To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-03-04
Lublin: Usługa naprawy i konserwacji sprzętu komputerowego eksploatowanego w Oddziale Regionalnym Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Lublinie oraz 22 podległych Placówkach Terenowych
Numer ogłoszenia: 58918 - 2010; data zamieszczenia: 04.03.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 16384 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Lublinie, ul. Droga Męczenników Majdanka 12, 20-325 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 7463191, faks 081 7462238.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa naprawy i konserwacji sprzętu komputerowego eksploatowanego w Oddziale Regionalnym Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Lublinie oraz 22 podległych Placówkach Terenowych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest naprawa i konserwacja sprzętu komputerowego eksploatowanego w Oddziale Regionalnym Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Lublinie oraz 22 podległych Placówkach Terenowych. 2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.20.00-5, 50.31.21.00-6, 50.32.00.00-4, 50.32.30.00-5. 3. W zakres świadczonych usług wchodzą następujące czynności: a) wykonywanie okresowej konserwacji eksploatowanego sprzętu zgodnie z wykazem określonym w Załączniku nr 6 SIWZ, b) wykonywanie na wniosek Zamawiającego pogwarancyjnych napraw sprzętu określonego w Załączniku nr 6 do SIWZ, c) dostawa części zamiennych do napraw, d) zabezpieczenie na czas naprawy sprzętu rezerwowego o równoważnych parametrach techniczno-eksploatacyjnych w przypadku kiedy naprawa potrwa dłużej niż terminy określone w pkt 6 litera f), e) bezpłatny ogólnodostępny serwis konsultacyjny (hot line) w godz. 7:15 do 15:15 od poniedziałku do piątku w zakresie: - przedmiotu umowy, - pomocy w diagnozowaniu i rozwiązywaniu problemów ze sprzętem, okablowaniem, infrastrukturą itp., - konsultacji związanych z modernizacją istniejącego sprzętu oraz zakupem nowego, f) wykonywanie w ramach wynagrodzenia ekspertyz technicznych sprzętu komputerowego. 4. W zakres usługi konserwacji wchodzą następujące czynności: a) usługa konserwacji sprzętu komputerowego będzie dokonywana w miejscu zainstalowania sprzętu 6 razy w czasie trwania umowy (co ok. 6 miesięcy) w godzinach pracy Zamawiającego w obecności użytkownika sprzętu, a w przypadku jego nieobecności w obecności osoby upoważnionej przez Dyrektora/Kierownika Wydziału/Placówki w uzgodnionych z Zamawiającym terminach. b) Zamawiający dopuszcza możliwość rezygnacji z wykonywania przeglądów w trakcie trwania umowy. c) konserwacja sprzętu nie powinna powodować przestojów w pracy OR KRUS Lublin oraz podległych Placówek Terenowych. d) Wykonawca w ramach kosztów konserwacji zobowiąże się do naprawy elementów uszkodzonych o wartości usługi nie przekraczającej 50,00 zł brutto na Oddział/Placówkę Terenową, przy każdorazowym przeglądzie. e) Wykonawca zgłasza Zamawiającemu wszelkie ewentualne uszkodzenia oraz nieprawidłowości w działaniu sprzętu wykryte podczas wykonywania czynności konserwacyjnych. f) Wykonawca na wniosek Zamawiającego zobowiązany jest do sporządzania w ramach wynagrodzenia pisemnych ocen technicznych co do zasadności dalszej eksploatacji sprzętu, mając na uwadze stopień zużycia i stopień nowoczesności. g) Konserwacja sprzętu objętego gwarancją jest wykonywana w zakresie nie powodującym jej utraty. h) Przed przystąpieniem do wykonywania usług konserwacji, Wykonawca otrzyma specyfikację wykaz sprzętu objętego gwarancją. i) Wykonawca na własny koszt zapewni środki, materiały i urządzenia konieczne do przeprowadzenia konserwacji. 5. Szczegółowa specyfikacja czynności konserwacyjnych zawarta jest w Załączniku nr 1 do SIWZ. 6. Zakres naprawy sprzętu komputerowego obejmuje: a) wykonywanie napraw sprzętu, w skład których wchodzi: - lokalizacja uszkodzenia, - naprawa uszkodzonego sprzętu, wraz z wymianą uszkodzonych części i podzespołów, - poinformowanie Zamawiającego o ewentualnych przyczynach awarii, - przedstawienie kosztorysu naprawy sprzętu i uzyskanie jego akceptacji przez Zamawiającego. Zaakceptowany kosztorys naprawy będzie podstawą do wykonania usługi naprawy, - sporządzanie w ramach wynagrodzenia pisemnych ocen technicznych co do braku zasadności dokonania naprawy oraz dalszej eksploatacji sprzętu mając na uwadze koszty naprawy, stopień zużycia i stopień nowoczesności. b) naprawa sprzętu wykonywana będzie na pisemne (fax, e-mail) lub telefoniczne zlecenie Zamawiającego, c) sprzęt zakwalifikowany do naprawy odbierany i dostarczany będzie przez Wykonawcę na własny koszt z siedziby OR KRUS w Lublinie, PT w Biłgoraju, Radzyniu Podlaskim lub Chełmie po wcześniejszym dostarczeniu sprzętu z podległych Placówek, d) przekazanie sprzętu do naprawy odbywać będzie się protokołem przekazania z opisem uszkodzenia, e) dopuszcza się naprawę, odbiór lub dostarczenie sprzętu komputerowego w miejscu jego użytkowania, f) czas napraw dla poszczególnych grup wynosi: - grupa I - naprawy pilne dotyczące serwerów - nie więcej niż 12 godzin, - grupa II - naprawy zwykłe dotyczące pozostałego sprzętu - nie więcej niż 72 godziny. g) czas napraw liczony jest od momentu zgłoszenia awarii Wykonawcy w dni robocze od 7:15 do 15:15, dla zgłoszeń w innych godzinach czas liczony jest od godziny 7:15 najbliższego dnia roboczego Zamawiającego, do uruchomienia sprzętu po awarii lub uruchomienia sprzętu zastępczego. h) w przypadku kiedy naprawa sprzętu przedłuży się ponad okres określony w pkt 6 litera f) Wykonawca dostarczy i uruchomi sprzęt zastępczy o równoważnych parametrach techniczno-eksploatacyjnych jak sprzęt naprawiany, i) do terminu naprawy nie wlicza się czasu od momentu przekazania Zamawiającemu kosztorysu ofertowego naprawy, o którym mowa w pkt 6 litera k) do momentu jego akceptacji przez Zamawiającego, j) każda naprawa obejmuje również wykonanie czynności konserwacyjnych sprzętu naprawianego, k) przed dokonaniem naprawy sprzętu Wykonawca przedstawi kosztorys ofertowy naprawy, który po akceptacji przez Zamawiającego będzie podstawą do realizacji usługi naprawy. l) Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji z wykonania przez Wykonawcę usługi naprawy sprzętu, jeżeli uzna że zaproponowany koszt części zamiennych zawartych w kosztorysie ofertowym naprawy jest wyższy od ich przeciętnych cen rynkowych lub kiedy z oceny technicznej sporządzonej przez Wykonawcę będzie wynikało brak zasadności dokonania naprawy oraz dalszej eksploatacji. W takim przypadku Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia finansowe.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.20.00-5, 50.31.21.00-6, 50.32.00.00-4, 50.32.30.00-5.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.02.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- IT CULTURE, ul. Wspólna 63B lok. 10, 00-687 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 282000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 234240,06
Oferta z najniższą ceną: 234240,06 / Oferta z najwyższą ceną: 254443,38
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa artykułów elektrycznych i akcesoriów
- Dostawa aparatury medycznej - 5 zadań
- Sukcesywne dostawy sprzętu i wyrobów medycznych jednorazowego użytku - 14 części
- Remont izolacji przeciwwilgociowej fundamentów budynku przy ul. Kościuszki 5 w Kraśniku wraz z pracami towarzyszącymi
- Modernizacja Sali Senatu wraz z wymianą sieci LAN w Sali Senatu oraz w pomieszczeniach JM Rektora i w pomieszczeniach Biura Rektora Politechniki Lubelskiej
- Robota budowlana polegająca na remoncie łazienek na II i III piętrze Segmentu A
więcej: przetargi w Lublinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.