Tre¶æ lub zakres tego przetargu uleg³y zmianie. Zobacz opublikowan± do tego przetargu poprawkê.
Og³oszenie z dnia 2019-08-21
Og³oszenie nr 588326-N-2019 z dnia 2019-08-21 r.
Gmina ¦wiebodzice: "Przebudowa budynku przy ul. Pi³sudskiego 8 w ¦wiebodzicach w celu zwiêkszenia dostêpu do us³ug reintegracji spo³ecznej i zawodowej"
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Tak
Nazwa projektu lub programu
Zamówienie dotyczy projektu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolno¶l±skiego 2014-2020, O¶ Priorytetowa nr 6 "Infrastruktura spójno¶ci spo³ecznej", Dzia³anie nr 6.1 "Inwestycje w infrastrukturê spo³eczn±", Poddzia³anie nr 6.1.4 "Inwestycje w infrastrukturê spo³eczn± - ZIT AW"
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina ¦wiebodzice, krajowy numer identyfikacyjny
89071833700000, ul.
Rynek
1
,
58-160
¦wiebodzice, woj.
dolno¶l±skie, pañstwo
Polska, tel.
+48746669543, e-mail
lukasz.kurpisz@swiebodzice.pl, faks
+48746669509.
Adres strony internetowej (URL): www.swiebodzice.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Administracja samorz±dowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Tak
www.bip.swiebodzice.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.swiebodzice.pl
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferta musi byæ sporz±dzona w jêzyku polskim z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci.
Adres:
URZ¡D MIEJSKI RYNEK 1 58-160 ¦WIEBODZICE
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
"Przebudowa budynku przy ul. Pi³sudskiego 8 w ¦wiebodzicach w celu zwiêkszenia dostêpu do us³ug reintegracji spo³ecznej i zawodowej"
Numer referencyjny:
ZP.271.7.2019
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 1. Przedmiot Umowy realizowany jest w podziale na dwa zadania: Zadanie 1 - "Przebudowa budynku przy ul. Pi³sudskiego 8 w ¦wiebodzicach w celu zwiêkszenia dostêpu do us³ug reintegracji spo³ecznej i zawodowej", Zadanie 2 - "Pozosta³e roboty budowlane w budynku przy ul. Pi³sudskiego 8 w ¦wiebodzicach i jego otoczeniu". 2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej wraz z pozyskaniem odpowiednich decyzji zezwalaj±cych na realizacjê inwestycji oraz wykonanie robót budowlanych w zakresie doprowadzenia budynku u¿yteczno¶ci publicznej przy ul. Pi³sudskiego 8 w ¦wiebodzicach do w³a¶ciwego stanu technicznego umo¿liwiaj±cego jego bezpieczne u¿ytkowanie, zgodnie z wiedz±, sztuk± budowlan±, obowi±zuj±cymi normami i przepisami prawa oraz Specyfikacj± Istotnych Warunków Zamówienia. 2.1. W zakresie dokumentacji projektowej nale¿y: a) zweryfikowaæ dane wyj¶ciowe do projektowania, przygotowane przez Zamawiaj±cego (PFU), b) pozyskaæ mapê do celów projektowych, c) uzyskaæ wszelkie wymagane zgody, w tym Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, zapewnienia, uzgodnienia, opinie oraz dope³niæ w Starostwie Powiatowym w ¦widnicy w imieniu Zamawiaj±cego, formalno¶ci umo¿liwiaj±ce rozpoczêcie robót, d) opracowaæ projekt budowlany w zakresie i formie zgodnej z rozporz±dzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z 25.04.2012 r. w sprawie szczegó³owego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2008 r, poz. 1935 z pó¼n. zm.), e) opracowaæ bran¿owe projekty wykonawcze w zakresie ustalonym w paragrafie 5 rozporz±dzenia Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004 r. w sprawie zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-u¿ytkowego (tj. Dz. U. z 2013 r. poz. 1129), f) opracowaæ STWiOR w zakresie niezbêdnym do realizacji zamówienia, g) uzyskaæ zatwierdzenie projektu budowlanego przez Zamawiaj±cego przed jego z³o¿eniem w Starostwie Powiatowym w ¦widnicy / Urzêdzie Wojewódzkim we Wroc³awiu, h) uzyskaæ zatwierdzenie projektu wykonawczego przez Zamawiaj±cego, przed rozpoczêciem robót budowlanych, i) uzyskaæ w imieniu Zamawiaj±cego, prawomocn± decyzjê o pozwoleniu na budowê, j) sporz±dziæ plan bezpieczeñstwa i ochrony zdrowia, k) sprawowaæ nadzór autorski w trakcie realizacji inwestycji oraz projektanta zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami, l) w razie konieczno¶ci opracowaæ i zatwierdziæ projekt czasowej organizacji ruchu drogowego na czas prowadzenia robót. 2.2. W zakresie wykonania robót budowlanych nale¿y: a) zapewniæ pe³n± obs³ugê geodezyjn±, b) opracowaæ Harmonogram rzeczowo-terminowo-finansowy i uzgodniæ go z Zamawiaj±cym, c) zarejestrowaæ w imieniu i z upowa¿nienia Zamawiaj±cego dziennik budowy, d) zapewniæ obs³ugê konserwatorsk±, archeologiczn± i geologiczn± w przypadku zaistnienia konieczno¶ci, e) zorganizowaæ teren budowy, zgodnie z wymaganiami prawa budowlanego i zasad BHP, f) zrealizowaæ zamierzenie budowlane, zgodnie z zatwierdzonym projektem budowlanym, wykonawczym, STWiOR i innymi dokumentami budowy, g) dostarczyæ materia³y, sprzêt i narzêdzia niezbêdne do wykonania robót budowlanych, h) wykonaæ niezbêdne pomiary, badania i sprawdzenia, i) naruszon± konstrukcjê pasa drogowego drogi krajowej nale¿y odtworzyæ zgodnie z projektem odbudowy pasa drogowego (wykonanym przez Wykonawcê), zatwierdzonym przez GDDKiA Rejon Wa³brzych na etapie ubiegania siê o zajêcie pasa drogowego, j) sporz±dziæ inwentaryzacjê geodezyjn± powykonawcz±, k) przeprowadziæ rozruch i ruch próbny wbudowanych urz±dzeñ, przy udziale przedstawiciela Zamawiaj±cego i Inspektora Nadzoru, l) przygotowaæ dokumentacjê powykonawcz± (w dwóch egzemplarzach dla Zamawiaj±cego) zgodnie z obowi±zuj±cymi w tym zakresie przepisami prawa, m) przygotowaæ operat kolaudacyjny w dwóch egzemplarzach, n) przygotowaæ niezbêdne dokumenty i zawiadomiæ w imieniu Zamawiaj±cego nadzór budowlany o zakoñczeniu budowy lub uzyskaæ pozwolenie na u¿ytkowanie (je¿eli bêdzie wymagane), o) op³atê za zajêcie pasa drogowego oraz inne op³aty niezbêdne do pe³nego wykonania przedmiotu zamówienia, ponosi Wykonawca robót, p) opracowaæ i zatwierdziæ inne dokumenty nie wymienione wy¿ej, niezbêdne do prawid³owego wykonania przedmiotu zamówienia.
II.5) G³ówny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
| Kod CPV |
| 45200000-9 |
| 45210000-2 |
| 45213000-3 |
| 45100000-8 |
| 45110000-1 |
| 45111008-8 |
| 45230000-8 |
| 45231000-5 |
| 45233000-9 |
| 45232000-2 |
| 45300000-0 |
| 45400000-1 |
| 71200000-0 |
| 71240000-2 |
| 71220000-6 |
| 71221000-3 |
| 71222000-0 |
| 71248000-8 |
| 71300000-1 |
| 71320000-7 |
| 71321000-4 |
| 71322000-1 |
| 71315410-6 |
| 71317100-4 |
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: lub zakoñczenia: 2020-11-16
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w ww. zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w ww. zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
- zdolno¶æ zawodowa:
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ nale¿ycie co najmniej dwie roboty budowlane polegaj±ce na budowie, przebudowie, remoncie, modernizacji budynku o ³±cznej warto¶ci robót nie mniejszej ni¿ 2.000.000,00 z³ brutto;
- zdolno¶æ techniczna:
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowa³ osobami, które bêd± uczestniczyæ w realizacji zamówienia i posiadaj± wymagane kwalifikacje zawodowe, uprawnienia, do¶wiadczenie i wykszta³cenie:
a) w zakresie projektowania, bez ograniczeñ:
o jedn± osob±, posiadaj±c± uprawnienia budowlane w specjalno¶ci architektonicznej;
o jedn± osob±, posiadaj±c± uprawnienia budowlane w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej;
o jedn± osob±, posiadaj±c± uprawnienia budowlane w specjalno¶ci instalacyjnej
w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych;
o jedn± osob±, posiadaj±c± uprawnienia budowlane w specjalno¶ci instalacyjnej
w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych;
b) w zakresie kierowania robotami, bez ograniczeñ:
o jedn± osob±, posiadaj±c± uprawnienia budowlane w specjalno¶ci architektonicznej;
o jedn± osob±, posiadaj±c± uprawnienia budowlane w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej;
o jedn± osob±, posiadaj±c± uprawnienia budowlane w specjalno¶ci instalacyjnej
w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych;
o jedn± osob±, posiadaj±c± uprawnienia budowlane w specjalno¶ci instalacyjnej
w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych.
UWAGA:
Zamawiaj±cy dopuszcza wskazanie tej samej osoby w zakresie projektowania i kierowania robotami, pod warunkiem posiadania przez dan± osobê uprawnieñ do pe³nienia funkcji w wymaganym zakresie.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Tak
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
1. Odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 2. Za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem podatkowym w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu; 3. Za¶wiadczenie w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego albo innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu;
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
1. Wykaz robót budowlanych, spe³niaj±cy wymagania okre¶lone w pkt 4.1. pp.2) lit. c) tiret pierwszy, sporz±dzony zgodnie ze wzorem stanowi±cym Za³±cznik nr 5 do SIWZ oraz z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty;
2. Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia, spe³niaj±cy wymagania okre¶lone w pkt 4.1. pp.2) lit. c) tiret drugi, sporz±dzony zgodnie ze wzorem stanowi±cym Za³±cznik nr 6 do SIWZ.
3. O¶wiadczenie na temat wykszta³cenia i kwalifikacji zawodowych Wykonawcy lub kadry kierowniczej Wykonawcy (o¶wiadczenie zawarte jest w Za³±czniku nr 6 do SIWZ).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenia w zakresie wskazanym w Za³±czniku nr 2 i 3 do SIWZ. Informacje zawarte w o¶wiadczeniach bêd± stanowiæ wstêpne potwierdzenie, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postêpowania oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu. O¶wiadczenia te Wykonawca sk³ada zgodnie ze wzorem stanowi±cym Za³±cznik nr 2 i 3 do SIWZ. 2. Zobowi±zanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt 4.4. pp.1) i 4.4. pp.4) SIWZ - je¿eli Wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego. 3. O¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do grupy kapita³owej. 4. Stosowne pe³nomocnictwa - w przypadkach wskazanych w SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Wykonawca jest zobowi±zany wnie¶æ wadium w wysoko¶ci 40 000,00 z³ (s³ownie: czterdzie¶ci tysiêcy z³otych).
2. Wadium mo¿e byæ wniesione w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu,
2) porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo - kredytowej, z tym ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym,
3) gwarancjach bankowych,
4) gwarancjach ubezpieczeniowych,
5) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz.U. z 2019 r. poz. 310).
3. Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na nastêpuj±cy rachunek bankowy Zamawiaj±cego: BNP Paribas Bank Polska S.A. Nr 15 2030 0045 1110 0000 0229 7280, z adnotacj± "wadium - ZP.271.7.2019".
4. Za skuteczne wniesienie wadium w pieni±dzu, Zamawiaj±cy uzna wadium, które znajdzie siê na rachunku bankowym Zamawiaj±cego przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
5. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi byæ gwarancj± nieodwo³aln±, bezwarunkow± i p³atn± na pierwsze pisemne ¿±danie Zamawiaj±cego, sporz±dzon± zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami i powinna zawieraæ nastêpuj±ce elementy:
a) nazwê Wykonawcy, beneficjenta gwarancji (Zamawiaj±cego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielaj±cych gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib,
b) kwotê gwarancji,
c) termin wa¿no¶ci gwarancji w formule: "od dnia ....... - do dnia .........",
d) zobowi±zanie gwaranta do zap³acenia kwoty gwarancji na pierwsze ¿±danie Zamawiaj±cego w sytuacjach okre¶lonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówieñ publicznych.
Zamawiaj±cy nie dopuszcza mo¿liwo¶ci umieszczenia w tre¶ci gwarancji klauzuli dotycz±cej po¶rednictwa podmiotów trzecich.
6. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej ni¿ pieniê¿na, Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia wraz z ofert± orygina³u dokumentu wadialnego (gwarancji lub porêczenia). Wadium musi zabezpieczaæ ofertê przez ca³y okres zwi±zania ofert±, pocz±wszy od dnia, w którym up³ywa
termin sk³adania ofert.
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
| Kryteria | Znaczenie |
| Cena brutto | 60,00 |
| Gwarancja jako¶ci i rêkojmia | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiany umowy pod rygorem niewa¿no¶ci wymagaj± formy pisemnej, w postaci aneksu do umowy podpisanego przez Strony. 2. Strony maj± prawo do przed³u¿enia terminu zakoñczenia robót o okres trwania przyczyn, z powodu których bêdzie zagro¿one dotrzymanie terminu zakoñczenia robót, w nastêpuj±cych sytuacjach: 1) je¿eli przyczyny, z powodu których bêdzie zagro¿one dotrzymanie terminu zakoñczenia robót bêd± nastêpstwem okoliczno¶ci, za które odpowiedzialno¶æ ponosi Zamawiaj±cy, w szczególno¶ci bêd± nastêpstwem nieterminowego przekazania terenu budowy, 2) gdy wyst±pi± niekorzystne warunki atmosferyczne uniemo¿liwiaj±ce prawid³owe wykonanie robót. 3. Zmiany umowy mog± nast±piæ równie¿ w przypadku: 1) gdy wyst±pi³y okoliczno¶ci, których przy do³o¿eniu nale¿ytej staranno¶ci na dzieñ podpisywania Umowy Strony przewidzieæ nie mog³y, a wynikaj± one ze zmian przepisów prawa, które nast±pi³y w czasie realizacji zamówienia, np. je¿eli nast±pi zmiana stawki podatku od towarów i us³ug (VAT), 2) zajdzie konieczno¶æ zmiany osób wykonuj±cych okre¶lone czynno¶ci przy realizacji zamówienia, o których mowa w § 6 ust. 2 i 3 oraz osób skierowanych do wykonania zamówienia. 3) wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów Ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r o minimalnym wynagrodzeniu za pracê. 4. W przypadkach okre¶lonych w ust. 3 nie jest wymagane sporz±dzenie aneksu do Umowy, Wykonawca w takim przypadku informuje o tym fakcie Zamawiaj±cego oraz przedk³ada w stosunku do tych osób niezbêdne dokumenty.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2019-09-09, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> jêzyk polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
INNE PRZETARGI Z ¦WIEBODZIC
- Dostawa agregatów pr±dotwórczych dla gminy ¦wiebodzice wykorzystywanych w dzia³aniach kryzysowych
- Zakup fabrycznie nowych 3 sztuk cystern do przewozu i dystrybucji wody pitnej o pojemno¶ci od 2500l do 2700l na przyczepkach dwuosiowych
- Przebudowa budynku gospodarczego ze zmian± funkcji ze stacji filtrów na magazyn ochrony ludno¶ci i p. po¿arowy
wiêcej: przetargi w ¦wiebodzicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa dróg gminnych na terenie m. Siemy¶l
- "Przebudowa drogi gminnej nr 101232 L na odcinku od km 0+000,0 do km 0+270,60 w miejscowo¶ci Rowiny"
- Dostawa i monta¿ instalacji fotowoltaicznej z magazynem energii na budynku KM PSP w Lublinie
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z wewnêtrznymi instalacjami w budynku oraz infrastruktur± towarzysz±c± i zagospodarowaniem terenu w Pieszycach
- Dostawa i monta¿ instalacji fotowoltaicznej z magazynem energii na budynku JRG- 2 KM PSP w Lublinie
- Przebudowa, modernizacja i wyposa¿enie Poradni Endoskopowej Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Sk³odowskiej-Curie - Pañstwowego Instytutu Badawczego Oddzia³u w Gliwicach
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





