eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łapy › Organizacja i przeprowadzenie szkoleń grupowych na rzecz osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Białymstoku Filia w Łapach w okresie maj-listopad 2013r

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-02-13

Łapy: Organizacja i przeprowadzenie szkoleń grupowych na rzecz osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Białymstoku Filia w Łapach w okresie maj-listopad 2013r
Numer ogłoszenia: 58940 - 2013; data zamieszczenia: 13.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Białymstoku - Filia w Łapach , ul. Boh. Westerplatte 8, 18-100 Łapy, woj. podlaskie, tel. 085 7157910, faks 085 7155494.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i przeprowadzenie szkoleń grupowych na rzecz osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Białymstoku Filia w Łapach w okresie maj-listopad 2013r.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie niżej wymienionych szkoleń, współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, na rzecz osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Białymstoku Filia w Łapach, kierowanych przez ZAMAWIAJĄCEGO. Zamówienie podzielono na CZTERY CZĘŚCI: 1) szkolenie Operator koparko-ładowarki kl.III (część I zamówienia) dla 10 osób; ilość godzin szkolenia jednej osoby: 202 godziny; termin realizacji szkolenia: rozpoczęcie 08.05.2013r., zakończenie nie później niż 28.06.2013r.; 2) szkolenie Magazynier z obsługą wózków jezdniowych (część II zamówienia) dla 10 osób; ilość godzin szkolenia jednej osoby: 150 godzin; termin realizacji szkolenia: rozpoczęcie szkolenia 05.06.2013r., zakończenie nie później niż 16.07.2013r.; 3) szkolenie Profesjonalny pracownik biurowy (część III zamówienia) dla 10 osób; ilość godzin szkolenia jednej osoby: 180 godzin; termin realizacji szkolenia: rozpoczęcie szkolenia 05.08.2013r., zakończenie nie później niż 23.09.2013r.; 4) szkolenie Kucharz z modułem zdobienia potraw (część IV zamówienia) dla 10 osób; ilość godzin szkolenia jednej osoby: 200 godzin; termin realizacji szkolenia: rozpoczęcie szkolenia 01.10.2013r., zakończenie nie później niż 25.11.2013r.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.12.00-7, 80.51.00.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 7.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: ZAMAWIAJĄCY nie przewiduje wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełniania tego warunku WYKONAWCA składa: - oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP (załącznik nr 1 do SIWZ); - w przypadku części I zamówienia (szkolenie Operator koparko-ładowarki kl.III) potwierdzenie wydane przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego o spełnianiu wymagań określonych w § 25 Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz.U. z 2001r., nr 118, poz. 1263). Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie przedstawionych dokumentów i oświadczeń wg formuły spełnia - nie spełnia. Niespełnienie warunku skutkować będzie odrzuceniem oferty lub wykluczeniem WYKONAWCY.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełniania tego warunku WYKONAWCA składa: - wykaz szkoleń (nie dotyczy części I zamówienia szkolenie Operator koparko-ładowarki kl.III), wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte przeprowadzenie szkoleń na rzecz innych podmiotów niż ZAMAWIAJĄCY, co najmniej: a) 1 szkolenia w zakresie gospodarki magazynowej, fakturowania komputerowego lub obsługi wózków jezdniowych w przypadku składania oferty na szkolenie Magazynier z obsługą wózków jezdniowych(część II zamówienia); b) 1 szkolenia w zakresie obsługi biura, w przypadku składania oferty na szkolenie Profesjonalny pracownik biurowy (część III zamówienia); c) 1 szkolenia w zakresie kucharza lub pomocy kucharza w przypadku składania oferty na szkolenie Kucharz z modułem zdobienia potraw (część IV zamówienia); - oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP (załącznik nr 1 do SIWZ). Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie przedstawionych dokumentów i oświadczeń wg formuły spełnia - nie spełnia. Niespełnienie warunku skutkować będzie odrzuceniem oferty lub wykluczeniem WYKONAWCY.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełniania tego warunku WYKONAWCA składa: - informację o warunkach lokalowych (załącznik nr 8 do SIWZ). Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie przedstawionych dokumentów i oświadczeń wg formuły spełnia - nie spełnia. Niespełnienie warunku skutkować będzie odrzuceniem oferty lub wykluczeniem WYKONAWCY.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełniania tego warunku WYKONAWCA składa: - wykaz osób przewidzianych do przeprowadzenia szkolenia (załącznik nr 6 do SIWZ). Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie przedstawionych dokumentów i oświadczeń wg formuły spełnia - nie spełnia. Niespełnienie warunku skutkować będzie odrzuceniem oferty lub wykluczeniem WYKONAWCY.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełniania tego warunku WYKONAWCA składa: - oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP (załącznik nr 1 do SIWZ). Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie przedstawionych dokumentów i oświadczeń wg formuły spełnia - nie spełnia. Niespełnienie warunku skutkować będzie odrzuceniem oferty lub wykluczeniem WYKONAWCY

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Potwierdzenie wydane przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego o spełnianiu wymagań określonych w § 25 Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz.U. z 2001r., nr 118, poz. 1263) - dotyczy tylko części I zamówienia (szkolenie Operator koparko-ładowarki kl. III).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

ZAMAWIAJĄCY przewiduje możliwość zmiany istotnych postanowień umowy (stanowiącej załączniki nr 9-11 do SIWZ) jedynie w przypadku zmiany przepisów prawa.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pup.bialystok.sisco.info
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Białymstoku Filia w Łapach, ul. Boh.Westerplatte 8, 18-100 Łapy.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.02.2013 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Białymstoku Filia w Łapach, ul. Boh.Westerplatte 8, 18-100 Łapy.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt: /POdejmij KLuczową decyzję w ramach PO Kapitał Ludzki, Poddziałanie 6.1.3 /Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych/.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Szkolenie Operator koparko-ładowarki kl.III.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie Operator koparko-ładowarki kl.III - część I zamówienia: a) Ilość osób do przeszkolenia - 10, b) Termin realizacji szkolenia: rozpoczęcie szkolenia 08.05.2013r., zakończenie nie później niż 28.06.2013r., c) Ilość godzin szkolenia (jednej osoby) - 202 godziny (w tym 116 godzin zajęć teoretycznych i 86 godzin zajęć praktycznych), d) Zakres szkolenia powinien obejmować: - zakres szkolenia zgodny z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001 w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz.U. z 2001 r. nr 118, poz. 1263), - kurs zakończy się egzaminem przed komisją powołaną przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie, umożliwiającym uzyskanie każdemu uczestnikowi szkolenia świadectwa i książeczki operatora w/w specjalności (egzamin zostanie zorganizowany do dziesiątego dnia roboczego po zakończeniu szkolenia).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 08.05.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Szkolenie Magazynier z obsługą wózków jezdniowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie Magazynier z obsługą wózków jezdniowych - część II zamówienia: a) Ilość osób do przeszkolenia -10, b) Termin realizacji szkolenia: rozpoczęcie szkolenia 05.06.2013r., zakończenie nie później niż 16.07.2013r. , c) Ilość godzin szkolenia (jednej osoby) - 150, d) Zakres szkolenia powinien obejmować co najmniej następujące zagadnienia: - obsługa wózków jezdniowych, - obsługa magazynów, - obsługa komputera i programów magazynowych (w tym komputerowe prowadzenie sprzedaży i fakturowanie), - obsługa kas fiskalnych, - egzamin umożliwiający każdemu z uczestników szkolenia uzyskanie zaświadczenia kwalifikacyjnego UDT do obsługi urządzeń transportu bliskiego i świadectwa kwalifikacyjnego uprawniającego do wymiany butli gazowych w wózkach jezdniowych (egzamin odbędzie się ostatniego dnia szkolenia).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 05.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 30
    • 2. Program szkolenia - 30
    • 3. Warunki lokalowe, sprzęt i materiały jakie zapewni instytucja szkoleniowa do realizacji danego kursu - 15
    • 4. Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 15
    • 5. Posiadanie certyfikatów jakości usług - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Szkolenie Profesjonalny pracownik biurowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Profesjonalny pracownik biurowy- część III zamówienia: a) Ilość osób do przeszkolenia -10, b) Termin realizacji szkolenia: rozpoczęcie szkolenia 05.08.2013r., zakończenie nie później niż 23.09.2013r. , c) Ilość godzin szkolenia (jednej osoby) - 180, d) Zakres szkolenia powinien obejmować co najmniej następujące zagadnienia: - ogólne zasady funkcjonowania firm, - podstawy organizacji, zarządzania i marketingu, - organizacja pracy sekretariatu, obieg dokumentów biurowych, prowadzenie dokumentacji biurowej, - obsługa urządzeń biurowych, - kultura zawodu, zasady efektywnej komunikacji, - podstawy prawa pracy, - prowadzenie spraw kadrowo-płacowych, - podstawy księgowości, - obsługa komputera: * Pakiet MS Office (Word, Excel, Access), * obsługa programu finansowo - księgowego i kadrowo - płacowego * obsługa programu Płatnik, * obsługa programu LEX,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.12.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 05.08.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 30
    • 2. Program szkolenia - 30
    • 3. Warunki lokalowe, sprzęt i materiały jakie zapewni instytucja szkoleniowa do realizacji danego kursu - 15
    • 4. Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 15
    • 5. Posiadanie certyfikatów jakości usług - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Szkolenie Kucharz z modułem zdobienia potraw.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie Kucharz z modułem zdobienia potraw - część IV zamówienia: a) Ilość osób do przeszkolenia -10, b) Termin realizacji szkolenia: rozpoczęcie szkolenia 01.10.2013r., zakończenie nie później niż 25.11.2013r. , c) Ilość godzin szkolenia (jednej osoby) - 200, d) Zakres szkolenia powinien obejmować co najmniej następujące zagadnienia: - podstawowe wiadomości z zakresu gastronomii, - przepisy BHP w gastronomii, - wyposażenie techniczne (urządzenia, maszyny, narzędzia), - technologia gastronomiczna, - surowce i materiały gastronomiczne, - nabycie praktycznych umiejętności w zakresie przygotowywania posiłków, - nowe trendy w gastronomii, - dekorowanie potraw i stołu, - organizacja przyjęć, - obsługa kas fiskalnych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.10.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 30
    • 2. Program szkolenia - 30
    • 3. Warunki lokalowe, sprzęt i materiały jakie zapewni instytucja szkoleniowa do realizacji danego kursu - 15
    • 4. Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 15
    • 5. Posiadanie certyfikatów jakości usług - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.