eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DrzycimBUDOWA SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ W MIEJSCOWOŚCI JASTRZĘBIE-DRZYCIM.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-03-04

Drzycim: BUDOWA SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ W MIEJSCOWOŚCI JASTRZĘBIE-DRZYCIM.
Numer ogłoszenia: 58944 - 2010; data zamieszczenia: 04.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Drzycim , ul. Podgórna 10, 86-140 Drzycim, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0-52 3317079 w. 27, faks 0-52 3317079 w. 33.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.drzycim.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ W MIEJSCOWOŚCI JASTRZĘBIE-DRZYCIM..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Roboty budowlane obejmują budowę kanalizacji sanitarnej w miejscowości Drzycim - ulice: Kościelna, Podgórna, Szkolna na działkach:104/3, 26/2, 104/1, 6, 103/2, 114, 83/1, 82/1, 33/13, 197, 111/2, 105, 106, 90/1, 90/2, 108, 89, 88, 87/1, 87/2, 112, 113, 86, 120, 122, 82/4, 126/1, 126/2, 127, 81, 80, 79, 129, 92, 167, 14, 109, 184/8, 185, 93/3, 96/3, 98, 99, 102, 101, 103/2, 40, 192, 39, 38,49, 48, 37/1, 35, 36, 32/12, 32/13, 194/1, 195/1, 179/2, 184/4, 148, 104/2, 44/1, 26/1, 17, 21 - obręb ewidencyjny Drzycim oraz w miejscowści Jastrzębie na działkach:7/3, 16/1, 16/2, 14/1, 14/2, 40/2, 40/1, 39, 38, 37, 13/1, 13/2, 12, 10, 20, 19/1, 19/4, 19/5, 19/6, 17, 24, 12, 18/1, 18/3, 18/2, 23, 22/2, 11/1, 16/3, 11/2, 5/19, 5/20, 7/8, 7/7, 7/6, 7/5, 7/1, 5/1, 5/6, 5/3, 5/4, 5/5, 5/8, 5/10, 5/9, 15/1, 15/3, 2/5, 2/3, 2/4, 7/46, 5/7, 6 - obręb ewidencyjny Jastrzębie, z przyłączami i przepompowni ścieków wraz z rurociągami tłocznymi i zasilaniem w wodę przepompowni. Zakres robót i kolejność realizacji: - rurociąg tłoczny PK-1 - PEHD 90x5,1 L=1442,00 mb -rurociąg tłoczny PK-2 - PEHD 90x5,1 L= 715,00 mb -kanał graw. sanitarny 160x4,7 mm L= 235,00 mb -kanał graw. sanitarny 200x5,9xmm L= 4204,00 mb -przyłącza kanalizacyjne 160x4,7 mm szt 82 L=1770,00 mb -przepompownia przydomowa - 1 szt -zasilanie energetyczne PK-1 i PK-2 -przepompownie ścieków PK-1 i PK-2 - przeciski dla przyłączy kanal. i sieci kanalizacyjnej 2. Charakterystykę inwestycji oraz sposób jej prowadzenia zawierają załączniki do SIWZ - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, opisy techniczne oraz projekt budowlany. Natomiast szczegółowe zestawienie robót do wykonania oraz ich ilość i zakres zawierają, stanowiące załączniki do SIWZ - przedmiary robót. Wykonawca udzieli gwarancji na wykonanie przedmiotu zamówienia na okres 36 miesięcy liczonych od daty odbioru końcowego przedmiotu zamówienia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.40 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków 45.31.51.00 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający B Ę D Z I E wymagał od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości : 60.000,00 zł /słownie: sześćdziesiąttysięcy złotych 00/100/. 2. Wadium należy wnieść przed terminem złożenia oferty. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym , że poręczenie z kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym. c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6B ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Osie O/Drzycim Nr 87 8169 1029 0000 0374 2000 0020 WADIUM WNIESIONE W PIENIĄDZU BĘDZIE SKUTECZNE, JEŻELI PRZED TERMINEM SKŁADANIA OFERT ZOSTANIE ZALICZONE NA RACHUNKU BANKOWYM ZAMAWIAJĄCEGO 5. Wadium w innej formie należy złożyć w Urzędzie Gminy pok. nr 20 (u Pani Agnieszki Sadeckiej) do dnia 22.03.2010 r. do godz. 9:00. 6. Zamawiający zwróci wadium: 1) wszystkim Wykonawcom, których oferta nie została uznana za najkorzystniejszą, niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a upzp. 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8. Zamawiajacy ponownie zażąda wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu wadium zwrócono na podstawie pkt 6 ppkt 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Zamawiający o terminie wniesienia wadium powiadomi odrębnym pismem. 9. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 upzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 upzp lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek powyższy zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże i udokumentuje wykonanie robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości odpowiadających przedmiotowi zamówienia (czyli polegające na wykonaniu sieci wodociągowej lub kanalizacji sanitarnej o wartości co najmniej 2.000.000,00 zł brutto każda), daty i miejsca wykonania oraz udokumentuje powyższy fakt dokumentami (referencjami, protokołami odbioru itp.) potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Obligatoryjne i wiążące jest wykazanie w podanym wyżej okresie co najmniej dwóch robót odpowiadających wymaganiom stawianym przez Zamawiającego.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek powyższy zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Personel powinien posiadać kwalifikacje w zakresie budowy i montażu instalacji sanitarnych. Kadra kierowania budową musi posiadać stwierdzenie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie (uprawnienia), wpis na listę właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego. Wobec czego do wykazu należy dołączyć dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia + wpis do właściwej izby, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Konieczne jest wskazanie i załączenie uprawnień+wpis do właściwej izby kierownika budowy z uprawnieniami w specjalności wodno-kanalizacyjnej. A także pisemne zobowiązanie podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli Wykonawca wskaże osoby, które zostaną mu udostępnione od innych podmiotów, łącznie ze wskazaniem okresu korzystania z ich pomocy przy wykonaniu zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek powyższy zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż posiada opłaconą polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 1.000.000,00 zł brutto (ważna co najmniej do ustalonego terminu wykonania zamówienia).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki z art. 22 ust. 1 upzp; Oświadczenie, że Wykonawcy znana jest treść Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, dokumentacja projektowa, przedmiary robót oraz, że dokonał wizji terenowej i po zapoznaniu się z warunkami przetargu nie wnosi zastrzeżeń i zobowiązuje się do ich przestrzegania ; Wyceniony kosztorys ofertowy; Zaaprobowany projekt umowy; Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia + wpis do właściwej izby, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Konieczne jest wskazanie i załączenie uprawnień+wpis do właściwej izby kierownika budowy z uprawnieniami w specjalności wodno-kanalizacyjnej; Pisemne zobowiązanie podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, tylko jeżeli w załączniku nr 10 Wykonawca wskazał osoby, które zostaną mu udostępnione od innych podmiotów, łącznie ze wskazaniem okresu korzystania z ich pomocy przy wykonaniu zamówienia; Kserokopia potwierdzenia wniesienia wadium; Oświadczenie o sposobie rozliczenia z Podwykonawcą za wykonane roboty (Oświadczenie to należy złożyć tylko w przypadku, gdy Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcy wykonanie części lub całości zamówienia).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający określa następujące warunki, w jakich przewiduje możliwość dokonania zmian zawartej umowy: 1) konieczność przedłużenia lub skrócenia terminu umownego, z powodu: - działania siły wyższej tj. wyjątkowego zdarzenia lub okoliczności, - z przyczyn zależnych od Zamawiającego np. roboty zostały zawieszone przez Zamawiającego. Skrócenie terminu umownego przez Zamawiającego wymaga zgody Wykonawcy. Nie uważa się za czynnik zakłócający wpływ czynników atmosferycznych w czasie realizacji robót, który po składaniu ofert musi być normalnie brany pod uwagę (wyjątekstanowią przeszkody atmosferyczne o charakterze katastrof lub długotrwale występujące niesprzyjające warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie prac budowalnych np. ze względu na zastosowaną technologię w dokumentacji projektowej). 2) Ograniczenie zakresu robót wynikających z wprowadzenia zmian istotnych lub nieistotnych w rozumieniu Prawa budowlanego. 3) Konieczność wykonania dodatkowych badań, ekspertyz, analiz itp. 4) Konieczność wykonania robót zamiennych, niewykraczających poza zakres przedmiotu zamówienia, których wprowadzenie będzie konieczne dla wykonania całości robót i uzyskania założonego efektu użytkowego. 5) Zmiana przepisów, które skutkują zmianą pozwolenia na budowę wydanego dla realizowanego zamówienia. 6) Likwidacja lub rozwiązanie firmy Wykonawcy. 7) Konieczność wykonania prac wynikających z zaleceń organów uprawnionych np. nadzoru budowlanego itp. 8) Zwiększenie lub zmniejszenie ilości robót wynikające z rzeczywistych obmiarów. 9) Zmiana inspektora nadzoru, kierownika budowy, kierownika robót, koordynatora prac ze strony Zamawiającego. 10) Zmiana Podwykonawców robót. 11) Zmiana nr konta Wykonawcy lub innych danych podmiotowych. 12) Zmiany obligatoryjne spowodowane nowelizacją przepisów prawnych, mających zastosowanie przy realizacji umowy. 13) Zmiany konieczne, które są niezbędne do prawidłowego przeprowadzenia robót i jednocześnie są korzystne dla Zamawiającego i których nie można było przewidzieć w chwili podpisania umowy, a na które Wykonawca wyrazi zgodę.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.drzycim.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Na wniosek Wykonawcy w Urzędzie Gminy w Drzycimiu ul. Podgórna 10, pok. nr 20, cena formularza 30,00 zł (płatne na konto Urzędu Gminy).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.03.2010 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy w Drzycimiu, ul. Podgórna 10 - Sekretariat (parter) - pok. nr 2..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków UE w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.