Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2019-08-21
Og³oszenie nr 588474-N-2019 z dnia 2019-08-21 r.
Gmina Kadzid³o: Zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Kadzid³o w 2020 r.
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Us³ugi
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Kadzid³o, krajowy numer identyfikacyjny
55066819500000, ul.
ul. Targowa
4
,
07-420
Kadzid³o, woj.
mazowieckie, pañstwo
Polska, tel.
297 618 016, e-mail
gmina@kadzidlo.pl, faks
.
Adres strony internetowej (URL): www.kadzidlo.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Administracja samorz±dowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://bip.kadzidlo.samorzady.pl/
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Pisemnie za po¶rednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe, osobi¶cie lub za po¶rednictwem pos³añca
Adres:
Urz±d Gminy Kadzid³o, ul. Targowa 4, 07-420 Kadzid³o
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
Zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Kadzid³o w 2020 r.
Numer referencyjny:
IK.271.4.2019
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie wskazanych w opisie zamówienia odpadów komunalnych, w tym odpadów zebranych w Punkcie Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) z terenu Gminy Kadzid³o. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje zagospodarowanie: 2.1. Niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych o kodzie 20 03 01 w szacunkowej ilo¶ci ok. 1930 Mg; 2.2. Segregowanych odpadów komunalnych z podzia³em na nastêpuj±ce frakcje w szacunkowej ilo¶ci: 2.2.1. tworzywa sztuczne, opakowania z tworzyw sztucznych o kodach 15 01 02 i 20 01 39 w ilo¶ci ok. 80 Mg; 2.2.2. metale, opakowania z metali o kodach 15 01 04 i 20 01 40 w ilo¶ci ok. 40 Mg; 2.2.3. papier i tektura, opakowania z papieru i tektury o kodach 20 01 01, 15 01 01 w ilo¶ci ok. 20 Mg; 2.2.4. szk³o, opakowania ze szk³a o kodach 20 01 02, 15 01 07 w ilo¶ci ok. 30 Mg; 2.2.5. odpady wielkogabarytowe o kodzie 20 03 07 w ilo¶ci ok. 50 Mg; 2.2.6. zu¿yte opony o kodzie 16 01 03 w ilo¶ci ok. 16 Mg; 2.2.7. zu¿yte urz±dzenia elektryczne i elektroniczne inne ni¿ wymienione w 20 01 21 i 20 01 23, o kodach 20 01 35* i 20 01 36 w ilo¶ci ok. 12 Mg; 2.2.8. zmieszane odpady z betonu, gruzu ceglanego, odpadowych materia³ów ceramicznych i elementów wyposa¿enia inne ni¿ wymienione w 17 01 06, o kodzie 17 01 07 w ilo¶ci ok. 50 Mg; 2.2.9. odpady ulegaj±ce biodegradacji o kodach 20 02 01, 20 01 08 w ilo¶ci ok. 3 Mg; 2.2.10. leki inne ni¿ wymienione w 20 01 31, o kodzie 20 01 32 w ilo¶ci ok. 0,03 Mg. 3. Sposób ¶wiadczenia us³ug: 3.1. Zagospodarowanie powy¿szych odpadów mo¿e byæ dokonane przez instalacje przetwarzania odpadów komunalnych zlokalizowane w Regionie wschodnim gospodarki odpadami dla województwa mazowieckiego w rozumieniu uchwa³y Nr 3/19 w sprawie uchwalenia Planu gospodarki odpadami dla województwa mazowieckiego 2024 (PGO WM 2024) oraz uchwa³y nr 4/19 w sprawie wykonania Planu gospodarki odpadami dla województwa mazowieckiego 2024 SEJMIKU WOJEWÓDZTWA MAZOWIECKIEGO z dnia 22 stycznia 2019 r, posiadaj±ce status Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych (zwan± dalej RIPOK), w rozumieniu ustawy z dnia 13 wrze¶nia 1996 r. o utrzymaniu czysto¶ci i porz±dku w gminach (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1454 z pó¼n. zm.), w sposób zapewniaj±cy osi±gniêcie odpowiednich poziomów recyklingu i odzysku oraz ograniczenie masy odpadów zielonych przekazywanych do sk³adowania, zgodnie z tre¶ci± ustawy z dnia 13 wrze¶nia 1996 r. o utrzymaniu czysto¶ci i porz±dku w gminach, rozporz±dzenia Ministra ¦rodowiska w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego u¿ycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych z dnia 14 grudnia 2016 r. (Dz. U. z 2016 r. poz. 2167) oraz rozporz±dzenia Ministra ¦rodowiska w sprawie poziomów ograniczenia sk³adowania masy odpadów komunalnych ulegaj±cych biodegradacji z dnia 15 grudnia 2017r. (Dz. U. z 2017r. poz. 2412). 3.2. Zagospodarowanie odpadów ma zostaæ potwierdzone kart± przekazania odpadów (rozumian± zgodnie z Rozporz±dzeniem Ministra ¦rodowiska z dnia 25.04.2019 r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów, /Dz.U. z 2019r. poz. 819/, dalej okre¶lana jako "Karta Przekazania Odpadów"), przekazan± Zamawiaj±cemu wraz z faktur± VAT za miesi±c, którego karta dotyczy. Dane z karty musz± byæ zgodne z kwitami wagowymi, o których mowa w pkt. 3.10.1, któr± ka¿dego miesi±ca Wykonawca dostarczy Zamawiaj±cemu za miesi±c poprzedni. 3.3. Wskazane w pkt. 2. szacunkowe ilo¶ci odpadów komunalnych, stanowi± ilo¶ci odebrane w 2018 r. wykazane w sprawozdaniach i innych dokumentach przekazanych przez firmy odbieraj±ce do zagospodarowania odpady. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo zmniejszenia lub zwiêkszenia ilo¶ci przekazanych odpadów w stosunku do wskazanych pkt. 2 bez prawa Wykonawcy do roszczeñ odszkodowawczych z tego tytu³u. 3.4. Je¿eli RIPOK nie bêdzie w stanie przyj±æ odpadów, Wykonawca bêdzie musia³ wskazaæ inn± Regionaln± Instalacjê Przetwarzania Odpadów Komunalnych (instalacjê komunaln±), która przyjmie odpady na koszt Wykonawcy w takim samym terminie jak przewidziano ich dostarczenie do RIPOK. W tej sytuacji w przypadku konieczno¶ci transportu odpadów do innej instalacji na odleg³o¶æ od Gminy Kadzid³o wiêksz± ni¿ odleg³o¶æ instalacji Wykonawcy, Wykonawca pokryje ró¿nicê w kosztach wynikaj±c± z konieczno¶ci transportu odpadów komunalnych na wiêksz± odleg³o¶æ. 3.5. Wykonawca powiadomi podmiot, który bêdzie dostarcza³ Wykonawcy odpady w celu zagospodarowania w ramach niniejszego przedmiotu zamówienia o fakcie, ¿e nie jest w stanie przyj±æ odpadów na RIPOK, a tak¿e wska¿e temu podmiotowi inn± Regionaln± Instalacjê Przetwarzania Odpadów Komunalnych (instalacjê komunaln±) oraz dni i godziny przyjmowania przez ni± odpadów najpó¼niej w pierwszym dniu okresu, w którym nie bêdzie w stanie przyj±æ odpadów. 3.6. W przypadku wyst±pienia zdarzenia, o którym mowa w pkt. 3.4 Wykonawca powiadomi podmiot, który bêdzie dostarcza³ Wykonawcy odpady w celu zagospodarowania w ramach niniejszego przedmiotu zamówienia o fakcie, ¿e jest w stanie przyj±æ odpady na RIPOK najpó¼niej w pierwszym dniu po zakoñczeniu okresu, w którym nie bêdzie w stanie przyj±æ odpadów komunalnych. 3.7. Wykonawca poinformuje Zamawiaj±cego o wszelkich awariach instalacji, przestojach w przyjmowaniu odpadów, zmianach w funkcjonowaniu instalacji, ograniczeniach wynikaj±cych z decyzji organów nadzorczych w terminie do 24 godz. od momentu zaistnia³ych zdarzeñ, ograniczeñ, przestojów. Brak informacji o zaistnia³ych zmianach w funkcjonowaniu instalacji mo¿e skutkowaæ naliczeniem kar umownych. 3.8. Wykonawca zobowi±zuje siê przyjmowaæ odpady na RIPOK w dni robocze w godzinach od 8:00 do 16:00 oraz w soboty od godziny 9:00 do 12:00. 3.9. Wykonawca sk³adaj±cy ofertê w niniejszym postêpowaniu musi posiadaæ instalacjê wskazan± w Planie gospodarki odpadami dla województwa mazowieckiego 2024 jako Regionaln± Instalacjê Przetwarzania Odpadów (RIPOK) zlokalizowan± w Regionie wschodnim gospodarki odpadami. 3.10. Do obowi±zków Wykonawcy bêdzie nale¿a³o: 3.10.1. wa¿enie odrêbnie dla ka¿dej frakcji odebranych odpadów w punkcie wagowym zlokalizowanym w miejscu przekazywania odpadów do przetwarzania. Przyjmowane odpady musz± byæ ka¿dorazowo wa¿one na legalizowanej wadze, a wa¿enie musi byæ potwierdzone wystawieniem kwitu wagowego; 3.10.2. dokumentowanie przez Wykonawcê dostawy odpadów. Ka¿dy wjazd bêdzie zarejestrowany i potwierdzony dokumentem zawieraj±cym datê przywozu, rodzaj, kod i wagê odpadów, nr rejestracyjny pojazdu i dane identyfikacyjne dostawcy. Kopiê w/w dokumentu otrzymuje kierowca dostawcy odpadów podczas dostawy ka¿dej partii odpadów, a zestawienie w/w dokumentów ka¿dego miesi±ca Wykonawca dostarczy Zamawiaj±cemu za miesi±c poprzedni wraz Kartami przekazania odpadów; 3.10.3. przekazanie Zamawiaj±cemu wszystkich wymaganych sprawozdañ okre¶lonych obowi±zuj±cymi przepisami w sprawie zagospodarowania odpadów w terminach wskazanych w tych¿e przepisach.
II.5) G³ówny kod CPV: 90533000-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
90514000-3 |
90500000-2 |
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy pzp. Zakres tego zamówienia obejmuje dodatkowe 10 % ilo¶ci odpadów przyjête do zagospodarowania. Zamówienie zostanie udzielone na warunkach okre¶lonych we wzorze umowy dla zamówienia podstawowego stanowi±cym za³±cznik nr 5 do SIWZ.
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: 2020-01-01 lub zakoñczenia: 2020-12-31
II.9) Informacje dodatkowe: Zgodnie z SIWZ: 6. Zamawiaj±cy na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcê lub podwykonawcê na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane przez zamawiaj±cego czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia, je¿eli wykonanie tych czynno¶ci polega na wykonywaniu pracy w sposób okre¶lony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666). 7. Zamawiaj±cy wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracê przez wykonawcê lub podwykonawcê osób wykonuj±cych wskazane poni¿ej czynno¶ci w trakcie realizacji zamówienia: wszyscy pracownicy fizyczni wykonuj±cy us³ugê zagospodarowania odpadów komunalnych, obs³uguj±cy urz±dzenia instalacji przetwarzania odpadów komunalnych, wykonuj±cych czynno¶ci sortowania odpadów oraz pracownicy umys³owi uczestnicz±cy w realizacji niniejszego zamówienia (obs³uga biura). 8. W trakcie realizacji zamówienia zamawiaj±cy uprawniony jest do wykonywania czynno¶ci kontrolnych wobec wykonawcy odno¶nie spe³niania przez wykonawcê lub podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane w ust. 6 czynno¶ci. Zamawiaj±cy uprawniony jest w szczególno¶ci do: a) ¿±dania o¶wiadczeñ i dokumentów w zakresie potwierdzenia spe³niania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) ¿±dania wyja¶nieñ w przypadku w±tpliwo¶ci w zakresie potwierdzenia spe³niania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania ¶wiadczenia. 9. W trakcie realizacji zamówienia na ka¿de wezwanie zamawiaj±cego, w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie nie krótszym ni¿ 3 dni robocze, wykonawca przed³o¿y zamawiaj±cemu wskazane poni¿ej dowody w celu potwierdzenia spe³nienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê przez wykonawcê lub podwykonawcê osób wykonuj±cych wskazane w ust. 6 czynno¶ci w trakcie realizacji zamówienia: o¶wiadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych czynno¶ci, których dotyczy wezwanie zamawiaj±cego. O¶wiadczenie to powinno zawieraæ w szczególno¶ci: dok³adne okre¶lenie podmiotu sk³adaj±cego o¶wiadczenie, datê z³o¿enia o¶wiadczenia, wskazanie, ¿e objête wezwaniem czynno¶ci wykonuj± osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracê wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracê i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do z³o¿enia o¶wiadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy. 10. Z tytu³u niespe³nienia przez wykonawcê lub podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane w ust. 6 czynno¶ci zamawiaj±cy za ka¿dy stwierdzony przypadek przewiduje sankcjê w postaci obowi±zku zap³aty przez wykonawcê kary umownej w wysoko¶ci okre¶lonej w projekcie umowy. Niez³o¿enie przez wykonawcê w wyznaczonym przez zamawiaj±cego terminie ¿±danych przez zamawiaj±cego dowodów w celu potwierdzenia spe³nienia przez wykonawcê lub podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê traktowane bêdzie, jako niespe³nienie przez wykonawcê lub podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane w ust. 6 czynno¶ci. 11. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiaj±cego naruszenia przez Wykonawcê lub podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane w ust. 6 czynno¶ci, niezale¿nie od sankcji przewidzianych w ust. 9, Wykonawca w terminie nie d³u¿szym ni¿ 5 dni roboczych dokona czynno¶ci naprawczych oraz bez ponownego wzywania z³o¿y ¿±dane przez Zamawiaj±cego dowody w celu potwierdzenia spe³nienia przez wykonawcê lub podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê. 12. Za ka¿dy stwierdzony przypadek niespe³nienia wymogów, o których mowa w ust. 10 zamawiaj±cy przewiduje sankcjê w postaci obowi±zku zap³aty przez wykonawcê kary umownej w wysoko¶ci okre¶lonej w projekcie umowy oraz mo¿e zawiesiæ wykonanie tej czê¶ci robót z winy Wykonawcy do chwili spe³nienia stawianych wymogów. 13. W przypadku uzasadnionych w±tpliwo¶ci co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcê lub podwykonawcê, zamawiaj±cy mo¿e zwróciæ siê o przeprowadzenie kontroli przez Pañstwow± Inspekcjê Pracy.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy uzna powy¿szy warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e posiada aktualne zezwolenie na prowadzenie dzia³alno¶ci w zakresie przetwarzania odpadów, wydane przez w³a¶ciwy organ zgodnie z art. 41 ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (T.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 701 ze zm.).
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owych warunków w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy uzna powy¿szy warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca prowadzi instalacjê wskazan± w Planie gospodarki odpadami dla województwa mazowieckiego 2024 jako Regionaln± Instalacjê Przetwarzania Odpadów Komunalnych dla Regionu wschodniego gospodarki odpadami, zgodnie z uchwa³± Nr 3/19 w sprawie uchwalenia Planu gospodarki odpadami dla województwa mazowieckiego 2024 (PGO WM 2024) oraz uchwa³± nr 4/19 w sprawie wykonania Planu gospodarki odpadami dla województwa mazowieckiego 2024 SEJMIKU WOJEWÓDZTWA MAZOWIECKIEGO z dnia 22 stycznia 2019 r.
Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiaj±cy uzna powy¿szy warunek w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia za spe³niony, je¿eli Wykonawca z³o¿y stosowne o¶wiadczenie.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
Zgodnie z pkt. VI SIWZ: 4. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy pzp Zamawiaj±cy pobierze samodzielnie odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji. 4.1 W przypadku gdy Wykonawca polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 22a ustawy pzp, - w odniesieniu do tych podmiotów Zamawiaj±cy pobierze samodzielnie dokument okre¶lony w pkt 4. 4.2 Zamawiaj±cy samodzielnie pobierze dokument okre¶lony w pkt 4 dotycz±cy podwykonawcy, któremu Wykonawca zamierza powierzyæ wykonanie czê¶ci zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolno¶ciach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach okre¶lonych w art. 22a ustawy. 4.3 W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie - w odniesieniu do tych podmiotów Zamawiaj±cy pobierze samodzielnie dokument okre¶lony w pkt 4. 4.4 Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa powy¿ej w pkt 4 sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e: 4.4.1 nie zalega z op³acaniem podatków, op³at, sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne albo ¿e zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert; 4.4.2 nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 4.5 Je¿eli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa powy¿ej, zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one przed notariuszem lub organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania tej osoby.
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
Zamawiaj±cy przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym, nie krótszym ni¿ 5 dni terminie, aktualnych na dzieñ z³o¿enia, nastêpuj±cych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
- zezwolenie na prowadzenie dzia³alno¶ci w zakresie przetwarzania odpadów, wydane przez w³a¶ciwy organ zgodnie z art. 41 ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (T.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 701 ze zm.).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Do oferty sporz±dzonej w oparciu o za³±cznik nr 1 do SIWZ, Wykonawca zobowi±zany jest do³±czyæ nastêpuj±ce dokumenty: 1. o¶wiadczenia wymienione w pkt. VI.1 i VI.2 SIWZ, 2. pe³nomocnictwo do reprezentowania w postêpowaniu albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w przypadku sk³adania oferty wspólnej w oparciu o art. 23 ustawy (oferta wspólna), 3. pe³nomocnictwo do podpisania oferty (je¿eli dotyczy), 4. Zobowi±zanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt V.4 siwz - je¿eli Wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiaj±cego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowi±zany do przekazania zamawiaj±cemu o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie, dokument sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê zamówienie. Wraz ze z³o¿eniem o¶wiadczenia, wykonawca mo¿e przedstawiæ dowody, ¿e powi±zania z innym wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 4 do siwz.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena oferty | 60,00 |
Termin p³atno¶ci faktur | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1.Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy i okre¶la nastêpuj±ce warunki takich zmian: 1)w przypadku wyst±pienia konieczno¶ci wprowadzenia zmian dotycz±cych danych stron umowy, w tym zmiany teleadresowe, zmiany w nazwie firmy itp. 2)zmiany powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê przedmiotu Umowy, 3)wyst±pienie okoliczno¶ci uzasadniaj±cych dokonanie zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu Zamówienia, je¶li zmiany te s± korzystne dla Zamawiaj±cego. 4)Termin realizacji przedmiotu umowy w przypadku: a)wyst±pienia okoliczno¶ci niezale¿nych od Wykonawcy przy zachowaniu przez niego nale¿ytej staranno¶ci, skutkuj±cych niemo¿no¶ci± dotrzymania terminu realizacji przedmiotu zamówienia. W przypadku zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy, termin ten mo¿e ulec przed³u¿eniu nie d³u¿ej jednak, ni¿ o czas trwania tych okoliczno¶ci. 6)Wysoko¶æ ceny rycza³towej brutto w przypadku: a)zmiany stawki podatku VAT dla us³ug objêtych przedmiotem zamówienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy, w takim przypadku strony dokonaj± odpowiedniej zmiany wynagrodzenia brutto - dotyczy to czê¶ci wynagrodzenia za us³ugi, których w dniu zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie wykonano. 2.Powy¿sze postanowienia stanowi± katalog zmian, na które Zamawiaj±cy mo¿e wyraziæ zgodê, jednocze¶nie nie stanowi± one zobowi±zania Zamawiaj±cego na ich wprowadzenie.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2019-08-29, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> Oferta musi mieæ formê pisemn± i byæ sporz±dzona w jêzyku polskim w 1 egzemplarzu. Dokumenty sporz±dzone w jêzyku obcym s± sk³adane w formie orygina³u, odpisu, wypisu, wyci±gu lub kopii wraz z t³umaczeniem na jêzyk polski, sporz±dzonym przez t³umacza przysiêg³ego.
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
INNE PRZETARGI KADZID£O
wiêcej: przetargi KADZID£O »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu wraz z opracowaniem projektu na wymianê instalacji odgromowej oraz jej wykonaniem - budynek nr 11 w kompleksie wojskowym przy ul. Al. 3-go Maja 2-4 w Che³mnie- sprawa nr 55/2025
- Transport i zagospodarowanie odpadów o kodzie 20 02 01 zebranych z nieruchomo¶ci niezamieszka³ych z terenu powiat mieleckiego od dnia podpisania umowy do 31.12.2025r.
- "Usuwanie wyrobów zawieraj±cych azbest z terenu Gminy Turek w latach 2025-2026"
- Us³uga odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów o kodzie 19 12 12
- "Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów od Punktu Selektywnie Zbieranych Odpadów Komunalnych w 2025/2026"
- "Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od Zak³adu Gospodarki Komunalnej w Wa³czu"
wiêcej: Us³ugi zwi±zane z odpadami »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.