawalnictwie - niezgodności w spawaniu, kontrola i badanie łączy spawanych - konstrukcje spawane i jakość w spawaniu - BHP i Ppoż w pracach spawalniczych Liczba uczestników kursu - od 1-2 osób.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Usługi szkoleniowe-Kurs florystyczny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2 terminy: - kwiecień- czerwiec 2010 - sierpień - październik 2010 Program szkolenia winien zawierać minimum 100 godzin podzielonych na część teoretyczną i praktyczną oraz powinien obejmować co najmniej następujące zagadnienia: - zasady tworzenia kompozycji i ich rodzaje - florystyka okolicznościowa - przygotowywanie wiązanek Liczba uczesników kursu - 15 osób.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Usługi szkoleniowe-Kurs obsługi kas fiskalnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2 terminy: - kwiecień - maj 2010 - wrzesień-październik 2010 Program szkolenia winien zawierać minimum 25 godzin podzielonych na część teoretyczną i praktyczną oraz powinien obejmować co najmniej następujące zagadnienia: - budowa kasy fiskalnej - obsługa kasy fiskalnej - rodzaje ewidencji sprzedaży - różne formy płatności Liczba uczestników kursu- 20 osób.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Usługi szkoleniowe-Kurs komputerowy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2 terminy: - kwiecień - maj 2010 - wrzesień - październik 2010 Program szkolenia winien zawierać minimum 40 godzin podzielonych na części teoretyczną i praktyczną oraz powinien obejmować co najmniej następujące zagadnienia: - podstawa obsługi Microsoft Word - podstawa obsługi Microsoft Excel - podstawy działania Internetu, poczta elektroniczna Liczba uczestników kursu - 20 osób.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.32.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Usługi szkoleniowe- Kurs fryzjerski.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2 terminy: - kwiecień - czerwiec 2010 - wrzesień - listopad 2010 Program szkolenia winien zawierać minimum 100 godzin podzielonych na część teoretyczną i praktyczną oraz powinien obejmować co najmniej następujące zagadnienia: - pielęgnacja włosów i skóry głowy - dobór fryzury i koloru do charakteru i kształtu twarzy i sylwetki - strzyżenie damskie i męskie: rodzaje i techniki strzyżeń - koloryzacja włosów - różne rodzaje balejażu - trwała - stylizacja fryzur - fryzury wieczorowe, ślubne i upięcia artystyczne Liczba uczestników kursu- od 6 do 8 osób.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Usługi szkoleniowe-Kurs kucharz małej gastronomii.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2 terminy: - kwiecień - czerwiec 2010 - wrzesień - listopad 2010 Program szkolenia winien zawierać minimum 60 godzin podzielonych na część teoretyczną i praktyczną oraz powinien obejmować co najmniej następujące zagadnienia: - organizacja nowoczesnego zakładu gastronomicznego, poznanie maszyn - zasady sporządzania posiłków - specyficzne potrawy w małej gastronomii - pizza, kebab - sztuka dekorowania potraw - profesjonalna obsługa konsumenta Liczba uczestników kursu-45 osób.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Usługi szkoleniowe-Kurs księgowania w systemie komputerowym.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2 terminy: - kwiecień - maj 2010 - wrzesień - listopad 2010 Program szkolenia winien zawierać minimum 100 godzin podzielonych na część teoretyczną i praktyczną oraz powinien obejmować co najmniej następujące zagadnienia: - teoretyczne podstawy księgowości - zasady księgowań - rozliczenia pracownicze i z ZUS - dokumentacja kadrowo - płacowa Liczba uczestników kursu - od 4 do 6 osób.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Usługi szkoleniowe-Kurs języka niemieckiego i angielskiego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2 terminy: - kwiecień-czerwiec 2010 - wrzesień - listopad 2010 Program szkolenia winien zawierać minimum 40godzin Stopień podstawowy - jest pierwszym krokiem jaki wykonuje uczeń, aby nauczyć się języka obcego. Osoba posługująca się językiem na tym poziomie rozumie i potrafi stosować potoczne wyrażenia i bardzo proste wypowiedzi, dotyczące konkretnych potrzeb życia codziennego. Potrafi formułować pytania z zakresu życia prywatnego, dotyczące np. miejsca, w którym mieszka, ludzi, których zna i rzeczy, które posiada oraz odpowiadać na tego typu pytania. Potrafi przedstawić siebie i innych, jak też prowadzić rozmowę pod warunkiem, że rozmówca mówi wolno, zrozumiale i jest gotowy do pomocy. Liczba uczestników kursu j. niemieckiego - od 2 do 4 osób Liczba uczestników kursu j. angielskiego - od 4 do 6 osób.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.58.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI CZERSK
- Pełnienie nadzoru nad realizacją zadania Przebudowa ulic w Czersku w obrębie skrzyżowań: ul. Starego Urzędu z ul. Łosińską, z ul. Czerwonych Maków i z ul. Tucholską oraz ul. Wyzwolenia z ul. Tucholską
- Prace naprawcze w budynku Przedszkola w Łęgu
- Konserwacja oświetlenia ulicznego i parkowego na majątku Gminy Czersk w terminie od 01.01.2025 r. - 31.12.2025 r.
więcej: przetargi CZERSK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych - usług rehabilitacyjnych w miejscu zamieszkania dla klientów M-GOPS w Białej Rawskiej, uczestników projektu "CUŚ DOBREGO 2"
- "Świadczenie w miejscu zamieszkania podopiecznych MOPS Żory usług opiekuńczych oraz specjalistycznych usług opiekuńczych w 2025 r."
- Świadczenie usług opiekuńczych, specjalistycznych usług opiekuńczych i specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi na rok 2025
- "Świadczenie usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania na rzecz uprawnionych mieszkańców Gminy Mosina w okresie od 1 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2026 r."
- Przeprowadzenie szkoleń w ramach grantu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Usługi opiekuńcze dla klientów MOPS
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.