eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¦widnicaZakup wyposa¿enia do przedszkola w Bystrzycy Dolnej

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2018-07-11



Og³oszenie nr 587442-N-2018 z dnia 2018-07-11 r.

Gmina ¦widnica: Zakup wyposa¿enia do przedszkola w Bystrzycy Dolnej
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

Nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

Nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina ¦widnica, krajowy numer identyfikacyjny 89071838900000, ul. ul. G³owackiego  4 , 58100   ¦widnica, woj. dolno¶l±skie, pañstwo Polska, tel. 074 8523067 w. 24, e-mail przetargi@gmina.swidnica.pl, faks 074 8521226w.400.
Adres strony internetowej (URL): http://www.gmina.swidnica.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

Nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
http://bip.gmina.swidnica.pl/start/przetargi/rok-2018


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertê nale¿y z³o¿yæ w formie pisemnej w zamkniêtej kopercie, w siedzibie Zamawiaj±cego
Adres:
ul. B. G³owackiego 4, 58-100 ¦widnica, parter, punkt informacyjny


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Zakup wyposa¿enia do przedszkola w Bystrzycy Dolnej
Numer referencyjny: ZP.271.18.2018
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
wszystkich czê¶ci

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do udzielenia ³±cznie nastêpuj±cych czê¶ci lub grup czê¶ci:

Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
4 (Zamawiajacy dopuszcza podpisanie umowy z jednym wykonawc± na wszystkie cztery czê¶ci zamówienia)


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposa¿enia do Przedszkola w Bystrzycy Dolnej nr 55, 58-100 ¦widnica. Zamówienie zosta³o podzielone na cztery czê¶ci: Zadanie nr 1: Dostawa, monta¿ sprzêtu wraz z oprogramowaniem - zgodnie z za³±cznikiem nr 5 do SIWZ. Dostawê nale¿y zrealizowaæ do Przedszkola w Bystrzycy Dolnej nr 55, 58-100 ¦widnica. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w za³±czniku nr 5a do SIWZ Zadanie nr 2: Dostawa pomocy dydaktycznych - zgodnie z za³±cznikiem nr 5b do SIWZ. Dostawê nale¿y zrealizowaæ do Przedszkola w Bystrzycy Dolnej nr 55, 58-100 ¦widnica. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w za³±czniku nr 5b do SIWZ Zadanie nr 3: Dostawa i monta¿ wyposa¿enia kuchennego - zgodnie z za³±cznikiem nr 5c do SIWZ. Dostawê nale¿y zrealizowaæ do Przedszkola w Bystrzycy Dolnej nr 55, 58-100 ¦widnica. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w za³±czniku nr 5c do SIWZ. Zadanie nr 4: Dostawa wyposa¿enia drobnego - zgodnie z za³±cznikiem nr 5d do SIWZ. Dostawê nale¿y zrealizowaæ do Przedszkola w Bystrzycy Dolnej nr 55, 58-100 ¦widnica. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w za³±czniku nr 5d do SIWZ. 2. Wykonawca zobowi±zany jest zrealizowaæ zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w OPZ za³±cznik nr 5a, 5b, 5c, 5d do SIWZ oraz we wzorach umowy stanowi±cym Za³±cznik nr 2a, 2b, 2c, 2d do SIWZ. 3. Zamawiaj±cy wymaga udzielenia 24 miesiêcznej gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia (jego czê¶æ). 4. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ sk³adania ofert czê¶ciowych przez Wykonawców na jedno lub dwa lub trzy lub cztery zadania. Zamawiaj±cy nie ogranicza ilo¶ci umów mo¿liwych do podpisania z jednym Wykonawc±. 5. Zamawiaj±cy nie dopuszcza mo¿liwo¶ci sk³adania ofert wariantowych. 6. Zamawiaj±cy nie przewiduje mo¿liwo¶ci udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6. 7. Zamawiaj±cy nie zastrzega obowi±zku osobistego wykonania przez wykonawcê kluczowych czê¶ci zamówienia. 8. Zamawiaj±cy nie wymaga zatrudnienia przez wykonawcê lub podwykonawcê na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia, 9. Podane przez Zamawiaj±cego nazwy, znaki towarowe maj± charakter przyk³adowy, a ich wskazanie ma na celu okre¶lenie oczekiwanego standardu. Zamawiaj±cy dopuszcza sk³adanie ofert równowa¿nych. Zamawiaj±cy za towar równowa¿ny bêdzie uznawa³ towar o nie gorszych parametrach technicznych ni¿ wskazane w opisie przedmiotu zamówienia (za³±cznik nr 5a, 5b, 5c, 5d do SIWZ). Je¿eli w opisie przedmiotu zamówienia stanowi±cym za³±cznik nr 5a, 5b, 5c, 5d do SIWZ u¿yte s± znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, ¼ród³o lub szczegó³owy proces, które charakteryzuje produkty lub us³ugi dostarczane przez konkretnego wykonawcê - Zamawiaj±cy dopuszcza sk³adnie ofert z rozwi±zaniami równowa¿nymi, o ile zapewni± one zgodno¶æ realizacji przedmiotu zamówienia z opisem przedmiotu zamówienia stanowi±cym za³±cznik nr 5a, 5b, 5c, 5d do SIWZ. Nazwy materia³ów, urz±dzeñ lub producentów, które mog± pojawiæ siê w opisie przedmiotu zamówienia do³±czonym do siwz, nie nale¿y traktowaæ jako narzuconych lub sugerowanych przez Zamawiaj±cego. Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne z opisywanymi przez Zamawiaj±cego, jest obowi±zany wykazaæ, ¿e oferowane przez niego dostawy, spe³niaj± wymagania postawione przez Zamawiaj±cego. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia stanowi±cym za³±czniki do SIWZ jest odniesienie do norm europejskich, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust.1 pkt. 2 i ust.3 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne opisywanym.

II.5) G³ówny kod CPV: 39162100-6
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
32322000-6
30213100-6
48000000-8
30236000-2
39700000-9
39141000-2
39000000-2


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach:    lub dniach: 30
lub
data rozpoczêcia:   lub zakoñczenia:

II.9) Informacje dodatkowe: Zadanie nr 1 Zamawiaj±cy wymaga realizacji zamówienia w terminie maksymalnie do 30 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. Zadanie nr 2 Zamawiaj±cy wymaga realizacji zamówienia w terminie maksymalnie do 30 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. Zadanie nr 3 Zamawiaj±cy wymaga realizacji zamówienia w terminie maksymalnie do 30 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. Zadanie nr 4 Zamawiaj±cy wymaga realizacji zamówienia w terminie maksymalnie do 30 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Dotyczy zadania nr 1, nr 2, nr 3 i nr 4: 1) odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. 2) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przeka¿e zamawiaj±cemu o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP (wzór zgodny z za³±cznikiem nr 4 do SIWZ). Wraz ze z³o¿eniem o¶wiadczenia, wykonawca mo¿e przedstawiæ dowody, ¿e powi±zania z innym wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu o udzielenie zamówienia.

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

Dotyczy zadania nr 1: Dokumenty dotycz±ce komputerów przeno¶nych typu laptop: - zaoferowany procesor musi uzyskiwaæ jednocze¶nie w te¶cie Passmark CPU Mark wynik min.: 2750 punktów (wynik zaproponowanego procesora musi znajdowaæ siê na stronie http://www.cpubenchmark.net ) - nale¿y przedstawiæ wydruk ze strony, - karta graficzna zintegrowana z p³yt± g³ówn±, ze wsparciem dla DirectX 12, Open GL 4.4, osi±gaj±ca w te¶cie PassMark - Video Card Benchmark wynik na poziomie min.: 590 punktów (wynik zaproponowanej grafiki musi znajdowaæ siê na stronie http://www.videocardbenchmark.net ) - nale¿y przedstawiæ wydruk ze strony, - Certyfikat ISO 9001 lub inny równowa¿ny dokument dla producenta sprzêtu, - Certyfikat ISO 14001 lub inny równowa¿ny dokument dla producenta sprzêtu , - Deklaracja zgodno¶ci CE , - Wydruk ze strony WHCL Microsoft lub innego producenta systemu operacyjnego potwierdzaj±cy zgodno¶æ oferowanego komputera z oferowanym system operacyjnym, Dotyczy zadania nr 2: O¶wiadczenie Wykonawcy, ¿e oferowane pomoce dydaktyczne posiadaj± odpowiednie certyfikaty lub inne równowa¿ne dokumenty potwierdzaj±ce zgodno¶æ z Polskimi Normami, certyfikaty lub inne równowa¿ne dokumenty bezpieczeñstwa oraz certyfikacje (rekomendacje) zatwierdzone przez MEN (je¿eli takie dokumenty dla tych pomocy s± wymagane). Dotyczy zadania nr 3: O¶wiadczenie Wykonawcy, ¿e oferowane wyposa¿enie/sprzêty s± dopuszczone do sprzeda¿y w Polsce i posiadaj± certyfikaty zgodno¶ci z Polsk± Norm± lub normami europejskimi (je¿eli takie dokumenty s± wymagane). Dotyczy zadania nr 4: O¶wiadczenie Wykonawcy, ¿e oferowane wyposa¿enie jest dopuszczone do sprzeda¿y w Polsce i posiadaj± certyfikaty zgodno¶ci z Polsk± Norm± lub normami europejskimi (je¿eli takie dokumenty s± wymagane).

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

Dotyczy zadania nr 1, nr 2, nr 3 i nr 4: 1. formularz ofertowy zgodnie z za³±cznikiem nr 1 do SIWZ. 2. Dokument rejestracyjny (ewidencyjny) potwierdzaj±cy umocowanie do podpisania oferty w imieniu Wykonawcy (np. wydruk z KRS lub CEIDG) lub p przypadku podpisania oferty oraz po¶wiadczenia za zgodno¶æ z orygina³em kopii dokumentów przez osobê niewymienion± w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, nale¿y do oferty do³±czyæ stosowne pe³nomocnictwo w oryginale lub kopii po¶wiadczonej notarialnie. 3. Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w czê¶ci III.4 pkt. 1 niniejszego og³oszenia sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci. 4.Dokument, o którym mowa w pkt 3 powinien byæ wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 5.Je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w pkt 3, zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one przed notariuszem lub przed organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt 4 stosuje siê. 6.Dokumenty sporz±dzone w jêzyku obcym s± sk³adane wraz z t³umaczeniem na jêzyk polski. 7.W przypadku w±tpliwo¶ci co do tre¶ci dokumentu z³o¿onego przez wykonawcê, zamawiaj±cy mo¿e zwróciæ siê do w³a¶ciwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbêdnych informacji dotycz±cych tego dokumentu. 8. W zakresie nie uregulowanym SIWZ, zastosowanie maj± przepisy rozporz±dzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy w postêpowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126). 9. Zamawiaj±cy ¿±da od wykonawcy, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w czê¶ci III.4 pkt 1 niniejszego og³oszenia o zamówieniu. 10. Wype³niony za³±cznik nr 5a, 5b, 5c,5d do SIWZ (w zale¿no¶ci od nr zadania na które Wykonawca sk³ada ofertê/oferty) potwierdzaj±cy spe³nianie przez zaproponowany sprzêt, asortyment wymagañ okre¶lonych przez Zamawiaj±cego. 11. O¶wiadczenia wymienione w rozdziale VI. 1-4 SIWZ. 12. Wype³niony formularz cenowy stanowi±cy za³±cznik nr 1a, 1b, 1c, 1d do SIWZ (w zale¿no¶ci od nr zadania na które Wykonawca sk³ada ofertê/oferty). 13. Zobowi±zanie podmiotu trzeciego (je¿eli dotyczy).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej

Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:

Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:

Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena60,00
Termin dostawy20,00
Termin p³atno¶ci20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:

Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Poni¿sze dopuszczalne zmiany obowi±zuj± dla zadania nr 1, nr 2, nr 3 i nr 4: 1. Zamawiaj±cy dopuszcza dokonywanie zmian umowy zgodnie z art. 144 ustawy Pzp, w tym tak¿e w zakresie postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wyst±pienia nastêpuj±cych warunków: 1) zmiana pozycji asortymentowej, wyszczególnionej w Specyfikacji dostawy - Za³±czniku nr 2,3 do umowy, gdy nast±pi wycofanie danego asortymentu z produkcji przez producenta lub dany artyku³ nie jest ju¿ produkowany i sta³ siê niedostêpny na rynku - Wykonawca w tej sytuacji zobowi±zany jest do zaoferowania dostêpnego na rynku asortymentu, spe³niaj±cego co najmniej parametry techniczne okre¶lone w Za³±czniku 5d do SIWZ - zmiana nie mo¿e powodowaæ zmiany wynagrodzenia okre¶lonego w §3 ust. 1 umowy. Wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ Zamawiaj±cemu stosowne o¶wiadczenie w tym zakresie 2) :w przypadku wyst±pienia zmian powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê umowy, mo¿liwa jest zmiana postanowieñ umowy, wymaga to jednak zgody obu stron umowy; 3) wyst±pienia okoliczno¶ci, których strony umowy nie by³y w stanie przewidzieæ, pomimo zachowania nale¿ytej staranno¶ci; 4) zmiana tre¶ci umowy korzystna dla Zamawiaj±cego, np. zmniejszenie wynagrodzenia Wykonawcy, 5) wyst±pienie innej, niemo¿liwej do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczno¶ci prawnej, ekonomicznej lub technicznej, za któr± ¿adna ze stron nie ponosi odpowiedzialno¶ci skutkuj±cej brakiem mo¿liwo¶ci nale¿ytego wykonania umowy, 6) w przypadku zmiany stawki podatku VAT, cena netto pozostanie bez zmian, zmieni siê stawka VAT oraz cena brutto; 2. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówieñ publicznych: 1) zmiana danych zwi±zanych z obs³ug± administracyjno - organizacyjn± umowy, 2) zmiana danych teleadresowych, osób reprezentuj±cych strony lub oznaczenia stron umowy - wynikaj±cych ze zmiany stanu faktycznego albo prawnego. 3. Wszystkie powy¿sze postanowienia stanowi± katalog zmian, na które Zamawiaj±cy mo¿e wyraziæ zgodê. Nie stanowi± jednocze¶nie zobowi±zania do wyra¿enia takiej zgody. 4. Strona wnioskuj±ca o zmianê Umowy, przedk³ada drugiej stronie pisemne uzasadnienie konieczno¶ci wprowadzenia zmian do Umowy. 5. Wszelkie zmiany i uzupe³nienia niniejszej umowy wymagaj± zawarcia aneksu na pi¶mie pod rygorem niewa¿no¶ci.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2018-07-19, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):

Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> Jêzyk polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH



Czê¶æ nr: 1Nazwa: Dostawa, monta¿ sprzêtu wraz z oprogramowaniem
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Dostawa, monta¿ sprzêtu wraz z oprogramowaniem - zgodnie z za³±cznikiem nr 5 do SIWZ. Dostawê nale¿y zrealizowaæ do Przedszkola w Bystrzycy Dolnej nr 55, 58-100 ¦widnica. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w za³±czniku nr 5a do SIWZ
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 30213100-6, 32322000-6, 48000000-8, 30236000-2

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach: 30
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Termin dostawy20,00
Termin p³atno¶ci20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Czê¶æ nr: 2Nazwa: Dostawa pomocy dydaktycznych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Dostawa pomocy dydaktycznych - zgodnie z za³±cznikiem nr 5b do SIWZ. Dostawê nale¿y zrealizowaæ do Przedszkola w Bystrzycy Dolnej nr 55, 58-100 ¦widnica. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w za³±czniku nr 5b do SIWZ.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 39162100-6,

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach: 30
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Termin p³atno¶ci20,00
Cena60,00
Termin dostawy20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Czê¶æ nr: 3Nazwa: Dostawa i monta¿ wyposa¿enia kuchennego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Dostawa i monta¿ wyposa¿enia kuchennego - zgodnie z za³±cznikiem nr 5c do SIWZ. Dostawê nale¿y zrealizowaæ do Przedszkola w Bystrzycy Dolnej nr 55, 58-100 ¦widnica. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w za³±czniku nr 5c do SIWZ.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 39700000-9, 39141000-2

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach: 30
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Termin dostawy20,00
Termin p³atno¶ci20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Czê¶æ nr: 4Nazwa: Dostawa wyposa¿enia drobnego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Dostawa wyposa¿enia drobnego - zgodnie z za³±cznikiem nr 5d do SIWZ. Dostawê nale¿y zrealizowaæ do Przedszkola w Bystrzycy Dolnej nr 55, 58-100 ¦widnica. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w za³±czniku nr 5d do SIWZ.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 39000000-2,

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach: 30
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Termin dostawy20,00
Termin p³atno¶ci20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.