Ogłoszenie z dnia 2006-11-20
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Kielce: usługi pralnicze na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Kielcach w latach 2007-2009 Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Dom Pomocy Społecznej, do kontaktów: Renata Malinowska, 25-124 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3614731, fax 041 3611597, e-mail: dpssobieski@poczta.onet.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.bip.kielce.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej, do kontaktów: Jan Kowalczyk, 25-124 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3614731, fax 041 3611597, e-mail: dpssobieski@poczta.onet.pl, www.bip.kielce.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej, do kontaktów: Jan Kowalczyk, 25-124 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3614731, fax 041 3611597, e-mail: dpssobieski@poczta.onet.pl, www.bip.kielce.pl Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Dom Pomocy Społecznej, do kontaktów: Jan Kowalczyk, 25-124 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3614731, fax 041 3611597, e-mail: dpssobieski@poczta.onet.pl, www.bip.kielce.pl 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Dom Pomocy Społecznej Podsektor Samorządowy; Pomoc Społeczna. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługi pralnicze na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Kielcach w latach 2007-2009. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 27. Główne miejsce świadczenia usług: Dom Pomocy Społecznej w Kielcach, ul. Jana III Sobieskiego 30. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie obejmuje: - odbiór bielizny i odzieży do prania z siedziby zamawiającego - moczenie, pranie, dezynfekcja, krochmalenie, suszenie, prasowanie, maglowanie - dezynfekcję w komorze dezynfekcyjnej - dostarczenie czystej bielizny i odzieży do siedziby zamawiającego. Usługa dotyczy 80 mieszkańców domu. Orientacyjna ilość prania w ciągu jednego roku - 1200 kg. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu wymagań zamawiającego, określonych w ogłoszeniu o zamówieniu i w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 93.10.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho Kod CPV wg słownika 2008: 98.31.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Całkowita wartość zamówienia na okres trzech lat poniżej 60 000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 36data rozpoczęcia: 01.01.2007; lub data zakończenia: 31.12.2009
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wadium 4000,00 PLN. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Oferenci: nie podlegają wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy; złożą oświadczenie z mocy art. 22 i art. 44 ustawy; posiadają ubezpieczenie OC w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 200 000,00 PLN; aktualny wyciąg z rejestru handlowego lub z właściwego rejestru o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej; aktualne zaświadczenie z Urzędu Skarbowego, ZUS lub KRUS o niezaleganiu z opłacaniem podatków i składek. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych do oferty przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - dokumenty stwierdzające, że wykonawca dysponuje pralnią, która posiada pełną barierę higieniczną zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 22.06.2005 r. (Dz.U. Nr 116 poz. 958), - zgoda na termin płatności 30 dni od daty wystawienia faktury.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zakup w siedzibie zamawiającego lub za zaliczeniem pocztowym. Opłata: 20 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: w kasie zamawiającego lub za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.11.2006 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 27.11.2006, godzina 12:30, Dom Pomocy Społecznej, Kielce, ul. Jana III Sobieskiego 30.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 09.11.2006.
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Zakup wraz z dostawą wyrobów medycznych dla Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach.
- Dostawa kart podarunkowych przedpłaconych (prepaid) dla pracowników ŚCRMiTS w Kielcach
- "Samochód osobowo-dostawczy - 8-osobowy, diesel, automat" - powt.
- Doposażenie OIT Uniwersyteckiej Kliniki Neonatologii
- Zakup bezzałogowych statków powietrznych dla jednostek organizacyjnych PSP z terenu województwa świętokrzyskiego
- Interwencyjne usuwanie martwej zwierzyny z pasa drogowego dróg wojewódzkich administrowanych przez ŚZDW Kielce na terenie województwa świętokrzyskiego z podziałem na zadania częściowe
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa prania bielizny pościelowej (poszwy, poszewki, prześcieradła) oraz obrusów, zasłon, firanek, koców, kołder, poduszek, ręczników dla domów studenckich Polit Rzeszowskiej przez okres 24 mies.
- Usługa prania i czyszczenia chemicznego oraz usługę dezynfekcji obuwia dla 42 Bazy Lotnictwa Szkolnego w Radomiu oraz jednostek będących na jej zaopatrzeniu w 2026 r.
- Usługa prania i dezynfekcji bielizny szpitalnej
- Usługi pralnicze wraz z transportem dla jednostek UMCS w Lublinie
- Świadczenie usług pralniczych dla Domów Pomocy Społecznej będących jednostkami organizacyjnymi Gminy Miasto Szczecin
- Kompleksowe usługi pralnicze dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej przy ul. Żołnierzy Wyklętych 26 w Poznaniu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





