eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszówdostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania, akcesoriów oraz sprzętu biurowego dla Podkarpackiego Urzędu Wojewódzkiego w Rzeszowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-11-17

POZYCJA 58630

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Rzeszów: dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania, akcesoriów oraz sprzętu biurowego dla Podkarpackiego Urzędu Wojewódzkiego w Rzeszowie Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Podkarpacki Urząd Wojewódzki w Rzeszowie, do kontaktów: Ryszard Świętoń - kierownik, ul. Grunwaldzka 15, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 867 12 08, fax 017 867 19 66, e-mail: oa@rzeszow.uw.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.uw.rzeszow.pl Adres profilu nabywcy (URL): www.uw.rzeszow.pl Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Podkarpacki Urząd Wojewódzki w Rzeszowie, Paweł Jaworski - informatyk wojewódzki, ul. Grunwaldzka 15, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 867 12 11, fax 017 867 19 66, e-mail: informatyk@rzeszow.uw.gov.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Obsługi Podkarpackiego Urzędu Wojewódzkiego w Rzeszowie, Dominik Orzech, ul. J.Styki 3 (nr pok. 2), 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 0-17) 853 44 28, e-mail: dorzech@rzeszow.uw.gov.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja rządowa terenowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania, akcesoriów oraz sprzętu biurowego dla Podkarpackiego Urzędu Wojewódzkiego w Rzeszowie. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Siedziba Podkarpackiego Urzędu Wojewódzkiego przy ul. Grunwaldzkiej 15 w Rzeszowie. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje sprzęt komputerowy, oprogramowanie, akcesoria komputerowe oraz sprzęt biurowy. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Wykonawca jest zobowiązany przedstawić oświadczenia i dokumenty -wskazane przez Zamawiającego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - o których mowa w ustawie Prawo zamówień publicznych oraz rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.23.10.00 - Komputery i drukarki Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.00.00 - Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt) Oryginalny kod CPV: 30.24.10.00 - Oprogramowanie komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne Oryginalny kod CPV: 30.23.20.00 - Różny sprzęt komputerowy Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy Oryginalny kod CPV: 30.19.10.00 - Sprzęt biurowy Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.10.00 - Sprzęt biurowy, z wyjątkiem mebli 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zakres zamówienia obejmuje dostawę sprzętu komputerowego, oprogramowania, akcesoriów oraz sprzętu biurowego dla Podkarpackiego Urzędu Wojewódzkiego w Rzeszowie (zamówienie podzielone na 4 części i szczegółowo opisane w SIWZ część B). 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 15

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki zawarte w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz warunki dodatkowe określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, (Zamawiający pozytywnie oceni sytuację ekonomiczną i finansową tych Wykonawców, którzy udokumentują w ofercie fakt posiadania środków finansowych lub zdolności kredytowej (lub obydwu tych form łącznie)w kwocie nie mniejszej niż: -50 000,00 zł dla I części zamówienia, -10 000,00 zł dla II części zamówienia, -5 000,00 zł dla III części zamówienia, -37 000,00 zł dla IV części zamówienia, Uwaga: Wykonawca składający ofertę na dostawę kilku części lub na całość zamówienia jest zobowiązany udokumentować fakt posiadania środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości stanowiącej odpowiednio sumę kwot ustalonych dla poszczególnych części zamówienia. 4)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 lub 2 uPzp. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający oceni spełnienie warunków ubiegania się o zamówienie na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawców. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia Wykonawcy, że spełnia on warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 uPzp; 2.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności związanych z realizacją niniejszego zamówienia oraz że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 uPzp Zamawiający żąda przedstawienia w ofercie następujących dokumentów: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 uPzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 uPzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3.W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1)informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uw.rzeszow.pl. Opłata: 10 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Specyfikację istotnych warunków zamówienia jest dostępna na stronie internetowej www.uw.rzeszow.pl (Profil nabywcy), osobiście do odebrania w siedzibie Podkarpackiego Urzędu Wojewódzkiego w Rzeszowie przy ul. J. Styki 3, pok. nr 2,tel.(0-17) 853-44-28 lub za zaliczeniem pocztowym. Cena SIWZ-10,00 zł. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.11.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 29.11.2006, godzina 11:00, Otwarcie ofert nastąpi w dniu składania ofert, tj. o godz. 11:00 w siedzibie Zamawiającego, tj. w sali nr 213A - sala narad ( II p).

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; Część II zamówienia obejmuje zakup sprzętu komputerowego w ramach projektu -Realizacja zadań Instytucji Pośredniczącej dla programu Sąsiedztwa Polska-Białoruś-Ukraina INTERREG III A/ Tacis CBC 2004-2006, dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 13.11.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: wg zał. Nr 1 części B SIWZ. 1) Krótki opis: Dostawa zestawów komputerowych, projektora multimedialnego, skanera, drukarek (atramentowej, laserowej, igłowej). 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.10.00, 30.19.10.00. 3) Wielkość lub zakres: Dostawa zestawów komputerowych (szt.10) projektora multimedialnego (szt.1), skanera (szt. 1), drukarek (szt.5) - zgodnie z zapisami SIWZ część B załącznik Nr 1. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 15 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: wg zał. Nr 2 części B SIWZ. 1) Krótki opis: Dostawa zestawów komputerowych. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.10.00. 3) Wielkość lub zakres: Dostawa zestawów komputerowych (szt.2) - zgodnie z zapisami SIWZ część B załącznik Nr 2. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 15 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: Część II zamówienia obejmuje zakup sprzętu komputerowego w ramach projektu -Realizacja zadań Instytucji Pośredniczącej dla programu Sąsiedztwa Polska-Białoruś-Ukraina INTERREG III A/ Tacis CBC 2004-2006, dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: wg zał. Nr 3 części B SIWZ. 1) Krótki opis: Oprogramowanie antywirusowe. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.24.10.00. 3) Wielkość lub zakres: Jeden program antywirusowy chroniący skrzynki pocztowe przed m.in. wirusami, robakami, końmi trojańskimi, złośliwymi kodami, niebezpiecznym oprogramowaniem, narzędziami hakerskimi, dialerami itd. - zgodnie z zapisami SIWZ część B załącznik Nr 3. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 15 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: wg zał. Nr 4 części B SIWZ. 1) Krótki opis: Dostawa oprogramowania oraz sprzętu i akcesorii komputerowych. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.20.00, 30.19.10.00, 30.24.10.00. 3) Wielkość lub zakres: Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania i akcesorii komputerowych (m.in. myszki USB optyczne, monitory, przełączniki, listwy zasilające, Corel Draw Graphics Suite, Pen 1 GB USB 2.0, stacje dysków FDD 1,44 wew.,wtyki, gniazda komputerowe podwójne itd.) - zgodnie z szczegółowymi zapisami SIWZ część B załącznik Nr 4. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 15 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.