eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Choszczno › DOSTAWA I MONTAŻ DŹWIGU OSOBOWEGO W BUDYNKU ZAPLECZA LECZNICZO-DIAGNOSTYCZNEGO DLA SP ZOZ W CHOSZCZNIE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-03-17

Choszczno: DOSTAWA I MONTAŻ DŹWIGU OSOBOWEGO W BUDYNKU ZAPLECZA LECZNICZO-DIAGNOSTYCZNEGO DLA SP ZOZ W CHOSZCZNIE
Numer ogłoszenia: 58629 - 2010; data zamieszczenia: 17.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Niedziałkowskiego 4a, 73-200 Choszczno, woj. zachodniopomorskie, tel. 095 7652438, 7657211 w 143, faks 095 7652410.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.spzozchoszczno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA I MONTAŻ DŹWIGU OSOBOWEGO W BUDYNKU ZAPLECZA LECZNICZO-DIAGNOSTYCZNEGO DLA SP ZOZ W CHOSZCZNIE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: rzedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż dźwigu osobowego w istniejącym szybie dźwigowym w budynku zaplecza leczniczo-diagnostycznego SP ZOZ w Choszcznie, dostarczenie wszelkich wymaganych przepisami szczególnymi pozwoleń na jego użytkowanie, w tym dopuszczenie obiektu do użytkowania jeśli w wyniku kontroli taka potrzeba wyniknie, oraz przekazanie uruchomionego obiektu inwestorom. kod CPV 45313100-5 instalowanie wind, kod CPV29221610-3 windy Przed złożeniem oferty wymaga się aby Wykonawca przyjechał do Zamawiającego na wizję lokalną w celu określenia zakresu robót budowlanych niezbędnych do adaptacji nowego dźwigu. Protokół z wizji podpisany przez obie strony jest warunkiem udziału w postępowaniu i stanowi część oferty. Zakres prac obejmuje: - sporządzenie dokumentacji technicznej dla dźwigu oraz dla prac budowlanych, - uzgodnienie i zatwierdzenie dokumentacji technicznej i zakresu robót w Urzędzie Dozoru Technicznego, - demontaż istniejącego urządzenia dźwigowego w maszynowni, szybie, przystankach, z zachowaniem przepisów BHP, uzgodnienie z Zamawiającym sposobu zagospodarowania zdemontowanych elementów - adaptacja istniejącego szybu windowego w zakresie niezbędnym do zainstalowania nowego urządzenia dźwigowego, - roboty budowlane w zakresie niezbędnym do zainstalowania dźwigu ( wyceny i roboty budowlane dokonuje Wykonawca po wcześniejszej wizji lokalnej), - montaż fabrycznie nowego urządzenia dźwigowego, - uruchomienie urządzenia, - wykonanie pomiarów rezystancji izolacji przewodów i skuteczności ochrony przed pożarem elektrycznym, - odbiór przez Urząd Dozoru Technicznego, łącznie z poniesieniem wszystkich kosztów tzw. odbiorowych, - przekazanie urządzenia Zamawiającemu (przeszkolenie pracowników wskazanych przez Zamawiającego, przekazanie 2 egz. dokumentacji po wykonawczej w wersji papierowej w języku polskim) - serwisowanie w okresie gwarancji tj. 36 miesięcy (bieżące czynności konserwacyjne co 30 dni w cenie oferty). Dane techniczne dźwigu osobowego w budynku zaplecza leczniczo-diagnostycznego (po wymianie): . Udźwig 630 kg . Rodzaj dźwigu osobowy . Prędkość 1,0 m/s . Ilość przystanków i dojść 4 . Kabina nieprzelotowa . Drzwi kabinowe automatyczne . Drzwi przystankowe automatyczne . Kaseta dyspozycji w kabinie . Kasety wezwań z piętrowskazywaczami Uzupełnienie danych technicznych dźwigu osobowego po wymianie: Kabina: Dopuszczalne wymiary wewnętrzne: szer. 1100 mm, głębokość 1400 mm, wys. 2150 mm Wykonana z blachy nierdzewnej, oświetlenie awaryjne, sygnał dojazdu dźwigu, sygnalizacja przeciążenia kabiny, alarm, pietrowskazywacz, podłoga antypoślizgowa, poręcz, wentylacja grawitacyjna i wymuszona, lustro na pół ściany tylnej, oświetlenie kabiny, sygnalizacja głosowa. Drzwi kabinowe: automatyczne centralne czteroskrzydłowe o szerokości nie mniej niż 900 mm i wysokości 2000 mm, wykonane z blachy nierdzewnej, bariera fotoelektryczna. Drzwi przystankowe: automatyczne centralne czteroskrzydłowe o szerokości nie mniej niż 900 mm i wysokości 2000 mm, wykonane z blachy nierdzewnej, dodatkowe progi nierdzewne zabezpieczające posadzkę Sterowanie: mikroprocesorowe, dojazd regulowany falownikiem częstotliwościowym, zbiorczość dół, zabezpieczenie przed spaleniem silnika, kontrola zamykania i otwierania drzwi, kontrola ilości jazd, kontrola czasu jazdy, telealarm z interkomem, automatyczna ewakuacja na najbliższy przystanek, sygnalizacja głosowa, jazda pożarowa, system łączności awaryjnej dla służb ratowniczych GSM. Zespół napędowy: nowoczesny energooszczędny elektryczny zespół napędowy. Szyb istniejący: Wymiary . Szerokość 1400mm . Głębokość 1700 mm . Podszybie 1800 mm . Nadszybie 3630 mm . Maszynownia - górna nad szybem Zakres prac: . Inwentaryzacja szybu, . Wykonanie dokumentacji technicznej - uzgodnieniowej i odbiorowej - po 2 kpl. . Wymiana zespołu napędowego na zespół z wraz z linami . Wymiana posadowienia i koła zdawczego . Wymiana ogranicznika prędkości na dwukierunkowy i obciążki . Uzgodnienie i zatwierdzenie zakresu prac prze UDT . Demontaż istniejącego dźwigu . Wymiana aparatury sterującej na mikroprocesorową o zbiorczym sterowaniu w dół . Wymiana kabiny . Wymiana ramy kabinowej . Montaż drzwi kabinowych . Wymiana drzwi szybowych na automatyczne . Montaż pełnowymiarowej bariery fotoelektrycznej . Wymiana kaset wezwań na piętrach i montaż piętrowskazywacza na parterze . Wymiana ramy przeciwwagi . Wymiana amortyzatorów w podszybiu . Sprawdzenie i weryfikacja prowadnic . Malowanie szybu i maszynowni . Obróbka i malowanie glifów drzwi szybowych w obrębie 0,5 m wokół drzwi . Wymiana instalacji elektrycznej w szybie i maszynowni . Modernizacja pionu zasilającego dźwig od wyłącznika głównego . Uruchomienie systemu łączności ze służbami ratowniczymi . Wykonanie niezbędnych badań dopuszczających dźwig do eksploatacji przez UDT . Pomiary elektryczne . Regulacja i próby z obciążeniem wykonane przez KJ . Uczestnictwo w pozytywnym badaniu dźwigu przez UDT ( opłacenie kosztów badania) Organizacja robót: § Organizacja prac winna uwzględniać fakt, iż prace będą wykonywane w czynnym budynku. § Wykonawca będzie zobowiązany do systematycznego wywozu wszelkich śmieci, odpadków, opakowań i innych pozostałości po zużytych przez Wykonawcę materiałach. Wymagania stawiane Wykonawcy: . Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia, . Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, . Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy, . Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia, . Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.31.00 - Instalowanie wind 29.22.16.10 - 29.22.16.10 .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 140.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust.1 ustawy Pzp, zgodnie z art. 44 ustawy. ( zał. nr 3 do SIWZ).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust.1 ustawy Pzp, zgodnie z art. 44 ustawy. ( zał. nr 3 do SIWZ). 1 wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; 2 Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Uprawnienia do wykonywania prac montażowych dźwigów wydane przez UDT.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust.1 ustawy Pzp, zgodnie z art. 44 ustawy. ( zał. nr 3 do SIWZ).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust.1 ustawy Pzp, zgodnie z art. 44 ustawy. ( zał. nr 3 do SIWZ).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust.1 ustawy Pzp, zgodnie z art. 44 ustawy. ( zał. nr 3 do SIWZ).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

. Formularz ofertowy (zał. nr 1 do SIWZ); . Kosztorys ofertowy (zał. nr 2 do SIWZ); . Protokół z wizji lokalnej ( zał. nr 5 do SIWZ)

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.spzozchoszczno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej. 73-200 Choszczno ulica Niedziałkowskiego 4A Pokój nr 306.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.03.2010 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej. 73-200 Choszczno ulica Niedziałkowskiego 4A Pokój nr 305 (sekretariat Dyrektora)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.