Ogłoszenie z dnia 2005-11-07
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Łódź: bieżące naprawy i konserwacja sygnalizacji świetlnej drogowej Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi, do kontaktów: Dorota Linkiewicz- Rejon w Kutnie, ul. F.D. Roosevelta 9 lok. 13, 90-056 Łódź, woj. łódzkie, tel. (042) 6377536, fax (042) 6377537, e-mail: przetargi@lodz.gddkia.gov.pl, www.gddkia.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi Rejon w Kutnie, Dorota Linkiewicz- Rejon w Kutnie, ul.Wyszyńskiego 13, 99-300 Kutno, woj. łódzkie, tel. (024) 355 79 91, fax (024) 355 79 91, e-mail: rdkdl@gddkia.kutno.pl, www.gddkia.gov.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi Rejon w Kutnie, Dorota Linkiewicz- Rejon w Kutnie, ul.Wyszyńskiego 13, 99-300 Kutno, woj. łódzkie, tel. (024) 355 79 91, fax (024) 355 79 91, e-mail: rdkdl@gddkia.kutno.pl, www.gddkia.gov.pl. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi Rejon w Kutnie, Dorota Linkiewicz- Rejon w Kutnie, ul.Wyszyńskiego 13, 99-300 Kutno, woj. łódzkie, tel. (024) 355 79 91, fax (024) 355 79 91, e-mail: rdkdl@gddkia.kutno.pl, www.gddkia.gov.pl. 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel centralny.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: bieżące naprawy i konserwacja sygnalizacji świetlnej drogowej. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Bieżące naprawy i konserwacja sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniach ulic, przejściach dla pieszych oraz aktywnej sygnalizacji ostrzegawczej na przejściach dla pieszych, a ta kze na wykonanie napraw wynikłych z okolicznosci nieprzewidzianych (awarie nie objęte SST). 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: drogi krajowe nr 1, 2 i 71. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.23.22.00 - Usługi w zakresie konserwacji sygnalizacji ulicznej Kod CPV wg słownika 2008: 50.23.22.00 - Usługi w zakresie konserwacji sygnalizacji ulicznej 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 88680. 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Bieżące naprawy i konserwacja sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniach ulic, przejściach dla pieszych oraz aktywnej sygnalizacji ostrzegawczej na przejściach dla pieszych, a ta kze na wykonanie napraw wynikłych z okolicznosci nieprzewidzianych (awarie nie objęte SST)na drogach krajowych nr 1- m.Krosniewice, Łęczyca, Daszyna, powiat zgierski, Zgierz; nr 2 - Krosniewice, Kutno, Bedlno, Plecka Dąbrowa, Zduny; nr 71 - m.Zgierz. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 36;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium - 5000 PLN (bez względu na ilość zadań). 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Płatność wg ryczałtu miesięcznego za bieżące naprawy i konserwacje po zakończeniu miesiąca w którym została wykonana usługa. Naprawy nieprzewidziane po dokonaniu naprawy na podstawie kosztorysu powykonawczego wg stawek i narzutów przyjętych do wyliczenia ceny ryczałtowej. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: konorcjum. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: - spełnia wymagania określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy - są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami ustawowymi i prowadzą działalność zgodną z przedmiotem niniejszego zamówienia tj. prowadzą działalność w zakresie konserwacji sygnalizacji świetlnej drogowej - dysponują odpowiednio wykwalifikowaną kadrą pracowników niezbędną do realizacji zamówienia, przeszkoloną w zakresie wykonywania usług objętych zamówieniem oraz w zakresie bhp w tego typu usługach, a w szczególności kierownika budowy z uprawnieniami w zakresie instalacji elektrycznych i przynależność do OIIB (dla każdego zadania jednego) oraz konserwatorów (dla zadania nr I - dwóch, dla zadania nr II - jednego), którzy winni spełniać wymagania określone w pkt.5 SST; kierownik budowy powinien mieć co najmniej trzyletnie doświadczenie zawodowe, po uzyskaniu wymaganych uprawnień - zrealizowali jako główny wykonawca w okresie ostatnich trzech lat co najmniej jedno zamówienie tożsame z niniejszym; Za tożsame zamówienie zamawiający będzie uważał bieżącą konserwację sygnalizacji świetlnej w ciągach dróg krajowych prowadzoną przez okres co najmniej dwóch lat o rocznej wartości porównywalnej z roczną wartością niniejszego zamówienia ( wartość zamówienia należy przyjąć dla każdego zadania oddzielnie. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (2) pełnomocnictwo do podpisania oferty lub do podpisania oferty i umowy dla Wykonawców występujących wspólnie, (3) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust.1 ustawy (4) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (5) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (6)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (7) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu ubezpieczeń społecznych, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: (1) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej do końca 2006r., a w szczególności w zakresie objętym zamówieniem. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: (1) wykaz osób, którymi dysponuje wykonawca, przewidzianych do wykonania niniejszego zamówienia -załącznik nr 1 (2) dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganych uprawnień przez osoby przewidziane do wykonania zamówienia (3) wykaz zrealizowanych zamówień zgodnie z wymaganiami zamawiającego - załącznik nr 2 (4) referencje potwierdzające zrealizowanie zamówień wykazanych w załączniku nr 2 (5) zobowiązanie do osobistego wykonania zamówienia - załącznik nr 3. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 2005/S 49 - 47295 z dnia 10.03.2005. 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 02/10/2005. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 05.12.2005, cena - 20 PLN. Warunki i sposób płatności: w kasie lub przelewem na konto. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 06.12.2005 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Otwarcie ofert jest jawne. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 06.12.2005, godzina 10:00, siedziba GDDKiA Oddział w Łodzi Rejon w Kutnie.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 28.10.2005. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.22.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 88680. 2) Krótki opis: Biezące naprawy i konserwacja sygnalizacji świetlnej na drogach krajowych nr 1 i 2 na terenie powiatów kutnowskiego, łęczyckiego i zgierskiego. 3) Zakres lub wartość: droga krajowa nr 1 - m.Krosniewice, Daszyna, Łęczyca droga krajowa nr 2 - m.Krośniewice, Kutno, Bedlno,Plecka Dąbrowa, Zduny 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.22.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 88680. 2) Krótki opis: Bieżące naprawy i konserwacja sygnalizacji świetlnej na drogach krajowych nr 1 i 71 na terenie powiatu zgierskiego. 3) Zakres lub wartość: droga krajowa nr 1 - m.Zgierz, Ozorków, Słowik, Lucmierz, Emilia Cewdrowice droga krajowa nr 71 - m.Zgierz 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawy produktów mięsno-wędliniarskich, mięsa drobiowego, podrobów wieprzowych do Aresztu Śledczego w Łodzi
- Zakup doposażenia oraz pomocy dydaktycznych dla IV Liceum Ogólnokształcącego w Łodzi, w ramach projektu pn. "Chcę i potrafię" współfinansowanego przez Unię Europejską
- Dostawa projektorów multimedialnych, monitora interaktywnego, aparatów fotograficznych z obiektywem, mikrofonu oraz zamrażarek dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
- Zakup wraz z dostawą zbiorników na paliwa płynne dla Wydziału Zarządzania Kryzysowego i Bezpieczeństwa
- Usługa eksperta ds. oceny biznesplanów w ramach projektu własnego: "Aktywizacja zawodowa osób bezrobotnych 2023 - 2029 poprzez wsparcie rozwoju przedsiębiorczości".
- Remont systemu interkomowego w oddziałach mieszkalnych B1 oraz B3 w Zakładzie Karnym nr 1 w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





