Ogłoszenie z dnia 2005-11-07
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Wrocław: przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na montażu drzwi przeciwpożarowych w celu przystosowania domów studenckich Politechniki Wrocławskiej T-2, T-4 do wymogów bezpieczeństwa przeciwpożarowego
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Politechnika Wrocławska, do kontaktów: Teresa Witkowska, ul. Wybrzeże Wyspiańskiego 27, 50-370 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3202182, fax 071 3202143, e-mail: bzp@pwr.wroc.pl, www.ac.pwr.wroc.pl/zampub. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Politechnika Wrocławska, Teresa Witkowska, ul.Norwida 9/1, 50-370 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 320-31-45, fax 071 3202143, e-mail: teresa.witkowska@pwr.wroc.pl, http://przetargi.ac.pwr.wroc.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Politechnika Wrocławska, Teresa Witkowska, ul.Norwida 9/1, 50-370 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 320-31-45, fax 071 3202143, e-mail: teresa.witkowska@pwr.wroc.pl, http://przetargi.ac.pwr.wroc.pl. 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Politechnika Wrocławska, Teresa Witkowska, ul.Norwida 9/1, 50-370 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 320-31-45, fax 071 3202143, e-mail: teresa.witkowska@pwr.wroc.pl, http://przetargi.ac.pwr.wroc.pl.
II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na montażu drzwi przeciwpożarowych w celu przystosowania domów studenckich Politechniki Wrocławskiej T-2, T-4 do wymogów bezpieczeństwa przeciwpożarowego. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest demontaż starej drewnianej stolarki drzwiowej wraz z ościeżnicami pomiędzy klatką schodową a korytarzami na kondygnacjach we wszystkich wymienionych wyżej budynkach, wywiezienie na wysypisko gruzu i starej stolarki, montaż nowej stolarki aluminiowej spełniającej parametry EI 30 wraz z ościeżnicami , prace wykończeniowe polegające na uszczelnieniu, obróbkach tynkarskich i malowaniu farbą emulsyjną. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Wrocław, ul. Wittiga. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.42.11.14 - Instalowanie drzwi metalowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.31 - Instalowanie drzwi Oryginalny kod CPV: 28.12.22.20 - Drzwi przeciwpożarowe Kod CPV wg słownika 2008: 44.22.12.20 - Drzwi przeciwpożarowe 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: powyżej 60 tyś. EURO. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 31.12.2005;
III.1) Wymagane wadium: 8.000 zł. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1. Doświadczenie zawodowe - wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania, miejsca wykonania i odbiorców: - wykonanie 1 roboty budowlanej polegającej na montażu min. 20 drzwi przeciwpożarowych z aluminium w jednym obiekcie użyteczności publicznej popartej dokumentem potwierdzającym, że robota ta została wykonana należycie - spełnienie warunku, - wykonanie 2 robót budowlanych polegających na montażu min. 20 drzwi przeciwpożarowych z aluminium w jednym obiekcie użyteczności publicznej popartych dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie - 2 punkty, - wykonanie 3 robót budowlanych polegających na montażu min. 20 drzwi przeciwpożarowych z aluminium w jednym obiekcie użyteczności publicznej popartych dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie - 4 punkty, - wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, w/w warunek mogą spełnić łącznie. Osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy lub pełnomocnik muszą podpisać w/w wykaz. 2. Potencjał kadrowy - tj. wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnymi do wykonania zamówienia: - wykazanie 1 osoby posiadającej uprawnienia budowlane wykonawcze konstrukcyjno-budowlane i przynależącej do Izby Inżynierów Budownictwa. 3. zdolność ekonomiczna i finansowa - polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, ze wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej: - na kwotę co najmniej 50.000 zł - spełnienie warunku, - na kwotę powyżej 100.000 zł - 1 punkt, - na kwotę powyżej 200.000 zł - 2 punkty. - informacja banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert: - na kwotę 50.000 zł - spełnienie warunku, - na kwotę 100.000 zł - 1 punkt, - na kwotę 150.000 zł - 2 punkty. Oświadczenia i dokumenty, które wykonawca musi załączyć w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy prawo zamówień publicznych. W przypadku składania wniosku przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdego wykonawcę, jak również należy załączyć pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust. 2 Ustawy p.z.p. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę). Jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik do wniosku musi być załączone pełnomocnictwo przedstawiające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy. W przypadku złożenia kserokopii, pełnomocnictwo musi być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez pełnomocnika. 3.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę). 4.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy (dotyczy podmiotów zbiorowych), wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę). 5.Aktualne zaświadczenia: a)właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz b)właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Rolniczego - potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę).
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 5. 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: cena - 90% skrócenie terminu wykonania - 10% 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 14.11.2005. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 14.11.2005 godzina 10:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 25.11.2005, godzina 12:00, Biuro Zamówień Publicznych Politechniki Wrocławskiej, ul. Norwida 9/1, 50-370 Wrocław.
VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 28.10.2005.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa odczynników laboratoryjnych na zajęcia dydaktyczne Wydziału Inżynierii Produkcji Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
- SZP/243-331/2025 Modernizacja Sali nr 07 w budynku DS. T-25 Politechniki Wrocławskiej przy ul. Armii Krajowej 78 w Wałbrzychu
- SZP/243-302/2025 Sukcesywne dostawy nieprofesjonalnych środków czystości dla Politechniki Wrocławskiej
- Wymiana instalacji ZW, CWU, CO, kanalizacyjnych w kompleksie MCS
- Dostawa samochodu osobowego typu SUV
- 134.2025 Dostawa dwóch polimeryzatorów na potrzeby Katedry i Zakładu Protetyki Stomatologicznej Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa wiaty grillowej w miejscowości Słojki gmina Rzewnie
- Modernizacja sieci strukturalnych w budynku O/ZUS w Rzeszowie, al. Piłsudskiego 12 oraz w budynku O/ZUS w Rzeszowie, ul. Siemiradzkiego 10
- Remont korytarzy w budynku A Kłodzkiej Szkoły Przedsiębiorczości w Kłodzku ul. Szkolna 8
- Prace remontowo-budowlane, budowa instalacji fotowoltaicznej oraz punktów ładowania samochodów elektrycznych w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- ,,Remont i przebudowa wnętrza na potrzeby administracyjne Starostwa Powiatowego w Toruniu - Etap III''
- Wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie drzwi w obiektach SPZOZ w Lubartowie w celu ich dostosowania do obowiązujących przepisów ppoż.
więcej: Drzwi przeciwpożarowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





