Ogłoszenie z dnia 2005-11-07
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Gryfice: dostawa cyfrowego apartu RTG do SPZZOZ Gryfice Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej, do kontaktów: Bartosiak, Owczarska, ul. Niechorska 27, 72-300 Gryfice, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3842127, fax 091 3842127, e-mail: szpital@szpital-gryfice.com.pl, www.szpital-gryfice.com.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa cyfrowego apartu RTG do SPZZOZ Gryfice. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Cyfrowy aparat RTG. Szczegółowy opis znajduję się w Instrukcji sporzadzenia wniosku dostępnej po przesłaniu prośby o jej wydanie. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Zakład Radiologii przy SPZZOZ Gryfice. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.11.10.00 - Aparatura rentgenowska Kod CPV wg słownika 2008: 33.11.10.00 - Aparatura rentgenowska 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Jedno zadanie obejmujące dostawę, montaż i uruchomienie cyfrowego aparatu RTG. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 21;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium - 18.000,00 zł. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: -Oświadczenie w trybie art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 1 do instrukcji) -wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat porównywalnych wartościowo dostaw(załącznik nr 2 do instrukcji), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu,dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie (referencje lub zaświadczenia) -Wypis z rejestru handlowego lub zaświadczenie o prowadzeniu działalności gospodarczej (wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). -Aktualne zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z opłatami podatków(z datą wydania nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem do składania ofert). -Aktualne zaświadczenie z ZUS o niezaleganiu z opłatami na ubezpieczenie społeczne(z datą wydania nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem do składania ofert). -Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy (z datą wystawienia nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). -Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień -Koncesja lub zezwolenie na prowadzenie działalności gospodarczej jeżeli jest wymagana do prowadzenia działalności obejmującej przedmiot zamówienia. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: -Wypis z rejestru handlowego lub zaświadczenie o prowadzeniu działalności gospodarczej (wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Aktualne zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z opłatami podatków (z datą wydania nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem do składania ofert). -Aktualne zaświadczenie z ZUS o nie zaleganiu z opłatami na ubezpieczenie społeczne(z datą wydania nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem do składania ofert). 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: -Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat porównywalnych wartościowo dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu,dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie (referencje lub zaświadczenia). 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.
IV.1) Rodzaj procedury: przyśpieszona ograniczona. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: Ze względu na konieczność wydania pieniędzy pochodzących z dotacji do końca 2005r. wybór procedury przyśpieszonej. W przypadku niezastosowania procedury przyspieszonej nie ma możliwości rozstrzygnięcia postępowania przed końcem 2005r. Będzie to się wiązało z utraceniem środków finansowych przeznaczonych przez Zarząd Województwa Zachodniopomorskiego na ten cel. 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 5. 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: SPZZOZ 50/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 14.11.2005, cena - EUR. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 14.11.2005. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 15.11.2005. 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Kowalewska, Bartosiak, Owczarska, Kraszewski, Kapela. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 25.11.2005, godzina 12:00, SPZZOZ Gryfice, ul. Niechorska 27, 72-300 Gryfice.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: Nie. 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: Przed złożeniem wniosku należy wystąpić o wydanie szczegółowej instrukcji sporządzenia wniosku. Zostanie ona udostępniona po przesłaniu prośby o jej wydanie na nr fax. 091 38 421 27 lub e-mailem : zamowienia@medicam.com.pl We wniosku oceniany bedzie wykaz wykonanych w okresie trzech lat porównywalnych wartościowo dostaw a jezeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Za każdą wykonaną podobną dostawę zostanie przyznane 5 pkt. Wykonawcy, którzy otrzymają najwyższą ilość pkt. zostaną zaproszeni do składania ofert. 5) Data wysłania ogłoszenia: 28.10.2005.
INNE PRZETARGI Z GRYFIC
- Modernizacja punktu czerpania wody z rzeki Rega, oddz. 404, Działki nr 404/2 obręb 0020 Stawno-Sokołów i 415/6 obręb 0035 Brodniki, gmina Gryfice, powiat gryficki, województwo zachodniopomorskie
- Realizacja projektu Cyberbezpieczny Samorząd
- Dostawa środków dezynfekcyjnych dla SPZZOZ w Gryficach
- "Wymiana rozdzielnicy głównej RGnN w budynku stacji transformatorowej wraz z modernizacją pomieszczeń komór ruchu energetycznego trafostacji w SPZZOZ w Gryficach".
- Przygotowanie, dostawa i wydawanie posiłków dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 4 w Gryficach
- Dostosowanie pomieszczeń (odświeżenie, malowanie, roboty budowlane) na potrzeby Regionalnego Centrum Kryzysowego w Gryficach
więcej: przetargi w Gryficach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.