eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi UjazdBUDOWA DROGI DOJAZDOWEJ DO GRUNTÓW ROLNYCH W BALCARZOWICACH DZ.NR 9

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2017-09-11



Ogłoszenie nr 585973-N-2017 z dnia 2017-09-11 r.

Gmina Ujazd: BUDOWA DROGI DOJAZDOWEJ DO GRUNTÓW ROLNYCH W BALCARZOWICACH DZ.NR 9
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ujazd, krajowy numer identyfikacyjny 53141329000000, ul. ul. Sławięcicka  19 , 47143   Ujazd, woj. opolskie, państwo Polska, tel. 0-77 4048750,4048757,4048757, e-mail umig@ujazd.pl, faks 0-77 4637081.
Adres strony internetowej (URL): www.ujazd.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
www.ujazd.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Nie


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Składanie ofert w formie pisemnej pod rygorem nieważności
Adres:
Urząd Miejski w Ujeździe, ul. Słąwięcicka 19, 47-143 Ujazd


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA DROGI DOJAZDOWEJ DO GRUNTÓW ROLNYCH W BALCARZOWICACH DZ.NR 9
Numer referencyjny: GT.271.8.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z : I. Budową drogi gminnej Gminy Ujazd /bez numeru/ , stanowiącej dojazd do gruntów rolnych w m. Balcarzowice , nie posiadającej statusu drogi publicznej. Zakres robót obejmuje : * drogę gminną bez numeru w m. Balcarzowice , stanowiącą dojazd do gruntów rolnych . * Początek przeznaczonego do budowy odcinka drogi gminnej - km 0+000 - umiejscowiony jest w obrębie skrzyżowania z drogą powiatową nr 1466 O Błotnica Strzelecka - Sieroniowice ul. Lipowa na krawędzi jej jezdni , a przewidziana do budowy droga kończy się w km 0+458,10 . W zakres budowy wchodzi : * Budowa drogi gminnej , o nawierzchni z żelbetowych płyt drogowych Pas drogowy drogi na odcinku objętym przedmiotem postępowania posiada zmienną szerokość wynoszącą od 4,00 m do 6,00 m i aby dostosować projektowaną nawierzchnię do istniejącej szerokości pasa i natężenia ruchu oraz jego specyfiki , zaprojektowano : * jezdnię w ciągu drogi o szerokości 3,00 m . Przyjmuje się szerokość drogi po przebudowie wynoszącą : * jezdnia w ciągu drogi - 3,00 m , * obustronne pobocza utwardzone kruszywem łamanym o szerokości 0,50 m . Zgodnie z normatywem zaprojektowano następujące parametry techniczne na odcinku w km 0+000 - 0+458,10 : - przekrój poprzeczny jezdni : . jednostronny o spadku ~1,50 % , w ciągu drogi i na łukach poziomych , - szerokość jezdni - 3,00 m , - pobocza - 2 x min. 0,50 m , o spadkach 3,0 % , - korona drogi - 4,00 m , - szybkość projektowa - 30 km/h , - nawierzchnia z żelbetowych płyt drogowych grubości 12,00 cm . Projektuje się następujący zakres wykonania konstrukcji nawierzchni w km 0+002,28 - 0+458,10 : - mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża w korycie pod warstwy konstrukcyjne na całej długości przebudowywanego odcinka drogi /według PN-88/B-044881 , BN-77/8931-2/. - podbudowa dwuwarstwowa z kruszywa łamanego bazaltowego o frakcji : * 0,0 - 31,5 mm dla warstwy górnej , * 31,5 - 63,0 mm dla warstwy dolnej , o łącznej grubości 30,00 cm po zagęszczeniu /20,00 cm + 10,00 cm/ . - nawierzchnia z żelbetowych płyt drogowych PD 150x100x12 , grubości 12,00 cm , ułożonych na podsypce cementowo-piaskowej grubości 3,00 cm z wypełnieniem spoin mieszanką cementowo-piaskową . Projektuje się następujący zakres wykonania konstrukcji poboczy utwardzonych : - mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża w korycie pod warstwy konstrukcyjne według PN-88/B-044881 , BN-77/8931-12 . - nawierzchnia z kruszywa łamanego bazaltowego 0,0 - 31,5 mm o grubości 10,0 cm po zagęszczeniu . Parametry konstrukcyjne i techniczne zjazdów : - ułożenie na ławie betonowej z oporem /beton C-15/20/ krawężników betonowych najazdowych 15x22x100 cm na podsypce cementowo-piaskowej grubości 3,00 cm , ułożonych "na płask" z dowiązanie do niwelety nawierzchni jezdni . - utwardzenie wjazdów na długości ułożonych krawężników i szerokości pasa 0,50 m nastąpi poprzez ułożenie kruszywa łamanego bazaltowego 0,0 - 31,5 mm o grubości 10,0 cm po zagęszczeniu. Technologia robót - budowa drogi gminnej /dz. nr 9/ . 1 Roboty rozbiórkowe - mechaniczne rozebranie istniejącej nawierzchni tłuczniowej o gr. 10,00 cm na powierzchni jezdni drogi gminnej w km 0+002,30 - 0+458,10 . 2 Mechaniczne wykonanie pogłębienia koryta pod warstwy konstrukcyjne o głębokości 28,00 cm na powierzchni jezdni drogi gminnej , ul. Kasztanowa w km 0+002,30 - 0+458,10 . 3 Wykonanie dolnej warstwy podbudowy z tłucznia bazaltowego o uziarnieniu ciągłym frakcji 0,00 - 63,00 mm lub frakcji 16,00 - 50,00 mm i o grubości warstwy po zagęszczeniu 20,00 cm na całej powierzchni jezdni drogi . 4 Wykonanie górnej warstwy podbudowy z tłucznia bazaltowego 0,00 - 31,5 mm o grubości warstwy po zagęszczeniu 10,00 cm na całej powierzchni jezdni drogi . 5 Nawierzchnia z żelbetowych płyt drogowych PD 150x100x12 , grubości 12,00 cm , ułożonych na podsypce cementowo-piaskowej grubości 3,00 cm z wypełnieniem spoin mieszanką cementowo-piaskową. 6 Wykonanie rowków pod ławy betonowe z oporem o wym. 32,00x24,00 cm dla krawężników ułożonych na płask - zjazdy . 7 Wykonanie ław fundamentowych betonowych z oporem o wym. 32,00x15,00 cm pod krawężniki "na płask" . 8 Ułożenie "na płask" krawężników betonowych 15x22x100 cm na podsypce cementowo-piaskowej - zjazdy . 9 Mechaniczne wykonanie koryta pod warstwy konstrukcyjne o głębokości 10,00 cm na powierzchni zjazdów i poboczy utwardzonych . 10 Mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża w korycie pod warstwy konstrukcyjne na powierzchni zjazdów i poboczy utwardzonych . 11 Wykonanie utwardzenia poboczy i zjazdów warstwą kamienia łamanego bazaltowego frakcji 0,00 - 31,5 mm o szerokości 0,50 m i grubości warstwy po zagęszczeniu 10,00 cm . 12 Formowanie poboczy z gruntu rodzimego / humusu / , wraz z profilowaniem i zagęszczaniem - gr. warstwy 2,00 cm . 13 Roboty wykończeniowe - wywóz nadmiaru ziemi , humusu oraz materiałów z rozbiórki . II. Przebudową skrzyżowania drogi powiatowej Powiatu Strzeleckiego o numerze 1466 O Błotnica Strzelecka - Sieroniowice ul. Lipowa z drogą gminną Gminy Ujazd stanowiącą dojazd do gruntów rolnych, nie posiadającej statusu drogi publicznej , ul. Kasztanowa w m. Balcarzowice . Początkowy przebieg ciągu ul. Kasztanowej tj. km 0+000 - 0+002,28 zlokalizowany jest obrębie skrzyżowania z drogą powiatową nr 1466 O Błotnica Strzelecka - Sieroniowice ul. Lipowa , na dz. nr 16 i 131, będących w zarządzie Powiatu Strzeleckiego - w celu dowiązania się istniejącej niwelety nawierzchni jezdni ul. Lipowej i projektowanej niwelety nawierzchni jezdni ul. Kasztanowej , oraz z uwagi na jej stan techniczny zaprojektowano przebudowę istniejącej nawierzchni drogi powiatowej - ul. Lipowej na długości 12,00 m i szerokości 1,00 m Zgodnie z normatywem zaprojektowano następujące parametry techniczne w obrębie skrzyżowania : - przekrój nawierzchni dwustronny o spadkach 2,0 % - szerokość pasów ruchu - od 1,50 do 3,80 m - szybkość projektowa - 30 km/h - nawierzchnia - bitumiczna z asfaltobetonu - pobocza utwardzone - 2 x 0,50 m Projektuje się następujący zakres wykonania konstrukcji nawierzchni dróg : - mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża w korycie pod warstwy konstrukcyjne na całej powierzchni przebudowywanego skrzyżowania /według PN-88/B-044881,BN-77/8931-2/ - podbudowa dwuwarstwowa z kruszywa łamanego bazaltowego o frakcji : * 0,0 - 31,5 mm dla warstwy górnej , * 31,5 - 63,0 mm dla warstwy dolnej , o łącznej grubości 30,00 cm po zagęszczeniu /20,00 cm + 10,00 cm/ . - skropienie międzywarstwowe asfaltem w ilości 0,5 kg/m2 . - nawierzchnia z asfaltobetonu , dwuwarstwowa o łącznej grubości 8,0 cm po zagęszczeniu . Projektuje się następujący zakres wykonania konstrukcji poboczy utwardzonych : - mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża w korycie pod warstwy konstrukcyjne według PN-88/B-044881 , BN-77/8931-12 . - nawierzchnia z kruszywa łamanego bazaltowego 0,0 - 31,5 mm o grubości 10,0 cm po zagęszczeniu . Spadki zaprojektowano w sposób umożliwiający swobodny spływ wady opadowej i roztopowej na pobocza gruntowe zlokalizowane w pasie drogowym drogi powiatowej nr 1466 O Błotnica Strzelecka - Sieroniowice ul. Lipowa i drogi gminnej - ul. Kasztanowa : * spadek poprzeczny jednostronny , zgodny ze spadkiem trenu tj. z niweletą krawędzi jezdni drogi powiatowej , ul. Lipowej * spadek podłużny jednostronny , zgodny ze spadkiem trenu tj. w kierunku działki nr 16 i 131 na której zlokalizowana jest droga powiatowa , ul. Lipowa , Projektuje się promienie łuków w obrębie skrzyżowania ul./ul. Wiejskiej/Wiejskiej -bocznej o wartości R=3,00 m Technologia robót - przebudowa skrzyżowania /dz. nr 16 i 131/ . 1 Roboty rozbiórkowe - mechaniczne frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej na gr. 4,00 cm w obrębie skrzyżowania ul. Kasztanowej z drogą powiatową nr 1466 O Błotnica Strzelecka - Sieroniowice ul. Lipowa , na powierzchni jezdni drogi powiatowej nr 1466 O . 2 Roboty rozbiórkowe - mechaniczne rozebranie istniejącej nawierzchni tłuczniowej o gr. 10,00 cm w obrębie skrzyżowania ul. Kasztanowej z drogą powiatową nr 1466 O Błotnica Strzelecka - Sieroniowice ul. Lipowa , na powierzchni jezdni drogi gminnej . 3 Mechaniczne wykonanie pogłębienia koryta pod warstwy konstrukcyjne o głębokości 28,00 cm na powierzchni jezdni drogi gminnej , ul. Kasztanowa . 4 Mechaniczne wykonanie koryta pod warstwy konstrukcyjne pobocza utwardzonego o głębokości 10,0 cm . 5 Mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża w korycie pod warstwy konstrukcyjne na powierzchni jezdni drogi i poboczy . 6 Wykonanie dolnej warstwy podbudowy z tłucznia bazaltowego 31,5,0 - 63,0 mm o grubości warstwy po zagęszczeniu 20,00 cm na powierzchni całego skrzyżowania . 7 Wykonanie górnej warstwy podbudowy z tłucznia bazaltowego 0,00 - 31,5 mm o grubości warstwy po zagęszczeniu 10,00 cm na powierzchni całego skrzyżowania . 8 Wykonanie skropienia międzywarstwowego wykonanej podbudowy asfaltem w ilości 0,5 kg/m2. 9 Wykonanie dolnej warstwy nawierzchni - warstwa wiążąca - z asfaltobetonu o grubości warstwy po zagęszczeniu 4,0 cm - na powierzchni jezdni drogi gminnej . 10 Wykonanie górnej warstwy nawierzchni - warstwa ścieralna - z asfaltobetonu o grubości warstwy po zagęszczeniu 4,0 cm , z dowiązaniem się do istniejącej niwelety nawierzchni jezdni drogi nr 1466 O Błotnica Strzelecka - Sieroniowice w obrębie skrzyżowania , całość . 11 Wykonanie utwardzenia pobocza warstwą tłucznia bazaltowego 0,00 - 31,5 mm o grubości warstwy po zagęszczeniu 10,00 cm . 12 Formowanie poboczy z gruntu rodzimego / humusu / , wraz z profilowaniem i zagęszczaniem . 13 Roboty wykończeniowe - wywóz ziemi i gruzu z rozebranej nawierzchni . Powierzchniowe odwodnienie drogi zapewnia się dzięki zaprojektowaniu odpowiednich spadków podłużnych i poprzecznych , tak aby wody opadowe odprowadzane były na pobocza gruntowe zlokalizowane w pasie drogowym drogi gminnej Bilans terenu przedstawia się następująco : - długość drogi - 458,10 m - jezdnia drogi z żelbetowych płyt drogowych - 1.374,30 m2 - zajazdy i pobocza utwardzone z tłucznia kamiennego - 456,72 m2 - krawężniki betonowe na zjazdach /30,00 m/ - 4,50 m2 Ponadto Wykonawca wykona zgodnie z dokumentacją projektową wszystkie roboty budowlane, prace montażowe i próby technologiczne, przygotuje dokumenty związane z oddaniem inwestycji w użytkowanie, zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami oraz opracuje dokumentację powykonawczą dla zrealizowanej inwestycji, a także zapewni pełną obsługę geodezyjną zgodnie ze ST. W szczególności: -wykonanie pomiarów bieżących w miarę postępu robót, z godnie z dokumentacją projektową, -opracowanie geodezyjnej dokumentacji powykonawczej oraz przeprowadzenie inwentaryzacji powykonawczej.

II.5) Główny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2017-12-08

II.9) Informacje dodatkowe: Wymagany termin realizacji zadania: do 08.12.2017 r. - łącznie ze zgłoszeniem zakończenia robót w Nadzorze budowlanym lub uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie obiektu (jeśli będzie wymagane)

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: nie dotyczy
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: nie dotyczy
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1. posiadanie wiedzy i doświadczenia: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca: - wykaże, wykonanie (zakończenie) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, jednej roboty budowlanej o wartości nie mniejszej niż 300.000,00 zł, która swoim zakresem obejmowała budowę, rozbudowę lub przebudowę drogi. Ocena warunku na podstawie przedłożonych dokumentów. 2. potencjał kadrowy Wykonawca musi wskazać osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi -legitymującymi się kwalifikacjami zawodowymi, doświadczeniem i wykształceniem niezbędnym do wykonania zamówienia. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje: - jedną osobą pełniącą funkcję kierownika budowy - uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, W/w specjalista musi być członkiem okręgowej izby inżynierów budownictwa ( i mieć aktualne zaświadczenie z tej izby ).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy 2) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 8 do SIWZ, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone; przy czym dowodami o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty. 2) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za świadczenie usług, kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 9 do SIWZ wraz z załącznikiem nr 10 do SIWZ
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1. Formularz ofertowy. 2. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby zgodnym z treścią załącznika nr 5 do SIWZ 3. W przypadku wadium wnoszonego w formie innej niż pieniężna dowód wniesienia wadium tj. gwarancję/poręczenie -należy dołączyć do oferty w oryginale, dowód wniesienia wadium w formie pieniężnej tj. dowód wpłaty - należy dołączyć do oferty 4. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii na formularzu zgodne z treścią załącznika nr 7 do SIWZ 5. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej składane w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
5.000,00 zł -(słownie: pięć tysięcy złotych) zgodnie z pkt.11 SIWZ


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena60,00
gwarancja40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Przewiduje się zmiany postanowień umowy zgodnie z pkt.22 SIWZ oraz zapisami IPU stanowiącymi załącznik do SIWZ
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
nie dotyczy
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
nie dotyczy
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-09-26, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH







Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.