eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupsk › dostawa paliw płynnych (ON, PB95, LPG) - znak sprawy - 4/AJ/ZGKSP/2006

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-11-20

POZYCJA 58743

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Słupsk: dostawa paliw płynnych (ON, PB95, LPG) - znak sprawy - 4/AJ/ZGKSP/2006 Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Zakład Gospodarki Komunalnej w Jezierzycach sp. z o.o., do kontaktów: mgr. inż Adam Jaśkiewicz, Jezierzyce, ul. Kolejowa 5, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 059 8112575, 8473922, fax 059 8472210, e-mail: adamj@slupsk.ug.gov.pl; agkjezierzyce@konto.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): Jezierzyce, ul. Kolejowa 5, 76 - 200 Słupsk Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki Komunalnej w Jezierzycach sp. z o.o., Specjalista d/s technicznych mgr inż Adam Jaśkiewicz, ul. Kolejowa 5, 76-200 Jezierzyce, woj. pomorskie, tel. 059 847 39 22, 811 25 75, fax ( 059 ) 847 22 10, e-mail: adamj@slupsk.ug.gov.pl, SIWZ: www.slupsk.ug.gov.pl w zakładce BIP - ZGK Jezierzyce - Zamówienia Publiczne - 4/AJ/ZGKSP/2006. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: Gminna Spólka Komunalna; Ogólne usługi publiczne, Środowisko, Inne:utrzymanie sieci wod/kan i dróg gminnych. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa paliw płynnych (ON, PB95, LPG) - znak sprawy - 4/AJ/ZGKSP/2006. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Słupsk i okolice: tankowanie w odległości do 20km od siedziby Zamawiającego. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa paliw płynnych ( etylina PB 95, ON, LPG ) dla pojazdów mechanicznych, maszyn i urządzeń Zamawiającego. Ponieważ Zamawiający nie posiada własnych zbiorników dostawy paliw muszą się odbywać poprzez tankowanie na stacji ( ach ) paliw Wykonawcy bespośrednio do baków pojazdów lub innych \kanistrów ZGK Jezierzyce. Szacunkowa ilość poszczególnych rodzajów paliw objętych przedmiotem zamówienia: Olej napędowy - 162.000 litrów Benzyna 95 bezołowiowa - 8.000 litrów Gaz samochodowy LPG - 15.000 litrów 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Wykonawca zgodnie z art. 22 ust1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, znajduje się w sytuacji finansowej i ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 23.12.11.00 - Olej napędowy Kod CPV wg słownika 2008: 09.13.41.00 - Olej napędowy Oryginalny kod CPV: 23.11.12.00 - Benzyna bezołowiowa Kod CPV wg słownika 2008: 09.13.21.00 - Benzyna bezołowiowa Oryginalny kod CPV: 23.21.00.00 - Propan i butan Kod CPV wg słownika 2008: 09.12.20.00 - Propan i butan 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Szacunkowy zakres zamówienia w okresie 02.01.2007r. - 31.12.2008r.: Olej napędowy - 162.000 litrów Benzyna 95 bezołowiowa - 8.000 litrów Gaz samochodowy LPG - 15.000 litrów 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 02.01.2007; lub data zakończenia: 31.12.2008

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Nie dotyczy 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zgodnie z art. 22 ust1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, znajduje się w sytuacji finansowej i ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia w/w warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie w oparciu o wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt. V. SIWZ, które należy załączyć do oferty. Ocena zgodnie z formułą \spełnia - nie spełnia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji,zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym; 3) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Pzp i art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Pzp.- wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ; 5) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego,że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 6)aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 7) wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca ( ilość poszczególnych dystrybutorów i zbiorników ) - należy dołączyć aktualne zaświadczenia z właściwego urzędu miar oraz UDT dla wszystkich zbiorników i dystrybutorów obiętych ofertą; 8)wykazu wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia. Jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z załączeniem: dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie, a w szczególności zamawiający wymaga, aby wykonawca wykonał co najmniej trzy dostawy o podobnej lub większej wartości dostaw poparte referencjami; 9) zaświadczenie przedmiotu uprawnionego do kontroli jakości, potwierdzającego, iż produkty będące przedmiotem dostawy odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym - świadectwa jakości paliw; 10)polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; 11)oświadczenia o nie podleganiu wykluczeniu (art. 24 ust. 1 i 2 Pzp) i spełnienie warunków art. 22 ust. 1; 12)zaakceptowany i podpisany projekt umowy; 13) w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy załączyć podpisaną umowę regulującą współpracę tych podmiotów oraz pełnomocnictwo do złożenia oferty. W przypadku wyboru oferty konsorcjum jako najkorzystniejszej zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania umowy konsorcjum przed podpisaniem umowy na realizację dostaw.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Jednostkowa cena brutto oleju napędowego na stacji ( dystrybutor ) 50 2. Jednostkowa cena brutto benzyny Pb 95 na stacji ( dystrybutor ) 15 3. Jednostkowa cena brutto LPG na stacji ( dystrybutor ) - 14% 14 4. Rabat w gr/l w stosunku do jednostkowych cen netto paliw ( ON, PB95, LPG ) 21 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.slupsk.ug.gov.pl w zakładce BIP - ZGK Jezierzyce, znak sprawy 4/AJ/ZGKSP/2006. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.12.2006 godzina 10:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 08.12.2006, godzina 10:50, Jezierzyce. ul. Kolejowa 5, pokój nr 1 - w siedzibie Zamawiającego.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 14.11.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.